קופי טוב מבוסס על כתיבה שיווקית ברורה, מעניינת ומניעה לפעולה. קופירייטר טוב הוא כזה...
פרטים נוספיםנעזור לכם לבחור את הספקים הטובים והמתאימים ביותר עבורכם
כבר יש לך חשבון? כניסה
או
תורמים לפיתוח הקהילה
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קונסקטורר אדיפיסינג אלית אלמנקום ניסי נון ניבאהדס איאקוליס וולופטה דיאם
תורמים לפיתוח הקהילה 2
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קונסקטורר אדיפיסינג אלית אלמנקום ניסי נון ניבאהדס איאקוליס וולופטה דיאם
קבלו הצעת מחיר מהירה
אנא מלאו את הפרטים ונשלח אליכם את הצעת המחיר
קופירייטר הוא אמן של מילים, התפקיד שלו הוא להבין לעומק את מטרת הקמפיין הפרסומי, מהו המסר שהעסק מעוניין להעביר ללקוחות הפוטנציאליים ובהתאם לכך לברור את המילים הנכונות, לחפש רעיון מקורי ולמצוא את השילוב המנצח של משפט שהוא קצר, חד משמעי, ברור לחלוטין וקולע בול למטרה.
ספק שסטנדרט של מצוינות בלתי מתפשרת הוא ערך עליון בתפיסת ההפעלה שלו
ספק שהתחייב, כן כן- התחייב, לתת שירות מעולה לעסקים של אקספרט
ספק שהתחייב לבחון ובמידת האפשר להציע הטבות ייחודיות לעסקים של אקספרט
ספק שממוצע ציון שביעות הרצון שקיבל מלקוחותיו גבוה מ-90%
באקספרט תמצאו מידע על ספקים מעולים (סופר-ספקים) שעברו בדיקה והתאמה מלאה לצרכים שלכם, בעלי העסקים. בחירה בספק של אקספרט תבטיח לכם פתרון איכותי ולא מתפשר ולעתים קרובות- גם הטבה ייחודית.
אנחנו מאמינים שידע זה כוח. אחת מן הדרכים בהן בחרנו לעזור לכם, בעלי העסקים, היא באמצעות יצירה של תוכן איכותי, תכליתי וישים כדי שתוכלו לעזור לעסק שלכם לעשות בחירות חכמות ונכונות.
שימו לב: חשוב שתפנו לסופר-ספקים דרכנו ולא באופן ישיר- ככה תוכלו לקבל יחס ושירות מעולים!
למידע נוסףקופי טוב מבוסס על כתיבה שיווקית ברורה, מעניינת ומניעה לפעולה. קופירייטר טוב הוא כזה...
פרטים נוספיםכצוות של קופירייטרים מנוסים, החלטנו לתת ללקוחות שלנו את השירות הטוב...
פרטים נוספיםכבעל עסק או ארגון תמיד תחפש את המילים הנכונות שיבנו את...
פרטים נוספיםאתר עסקי חייב לכלול תכנים איכותיים ורלוונטיים למטרת הקידום השיווקי והעסקי....
פרטים נוספיםקופי טוב מבוסס על כתיבה שיווקית ברורה, מעניינת ומניעה לפעולה. קופירייטר טוב הוא כזה שגורם לקורא לקלוט את המסר השיווקי מבלי שיתבלבל מעודף טקסט, ריבוי מסרים או עיצוב שגוי – ומצליח לקדם את תהליך המכירה באמצעות תוכן.
לצוות מליס דיגיטל ניסיון של יותר מ-15 שנים בשיווק, קופי לדפוס ולאינטרנט, עריכת תוכן וניהול תוכן בעיתונות הארצית ובאתרי אינטרנט מובילים בישראל.
אנו מספקים שירותי קופירייטינג בעברית ובאנגלית, תוכן לאתרים, תוכן שיווקי, פרסום ושיווק בפייסבוק לחברות וארגונים מובילים בישראל, ביניהם סוזוקי ישראל וקבוצת מכשירי תנועה, המשרד לעלייה ולקליטה, הרשות לפיתוח הנגב, עיריית באר שבע, פיליפ מרטינ’ס ישראל, משרד עו”ד מיתר ליקוורניק ורבים אחרים.
מלי היא גאונת שיווק עם מוחק שיווקי מבריק, בעלת על היכולות לקחת את הסיפור של העסק ולהציג אותו ללקוחות הפוטנציאליים בקלות ואלגנטיות. תודה רבה לך!
כבעל עסק או ארגון תמיד תחפש את המילים הנכונות שיבנו את התדמית שלך, כשהתוצאה צריכה להיות מקצועית ומכבדת. כדי לעשות את זה אתה מחפש בעל מקצוע שידע לנתח נכון ומהר את מי שאתה באמת, שידע למצב אותך, למצוא את הייחודיות שלך וכמובן להדגיש את היתרון שלך על פני המתחרים. לאחר מכן יגיע השלב שבו מילים ועיצוב מתחברים והמיתוג שלך יקרום עור וגידים עד שיהפוך ליצירה המושלמת.
אצלנו בסטודיו ג'וטו תוכל לקבל את החבילה המנצחת!!! אם חיפשת שם לעסק, סלוגן שנשמע "פשוט מתאים" ועיצוב לוגו יוקרתי שיציג אותך במגרש עם השחקנים הגדולים, הגעת למקום הנכון. אם טקסטים שיווקיים או מסרים תדמיתיים מנצחים זה מה שאתה מחפש?!? אנחנו כאן בשבילך!!!
תודה רבה לכם סטודיו ג'וטו על שירות מעולה, יחס אישי, והפקת תוצר מושלם. עזרתם לי מאוד במיתוג ושיווק העסק
אתר עסקי חייב לכלול תכנים איכותיים ורלוונטיים למטרת הקידום השיווקי והעסקי. טקס משכנע זהו טקסט שמוכר! תוכן איכותי זהו תוכן אמין ואמיתי – שניתן לבטוח בכל מה שרשום בו. ככל שהתוכן של העסקים שלכם יהיה רב ומסביר, כך גם העסק שלכם יראה לקורא בו כבטוח להזמנת המוצר/ השירות שלכם.
אתם יושבים בערב בנחת, מעיינים בקטלוג המוצרים אותם תרצו לרכוש, ופתאום נתקלים בטקסט מסורבל, משעמם, ארוך ומייגע! האם תרצו להמשיך לקרוא אודות המוצר? סביר להניח שלא! לפיכך גדלה ופרחה לה תעשיית כתיבת התוכן השיווקי, אשר באה לשים סוף לתוכן הארוך והמסורבל לקריאה. תוכן שיווקי הכניס קצת טעם לקריאה היומיומית שלנו – טקסט שכל אחד ואחת יכולים להתחבר אליו בקלות, לקרוא אותו בהתעניינות יתרה ואף להמשיך לקרוא תכנים נוספים. תוכן שיווקי נועד לא רק – לשם התעניינות הקורא בו אלא גם למטרת קידום המוצר/שירות שלכם.
אני עובד עם החברה כבר מעל שנה, ואנחנו עושים ביחד קידום ממומן ואורגני לאתר שלי. השירות שלהם מעולה והתוצאות פנטסטיות . תודה לכם ממליץ בחום
בחירה כזו דורשת בשלב ראשון קבלת בריף מפורט לגבי מטרתו של מסע הפרסום, על איזה מוצר או שירות מדובר, מהו פלח השוק שפריט זה הוא המתאים ביותר עבורו וכל הנתונים הרלוונטיים כדי שהרעיונאי יבין את מלוא המעטפת וייכנס לעובי הקורה.
לאחר מכן הוא מקדיש מחשבה מעמיקה לנושא כולו, עד שהוא עולה על האופציה שנראית לו המיטבית. לעיתים הוא בוחר כמה וכמה אפשרויות ומבצע סיעור מוחות עם גורמי מפתח בחברה כמו סמנכ"ל השיווק, איש האסטרטגיה וגורמים רלוונטיים נוספים שהם אנשי מקצוע מבריקים, בעלי חשיבה לטווח הארוך בשילוב יצירתיות ייחודית. כך בשיתוף פעולה מתקבלת החלטה על הקו שיוביל את הקמפיין.
בחירה של קופירייטר אינה עניין של מה בכך, כיוון שעל כתפיו תהיה מוטלת אחריות רבה למציאת הסלוגן והתכנים המתאימים למטרות השונות. כאשר בוחנים כמה וכמה אנשי מקצוע יש כמה נקודות שהן מהותיות ולכן הן משפיעות מאד על הבחירה, כמו לדוגמה:
כל עסק קטן או תאגיד גדול מעוניין תמיד להגדיל את הכנסותיו כדי שהמחזורים העסקיים יהיו גבוהים יותר משנה לשנה וכך בניהול נכון גם הרווחיות תעלה. אחת הדרכים המובהקות אשר מובילות לעלייה בהיקף המכירות היא מסעי פרסום ממוקדים ואיכותיים. בדרך זו כל עסק משמר את הלקוחות הקיימים וצובר לקוחות חדשים.
לאחר סיעור מוחות עם מנהלי החברה, הקופירייטר יוצר תקשורת אפקטיבית באמצעות טקסטים מדויקים ביותר וכך הוא מעניק את מלוא המעטפת שהיא המתאימה ביותר לפלח השוק הרלוונטי.
אין מדובר בהליך מהיר, לעיתים לקופירייטר דרוש זמן עד שהוא מוצא את האופציה המיטבית שהוא שלם איתה, כיוון שהיא משרתת באופן הנכון ביותר את המטרה. יש גם מקרים שלרעיונאי קל לחשוב על משהו מקורי והרעיון צף מיד על פני המים.
הקופירייטר מבצע עבור החברה מיתוג עסקי, כדי שכל הנושא השיווקי יהיה אחיד וידבר בשפה אחת. הלוגו, הגופנים, הצבעים והמסרים – כולם יהיו אחידים. המטרה היא שהציבור הסקרן יראה לוגו או סימן שמייחד את המותג, ומיד יקשור אותו למוצר שלו כמו לדוגמה הלוגו המוכר של קוקה קולה.
לאחר שנקבעת השפה השיווקית, אפשר יהיה לראות אותה בכל הפרסומים, בדפי נחיתה, בפוסטים שמתפרסמים בפייסבוק, באינסטגרם וברשתות חברתיות נוספות. כמו כן במודעות המופיעות באתרי האינטרנט, במהדורות המודפסות של העיתונים, בברושורים שהחברה מדפיסה ללקוחות ובכל מקום נוסף שבו יהיה תוכן אותנטי ומקורי של לקוח זה.
המגמה היא ליצור אפיון שפה באמצעות כיתוב מדויק של המסרים, כדי לתת למותג נוכחות ברשת הדיגיטל ולהשריש את טיבו של המוצר והכדאיות בקנייה שלו. השפה קובעת את אופיו של המותג ואת דרך ההתנהלות שלו. לכן כאשר האתר כולל טפסים או דפי נחיתה, הטקסט הוא עקבי ונראה בכל מקום באופן זהה או דומה ביותר.
כאשר הקופירייטר מבצע עבודה מקצועית שהיא יוצאת דופן ויוצר מילים שמשתלבות באופן מושלם ובטבעיות, הפרסום הופך לוויראלי ברשתות החברתיות ובאמצעות מודעות ממומנות, כולם זוכרים את המסר. עובדה זו מעניקה לחברה המפרסמת יתרון מהותי על פני המתחרים שלה שעוסקים בתחום זה.
אחת הדרכים העכשוויות שהיא בעלת אפקטיביות גבוהה היא יצירה של סרטונים של טיק טוק, יו טיוב ועוד. הסרטונים האלו נראים שוב ושוב, המון גולשים מעבירים אותם ביניהם וגם מעבירות אותם לקבוצות הווטס אפ. לכן החשיבה שלהם מקבלת נפח עצום ואי אפשר להתעלם מההשפעה הרבה שלהם. זו הסיבה שהקופירייטרים מכינים מלל לסרטונים האלו וקריינים מקצועיים או אושיות רשת אומרים זאת ובנוסף לכך יש כתוביות כדי להקל על הקהל.
לקופירייטר יש עבודה רבה באתרי האינטרנט כדי להעניק לכל לקוח פוטנציאלי הבטחה שיווקית לאור הערך המוסף של המוצרים המוצעים למכירה. המטרה היא ליצור חווית משתמש שתיזכר לפרק זמן ארוך באמצעות ממשקים ידידותיים ונוחים לתפעול.
שיטת העבודה היא שהגולש מבצע פעולה מסוימת והיא יוצרת המשכיות, על ידי קבלת הודעות אוטומטיות באמצעות הודעות SMS , במיילים, בלחיצה על כפתורים ספציפיים כמו כפתור השיחה בווטס אפ, בהופעה של באנרים, מודעות פופ אפ, מידע על מועד הגעת השליח ועוד. קיימת חשיבות הן לעובדה שיהיו אלו מסרים קצרים וקולעים והן לעובדה שהפעולות תתבצענה במהירות. הגולשים מנסים פעם, פעמיים ואם הכפתור לא עובד הם נוטשים את עגלת הקניות ואת האתר וכך נוצר הפסד של לקוחות פוטנציאליים שעשו דרך ארוכה עד שהגיעו לאתר.
זו הסיבה ששיתוף הפעולה בין הקופירייטר לבין בונה האתר הוא כה חשוב, כדי ליצור יעילות מיטבית ומעבר מהיר בין הקטגוריות השונות.
כל קופירייטר פועל במישורים רבים ונותן ללקוחות שלו מענה רחב כמו לדוגמה: