קבלו הצעת מחיר מהירה

אנא מלאו את הפרטים ונשלח אליכם את הצעת המחיר

תודה! ההצעה בדרך אליכם

השוואת קופירייטרים + מדריך מקיף איך לבחור (2024)

קופירייטר הוא אמן של מילים, התפקיד שלו הוא להבין לעומק את מטרת הקמפיין הפרסומי, מהו המסר שהעסק מעוניין להעביר ללקוחות הפוטנציאליים ובהתאם לכך לברור את המילים הנכונות, לחפש רעיון מקורי ולמצוא את השילוב המנצח של משפט שהוא קצר, חד משמעי, ברור לחלוטין וקולע בול למטרה.

קרא עוד

עודכן ב- 14 ינואר 2024

דנה ישעיהו

דנה ישעיהו

מומחית בשיווק ומיתוג

עודכן ב- 14 ינואר 2024

מה הוא סופר-ספק?

ספק שסטנדרט של מצוינות בלתי מתפשרת הוא ערך עליון בתפיסת ההפעלה שלו

ספק שהתחייב, כן כן- התחייב, לתת שירות מעולה לעסקים של אקספרט

ספק שהתחייב לבחון ובמידת האפשר להציע הטבות ייחודיות לעסקים של אקספרט

ספק שממוצע ציון שביעות הרצון שקיבל מלקוחותיו גבוה מ-90%

המחויבות של אקספרט לבעלי עסקים
סופר-ספק
למצוא לכם התאמות מושלמות

באקספרט תמצאו מידע על ספקים מעולים (סופר-ספקים) שעברו בדיקה והתאמה מלאה לצרכים שלכם, בעלי העסקים. בחירה בספק של אקספרט תבטיח לכם פתרון איכותי ולא מתפשר ולעתים קרובות- גם הטבה ייחודית.

קראו עוד על החזון של אקספרט
לימודים
לחלוק אתכם את הידע שלנו

אנחנו מאמינים שידע זה כוח. אחת מן הדרכים בהן בחרנו לעזור לכם, בעלי העסקים, היא באמצעות יצירה של תוכן איכותי, תכליתי וישים כדי שתוכלו לעזור לעסק שלכם לעשות בחירות חכמות ונכונות.

האקדמיה של אקספרט

8 שירותי קופירייטינג מומלצים לעסק - השוואה

לרשימה המלאה

שימו לב: חשוב שתפנו לסופר-ספקים דרכנו ולא באופן ישיר- ככה תוכלו לקבל יחס ושירות מעולים!

למידע נוסף

פירוט על ספקי הקופירייטינג המומלצים שלנו

5.0

קופי טוב מבוסס על כתיבה שיווקית ברורה, מעניינת ומניעה לפעולה. קופירייטר טוב הוא כזה שגורם לקורא לקלוט את המסר השיווקי מבלי שיתבלבל מעודף טקסט, ריבוי מסרים או עיצוב שגוי – ומצליח לקדם את תהליך המכירה באמצעות תוכן.

לצוות מליס דיגיטל ניסיון של יותר מ-15 שנים בשיווק, קופי לדפוס ולאינטרנט, עריכת תוכן וניהול תוכן בעיתונות הארצית ובאתרי אינטרנט מובילים בישראל.

אנו מספקים שירותי קופירייטינג בעברית ובאנגלית, תוכן לאתרים, תוכן שיווקי, פרסום ושיווק בפייסבוק לחברות וארגונים מובילים בישראל, ביניהם סוזוקי ישראל וקבוצת מכשירי תנועה, המשרד לעלייה ולקליטה, הרשות לפיתוח הנגב, עיריית באר שבע, פיליפ מרטינ’ס ישראל, משרד עו”ד מיתר ליקוורניק ורבים אחרים.

יתרונות וחסרונות
  • חברה בעלת ניסיון רב בתחום
  • מגוון שירותי שיווק בנוסף לקופירייטינג
  • תוכן באיכות מאוד גבוהה
פיצ'רים מרכזיים
  • תוכן מותאם לצורך של העסק
  • אפיון הצורך של העסק
  • שירותי קופירייטינג בעברית ובאנגלית
ביקורות משתמשים

עדיין לא דורג

כצוות של קופירייטרים מנוסים, החלטנו לתת ללקוחות שלנו את השירות הטוב ביותר שאנו מכירים, מבלי לגבות אלפי שקלים על כל פיסת קופי שאנחנו עושים, אף על פי שאנחנו יכולים!

לא רק בגלל שאנחנו מקצועיים במה שאנחנו עושים או בגלל שאנחנו משתמשים באסטרטגיות מכירה אפקטיביות

ולא רק בגלל שאנחנו חוקרים את הנושא שאנחנו כותבים עליו ומוודאים שאתה מקבל את החומר תוך 3 עד 7 ימי עסקים

מציעים לך תיקונים ללא הגבלה ואחריות מלאה על הכתוב ואפילו לא בגלל שאנחנו זמינים עבורך 25/8

יתרונות וחסרונות
  • זמינות גבוהה
  • ממשק משתמש נוח
  • מגוון רחב של סוגי תכנים להזמנה
פיצ'רים מרכזיים
  • תיקונים ללא הגבלה
  • אפיון הצורך של העסק
ביקורות משתמשים
5.0

כבעל עסק או ארגון תמיד תחפש את המילים הנכונות שיבנו את התדמית שלך, כשהתוצאה צריכה להיות מקצועית ומכבדת. כדי לעשות את זה אתה מחפש בעל מקצוע שידע לנתח נכון ומהר את מי שאתה באמת, שידע למצב אותך, למצוא את הייחודיות שלך וכמובן להדגיש את היתרון שלך על פני המתחרים. לאחר מכן יגיע השלב שבו מילים ועיצוב מתחברים והמיתוג שלך יקרום עור וגידים עד שיהפוך ליצירה המושלמת.

אצלנו בסטודיו ג'וטו תוכל לקבל את החבילה המנצחת!!! אם חיפשת שם לעסק, סלוגן שנשמע "פשוט מתאים" ועיצוב לוגו יוקרתי שיציג אותך במגרש עם השחקנים הגדולים, הגעת למקום הנכון. אם טקסטים שיווקיים או מסרים תדמיתיים מנצחים זה מה שאתה מחפש?!? אנחנו כאן בשבילך!!!

יתרונות וחסרונות
  • עטיפה מושלמת לעסק
  • מומחיות במיתוג ושיווק עסקים
פיצ'רים מרכזיים
  • ניתוח העסק והתחרות
  • תוכן מותאם לתכנית השיווק של העסק
ביקורות משתמשים
5.0

אתר עסקי חייב לכלול תכנים איכותיים ורלוונטיים למטרת הקידום השיווקי והעסקי. טקס משכנע זהו טקסט שמוכר! תוכן איכותי זהו תוכן אמין ואמיתי  – שניתן לבטוח בכל מה שרשום בו. ככל שהתוכן של העסקים שלכם יהיה רב ומסביר, כך גם העסק שלכם יראה לקורא בו כבטוח להזמנת המוצר/ השירות שלכם.

אתם יושבים בערב בנחת, מעיינים בקטלוג המוצרים אותם תרצו לרכוש, ופתאום נתקלים בטקסט מסורבל, משעמם, ארוך ומייגע! האם תרצו להמשיך לקרוא אודות המוצר? סביר להניח שלא! לפיכך גדלה ופרחה לה תעשיית כתיבת התוכן השיווקי, אשר באה לשים סוף לתוכן הארוך והמסורבל לקריאה. תוכן שיווקי הכניס קצת טעם לקריאה היומיומית שלנו – טקסט שכל אחד ואחת יכולים להתחבר אליו בקלות, לקרוא אותו בהתעניינות יתרה ואף להמשיך לקרוא תכנים נוספים. תוכן שיווקי נועד לא רק – לשם התעניינות הקורא בו אלא גם למטרת קידום המוצר/שירות שלכם.

יתרונות וחסרונות
  • מעטפת שלמה של מיתוג ושיווק לעסק
  • תוכן מותאם לקידום אתרים
פיצ'רים מרכזיים
  • תוכן מותאם לאתר העסק
ביקורות משתמשים

בחירת קופירייטר לעסק

בחירה כזו דורשת בשלב ראשון קבלת בריף מפורט לגבי מטרתו של מסע הפרסום, על איזה מוצר או שירות מדובר, מהו פלח השוק שפריט זה הוא המתאים ביותר עבורו וכל הנתונים הרלוונטיים כדי שהרעיונאי יבין את מלוא המעטפת וייכנס לעובי הקורה.

 

לאחר מכן הוא מקדיש מחשבה מעמיקה לנושא כולו, עד שהוא עולה על האופציה שנראית לו המיטבית. לעיתים הוא בוחר כמה וכמה אפשרויות ומבצע סיעור מוחות עם גורמי מפתח בחברה כמו סמנכ"ל השיווק, איש האסטרטגיה וגורמים רלוונטיים נוספים שהם אנשי מקצוע מבריקים, בעלי חשיבה לטווח הארוך בשילוב יצירתיות ייחודית. כך בשיתוף פעולה מתקבלת החלטה על הקו שיוביל את הקמפיין. 

איך לבחור את הקופירייטר הנכון לעסק שלכם?

בחירה של קופירייטר אינה עניין של מה בכך, כיוון שעל כתפיו תהיה מוטלת אחריות רבה למציאת הסלוגן והתכנים המתאימים למטרות השונות. כאשר בוחנים כמה וכמה אנשי מקצוע יש כמה נקודות שהן מהותיות ולכן הן משפיעות מאד על הבחירה, כמו לדוגמה:

 

  • מי שלמד בקורס קופירייטינג שהוא מהמובילים בישראל או בעולם וסיים אותו בהצלחה, כך שיש לו ידע רב הן תיאורטי והן מעשי.
  • אדם העוסק בפרסום ויש לו התמחות, רקע וניסיון בתחום שבו עוסקת החברה כמו נדל"ן, סוג מסוים של מזון וכו'.
  • איש מקצוע בתחום הפרסום שיש לו רקורד עשיר בנישה הנדרשת והוא מכיר היטב את כל רבדיה ולכן העברת המסר שלו כוללת הענקת ערך מוסף ללקוחות.
  • אם מדובר בקמפיין הפונה לעניינים הקשורים רק לנשים, כמו לדוגמה תחבושות היגייניות חשוב שהעבודה תבוצע על ידי אישה, כי היא מבינה הרבה יותר בנושא זה מתוך ניסיון אישי וידע מורחב. 
  • לעומת זאת אם מדובר בנושא גברי מובהק כמו לדוגמה טיפוח הזקן, העדיפות תהיה לשכור את שירותיו של קופירייטר שהוא גבר. 
  • בבחירת קופירייטר מומלץ לראות את תיק העבודות שלו , לקרוא את התכנים כדי לוודא שהוא כותב תוכן איכותי ברמה גבוהה. שהמסרים שלו כוללים רעיונות יצירתיים ושהוא מצליח להעביר את כל המידע הנדרש על ידי ניסוח מוצלח ורהוט באמצעות המילים המתאימות ביותר. 
  • איש מקצוע אשר מראה שיש לו בקיאות רבה בתחום הפרסום ויכולת הכתיבה השיווקית שלו,  כיוון שהוא מבין באופן מעמיק מיהו קהל המטרה, והוא מסוגל  ליצור מסר שיש בו גם הנעה לפעולה כדי לדרבן את הלקוחות הפוטנציאליים לפעול. 
  • קופירייטר יכול להיות אדם שהוא פרילנסר ופועל באופן עצמאי מול הלקוחות השונים, או לחלופין אפשר לעבודה עם משרד פרסום המעסיק אנשי מקצוע רבים בתחום זה וביניהם גם קופירייטרים מובילים בעלי רזומה עשיר.
קופירייטר לעסק

המטרות של הרעיונאי

כל עסק קטן או תאגיד גדול מעוניין תמיד להגדיל את הכנסותיו כדי שהמחזורים העסקיים יהיו גבוהים יותר משנה לשנה וכך בניהול נכון גם הרווחיות תעלה. אחת הדרכים המובהקות אשר מובילות לעלייה בהיקף המכירות היא מסעי פרסום ממוקדים ואיכותיים. בדרך זו כל עסק משמר את הלקוחות הקיימים וצובר לקוחות חדשים.

 

לאחר סיעור מוחות עם מנהלי החברה, הקופירייטר יוצר תקשורת אפקטיבית באמצעות טקסטים מדויקים ביותר וכך הוא מעניק את מלוא המעטפת שהיא המתאימה ביותר לפלח השוק הרלוונטי.

 

אין מדובר בהליך מהיר, לעיתים לקופירייטר דרוש זמן עד שהוא מוצא את האופציה המיטבית שהוא שלם איתה, כיוון שהיא משרתת באופן הנכון ביותר את המטרה. יש גם מקרים שלרעיונאי קל לחשוב על משהו מקורי והרעיון צף מיד על פני המים.

מיתוג עסקי

הקופירייטר מבצע עבור החברה מיתוג עסקי, כדי שכל הנושא השיווקי יהיה אחיד וידבר בשפה אחת. הלוגו, הגופנים, הצבעים והמסרים – כולם יהיו אחידים. המטרה היא שהציבור הסקרן יראה לוגו או סימן שמייחד את המותג, ומיד יקשור אותו למוצר שלו כמו לדוגמה הלוגו המוכר של קוקה קולה.

 

לאחר שנקבעת השפה השיווקית, אפשר יהיה לראות אותה בכל הפרסומים, בדפי נחיתה, בפוסטים שמתפרסמים בפייסבוק, באינסטגרם וברשתות חברתיות נוספות. כמו כן במודעות המופיעות באתרי האינטרנט, במהדורות המודפסות של העיתונים, בברושורים שהחברה מדפיסה ללקוחות ובכל מקום נוסף שבו יהיה תוכן אותנטי ומקורי של לקוח זה.

 

המגמה היא ליצור אפיון שפה באמצעות כיתוב מדויק של המסרים, כדי לתת למותג נוכחות ברשת הדיגיטל ולהשריש את טיבו של המוצר והכדאיות בקנייה שלו. השפה קובעת את אופיו של המותג ואת דרך ההתנהלות שלו. לכן כאשר האתר כולל טפסים או דפי נחיתה, הטקסט הוא עקבי ונראה בכל מקום באופן זהה או דומה ביותר.

ההצלחה של קמפיינים שיווקיים

כאשר הקופירייטר מבצע עבודה מקצועית שהיא יוצאת דופן ויוצר מילים שמשתלבות באופן מושלם ובטבעיות, הפרסום הופך לוויראלי ברשתות החברתיות ובאמצעות מודעות ממומנות, כולם זוכרים את המסר. עובדה זו מעניקה לחברה המפרסמת יתרון מהותי על פני המתחרים שלה שעוסקים בתחום זה.

 

אחת הדרכים העכשוויות שהיא בעלת אפקטיביות גבוהה היא יצירה של סרטונים של טיק טוק, יו טיוב ועוד. הסרטונים האלו נראים שוב ושוב, המון גולשים מעבירים אותם ביניהם וגם מעבירות אותם לקבוצות הווטס אפ. לכן החשיבה שלהם מקבלת נפח עצום ואי אפשר להתעלם מההשפעה הרבה שלהם. זו הסיבה שהקופירייטרים מכינים מלל לסרטונים האלו וקריינים מקצועיים או אושיות רשת אומרים זאת ובנוסף לכך יש כתוביות כדי להקל על הקהל.

מיקרוקופי

לקופירייטר יש עבודה רבה באתרי האינטרנט כדי להעניק לכל לקוח פוטנציאלי הבטחה שיווקית לאור הערך המוסף של המוצרים המוצעים למכירה. המטרה היא ליצור חווית משתמש שתיזכר לפרק זמן ארוך באמצעות ממשקים ידידותיים ונוחים לתפעול.

 

שיטת העבודה היא שהגולש מבצע פעולה מסוימת והיא יוצרת המשכיות, על ידי קבלת הודעות אוטומטיות באמצעות הודעות SMS , במיילים, בלחיצה על כפתורים ספציפיים כמו כפתור השיחה בווטס אפ, בהופעה של באנרים, מודעות פופ אפ, מידע על מועד הגעת השליח ועוד. קיימת חשיבות הן לעובדה שיהיו אלו מסרים קצרים וקולעים והן לעובדה שהפעולות תתבצענה במהירות. הגולשים מנסים פעם, פעמיים ואם הכפתור לא עובד הם נוטשים את עגלת הקניות ואת האתר וכך נוצר הפסד של לקוחות פוטנציאליים שעשו דרך ארוכה עד שהגיעו לאתר.

 

זו הסיבה ששיתוף הפעולה בין הקופירייטר לבין בונה האתר הוא כה חשוב, כדי ליצור יעילות מיטבית ומעבר מהיר בין הקטגוריות השונות.

בחירת קופירייטר

עבודתו של הקופירייטר

כל קופירייטר פועל במישורים רבים ונותן ללקוחות שלו מענה רחב כמו לדוגמה:

 

  • חיבור סלוגנים שייחדו את הפעילות של הלקוח. במקרים רבים קופירייטרים ממציאים סלוגנים שהם קליטים ולכן לאורך שנים הציבור זוכר אותם, הן אם מדובר במלל כתוב והן אם מדובר בסלוגן שיש בו גם צלילים והוא מתנגן במקומות שונים שבהם יש פרסום כמו רדיו, טלוויזיה, יו טיוב, רשתות חברתיות ועוד.
  • מתן שם לעסק חדש. הנקודה היא למצוא שם שמתאר את הפעילות העסקית ועם זאת שהוא יהיה קצר, מתומצת ונותן תמונה של העסק במילים בודדות. כמו כן מתן שמות למוצרים כדי שיהיו קליטים לעומת שמות שהם ארוכים ויהיה קשה לקהל לבטא אותם ובטח לזכור את שמם לאורך זמן. 
  • יצירה של אפליקציות היא שם המשחק במציאות העכשווית. בכל שנה יש כמות עצומה של אפליקציות חדשות בשלל תחומים. הקופירייטר מכין מיקרו קופי עבורם וגם עבור אתרי אינטרנט שונים. 
  • המצאה של תוכן מתאים וקולע עבור ppc  – מודעות ממומנות אשר מתפרסמות הן בגוגל כדי להגביר את האחיזה של אתר האינטרנט במנוע החיפוש של גוגל והן בפייסבוק לאור העובדה שיש המוני משתמשים ברשת חברתית זו ולכן החשיפה היא עצומה. מעבר לכך יש אינטראקציה עם הגולשים ולכן יש שיתופים רבים, אשר מגבירים את התהודה של הטקסט שהמציא הקופירייטר. 
  • הרעיונאי מכין תכנים עבור עמודי האינסטגרם והפייסבוק של העסק. המטרה היא שכמה שיותר גולשים יראו זאת ויהפכו מסטטוס של גולשים לסטטוס של לקוחות. 
  • אם מדובר באתרים מכירתיים כמו חנויות מקוונות, הקופירייטר מכין את כל התכנים השיווקיים המדויקים לאתרים האלו. כל לקוח פוטנציאלי קורא את המסרים ואת ההנעה לפעולה, רואה את התמונות של המוצרים המוצעים למכירה ובהתאם לכך מחליט אם למלא את סל הקניות שלו או לא. 
  • דפי נחיתה עבור הרשתות החברתיות. הטקסטים המיוחדים מפנים את הגולש לאתר האינטרנט ושם הוא כבר צולל פנימה ונחשף למידע העצום הקיים בכל אתר אינטרנט מושקע.