קבלו הצעת מחיר מהירה

אנא מלאו את הפרטים ונשלח אליכם את הצעת המחיר

תודה! ההצעה בדרך אליכם

מערכת דיוור – החברות המומלצות ביותר (2021)

בשנים האחרונות הנושא של מערכת דיוור מקצועית הופך ליותר ויותר רלוונטי עבור בתי עסק שמעוניינים לשלוח ניוזלטר ולהיות בקשר עם קהל הלקוחות או הקולגות שלהם. כדי לבחור את מערכות הדיוור הטובות ביותר, חקרנו את הנושא ואנחנו מביאים לכם המלצות אמיתיות של בתי עסק

קרא עוד

תוצאות בהתאמה גבוהה

חברת פולסים מפעילה מערכת דיוור עם 3 נקודות חשובות לכל עסק: טכנולוגיה, עבירות (Deliverability) גבוהה ושירות ותמיכה ממדרגה ראשונה. פולסים מאפשרת לעשות שימוש בחומרה ובתוכנה הטובות ביותר בשוק כדי להימנע מתקלות חוזרות ונשנות המאפיינות חברות דומות

ממשק נוח ופשוט

שירות מהיר וזמינות מיידית

מחירים אטרקטיביים

חייג עכשיו 03-524-0290

פלטפורמת InforUMobile מקבוצת שמיר מערכות מספקת מערכת מרובת ערוצים לקשר דיגיטלי עם לקוחות, הכוללת מספר רב של כלים כמו: שליחת SMS, דיוור אלקטרוני, הודעות קוליות IVR, בניית צ'אט-בוטים, הפצת הודעות לפייסבוק מסנג'ר, כלי אוטומציה, דפי נחיתה ועוד

20000 אלף לקוחות עסקיים

18 שנות וותק וניסיון

5 מיליארד הודעות SMS בשנה

חייג עכשיו 03-9415550

המומחיות של חברת יוניסל היא לתת לך את הכלים הטכנולוגיים החדשניים ביותר כדי לבנות ולנהל מערכת יחסים עם הלקוחות שלך לאורך זמן. החברה מציעה שירות אישי ומקצועי הכולל בין השאר מנהל לקוח צמוד, עיצוב גרפי, כתיבה שיווקית ונציגי תמיכה שיעזרו לך בכל עניין

אלפי לקוחות עסקיים

שירות אישי ומקצועי - מנהל לקוח צמוד

15 שנות ניסיון

מתחייבים למחיר האטרקטיבי ביותר

חייג עכשיו 072-3954718

רב מסר מציעה לעסקים ולאנשי שיווק מערכת שמנהלת עבורם את ערוצי התקשורת השיווקית. המערכת מציעה ממשק יעיל לניהול תקשורת שיווקית בדוא"ל, בהודעות טקסט, בדפי נחיתה, תוך השקעה לא קטנה  בשירות ובצוות התמיכה שלה תוך השקעה מסיבית בפיתוח וחדשנות מתמדת

צוות שרות מקצועי וסבלני

חויית משתמש יוצאת דופן

תפעול מהיר ויעיל

אלפי לקוחות

13 שנות פיתוח וחדשנות

חייג עכשיו 03-717-7777

אנחנו תמיד נשתדל לספק לכם שירות מקצועי, אישי ומסור על מנת ליצור קמפיינים איכותיים וממוקדים. אקטיב טרייל מציעה פתרונות שיווק וכלים מתקדמים, בהתאמה אישית, כדי לענות על הצרכים העסקיים שלכם. מבין השירותים שאנחנו מציעים: יצירת קמפיינים, מיילים תפעוליים, וניוזלטרים שניתן לשלוח לרשימות תפוצה בתוך דקות, בכל זמן, ומכל מקום

דיוור אלקטרוני

דפי נחיתה

מערכת אוטומציות

מערכת סמס

רספונסיביות

  • חברה ותיקה ומבוססת
  • שירות לקוחות יעיל
  • מערכת מקצועית ואיכותית
  • פיתוחים מתקדמים
  • לא ניתן לשלב וידאו חי בדיוור
חייג עכשיו 6885050

smoove (לשעבר VIPlus) היא פלטפורמה מתקדמת שמאפשרת לכל בית עסק לנהל קשרים עם קהלי היעד שלו. smoove מפעילה מנוע אוטומציה שמסייע בניהול התקשורת השיווקית עם לקוחות העסק בקלות ובפשטות. המערכת מאפשרת יצירת ניוזלטרים ודפי נחיתה חכמים ומעוצבים, בניית קמפיינים של סמס והקמת תהליכים אוטומטיים

דיוור אלקטרוני

אוטומציה שיווקית

בניית דפי נחיתה

שליחת סמסים

  • שירות ויחס אישי
  • חשבון בסיסי חינמי
  • מערכת נוחה ומתקדמת
חייג עכשיו 08-9318357

הדוור הינה מערכת דיוור אלקטרוני ושליחת ניוזלטר מתקדמת ומתאימה לעסקים מכל הגדלים והסוגים: חנויות מסחר אלקטרוני ואתרים, חברות מכל התחומים ומשווקים דיגיטליים. לדוור מערכת נגישה וידידותית למשלוח אימיילים, לניהול רשימת תפוצה ומועדוני לקוחות, להקמת דפי נחיתה ולמשלוח מסרונים, עם מגוון רחב של תבניות מוכנות

מערכת אמינה ופשוטה לתפעול

שירות מהיר ואדיב

מערכת מתקדמת ומתעדכנת

הכנת דיוור מעוצב תוך דקות

תו אמון הציבור

חייג עכשיו 072-2116064

שליחת ניוזלטר - המדריך השלם

מערכת דיוור היא אחת המערכות שכמעט כל העסקים זקוקים לה מקטן ועד גדול. אחת הפעולות העיקריות שמבצעת מערכת דיוור היא ליצור תקשורת עם הלקוחות, באמצעות שליחת מגזין, עדכונים, הודעות, פרסומות וכדומה.

כמובן שבניית קהל לקוחות דורש זמן ועבודה, ולצד הקמת נכסים דיגיטליים אחרים כמו פייסבוק, אינסטגרם וכדומה, יש חשיבות רבה להקמת קהילת דיוור מסודרת, ולהבדיל מנכסים אחרים שאינם שייכים לכם, פה כל מייל מבצע רישום פרטני שמיועד עבורכם בלבד ורשימת התפוצה שאתם בונים יכולה לשמש אתכם לאורך זמן ורק לצמוח.

למה חשוב שתהיה לך מערכת דיוור טובה?

כיום לכל אחד מאיתנו יש מייל או יותר מכתובת מייל אחת וזו אחת מהדרכים לתקשר ולקבל מסרים ותכנים שונים. רשימות תפוצה כנראה ימשיכו להיות הכלי הכי יעיל והכי כלכלי לעסקים קטנים וגדולים לתקשר באופן אפקטיבי ללקוחות שלהם, ולשווק להם בעלויות הנמוכות ביותר

 

השיווק באמצעות רשתות חברתיות צמח מאוד בשנים האחרונות, אך כולנו יודעים שלא ברור למי התכנים חשופים והפרסום האיכותי כרוך בתשלום לא קטן. כדי להשלים את החשיפה עבור קהלים שונים, כדאי לשלוח גם דיוורים שמאפשרים בעצם פלטפורמה נוספת של תקשורת.

 

כמובן שכדאי שלא להגיע לתיבת הספאם וגם לא להציק ללקוחות, אלא לוודא שהם מעוניינים לקבל את התכנים הללו ואף לאשר אותם.

מטרת שליחת דיוורים על ידי בית העסק

1. שמירה על קשר רציף עם הלקוחות במהלך כל השנה. כשלקוח שומע ומקבל מסרים מהעסק מידי חודש הוא חש קרוב, שייך ושיש לו נתונים יציבים ומהימנים אודות העסק והשירותים שהוא מציע.

 

2. לספק ללקוחות מידע על המוצרים החדשים, על המבצעים תיאור של השינויים והשיפורים שמתחוללים בעסק, בעזרת הניוזלטר ניתן לשווק את כל זה ולחשוף את הלקוחות למגוון רחב של שירותים.

 

3. הידע שמועבר ללקוח באמצעות הניוזלטר גורם לו להבין מדוע הוא זקוק לשירותים הללו אצלו ומה החשיבות שבמוצרים שהוא עומד לרכוש, אחרת הוא לא יבין אם לא יקבל את המידע הזה, והוא לא ישקיע את כספו במוצרים.

 

4. הכרות אישית עם הלקוחות/הגולשים – דיוורים נםפתחים בנימה אישית, בעדכון כלשהו והפנייה שמדברת ללקוחות שלכם.

 

5. פרסומות – הקהל החזק ביותר הוא הקהל הנאמן שלכם ולכן, כדאי להציע לו מבצעים והנחות באופן בלעדי וכך גם לתחזק אותו

איך בונים רשימת תפוצה?

  • מפרסמים מודעה באתר או בעמודים רלוונטיים ומעודדים אנשים להירשם כדי לקבל תכנים ספציפיים, פרסומות, וכל מה שיכול לעניין ולהיות רלוונטי עבורם
  • דואגים לרישום מייל כתנאי לקבלת מבצעים או הנחות וכך יוצרים רשימת תפוצה התחלתית
  • מפרסמים ברשתות החברתיות קובייה שמעודדת להירשם לקבלת עדכונים שונים לבחירת הגולש
  • פונים לכל הקהלים הרלוונטיים ומציעים להם להצטרף לרשימת התפוצה אם בוואטסאפ, במייל וכו'
  • מבצעים קידום לתענים ולניוזלטרים השונים באמצעות כלים אחרים, כמו אתר אינטרנט, פייסבוק וחושפים אותם לקהל נוסף.
  • יוצרים תכנים מעניינים שיחדשו ללקוחות ואז הם יפיצו אותם הלאה בעצמם

ניוזלטר הוא כלי מצוין ליצירת עניין

אם אתם רוצים לעדכן את הלקוחות שלכם במבצעים, פיתוחים והשקות, הדרך הטובה ביותר לפנות לכמות גדולה של נמענים בלחיצת כפתור היא שליחת דיוור

אילו תכנים שולחים באמצעות דיוור אלקטרוני?

כמובן שאתם צריכים להגדיר מהם הקהלים שאליהם אתם פונים ויצתכן שתיצרו מספר רשימות צתפוצה שמולחקות לפי גיל או תחומי עניין. אתם צריכים להחליט גם איך אתם רוצים להציג את עצמכם, אם אתם לקרוח קטן הפנייה חייבת להיות אישית ולהישלח על ידי אותו אדם. בדיוורים המוניים זה פחות מתאפשר

 

אם אתם בונים מועדון לקוחות, יוצאים במבצע מיוחד, נותנים הטבות מעניינות ובכלל רוצים לעדכן בדברים חדשים שאתם עושים – זה הכלי לעשות זאת.

חשוב! חוק הספאם

ב-1 בדצמבר 2008 נכנס לתוקף התיקון לחוק שאוסר משלוח פרסומת מסחרית במייל, בפקס, בהודעת SMS או באמצעות מערכת חיוג אוטומטי, ללא אישור של הנמען. מטרת החוק למגר את תופעת ההפצה ההמונית של פרסומות בלתי רצויות המכונה "ספאם" (או "דואר זבל"). החוק מאפשר לכל מי שהסכים תחילה לקבל דברי פרסומת – אם באופן מפורש, ואם בעת רכישת מוצר או שירות – לשלוח הודעת סירוב בכל עת. המשך משלוח דברי פרסומת לאחר קבלת הודעת סירוב מהנמען מהווה הפרה של החוק.

 

ממשלוח דברי פרסומת ללא הסכמתו המפורשת ומראש של הנמען או לאחר משלוח הודעת סירוב, מהווה עבירה פלילית,  ודינה קנס של עד 202,000 ₪ . בנוסף, הנמען רשאי להגיש תביעה לפיצוי ללא הוכחת נזק שלא יעלה על 1,000 ₪  על כל פרסומת שקיבל. חברות הדיוור כבר מאפשרות אוטומטית להכניס בפאנל התחתון לינק שמאפשר להסיר מרשימת התפוצה וכדאי שזה יהיה קל ולא מסובך מדי, כי ברוב המקרים במידה ותיתבעו השופט יהיה לטובת האדם הפרטי.

 

לכן, כשאתם אוספים מיילים לרשימת התפוצה עליכם לקבל הסכמה או אישור מהנמען להיות ברשימה. הנמען יכול בכל עת לבטל את רישומו ולכן צריך להיות לינק להסרה בצורה ברורה. גם בכותרת הראשית של המייל עליכם לרשום את המילה "פרסומת" כדי שלא ישתמע שאתם מטעים  את הלקוח במידה ואתם מנסים למכור משהו.

ניוזלטר

למה צריך מערכת דיוור?

מערכת דיוור מתקדמת מאפשרת תהליך למידה על ידי מעקב אחר הנתונים, ביצוע בדיקות וטסטים שונים, שליחה מפוצלת של מיילים וכמובן משלוח מהיר של מסה גדולה של תוכן לכמות בלתי מוגבלת של נמענים.

 

מערכת הדיוור עושה סדר מבחינת מבנה הניוזלטר והמראה שלו, מאפשרת שליחה בזמנים שונים ובימים שונים וגם לקהלים שונים. מערכות רבות עושות שימוש גם באוטומציות שמאפשרות מעקב אחרי הגולשים ואף לצידה של המאפיינים שלהם: שעות בהן הם פותחים מייל, תכנים שהם אוהבים יותר או פחות וכדומה.

 

בלי מערכת דיוור תצטרכו לשלוח את המיילים ידנית, תצטרכו לבצע שליחה של כמות גדולה מאוד של דאטה באמצעות שרת ייחודי ותצטרכו מנגנון אוטמטי להסרה מתפוצה והוספה לתפוצה. רק מערכת דיוור איכותית וטובה תספק לכם שירותים כאלה בצורה מקצועית, כולל צוות תמיכה, מאמרים מקצועיים, והוצאת דוחות מעקב אחר תוצאות הדיוורים כמו גם רשימות של גולשים שביקשו להסיר את עצמם ועוד.

איך לבחור מערכת דיוור מתאימה?

קיימים היום בשוק כמה שחקנים מרכזיים שמאפשרים הכנסת רשימת התפוצה בקלות ושליחת מיילים קבועה. הבחירה לא קלה ולכן עשינו לכם חלק מהעבודה.

 

קודם כל עליכם להגדיר את השימוש והצורך שלכם, לכמה נמענים תשלחו את הדיוורים, כמה פעמים בשבוע וכך גם תוכלו להעריך את העלויות שבדרך כלל הולכות לפי בנק של מיילים או תשלום חודשי קבוע. מערכות הדיוור של היום יאפשרו לכם למדוד את יעילות הדיוור ולראות למי הוא הגיע, כמה פתחו אותו מהם התכנים שהכי עניינו את הגולשים.

 

כמובן שאם יהיו הרבה הסרות זה אומר שלא ממש עניינתם את הקהל והוא באותה מידה גם יכול להתעלם מכם, אז נסו לחקור את התחום ולהבין מה כדאי לשלוח בכותרת – שהיא הדבר הכי חשוב שגוזר את גורלו של המייל כולו – האם יפתחו אות או לא? המבנה של הדיור יכול להיות בתבניות שמספקות חברות הדיוור – בצורה של תמונה וטקסט. אתם מכניסים את התכנים והתמונות לצד הלינקים הרלוונטיים וכמובן שלחים טסט כדי לראות שאכן הכל עובד כפי שציפיתם.

 

בג'ימייל יש חשיבות גבוהה גם לשיוך לתיקייה הרלוונטית – האם תגיעו לתיקיית המייל הראשית, הפרסומית או ההודעות? וחשוב שתעודדו את הנמענים שלכם לצרף אתכם לתיקיה הראשית. חשוב שתגדירו מראש מהם הדיוורים שאתם אוהבים מחו"ל ומהארץ כדי לבנות דיוורים דומים וגם לוודא שחברת הדיוור יכולה לספק לכם כלים מתאימים.

 

בנוסף, חשוב שיהיה לכם כמה שיותר מידע על רשימת התפוצה שלכם וכך תוכלו לשלוח דיוורים מותאימים שיצרו הרבה מעורבות ויגעו בקהל באופן אישי וכך גם יעשו את העבודה

ניוזלטר רספונסיבי זה אחד הדברים החשובים

יש משמעות כיום לרספונסיביות למובייל כי רוב הנמענים פותחים את המיילים שלהם במובייל (בסביבות 70%), כך שאם אתם יוצרים דיוור עם תמונות וטקסטים ומתאמצים לייצר מסר חזק, חשוב מאוד לבדוק את הנראות שלו במובייל, כיוון שרוב הנמענים, לפחות כצעד ראשוני, יקליקו עליו באמצעות הטלפון הסלולארי שלהם

אימייל מרקטינג

כמה זה עולה?

בחברות ששולחות כמות גדולה מאוד של מיילים או תפוצות גדולות החישוב הוא לפי שליחה שנעה בין  0.0025 אגורות למייל ועד 10 אגורות, יש עלויות לפי חבילה של 500 מיילים לחודש למשל בעלות של 45 ₪ לחודש. דיוור ל-20,000 נמענים יעלה בסביבות 700 שקל לחודש. החבילות בדרך כלל נתפרות בהתאם לשימושים שלכם.

 

העלות היא רק עבור השליחה, אין עלות עבור שירות הלקוחות שמעניקה חברת הדיוור, עבור הקמפיינים השונים שאתם עושים, דוחות ומעקב אחרי השליחות והמיילים וכן עבור שימוש בבלוקים מובנים.

 

יש תוספות עלויות עבור בקשות מיוחדות, משלוח סמס, דוחות מיוחדים וכדומה.

מה עוד עושה בשבילי מערכת הדיוור?

תוכלו ליצור גם עמודי נחיתה באמצעות המערכת וקיימות מערכות שניתן לבצע בהן וטומציות של ממש וליצור מסלול לקוח מהרגע שנשלח אליו מייל באופן אוטומטי. זה מיועד לחברות שמעוניינות לשלוח דיוורים מכירתיים ולדעת להיות במעקב אחרי הלקוח במידה והראה התעניינות או לבצע פולו אפ ולהתאים את התכנים בצורה מדויקת עבור הקהל שלכם.

 

כמובן שתוכלו לשלוח דיוורים שונים ולבצע טסטים שונים כדי לבחון את התוכן והאיכות שלו וכן להכריע בין 2 כותרות או 2 מבצעים שונים ועיצובים שונים.

מה משפיע על הצלחת דיוור?

  • קודם כל התאמתו לקהל – הוא צריך לעניין ולהתאים לקהל מבוגר או צעיר, נשים או גברים וכדומה
  • הכותרת היא הדבר הראשון שהנמען רואה ולכן היא צריכה לעניין, לדבר אליו
  • פנייה אישית – בשם של הנמען ושליחה בשם של מישהו תמיד עוזרת
  • התוכן צריך להיות מעניין, קצר וקולע, להיות מלווה בתמונות, מחירים ברורים, כפתורים בולטים
  • שעת השליחה – יש שעות שבהן יש פחות פניות מצד הנמענים, כמו יום חמישי בערב. השעה גם היא חשובה וזה תלוי בקהל שלכם והעדפוצתיו, אבל שעות משונות לא תמיד עוזרות
  • השפעות חיצוניות כמו אירועים, פיגועים וכדומה עלולים לנתק את הנמענים לחלוטין מכל מה שלא אקטואלי
  • בהירות – אל תהיו מתוחכמים מדי
  • אמינות – אם אתם מבטיחים משהו בכותצרת עמדו בהבטחה שלכם ואל תצרו אכזבה
  • מוצר טוב – כמובן שמבצע לא כדאי או תוכן לא רלוונטי לא יגרמו להתרוממות השליחה

אלו סוגי דיוורים קיימים?

  • דיוור טקסט בלבד – כדאי למעט בטסט בלבד כיוון שכיום העיצוב גם הוא נותן ערך, תמונות וכדומה.
  • דיוור תוכן + תמונה – אידיאלי לכתוב משפט פתיחה ולצרף תמונה – על התמונה יכול להיות תוכן, אבל לא תמיד היא תיפתח אוטומטית ולכן כדאי לגבות זאת בטקסט
  • דיוור תמונה בלבד – חשוב לוודא שהתמונה נפתחת אוטומטית, אחרת הגולש לא יראה כלום – כדאי לגבות גם בטקסט חי
  • דיוור משולב
  • דיוור וידאו
  • עמוד נחיתה

אחוזי פתיחה ואחוזי הקלקה

חשוב להבדיל בין אחוזי הפתיחה של הדיוור – שמסכמים כמה סך הכל אנשים נחשפו לדיוור – כלומר ראו את הכותרת במייל והתעניינו בו. לעומת זאת אחוז המקליקים זה מי שהמשיךם הלאה ואכן לחץ על תמונה או תוכן בדיוור עצמו לאחר שנכנס למייל –  זו למעשה פעולה נוספת שהתבצעה וכך תוכלו לבדוק גם את העניין של התוכן הפנימי.

שאלות נפוצות

איך יוצרים רשימת מיילים לשליחת ניוזלטר?

בשנים האחרונות הנושא של מערכת דיוור מקצועית הופך ליותר ויותר רלוונטי עבור בתי עסק שמעוניינים לשלוח ניוזלטר ולהיות בקשר עם קהל הלקוחות או הקולגות שלהם. כדי לבחור את מערכות הדיוור הטובות ביותר, חקרנו את הנושא ואנחנו מביאים לכם המלצות אמיתיות של בתי עסק

איך אפשר להיכנס לתיבת המייל הראשית ולא לספאם?

בשנים האחרונות הנושא של מערכת דיוור מקצועית הופך ליותר ויותר רלוונטי עבור בתי עסק שמעוניינים לשלוח ניוזלטר ולהיות בקשר עם קהל הלקוחות או הקולגות שלהם. כדי לבחור את מערכות הדיוור הטובות ביותר, חקרנו את הנושא ואנחנו מביאים לכם המלצות אמיתיות של בתי עסק

איך אדע אם מישהו לא רוצה לקבל מיילים?

בשנים האחרונות הנושא של מערכת דיוור מקצועית הופך ליותר ויותר רלוונטי עבור בתי עסק שמעוניינים לשלוח ניוזלטר ולהיות בקשר עם קהל הלקוחות או הקולגות שלהם. כדי לבחור את מערכות הדיוור הטובות ביותר, חקרנו את הנושא ואנחנו מביאים לכם המלצות אמיתיות של בתי עסק

למה צריך בעצם עמוד נחיתה?

בשנים האחרונות הנושא של מערכת דיוור מקצועית הופך ליותר ויותר רלוונטי עבור בתי עסק שמעוניינים לשלוח ניוזלטר ולהיות בקשר עם קהל הלקוחות או הקולגות שלהם. כדי לבחור את מערכות הדיוור הטובות ביותר, חקרנו את הנושא ואנחנו מביאים לכם המלצות אמיתיות של בתי עסק