קבלו הצעת מחיר מהירה

אנא מלאו את הפרטים ונשלח אליכם את הצעת המחיר

תודה! ההצעה בדרך אליכם

מערכת דיוור מומלצת – מערכות דיוור המומלצות ביותר (2024) EXPERT

בשנים האחרונות הנושא של מערכת דיוור מקצועית (מיילים או SMS) הופך ליותר ויותר רלוונטי עבור בתי עסק שמעוניינים לשלוח ניוזלטר, להקים אוטומציות (מסע לקוח) ולהיות בקשר עם קהל הלקוחות או הקולגות שלהם. כדי לבחור את מערכות הדיוור הטובות ביותר, חקרנו את הנושא ואנחנו מביאים לכם המלצות אמיתיות של בתי עסק

קרא עוד

עודכן ב- 22 ינואר 2024

נמרוד רייזנר

נמרוד רייזנר

מנכ"ל Expert מומחה לעסקים קטנים

עודכן ב- 22 ינואר 2024

מערכת דיוור אלקטרוני הוכתרה כבר מזמן כפלטפורמה בעלת ההשפעה המשמעותית ביותר על השיווק ברשת וזו הסיבה שרוב העסקים משתמשים באסטרטגיה שיווקית זו, כדי למנף את העסקים שלהם.

 

מדובר במערכת שיווקית שבאופן יחסי עלויות ההפעלה שלה אינן גבוהות כיוון שרוב הפעולות מתבצעות באופן אוטומטי, אך עם זאת הערך המוסף של העסק לאור המידע שהם מפיצים באופציה זו היא עצומה. לדוגמה בארצות הברית אחוז החזר ההשקעה (ROI) על שליחת הדיוור הוא בממוצע 4300 אחוזים.

 

היתרונות של מערך זה הם הקלות והשליטה המלאה של נציגי העסק בניהול מערכת הדיוור אשר יוצרת קשר ישיר עם הלקוחות הפוטנציאליים. לכן קיימת חשיבות רבה בבחירת מערכת דיוור ברמה גבוהה שאפשר להוציא ממנה את המיטב.

מה הוא סופר-ספק?

ספק שסטנדרט של מצוינות בלתי מתפשרת הוא ערך עליון בתפיסת ההפעלה שלו

ספק שהתחייב, כן כן- התחייב, לתת שירות מעולה לעסקים של אקספרט

ספק שהתחייב לבחון ובמידת האפשר להציע הטבות ייחודיות לעסקים של אקספרט

ספק שממוצע ציון שביעות הרצון שקיבל מלקוחותיו גבוה מ-90%

המחויבות של אקספרט לבעלי עסקים
סופר-ספק
למצוא לכם התאמות מושלמות

באקספרט תמצאו מידע על ספקים מעולים (סופר-ספקים) שעברו בדיקה והתאמה מלאה לצרכים שלכם, בעלי העסקים. בחירה בספק של אקספרט תבטיח לכם פתרון איכותי ולא מתפשר ולעתים קרובות- גם הטבה ייחודית.

קראו עוד על החזון של אקספרט
לימודים
לחלוק אתכם את הידע שלנו

אנחנו מאמינים שידע זה כוח. אחת מן הדרכים בהן בחרנו לעזור לכם, בעלי העסקים, היא באמצעות יצירה של תוכן איכותי, תכליתי וישים כדי שתוכלו לעזור לעסק שלכם לעשות בחירות חכמות ונכונות.

האקדמיה של אקספרט

מערכת דיוור מומלצת - רשימת 8 המובילות

לרשימה המלאה

שימו לב: חשוב שתפנו לסופר-ספקים דרכנו ולא באופן ישיר- ככה תוכלו לקבל יחס ושירות מעולים!

למידע נוסף

מה היא מערכת דיוור?

מערכת דיוור היא אסטרטגיה שיווקית שמתבצעת באמצעות שליחה של מיילים לרשימת תפוצה של כל עסק ספציפי. הרשימה מורכבת מנתונים של לקוחות שהביעו התעניינות במוצרים של החברה, הן בעת רכישה בחנויות הפיזיות, או שהם השאירו פרטים בדף הנחיתה או באתר האינטרנט. עובדי החברה יוצרים רשימה כזו ומדי פעם שולחים הודעות קבועות לכל מי שנמצא ברשימת התפוצה. כך הלקוחות מקבלים מידע על מבצעים, נתונים חדשים הקשורים למותג והודעות שונות. כל זאת כדי שתהיה מעורבות רציפה בין הלקוחות לעסק.

מה הערך של מערכת דיוור לעסק שלכם?

מערכת דיוור יוצרת הרבה מאד תנועה של לקוחות. אפשר לראות שמיד לאחר העברת המיילים, הרבה לקוחות פותחים אותם, קוראים בעיון את המידע וגם נכנסים פנימה לאתר באמצעות הקישור. זוהי נוחות מקסימלית עבור הלקוחות וכך הם נחשפים לנושאים שהם חשובים עבורם.

יש לקוחות שהאופציות השונות כמו המבצעים ידברו אליהם ולכן הם יבצעו במקום הזמנה ויש אחרים שכרגע המידע אינו רלוונטי עבורם ולכן לא יבצעו הזמנות. שליחת המיילים מגבירה ללא ספק את רמת המעורבות של הלקוחות ואת רמת המכירות וכך מגבירה את ההכנסות העסקיות.

יתרונות של מערכת דיוור

  1. מיילים עשויים לסייע מאד בהפצת מידע על השירותים שמעניק העסק או על הפריטים שהוא משווק. באמצעות מידע הכולל תמונות, סרטונים, מאמרים מקצועיים ועדכונים שוטפים. כל זאת תוך הדגשת המותג הן במידע והן בעיצוב וכך מעמיקים את תודעת הציבור לקיומו של מותג זה.

  2. בזכות המיילים, גולשים רבים נכנסים לאתר האינטרנט וכך הם יוצרים בו תנועה רבה לעומת השעות שלפני שליחת המייל. באתר הם נחשפים לדפי נחיתה מסקרנים המפרטים את המעלות של המוצרים השונים וגם להצעות מיוחדות כמו מבצעים אטרקטיביים.

  3. לאור קידום המכירות במיילים, יתקבלו באתר הזמנות חדשות וכך רמת ההכנסות הכספיות לאור זאת תעלה באופן ניכר. מומחי השיווק משתמשים בטכניקות מתקדמות כדי לסחוף את הלקוח הפוטנציאלי לבצע הזמנה ולאור הצורך שלו במוצרים מול המחירים האטרקטיביים מצד שני, במקרים רבים הוא מבצע הזמנה. גם מי שהתחיל להכין סל מוצרים אך נטש את העגלה מסיבות כאלו ואחרות, יקבל מייל שקורא לו להמשיך את הקנייה שהופסקה.

  4. מערכת הדיוור יוצרת פרסום רב ערוצי, כיוון שהמסר ללקוחות הוא ליצור אינטראקציה של המידע באמצעות הרשתות החברתיות השונות, קריאת הבלוגים וחשיפה לנתונים השונים המתפרסמים.

  5. הדרך הטובה ביותר לשתף קמפיינים פרסומיים שונים היא באמצעות מערכת דיוור איכותית. כך אנשי המכירות היצירתיים מציעים בכל פעם מותגים אחרים, תוך שימוש בשפת המותג ובפירוט היתרונות של מוצר זה או אחר. אופן ההצגה של המוצרים יותר ריגוש ולכן סוחף את הלקוחות לקבל החלטה על רכישה.

  6. באמצעות מערך זה אפשר לאסוף נתונים על כל אחד מהלקוחות וכך לאפיין אותם על פי ההתנהלות הצרכנית שלהם. זה אפשרי על ידי משלוח של סקרים, טופסי משוב וניתוח הנתונים. בדרך זו אפשר להיות מדויקים במיילים ששולחים ללקוחות השונים על פי הפילוח שלהם.

  7. העמקת הקשר עם הלקוחות על ידי משלוח מיילים למטרות שונות בדרך אוטומטית, כמו לאחר הרישום באתר, לאחר קבלת ההזמנה, העברה של החשבונית, הודעה על כך שכל המוצרים לוקטו, מידע עד מועד ההגעה של המשלוח ועוד.

השימושים השונים של מערכת דיוור

מערכת הדיוור משמשת למשלוח של ניוזלטרים, מידע על הזמנות שבוצעו, הודעות על מבצעים והנחות וגם קשר ישיר עם הלקוח המצריך אישורים שונים לביצוע פעולות מסוימות.

יש לכך יתרונות רבים:

  • הגברת המכירות באופן מוכח.
  • הגברת המודעות למותג המסוים.
  • כך מייצרים לידים חדשים שמובילים למכירות משמעותיות.
  • יוצרים מעורבות תמידית של הלקוחות בכל מה שקורה במערך השיווקי של העסק.
  • מגדילים מהותית את הנאמנות של הלקוחות שמכירים את האתר וחוזרים אליו שוב ושוב.

לאיזה עסקים מערכת דיוור יכולה לעזור?

מערכת הדיוור מתאימה לכל סוגי העסקים הקיימים. המטרה של הקמת כל עסק היא כדי ליצור הכנסות רבות ככל האפשר והשימוש במערכת דיוור מקדמת נושא זה באופן מהותי. אנשי הפרסום והשיווק הדיגיטלי נעזרים בתוכנות ייעודיות ובודקים באמצעותן את התוצאות העסקיות בשל הפצת הניוזלטרים והמידע השוטף. ברוב המקרים מדובר במהפך של ממש ויש עלייה מטאורית בהכנסות לאור העובדה שהלקוחות משתכנעים שכדאי להם להזמין מוצרים שהם כדאיים, לאור מחירם ולאור נחיצותם. כך שזו תוספת נאה של הכנסות לכל עסק אשר משפרת את תזרים המזומנים שלו.

העקרונות הבסיסיים של מערכת דיוור בשירות העסקים

  • המייל מבוסס על מסד נתונים שנבנה מהרשאות שהתקבלו מהלקוחות ולכן הם נכללים ברשימה ארוכה שיש אישור לבצע בה שימוש.

  • המיילים מאפשרים גישה ישירה לקהל הלקוחות הפוטנציאליים.

  • נציגי העסק שולטים בכמות הדיוור ועל המידע שיופיע בכל אחד מהניוזלטרים.

  • מערכת הדיוור פועלת על פי התאמה אישית וזאת לעומת פלטפורמות אחרות.

  • שימוש בתוכנות מודד את ההצלחות של המשלוחים במיילים. לאחר הסקת המסקנות אפשר לבצע שינויים לכאן או לכאן במשלוחים הבאים של רשימות הדיוור.

  • תמיד אפשר להרחיב את יריעת הפרסום ולשלוח כמות גדולה יותר של מיילים, לשלוח רק לקהל מפולח, או להגביר את תדירות העברת המיילים, בכל יום, בכל שבוע, לפי חגים וימים מיוחדים, או בכל פרק זמן רצוי.

  • בשיטה זו משלבים הנעה לפעולה באופן מכובד.

  • כיוון שקהל רב קורא את המיילים דרך הסלולרי, יוצרים כותרות מסקרנות והודעות קצרות.

איך לבחור את מערכת הדיוור המתאימה לכם?

כל אחת מהחברות אשר מתמקצעות בנושא הקמת מערכות דיוור ושליחה של הניוזלטרים, עובדת בשיטה אחרת ולכן בעל העסק אמור למצוא את הספק שהוא המיטבי לעסק שלו כדי שיהיה לכך ערך מוסף.

אחת הדרכים המומלצות כדי למצוא את הספק שיעניק לעסק את האופציה המיטבית היא לפנות אל הנציגים של אקספרט. אנחנו מכירים היטב את כל החברות האלו ומודעים להבדלים בפעילות בין זו לזו. לכן אנחנו נוכל ליצור הצלבה מקסימלית לצרכים של כל עסק כדי שיפיק מהאסטרטגיה של שימוש במערכת הדיוור, את ההתאמה המיטבית והערך המוסף עבור העסק שלו.

פירוט על מערכת דיוור של כל אחד מהספקים המומלצים שלנו

5.0
אנחנו תמיד נשתדל לספק לכם שירות מקצועי, אישי ומסור על מנת ליצור קמפיינים איכותיים וממוקדים. אקטיב טרייל מציעה פתרונות שיווק וכלים מתקדמים, בהתאמה אישית, כדי לענות על הצרכים העסקיים שלכם. מבין השירותים שאנחנו מציעים: יצירת קמפיינים, מיילים תפעוליים, וניוזלטרים שניתן לשלוח לרשימות תפוצה בתוך דקות, בכל זמן, ומכל מקום
יתרונות וחסרונות
  • חברה ותיקה ומבוססת
  • שירות לקוחות יעיל
  • מערכת מקצועית ואיכותית
  • פיתוחים מתקדמים
  • לא ניתן לשלב וידאו חי בדיוור
פיצ'רים מרכזיים
  • אימייל מרקטינג
  • דפי נחיתה
  • אוטומציות ומסע לקוח
  • סמס שיווקי
  • רספונסיביות
  • וואטסאפ שיווקי
  • אינטגרציות
  • הודעות פוש באפליקציה
ביקורות משתמשים
5.0
כל הפתרונות של מערכת דיוור אלקטרוני במקום אחד. בזכות מערכת שלח מסר תוכלו להגדיל את בסיס הלקוחות שלך ואת ההכנסות של העסק שלך.
יתרונות וחסרונות
  • המערכת היחידה בעולם עם הגדרת ״עסק שומר שבת״
  • עסקים ללא כתובת דומיין פרטית (למשל רק gmail) מקבלים דומיין חינמי + אופציה לתיבות וירטואליות
  • פלטפורמת דפי הנחיתה הכי מתקדמת בישראל
  • בלעדי: מודל פגישות עם לקוחות
  • עורך ניוזלטרים המהיר בשוק
פיצ'רים מרכזיים
  • עיצוב ושליחת ניוזלטרים
  • דפי נחיתה רספונסיביים
  • מערכת מסרונים (sms) כולל אוטומציות
  • פלטפורמה להקמת קורסים אונליין
  • ניהול מועדון CRM
  • מודול פגישות ושיתופי פעולה
ביקורות משתמשים
5.0
חברת פולסים מפעילה מערכת דיוור עם 3 נקודות חשובות לכל עסק: טכנולוגיה, עבירות (Deliverability) גבוהה ושירות ותמיכה ממדרגה ראשונה. פולסים מאפשרת לעשות שימוש בחומרה ובתוכנה הטובות ביותר בשוק כדי להימנע מתקלות חוזרות ונשנות המאפיינות חברות דומות
יתרונות וחסרונות
פיצ'רים מרכזיים
  • ממשק נוח ופשוט
  • שירות מהיר וזמינות מיידית
  • מחירים אטרקטיביים
ביקורות משתמשים
5.0
פלטפורמת InforUMobile מקבוצת שמיר מערכות מספקת מערכת מרובת ערוצים לקשר דיגיטלי עם לקוחות, הכוללת מספר רב של כלים כמו: שליחת SMS, דיוור אלקטרוני, הודעות קוליות IVR, בניית צ'אט-בוטים, הפצת הודעות לפייסבוק מסנג'ר, כלי אוטומציה, דפי נחיתה ועוד
יתרונות וחסרונות
פיצ'רים מרכזיים
  • 20000 אלף לקוחות עסקיים
  • 18 שנות וותק וניסיון
  • 5 מיליארד הודעות SMS בשנה
ביקורות משתמשים
4.9
רב מסר מציעה לעסקים ולאנשי שיווק מערכת שמנהלת עבורם את ערוצי התקשורת השיווקית. המערכת מציעה ממשק יעיל לניהול תקשורת שיווקית בדוא"ל, בהודעות טקסט, בדפי נחיתה, תוך השקעה לא קטנה  בשירות ובצוות התמיכה שלה תוך השקעה מסיבית בפיתוח וחדשנות מתמדת
יתרונות וחסרונות
פיצ'רים מרכזיים
  • צוות שרות מקצועי וסבלני
  • חויית משתמש יוצאת דופן
  • תפעול מהיר ויעיל
  • אלפי לקוחות
  • 13 שנות פיתוח וחדשנות
ביקורות משתמשים
5.0
המומחיות של חברת יוניסל היא לתת לך את הכלים הטכנולוגיים החדשניים ביותר כדי לבנות ולנהל מערכת יחסים עם הלקוחות שלך לאורך זמן. החברה מציעה שירות אישי ומקצועי הכולל בין השאר מנהל לקוח צמוד, עיצוב גרפי, כתיבה שיווקית ונציגי תמיכה שיעזרו לך בכל עניין
יתרונות וחסרונות
פיצ'רים מרכזיים
  • אלפי לקוחות עסקיים
  • שירות אישי ומקצועי - מנהל לקוח צמוד
  • 15 שנות ניסיון
  • מתחייבים למחיר האטרקטיבי ביותר
ביקורות משתמשים
4.9
smoove (לשעבר VIPlus) היא פלטפורמה מתקדמת שמאפשרת לכל בית עסק לנהל קשרים עם קהלי היעד שלו. smoove מפעילה מנוע אוטומציה שמסייע בניהול התקשורת השיווקית עם לקוחות העסק בקלות ובפשטות. המערכת מאפשרת יצירת ניוזלטרים ודפי נחיתה חכמים ומעוצבים, בניית קמפיינים של סמס והקמת תהליכים אוטומטיים
יתרונות וחסרונות
  • שירות ויחס אישי
  • חשבון בסיסי חינמי
  • מערכת נוחה ומתקדמת
פיצ'רים מרכזיים
  • דיוור אלקטרוני
  • אוטומציה שיווקית
  • בניית דפי נחיתה
  • שליחת סמסים
ביקורות משתמשים
5.0
הדוור הינה מערכת דיוור אלקטרוני ושליחת ניוזלטר מתקדמת ומתאימה לעסקים מכל הגדלים והסוגים: חנויות מסחר אלקטרוני ואתרים, חברות מכל התחומים ומשווקים דיגיטליים. לדוור מערכת נגישה וידידותית למשלוח אימיילים, לניהול רשימת תפוצה ומועדוני לקוחות, להקמת דפי נחיתה ולמשלוח מסרונים, עם מגוון רחב של תבניות מוכנות
יתרונות וחסרונות
פיצ'רים מרכזיים
  • מערכת אמינה ופשוטה לתפעול
  • שירות מהיר ואדיב
  • מערכת מתקדמת ומתעדכנת
  • הכנת דיוור מעוצב תוך דקות
  • תו אמון הציבור
ביקורות משתמשים

טען עוד מוצרים

שליחת ניוזלטר - המדריך השלם

מערכת דיוור היא אחת המערכות שכמעט כל העסקים זקוקים לה מקטן ועד גדול. אחת הפעולות העיקריות שמבצעת מערכת דיוור היא ליצור תקשורת עם הלקוחות, באמצעות שליחת מגזין, עדכונים, הודעות, פרסומות וכדומה.

כמובן שבניית קהל לקוחות דורש זמן ועבודה, ולצד הקמת נכסים דיגיטליים אחרים כמו פייסבוק, אינסטגרם וכדומה, יש חשיבות רבה להקמת קהילת דיוור מסודרת, ולהבדיל מנכסים אחרים שאינם שייכים לכם, פה כל מייל מבצע רישום פרטני שמיועד עבורכם בלבד ורשימת התפוצה שאתם בונים יכולה לשמש אתכם לאורך זמן ורק לצמוח.

למה חשוב שתהיה לך מערכת דיוור טובה?

כיום לכל אחד מאיתנו יש מייל או יותר מכתובת מייל אחת וזו אחת מהדרכים לתקשר ולקבל מסרים ותכנים שונים. רשימות תפוצה כנראה ימשיכו להיות הכלי הכי יעיל והכי כלכלי לעסקים קטנים וגדולים לתקשר באופן אפקטיבי ללקוחות שלהם, ולשווק להם בעלויות הנמוכות ביותר

 

השיווק באמצעות רשתות חברתיות צמח מאוד בשנים האחרונות, אך כולנו יודעים שלא ברור למי התכנים חשופים והפרסום האיכותי כרוך בתשלום לא קטן. כדי להשלים את החשיפה עבור קהלים שונים, כדאי לשלוח גם דיוורים שמאפשרים בעצם פלטפורמה נוספת של תקשורת.

 

כמובן שכדאי שלא להגיע לתיבת הספאם וגם לא להציק ללקוחות, אלא לוודא שהם מעוניינים לקבל את התכנים הללו ואף לאשר אותם.

מטרת שליחת דיוורים על ידי בית העסק

1. שמירה על קשר רציף עם הלקוחות במהלך כל השנה. כשלקוח שומע ומקבל מסרים מהעסק מידי חודש הוא חש קרוב, שייך ושיש לו נתונים יציבים ומהימנים אודות העסק והשירותים שהוא מציע.

 

2. לספק ללקוחות מידע על המוצרים החדשים, על המבצעים תיאור של השינויים והשיפורים שמתחוללים בעסק, בעזרת הניוזלטר ניתן לשווק את כל זה ולחשוף את הלקוחות למגוון רחב של שירותים.

 

3. הידע שמועבר ללקוח באמצעות הניוזלטר גורם לו להבין מדוע הוא זקוק לשירותים הללו אצלו ומה החשיבות שבמוצרים שהוא עומד לרכוש, אחרת הוא לא יבין אם לא יקבל את המידע הזה, והוא לא ישקיע את כספו במוצרים.

 

4. הכרות אישית עם הלקוחות/הגולשים – דיוורים נםפתחים בנימה אישית, בעדכון כלשהו והפנייה שמדברת ללקוחות שלכם.

 

5. פרסומות – הקהל החזק ביותר הוא הקהל הנאמן שלכם ולכן, כדאי להציע לו מבצעים והנחות באופן בלעדי וכך גם לתחזק אותו

איך בונים רשימת תפוצה?

  • מפרסמים מודעה באתר או בעמודים רלוונטיים ומעודדים אנשים להירשם כדי לקבל תכנים ספציפיים, פרסומות, וכל מה שיכול לעניין ולהיות רלוונטי עבורם
  • דואגים לרישום מייל כתנאי לקבלת מבצעים או הנחות וכך יוצרים רשימת תפוצה התחלתית
  • מפרסמים ברשתות החברתיות קובייה שמעודדת להירשם לקבלת עדכונים שונים לבחירת הגולש
  • פונים לכל הקהלים הרלוונטיים ומציעים להם להצטרף לרשימת התפוצה אם בוואטסאפ, במייל וכו'
  • מבצעים קידום לתענים ולניוזלטרים השונים באמצעות כלים אחרים, כמו אתר אינטרנט, פייסבוק וחושפים אותם לקהל נוסף.
  • יוצרים תכנים מעניינים שיחדשו ללקוחות ואז הם יפיצו אותם הלאה בעצמם

ניוזלטר הוא כלי מצוין ליצירת עניין

אם אתם רוצים לעדכן את הלקוחות שלכם במבצעים, פיתוחים והשקות, הדרך הטובה ביותר לפנות לכמות גדולה של נמענים בלחיצת כפתור היא שליחת דיוור

אילו תכנים שולחים באמצעות דיוור אלקטרוני?

כמובן שאתם צריכים להגדיר מהם הקהלים שאליהם אתם פונים ויצתכן שתיצרו מספר רשימות צתפוצה שמולחקות לפי גיל או תחומי עניין. אתם צריכים להחליט גם איך אתם רוצים להציג את עצמכם, אם אתם לקרוח קטן הפנייה חייבת להיות אישית ולהישלח על ידי אותו אדם. בדיוורים המוניים זה פחות מתאפשר

 

אם אתם בונים מועדון לקוחות, יוצאים במבצע מיוחד, נותנים הטבות מעניינות ובכלל רוצים לעדכן בדברים חדשים שאתם עושים – זה הכלי לעשות זאת.

חשוב! חוק הספאם

ב-1 בדצמבר 2008 נכנס לתוקף התיקון לחוק שאוסר משלוח פרסומת מסחרית במייל, בפקס, בהודעת SMS או באמצעות מערכת חיוג אוטומטי, ללא אישור של הנמען. מטרת החוק למגר את תופעת ההפצה ההמונית של פרסומות בלתי רצויות המכונה "ספאם" (או "דואר זבל"). החוק מאפשר לכל מי שהסכים תחילה לקבל דברי פרסומת – אם באופן מפורש, ואם בעת רכישת מוצר או שירות – לשלוח הודעת סירוב בכל עת. המשך משלוח דברי פרסומת לאחר קבלת הודעת סירוב מהנמען מהווה הפרה של החוק.

 

ממשלוח דברי פרסומת ללא הסכמתו המפורשת ומראש של הנמען או לאחר משלוח הודעת סירוב, מהווה עבירה פלילית,  ודינה קנס של עד 202,000 ₪ . בנוסף, הנמען רשאי להגיש תביעה לפיצוי ללא הוכחת נזק שלא יעלה על 1,000 ₪  על כל פרסומת שקיבל. חברות הדיוור כבר מאפשרות אוטומטית להכניס בפאנל התחתון לינק שמאפשר להסיר מרשימת התפוצה וכדאי שזה יהיה קל ולא מסובך מדי, כי ברוב המקרים במידה ותיתבעו השופט יהיה לטובת האדם הפרטי.

 

לכן, כשאתם אוספים מיילים לרשימת התפוצה עליכם לקבל הסכמה או אישור מהנמען להיות ברשימה. הנמען יכול בכל עת לבטל את רישומו ולכן צריך להיות לינק להסרה בצורה ברורה. גם בכותרת הראשית של המייל עליכם לרשום את המילה "פרסומת" כדי שלא ישתמע שאתם מטעים  את הלקוח במידה ואתם מנסים למכור משהו.

ניוזלטר

למה צריך מערכת דיוור?

מערכת דיוור מתקדמת מאפשרת תהליך למידה על ידי מעקב אחר הנתונים, ביצוע בדיקות וטסטים שונים, שליחה מפוצלת של מיילים וכמובן משלוח מהיר של מסה גדולה של תוכן לכמות בלתי מוגבלת של נמענים.

 

מערכת הדיוור עושה סדר מבחינת מבנה הניוזלטר והמראה שלו, מאפשרת שליחה בזמנים שונים ובימים שונים וגם לקהלים שונים. מערכות רבות עושות שימוש גם באוטומציות שמאפשרות מעקב אחרי הגולשים ואף לצידה של המאפיינים שלהם: שעות בהן הם פותחים מייל, תכנים שהם אוהבים יותר או פחות וכדומה.

 

בלי מערכת דיוור תצטרכו לשלוח את המיילים ידנית, תצטרכו לבצע שליחה של כמות גדולה מאוד של דאטה באמצעות שרת ייחודי ותצטרכו מנגנון אוטמטי להסרה מתפוצה והוספה לתפוצה. רק מערכת דיוור איכותית וטובה תספק לכם שירותים כאלה בצורה מקצועית, כולל צוות תמיכה, מאמרים מקצועיים, והוצאת דוחות מעקב אחר תוצאות הדיוורים כמו גם רשימות של גולשים שביקשו להסיר את עצמם ועוד.

איך לבחור מערכת דיוור מתאימה?

קיימים היום בשוק כמה שחקנים מרכזיים שמאפשרים הכנסת רשימת התפוצה בקלות ושליחת מיילים קבועה. הבחירה לא קלה ולכן עשינו לכם חלק מהעבודה.

 

קודם כל עליכם להגדיר את השימוש והצורך שלכם, לכמה נמענים תשלחו את הדיוורים, כמה פעמים בשבוע וכך גם תוכלו להעריך את העלויות שבדרך כלל הולכות לפי בנק של מיילים או תשלום חודשי קבוע. מערכות הדיוור של היום יאפשרו לכם למדוד את יעילות הדיוור ולראות למי הוא הגיע, כמה פתחו אותו מהם התכנים שהכי עניינו את הגולשים.

 

כמובן שאם יהיו הרבה הסרות זה אומר שלא ממש עניינתם את הקהל והוא באותה מידה גם יכול להתעלם מכם, אז נסו לחקור את התחום ולהבין מה כדאי לשלוח בכותרת – שהיא הדבר הכי חשוב שגוזר את גורלו של המייל כולו – האם יפתחו אות או לא? המבנה של הדיור יכול להיות בתבניות שמספקות חברות הדיוור – בצורה של תמונה וטקסט. אתם מכניסים את התכנים והתמונות לצד הלינקים הרלוונטיים וכמובן שלחים טסט כדי לראות שאכן הכל עובד כפי שציפיתם.

 

בג'ימייל יש חשיבות גבוהה גם לשיוך לתיקייה הרלוונטית – האם תגיעו לתיקיית המייל הראשית, הפרסומית או ההודעות? וחשוב שתעודדו את הנמענים שלכם לצרף אתכם לתיקיה הראשית. חשוב שתגדירו מראש מהם הדיוורים שאתם אוהבים מחו"ל ומהארץ כדי לבנות דיוורים דומים וגם לוודא שחברת הדיוור יכולה לספק לכם כלים מתאימים.

 

בנוסף, חשוב שיהיה לכם כמה שיותר מידע על רשימת התפוצה שלכם וכך תוכלו לשלוח דיוורים מותאימים שיצרו הרבה מעורבות ויגעו בקהל באופן אישי וכך גם יעשו את העבודה

ניוזלטר רספונסיבי זה אחד הדברים החשובים

יש משמעות כיום לרספונסיביות למובייל כי רוב הנמענים פותחים את המיילים שלהם במובייל (בסביבות 70%), כך שאם אתם יוצרים דיוור עם תמונות וטקסטים ומתאמצים לייצר מסר חזק, חשוב מאוד לבדוק את הנראות שלו במובייל, כיוון שרוב הנמענים, לפחות כצעד ראשוני, יקליקו עליו באמצעות הטלפון הסלולארי שלהם

אימייל מרקטינג

כמה זה עולה?

בחברות ששולחות כמות גדולה מאוד של מיילים או תפוצות גדולות החישוב הוא לפי שליחה שנעה בין  0.0025 אגורות למייל ועד 10 אגורות, יש עלויות לפי חבילה של 500 מיילים לחודש למשל בעלות של 45 ₪ לחודש. דיוור ל-20,000 נמענים יעלה בסביבות 700 שקל לחודש. החבילות בדרך כלל נתפרות בהתאם לשימושים שלכם.

 

העלות היא רק עבור השליחה, אין עלות עבור שירות הלקוחות שמעניקה חברת הדיוור, עבור הקמפיינים השונים שאתם עושים, דוחות ומעקב אחרי השליחות והמיילים וכן עבור שימוש בבלוקים מובנים.

 

יש תוספות עלויות עבור בקשות מיוחדות, משלוח סמס, דוחות מיוחדים וכדומה.

מה עוד עושה בשבילי מערכת הדיוור?

תוכלו ליצור גם עמודי נחיתה באמצעות המערכת וקיימות מערכות שניתן לבצע בהן וטומציות של ממש וליצור מסלול לקוח מהרגע שנשלח אליו מייל באופן אוטומטי. זה מיועד לחברות שמעוניינות לשלוח דיוורים מכירתיים ולדעת להיות במעקב אחרי הלקוח במידה והראה התעניינות או לבצע פולו אפ ולהתאים את התכנים בצורה מדויקת עבור הקהל שלכם.

 

כמובן שתוכלו לשלוח דיוורים שונים ולבצע טסטים שונים כדי לבחון את התוכן והאיכות שלו וכן להכריע בין 2 כותרות או 2 מבצעים שונים ועיצובים שונים.

מה משפיע על הצלחת דיוור?

  • קודם כל התאמתו לקהל – הוא צריך לעניין ולהתאים לקהל מבוגר או צעיר, נשים או גברים וכדומה
  • הכותרת היא הדבר הראשון שהנמען רואה ולכן היא צריכה לעניין, לדבר אליו
  • פנייה אישית – בשם של הנמען ושליחה בשם של מישהו תמיד עוזרת
  • התוכן צריך להיות מעניין, קצר וקולע, להיות מלווה בתמונות, מחירים ברורים, כפתורים בולטים
  • שעת השליחה – יש שעות שבהן יש פחות פניות מצד הנמענים, כמו יום חמישי בערב. השעה גם היא חשובה וזה תלוי בקהל שלכם והעדפוצתיו, אבל שעות משונות לא תמיד עוזרות
  • השפעות חיצוניות כמו אירועים, פיגועים וכדומה עלולים לנתק את הנמענים לחלוטין מכל מה שלא אקטואלי
  • בהירות – אל תהיו מתוחכמים מדי
  • אמינות – אם אתם מבטיחים משהו בכותצרת עמדו בהבטחה שלכם ואל תצרו אכזבה
  • מוצר טוב – כמובן שמבצע לא כדאי או תוכן לא רלוונטי לא יגרמו להתרוממות השליחה

אלו סוגי דיוורים קיימים?

  • דיוור טקסט בלבד – כדאי למעט בטסט בלבד כיוון שכיום העיצוב גם הוא נותן ערך, תמונות וכדומה.
  • דיוור תוכן + תמונה – אידיאלי לכתוב משפט פתיחה ולצרף תמונה – על התמונה יכול להיות תוכן, אבל לא תמיד היא תיפתח אוטומטית ולכן כדאי לגבות זאת בטקסט
  • דיוור תמונה בלבד – חשוב לוודא שהתמונה נפתחת אוטומטית, אחרת הגולש לא יראה כלום – כדאי לגבות גם בטקסט חי
  • דיוור משולב
  • דיוור וידאו
  • עמוד נחיתה

אחוזי פתיחה ואחוזי הקלקה

חשוב להבדיל בין אחוזי הפתיחה של הדיוור – שמסכמים כמה סך הכל אנשים נחשפו לדיוור – כלומר ראו את הכותרת במייל והתעניינו בו. לעומת זאת אחוז המקליקים זה מי שהמשיךם הלאה ואכן לחץ על תמונה או תוכן בדיוור עצמו לאחר שנכנס למייל –  זו למעשה פעולה נוספת שהתבצעה וכך תוכלו לבדוק גם את העניין של התוכן הפנימי.

שאלות נפוצות

איך יוצרים רשימת מיילים לשליחת ניוזלטר?

בשנים האחרונות הנושא של מערכת דיוור מקצועית (מיילים או SMS) הופך ליותר ויותר רלוונטי עבור בתי עסק שמעוניינים לשלוח ניוזלטר, להקים אוטומציות (מסע לקוח) ולהיות בקשר עם קהל הלקוחות או הקולגות שלהם. כדי לבחור את מערכות הדיוור הטובות ביותר, חקרנו את הנושא ואנחנו מביאים לכם המלצות אמיתיות של בתי עסק

איך אפשר להיכנס לתיבת המייל הראשית ולא לספאם?

בשנים האחרונות הנושא של מערכת דיוור מקצועית (מיילים או SMS) הופך ליותר ויותר רלוונטי עבור בתי עסק שמעוניינים לשלוח ניוזלטר, להקים אוטומציות (מסע לקוח) ולהיות בקשר עם קהל הלקוחות או הקולגות שלהם. כדי לבחור את מערכות הדיוור הטובות ביותר, חקרנו את הנושא ואנחנו מביאים לכם המלצות אמיתיות של בתי עסק

איך אדע אם מישהו לא רוצה לקבל מיילים?

בשנים האחרונות הנושא של מערכת דיוור מקצועית (מיילים או SMS) הופך ליותר ויותר רלוונטי עבור בתי עסק שמעוניינים לשלוח ניוזלטר, להקים אוטומציות (מסע לקוח) ולהיות בקשר עם קהל הלקוחות או הקולגות שלהם. כדי לבחור את מערכות הדיוור הטובות ביותר, חקרנו את הנושא ואנחנו מביאים לכם המלצות אמיתיות של בתי עסק

למה צריך בעצם עמוד נחיתה?

בשנים האחרונות הנושא של מערכת דיוור מקצועית (מיילים או SMS) הופך ליותר ויותר רלוונטי עבור בתי עסק שמעוניינים לשלוח ניוזלטר, להקים אוטומציות (מסע לקוח) ולהיות בקשר עם קהל הלקוחות או הקולגות שלהם. כדי לבחור את מערכות הדיוור הטובות ביותר, חקרנו את הנושא ואנחנו מביאים לכם המלצות אמיתיות של בתי עסק