קבלו הצעת מחיר מהירה

אנא מלאו את הפרטים ונשלח אליכם את הצעת המחיר

תודה! ההצעה בדרך אליכם

האם יש מערכת CRM חינמית?

מציעים לך חינם, לא תיקח?! כשזה מגיע לבחירת CRM לעסק שלך - אז לא. אל תיקח. יש חברות שמציעות מערכת CRM חינמית וזה נראה טוב ומשתלם, אבל לא ממש - הנה כל מה שכדאי לדעת על CRM חינמי

ברשת אפשר בהחלט למצוא חברות שונות שמציעות מערכות CRM בחינם. כלומר, הן משלות אותך שבלי כסף תקבל פיתרון מושלם לעסק שלך ומהיום והלאה לא יהיו לך יותר דאגות בחיים. בפועל הן מציעות מוצר רזה ובסיסי שהיכולת לעבוד איתו מוגבלת מאד והיא רחוקה מלהביא תועלת אמיתית לעסק, שלא לדבר על לאפשר את צמיחתו ואת השימוש באותה מערכת בד בבד עם הגידול בעסק וברווחים.

אז מה אין במוצר חינמי?

ניהול לקוחות חכם: נתחיל מהחשוב ביותר- מערכת CRM נועדה לסייע לכם לנהל את הקשר שלכם עם הלקוח, כך שתגדילו את היקף המכירות ואת סך רווחיות העסק. פתרונות החינם מציעים לרוב ניהול 'רשימת אנשי קשר' – הזנת רשימת הלקוחות שלכם למעין אלפון. היא אינה מאפשרת לכם ליצור קשר עם אותם לקוחות, לשלוח להם דיוורים או הצעות מחיר והיא גם אינה מאפשרת לכם לנהל תיעוד של תהליך המכירה שמתבצע מול אותו לקוח. עם אלפון לא הולכים למכולת. ולא מתרחבים.

 

אבטחת מידע וגיבוי: חשוב לא פחות – סוגיית אבטחת המידע – הבטחה לכך שפרטים אישיים של הלקוחות שלכם לא יזלגו לגורם שלישי, למשל למתחרה… ושלא יופיעו לפתע בפומבי ברשת. מסלול חינמי לא מתחייב לכך. ומחיר הטעות עשוי להיות כואב. חשוב לוודא מה האינטרנס של מי שמחלק את החינמי הזה, ושהמערכת שאתם רוכשים שמה דגש על נושא זה. גם סוגיית הגיבוי הינה קריטית – אחד הנכסים החשובים ביותר של עסק זה רשימת לקוחות העבר, ומידע מקיף עליהם ועל המוצרים שרכשו. אף ספק לא יתן בחינם אחסון וגיבוי של הנתונים.

 

התממשקות ואינטגרציות: חבילה חינמית בסיסית לא מאפשרת לכם להתאים את המערכת לצרכים הספציפיים שלכם ולמשפך השיווקי הייחודי לכם. הקסם של תוכנת ה-CRM הוא בכך שהוא עובד בשבילכם, מתכלל ומפשט עבורכם את בליל הפניות והמידע. הוא מאפשר קבלת לידים ממגוון ערוצים שהגדרתם מראש (כגון פניות שהתקבלו בטופס 'צור קשר' באתר, לצד פניות שהתקבלו ברשתות החברתיות או במרכזיה הטלפונית שלכם), הוא מאפשר לכם לעקוב אחרי הסטטוס של כל לקוח, ומאפשר לכם בלחיצת כפתור לשלוח אימיילים או אס-אמ-אסים אוטומטיים לפי כללים שאתם מחליטים.

 

מוצר חינמי לא יתאים את עצמו אליכם- ועד מהרה אתם תגלו שבטעות אתם עובדים אצלו. כשתרצו להוסיף את הפיצ'רים והיכולות שמנינו- או אז תתבקשו לשלם, וזה עשוי לעלות הרבה יותר ממערכת אחרת שלא לכדה אתכם במסלול חינמי. וזה כבר עשוי להיות בשלב מתקדם מדי, כשזו מתבררת עבודה גדולה מדי להתחיל להמיר את כל המידע ולהעבירו למערכת החדשה שבחרתם.

 

תמיכה: כדי למקסם את יכולות מערכת CRM כך שיתאימו לעסק- פעמים רבות יש צורך בנציג תמיכה שילווה את התהליך ויענה על שאלות. מוצר חינמי אינו כולל בדרך כלל מענה אנושי.

CRM בחינם

הזול הוא לפעמים הכי יקר… ובמקרה של CRM הסיכון הוא גדול מידי. המנוע העיקרי של העסק, זה שתפקידו להמיר לידים-ללקוחות-לרווח, חשוב מידי ואסור להפקירו לידיים לא מיומנות. השקעה במערכת CRM מתאימה- היא השקעה חכמה, כזו שמאפשרת לעסק לצמוח.

האם תקופת ניסיון חינם היא גם לא מומלצת?

כאן התשובה היא חד-משמעית כן. תבקשו תמיד שבועיים/חודש חינם. חשוב מאד לבחון את המערכת, "להרגיש אותה", לראות שהיא אינטואיטיבית לכם, שאתם מסתדרים איתה, שהיא אכן מספקת לכם את מגוון הצרכים שלכם.

 

חשוב מכך – לפני שתוכלו בכלל להתחיל לעבוד על המערכת, קחו בחשבון שממילא יקח לכם לפחות שבוע ימים של הקמה (הזנה של רשימת הלקוחות שלכם, איתור, הטמעה והגדרת הקודים של כל אחד מן הערוצים השונים שמהם מתקבלים הלידים/קריאות השירות, הגדרת תבניות הדיוור והסמס שיצאו ללקוחות, הגדרת הניתובים למשתמשי המערכת, ועוד ועוד…). בקיצור, עבודת ההקמה דורשת זמן ומאמץ ואינה מאפשרת קליטת לידים במקביל ולכן חבל שתשלמו על תקופה זו.