קבלו הצעת מחיר מהירה

אנא מלאו את הפרטים ונשלח אליכם את הצעת המחיר

תודה! ההצעה בדרך אליכם

אלמנטור – המדריך המלא לפלטפורמת בניית העמודים הגדולה בעולם

עולם הדיגיטל של ימינו פתח את הרשת בפני כולם והפך את הנוכחות בו להכרחית עבור כל עסק. כך, פרחה תעשיית בניית האתרים, המאפשרת כיום לכל המעוניינים בכך להקים אתר אינטרנט עסקי.

מערכת ניהול התוכן ובניית האתרים וורדפרס הינה אחד הכלים השימושיים והיעילים ביותר לכך, כאשר אחד הפיתוחים המשמעותיים ביותר למערכת ששינה את עולם בניית האתרים, הוא תוסף מהפכני המעניק את יכולת בניית האתרים לכולם וללא כל צורך בידע או בניסיון קודם – האלמנטור.

וורדפרס (WordPress) הינה מערכת חינמית לניהול תוכן, המשמשת לבניית אתרי אינטרנט ומשרתת כיום עשרות אחוזים מסך אתרי האינטרנט בעולם ומתורגמת לעשרות שפות, על מנת לאפשר לכל המעוניינים בכך ליהנות מהשימוש בה ומהיכולת לבנות אתרים ביעילות, בקלות, עם שלל כלים שימושיים וייעודיים ועם היכולת והיסודות החשובים כל כך לביצוע פעילות קידום אתרים במנועי החיפוש.

 

המערכת כוללת מגוון תוספים מיוחדים, אשר פותחו על מנת לסייע למשתמשים בה אף יותר בבניית האתר המושלם עבורם, באופן המותאם לצרכיהם, ציפיותיהם ורצונותיהם, בפשטות וביעילות. אחד התוספים אשר יצר מהפכה משמעותית במערכת וורדפרס בפרט ובעולם בניית האתרים בכלל ונחשב לפורץ דרך הוא אלמנטור.

מה זה אלמנטור?

אלמנטור הינו הפלטפורמה המובילה כיום לבניית אתרים בוורדפרס, המאפשרת בניית אתרים מקצועיים באמצעות מערכת כלים ויזואליים אינטואיטיביים, ללא כל צורך בכתיבת קוד או בידע קודם בבניית אתרים.

 

תוסף זה מעניק למשתמש את היכולת לבנות אתר שלם באמצעות "הדבקת" אלמנטים, בשיטת הגרירה. כך, ניתן לבחור תבניות ואלמנטים מתוך תפריט, לגרור ולשחרר אותם אל תוך דף האינטרנט (שיטת drag and drop), ליצור עיצוב בהתאמה אישית לעמוד ולתכניו ולערוך אותם בצורה האינטואיטיבית והפשוטה ביותר.

המהפכה כבר כאן

עד תחילת העשור הקודם תחום בניית האתרים נשלט בעיקר על ידי מי שלמדו את התחום, הכירו את שפות התכנות השונות והתמקצעו באומנות הקמת ובניית אתרי האינטרנט. עם כניסתן של מערכות, תוכנות ופלטפורמות בניית האתרים המציעות טמפלטים מובנים וכלי עיצוב, השתנה תחום זה מהקצה אל הקצה.

 

כעת, כל מי שבעל ידע והבנה בסיסיים ביותר בעבודה עם המחשב, קיבל את היכולת לבנות בקלות אתר אינטרנט, ללא כל צורך בהבנת קוד, בידע או ניסיון בתכנות, או בבניית אתרים.

 

וורדפרס, המערכת הפופולארית לבניית אתרים לקחה את תחום בניית האתרים העצמאי צעד קדימה, כאשר בנוסף לכך שמציעה לבעלי ידע בתכנות לבנות באמצעותה אתרים, פתחה גם היא את עולם זה בפני מי שאינם בעלי הידע הנדרש, באמצעות האפשרות להתקנת תוספים ייעודיים ובראשם האלמנטור. תוסף זה יצר מהפכה משמעותית בעצם הפשטת עבודת הקמת אתר ועריכתו לרמת אינטואיטיביות כמעט מוחלטת ובניית אתר אינטרנט על ידי שימוש בפעולות המחשב הבסיסיות והפשוטות ביותר: בחירת אובייקטים וכלים בקליק, גרירת אובייקטים, עריכת אובייקטים באמצעות הגדרות בסיסיות (גודל, צבע וכו') וכתיבת התוכן הרצוי. 

 

מעתה, אם אתם יודעים להשתמש בתוכנות המחשב הבסיסיות, גם אתם יכולים להקים אתר אינטרנט.

אז איך מתחילים?

תחילת השימוש באלמנטור פשוטה מאד ונעשית במספר שלבים. 

 

ראשית, עליכם להתקין את מערכת וורדפרס. ההתקנה מתבצעת בשרת והכרחית לשם שימוש בה ובתוסף האלמנטור. מומלץ לאחר ההתקנה להשתמש בערכת הנושא Ocean WP הכוללת מבחר תכונות שימושיות, המאפשרות להקים מגוון סוגי אתרים בהתאמה אישית.

 

לאחר מכן, יש להוריד את תוסף האלמנטור ממאגר התוספים המוצעים על ידי וורדפרס. ההורדה מתבצעת על ידי חיפוש "אלמנטור" בשורת החיפוש בקטגורית התוספים.

 

כעת, ניתן להתחיל לערוך את דף האינטרנט הרצוי באמצעות האלמנטור. לחצו על "עריכה באמצעות אלמנטור" וצאו לדרך. בחרו את התבנית הרצויה לאתר מתוך אוסף הטמפלטים והתחילו למלא את התוכן הרצוי על ידי החלפת התמונות והתכנים הכתובים המובנים כדוגמא בתבנית הנבחרת. כך, ביכולתכם לבנות בקלות ובמהירות אתר אינטרנט על פי תבניות מוכנות מראש.

 

על אף היתרונות הרבים של האלמנטור, ישנן תכונות חשובות ושימושיות ביותר שאינן מוצעות בו, כמו גם אלמנטים החיוניים להשלמת אתר איכותי. עם זאת, תכונות ואלמנטים אלו מוצעים בגרסה המשודרת של התוסף – האלמנטור פרו.

אלמנטור פרו – הגרסה המתקדמת לבניית האתר המושלם

אלמנטור פרו המהווה שדרוג לתוסף האלמנטור הסטנדרטי, מוצע בתשלום של 50$ לשנה, לאתר בודד ומעניק למשתמשים בו יתרונות רבים, כלים, תמונות, תכונות ואלמנטים מגוונים, אשר יסייעו לבנות את האתר המושלם. בנוסף, מציע שלל אפשרויות מתקדמות, טמפלטים מגוונים לעיצוב האתר ברמה גבוהה והגדרות מגוונות שיקלו על העבודה וישדרגו את האתר:

 

  • יותר מ – 50 וויג'טים מתקדמים, הכוללים בין היתר כפתור תשלום בפייפאל, סליידרים, הצגת פוסטים ועוד.
  • יכולת לבניית תבניות עיצוב לאתר בהתאמה אישית 
  • גישה ל – elementor library ובה יותר מ – 300 טמפלטים מגוונים המוצעים בבלעדיות בספריה זו של האלמנטור.
  • מערכת טפסים מובנית עם מבחר טפסים שימושיים ונפוצים: יצירת קשר, התחברות, ניוזלטר, העלאת קבצים ועוד.
  • יכולת שילוב תוכנות האתר עם מגוון תוספים ואתרים חיצוניים ובהם Facebook SDK, Mailchimp, ActiveCampaign ועוד. כל אלו ניתנים לאינטגרציה ולהתאמה באמצעות API.
  • שימוש בתכונת Popup לצרכי קידום מכירות, הודעות שיווקיות ועוד. הודעות הפופ אפ מוגדות בהתאמה אישית לפי צרכי המשתמש: קביעת מיקום וגודל החלונית, קביעת הגורם להופעת החלונית, קביעת המכשירים בהם תופיע ההודעה, מתי תופיע ועוד.
  • יצירת תוכן דינמי – שימוש בקישורים למיניהם באתר ועריכתם בהתאם לצורך, או שימוש במידע המעודכן במערכת, כדוגמת פרטי המשתמש, לטובת עדכון התוכן המוצג בפני הגולש עם פרטיו.

 

האלמנטור פרו מעניק למשתמשים בו כלים רבים ויתרונות מגוונים לבניית אתר באופן עצמאי – בין אם מדובר באתר תדמית פשוט ובין אם אתר לעסק ואף אתר מכירות. בכך, מייתרת גרבת הפרו את הצורך להשתמש במספר תוספים שונים, על ידי ריכוז שלל יתרונות ותכונות חיוניות ומתקדמות בתוך תוסף אחד. אין ספק שיכולות אלה של האלמנטור פרו, הופכים אותו לאחד התוספים היעילים והמוצלחים ביותר בוורדפרס בפרט ובעולם בניית האתרים בכלל.

 

על אף שמדובר בתוסף אשר מצריך הוצאה כספית לשם השימוש בו, זהו כלי יעיל וכדאי ביותר, שיתרונותיו ויכולותיו עולים עשרות מונים על ההשקעה הכספית ברכישתו. לכן, אם גם אתם מעוניינים להקים אתר באופן עצמאי, או עוסקים בבניית אתרים, זכרו שהמשאבים והזמן הנחסכים לכם בעת בניית האתר באמצעות האלמנטור שווים הרבה יותר מהשקעה כספית זו, אשר במהרה תתברר גם לכם כעלות מינורית לעומת התועלת שמעניקה.

לסיכום, אלמנטור הוא תוסף חובה לכל בוני האתרים המשתמשים בוורד פרס. בזכות תוסף זה יכולים כל המעוניינים בכך לבנות אתר באופן עצמאי, במיוחד אם מדובר באתר תדמיתי פשוט, ללא כל צורך בתשלום לאנשי מקצוע וללא כל צורך בלמידת תחום בניית האתרים או בהבנת קוד.

 

האלמנטור אם כך, הביא את המהפכה לעולם בניית האתרים וכל מה שעליכם לעשות כדי ליהנות ממנה הוא להוריד את התוסף ולהתחיל לבנות את האתר החדש שלכם.