קבלו הצעת מחיר מהירה

אנא מלאו את הפרטים ונשלח אליכם את הצעת המחיר

תודה! ההצעה בדרך אליכם

סליקת אשראי לעסקים – דירוג חברות סליקה מובילות + מחירים (מעודכן 2024)

סליקת כרטיסי אשראי היא אחד מהשירותים הבסיסיים שמעניק כל עסק ללקוחותיו. בין אם אתם מחפשים פתרונות סליקה לעסקים קטנים או מציעים סליקת אשראי בחנות אונליין, מומחי אקספרט כאן לעזור לכם לבחור חברת סליקה מומלצת ומתאימה שנותנת שירותי סליקה איכותיים

קרא עוד

עודכן ב- 29 מרץ 2024

עדינה אקוקה

עדינה אקוקה

מנכ"לית חברה קמעונאית ומומחית לניהול עסקים

עודכן ב- 29 מרץ 2024

כמעט בלתי אפשרי לנהל עסק בכל תחום שהוא, ללא אופציה לקבלת תשלומים באמצעות כרטיסי אשראי. סליקת אשראי מהווה צורך בסיסי עבור כל עסק קטן ועסקים בכלל – וחשוב להסדיר את נושא הסליקה בצורה המקצועית ביותר – הן אם מדובר בעסק פיזי  שסולק עם מכשירי סליקה או אם מדובר בעסק אינטרנטי שמחפש פתרונות סליקה אונליין.

 

קיימת חשיבות רבה לאפשר ללקוחות לשלם באמצעי תשלום דומיננטי זה, כיוון שרוב העסקאות המסחריות מתבצעות בדרך זו, כיוון שהשימוש במזמן הולך ופוחת. רוב העסקים פותחים את אפשרות השימוש בכל סוגי הכרטיסים כולל הכרטיסים שיש בהם לעיתים תנועה מועטה כמו דיינרס ואמריקן אקספרס. וזאת כדי שלא יוצר מצב שלקוח ירצה לרכוש מוצר והעסקה לא תתבצע כיוון שבית העסק לא יצר הכנה מראש של שימוש בכרטיס מסוג מסוים. בשנים האחרונות גם הצטרפו תשלומים בביט או פייבוקס לעולם הסליקה במיוחד בקרב עסקים קטנים.

מה הוא סופר-ספק?

ספק שסטנדרט של מצוינות בלתי מתפשרת הוא ערך עליון בתפיסת ההפעלה שלו

ספק שהתחייב, כן כן- התחייב, לתת שירות מעולה לעסקים של אקספרט

ספק שהתחייב לבחון ובמידת האפשר להציע הטבות ייחודיות לעסקים של אקספרט

ספק שממוצע ציון שביעות הרצון שקיבל מלקוחותיו גבוה מ-90%

המחויבות של אקספרט לבעלי עסקים
סופר-ספק
למצוא לכם התאמות מושלמות

באקספרט תמצאו מידע על ספקים מעולים (סופר-ספקים) שעברו בדיקה והתאמה מלאה לצרכים שלכם, בעלי העסקים. בחירה בספק של אקספרט תבטיח לכם פתרון איכותי ולא מתפשר ולעתים קרובות- גם הטבה ייחודית.

קראו עוד על החזון של אקספרט
לימודים
לחלוק אתכם את הידע שלנו

אנחנו מאמינים שידע זה כוח. אחת מן הדרכים בהן בחרנו לעזור לכם, בעלי העסקים, היא באמצעות יצירה של תוכן איכותי, תכליתי וישים כדי שתוכלו לעזור לעסק שלכם לעשות בחירות חכמות ונכונות.

האקדמיה של אקספרט

חברת סליקת אשראי - חברות סליקה מומלצות

לרשימה המלאה

שימו לב: חשוב שתפנו לסופר-ספקים דרכנו ולא באופן ישיר- ככה תוכלו לקבל יחס ושירות מעולים!

למידע נוסף

מהי סליקת אשראי

כדי לפשט את נושא הסליקה בעסק ומכיוון שקיימות כמה חברות של כרטיסי אשראי כמו ישראכרט, ויזה כאל ו – max , המגמה של בעלי העסק היא לעבוד עם חברת סליקה אחת אשר דרכה יבוצעו כל פעולות הסליקה של עסקאות המכירה באמצעות כרטיסי האשראי. 

כיוון שיש כמה וכמה חברות סליקה בישראל, חשוב לבצע השוואת תנאים ביניהן כדי לקבל החלטה מהי חברת הסליקה שהיא המיטבית עבור בית העסק הספציפי, על פי כמה פרמטרים שהם החשובים ביותר: 

  • עמלות נמוכות, כדי שחלק הארי של הסכום ששילם הלקוח יישאר בידי בעל העסק. 
  • התאמה לפעילות של בית העסק כמו התמקצעות במסחר מקוון.
  • חברות סליקה הפועלות תוך שימוש בכלים דיגיטליים מתקדמים לנוחות הלקוח.
  • חברת סליקה אחת שמבצעת סליקה עבור כל חברות האשראי.
  • חברה המספקת בעלות מינורית את הציוד הנדרש כמו קורא בר קוד. 
  • אפשרויות מגוונות של העברת הכספים.
  • תמיכה טכנית לאורך השעות שבהן העסק הספציפי פעיל, וכך אפשר יהיה לקבל סיוע של נציגי תמיכה על פי הצורך. 
  • מערכת ממוחשבת ומתוחכמת אשר פועלת ללא דופי ומאפשרת לבית העסק לפעול באופן מהיר ויעיל ובאפס תקלות. 
  • חברת סליקה שמעניקה כיסוי מול כל חברות כרטיסי האשראי וללא יוצא מן הכלל, וכך אפשר יהיה לתת מענה מלא ללקוחות.
  • מכשירי סליקה לקליטת תשלומים באמצעות כרטיסי אשראי כמו קופות ממוחשבות, מכשירי סליקה ניידים, קבלת תשלום באמצעות אפליקציה מתקדמת ועוד.
  • אפשרות להפעלת הוראת קבע לצורך קבלת התשלומים באופן סדיר ישירות לחשבון הבנק העסקי.

איך עובדת סליקת אשראי

לאחר שלקוח מבצע קנייה בחנות פיזית, בעסק מקוון, או באמצעות עסקה טלפונית, יש כמה שלבים שמתבצעים בזה אחר זה עד השלמת הפעולות החשבונאיות, הן מצד של הלקוח והן בצד של העסק.

מתבצע חיוב על סכום העסקה על פי הסכום המדויק שתואם ברכישה. לאחר מכן הנתונים מועברים לשב"א שהיא חברה פיננסית שמרכזת את כל חיובי כרטיסי האשראי בישראל בזמן אמת. בתוך עשיריות שניה המערכת האוטומטית מדווחת אם העסקה אושרה לביצוע, או שיש סירוב עקב חריגה ממסגרת האשראי הקיימת, גניבה של כרטיס אשראי זה או כל סיבה אחרת.

אם הכול תקין – מתקבל אישור ואפשר לקדם את התהליך, הלקוח מקבל את המוצר או השירות שהוא רכש פיזית או הזמין באינטרנט. בשלב זה התהליך מתפצל לשתי שלוחות. השלוחה הראשונה היא החיוב של הלקוח בסכום העסקה אם מדובר בתשלום אחד או בכמה תשלומים. השלוחה השנייה היא זיכוי של העסק בסכום העסקה, בקיזוז סכום העמלה שנקבע בין הצדדים בהסכם שנחתם בין העסק לחברת הסליקה.

חברת הסליקה מרכזת את הכספים שהצטברו לכל בית עסק ומעבירה אותם באופן אוטומטי לחשבון הבנק של בית העסק, תוך העברת מידע מפורט באתר האינטרנט.

העברה זו מבוצעת אחת ליום, אחת לשבוע, אחת לשבועיים או לחודש. ככל שפרק הזמן של ההעברה הוא קצר יותר, כך העמלה היא גבוהה יותר. לכן כל עסק בוחר את פרק הזמן של קבלת הכספים על פי תזרים המזומנים שלו ונוחות העבודה בעסק, כדי לשלם עלה נמוכה ככל האפשר. כאשר העמלה נוגסת חלק משמעותי מתוך ערך המכירות, זה מצטבר לסכומים מהותיים שהעסק מפסיד מתוך כל עסקה שמתבצעת.

ההתנהלות עם חברת הסליקה

המגמה של כל עסק היא לשלם את העמלה הנמוכה ביותר במסלול שנבחר ולא לעבור את הרף של אחוז אחד ככל האפשר. 

מעבר לכך נושא בסיסי הוא עמידה של חברת הסליקה בתקני האבטחה של PCI . מדובר בתקנים בין-לאומיים מוקפדים ביותר שמטרתם הוא להגן על הלקוח מפני זליגת מידע לגורמים שעלולים לנצל זאת למטרותיהם האישיות. כאשר לקוח נכנס לאתר אינטרנט של בית העסק ורואה שפעילים בו תקני האבטחה האלו, הוא רגוע ולכן יבצע את העסקה הרצויה.

החלפת מערכת סליקה בעסק

קיימות כמה חברות סליקה ולכל אחת מהן יש את המומחיות שלה, כמו לדוגמה: 

  • אישור מהיר לכל עסקה.
  • מסלולים המותאמים לעסקים שיש בהם עסקאות בסכומים גבוהים כמו בתחום הנדל"ן, הרכבים ומוצרי החשמל.
  • מסלול לעסקים חדשים.
  • נתיב המותאם לעסקים בסיכון גבוה.
  • חברות סליקה שמתמחות בנתח השוק של מסחר אלקטרוני שמתפתח בצעדי ענק.
  • דגש על תנאים מסחריים מעולים כמו עמלות נמוכות.
  • מסלול שמותאם לעסקים שנמצאים בצמיחה מתמדת ללא קשר לתחום העיסוק.
  • מסלול מובנה עבור עסקים בעלי נפח משמעותי של עסקאות, אשר יוצרות מסות כספיות יוצאות דופן ויום יומיות ולכן הם גם זקוקים לקבלת הכספים הללו תוך פרק זמן קצר יחסית.
  • נתיב שהוא הנכון ביותר לתקציב העסקי.
  • חברת סליקה שמעניקה תנאים גמישים ומאפשרת גם מעבר קליל בין חברת סליקה אחת לחברת סליקה אחרת בהתאם לתנאים המסחריים המשופרים המוצעים על ידי כל אחת מהן. 
  • חברות סליקה מתקדמות אשר פועלות באמצעות כלים דיגיטליים מתקדמים אשר מושתתים על טכנולוגיות חדשניות.
  • שימוש בפס רחב דבר שמאפשר אינטגרציה לכל עסק כולל חנויות אינטרנטיות. 
  • חברת סליקה שמעניקה שירות עבור כל כרטיסי האשראי הקיימים בישראל, הן הגדולים והפעילים באופן משמעותי והן הכרטיסים בעלי נפח עבודה נמוך יותר.

המטרה היא שיהיה מענה לכל הצרכים של העסק ושלא יהיו חריגות או קשיים כאשר יש צורך בסליקה של כרטיס ספציפי.

בחירה של חברת סליקה

הדרך הנכונה עבור כל בעל עסק היא לבחון את האפשרויות הקיימות, לראות את ההבדלים בין הפעילויות של החברות השונות ולאחר מכן לבחור את האופציה שנראית לו המתאימה ביותר וזאת באמצעות המומחים של אקספרט, שיסייעו לו למצוא את השירות שהוא המתאים ביותר לסוג ההתנהלות של העסק הספציפי ולצרכים שלו לאור הידע הרב שלהם.

פירוט על חברות סליקה לעסקים - כל הספקים המומלצים שלנו

5.0
זה לא משנה אם אתם עוסקים פטורים, מורשים, חברה בע"מ או עמותה, אנחנו יודעים להתאים לעסק שלכם את פתרון התשלום המושלם שיאפשר לכם להתחיל לקבל כסף בקלות ובמהירות
יתרונות וחסרונות
פיצ'רים מרכזיים
ביקורות משתמשים
5.0
המערכת של Upay מאפשרת לבתי עסק לבצע עסקאות רגילות, תשלומים ושוטף פלוס בכרטיסי אשראי באמצעות המחשב האישי שלכם במשרד או בבית. אין צורך בהקמת מסופים והתחייבות לחברות האשראי. אין גם עלויות על דמי הקמה או תשלום חודשי קבוע. כל המידע שנמצא במערכת מאובטח ואתם תקבלו את התשלום באופן מיידי אליכם לחשבון הבנק
יתרונות וחסרונות
  • שירות תמיכה טוב מאוד
  • הצטרפות מהירה (פחות מיום עסקים)
  • זמינות טלפונית גבוהה
  • המחירים הוגנים
  • יש תקלות טכניות
פיצ'רים מרכזיים
  • ללא דמי שירות ושימוש
  • אבטחת המידע המחמירים בעולם
  • שירות לקוחות זמין ומקצועי
  • שירות הפקה אוטומטית של חשבוניות - חינם ללקוחות
  • עמוד מכירה און ליין לעסק שלכם
ביקורות משתמשים
5.0
Credit 2000 היא מערכת של חברת D.C.S אינטרנשיונל בע"מ חברה מובילה לניהול שירותים אינטרנטיים לעסקים. מערכת Credit 2000 מציעה פתרונות לחיוב כרטיסי אשראי לעסקים קטנים וגדולים. המערכות עומדת בתקני האבטחה המחמירים ביותר ומתממשקת למגוון רחב של מערכות ניהול בתי עסק במחירים הנמוכים ביותר
יתרונות וחסרונות
פיצ'רים מרכזיים
  • שירות ותמיכה מנצחים
  • אבטחת מידע ברמה הגבוהה ביותר PCI-DSS
  • ליווי אישי עם בית העסק בתהליך ההתחברות
  • מקצועיות ומוניטין למעלה מ-25 שנים
ביקורות משתמשים
5.0
מערכת סליקת אשראי iCredit היא מערכת סליקת כרטיסי אשראי אונליין ועוד. המערכת תאפשר לך להפיק דוחות מרוכזים ומפורטים על נתוני חיובי כרטיסי האשראי של הלקוחות שלך, הצגת דוחות תקופתיים ועוד. המערכת של iCredit מתאימה לסליקת אשראי בכל זמן ומכל מכשיר, מכל מערכת הפעלה ובכל סביבה אינטרנטית
יתרונות וחסרונות
פיצ'רים מרכזיים
  • הכל בעבודה מול ספק אחד
  • ללא תשלומים נוספים לספקים חיצוניים
  • המחיר הטוב ביותר בארץ
  • אפשרות לסינכרון מלא
  • עיצוב דף סליקת האשראי
  • תמיכה במטבעות ISO
ביקורות משתמשים
5.0
זד קרדיט מספקת פתרונות סליקת אשראי לעסק, כולל ליווי אישי ורמת שירות גבוהה. באמצעות ממשק חדשני ופשוט תוכלו לקבל פתרון סליקה מלא הכולל מערכת דוחות מתקדמת, ממשק איתור עסקאות ואפשרות שליטה וניהול הסליקה בצורה פשוטה. זד קרדיט משווקת גם מכשירי סליקת אשראי שונים, עמוד סליקת אשראי לאתרי סחר ואפליקציה לאנדרואיד או לאייפון
יתרונות וחסרונות
  • יחס אישי וטיפול מהיר בכל בעיה
  • מחירים מתחשבים
  • תמיכה מעולה, עוזרים במהירות
  • ממשק מעט מיושן
פיצ'רים מרכזיים
  • פתרון סליקת אשראי מדויק לעסק שלכם
  • מומחים בפתרונות תשלום
  • ליווי אישי ורמת שירות שלא היכרתם
  • אלפי לקוחות מרוצים
  • פתרונות ייחודיים בתחום
ביקורות משתמשים
5.0
מערכת "אישורית זהב" שפותחה על ידי קארדקום יחד עם חברת ש.ב.א. היא מערכת לסליקת כרטיס אשראי דרך האינטרנט, שמציעה פתרון מערכת אחת לכל דרישות הלקוח, החל מזמינות של 24 שעות שבעה ימים בשבוע לסליקת אשראי, מערכות בקרה אוטומטיות המנטרות כל עסקה במערכת ועד להוצאתדוחות מפורטים על כל עסקה ועסקה
יתרונות וחסרונות
  • מענה מהיר, זמין, מקצועי וסבלני
  • התוכנה המשוכללת ביותר בשוק
  • מקסימום מידע על רכישות והמרות
  • מערכת מתקדמת ושירות הכי טוב שיש
פיצ'רים מרכזיים
  • מרכז שירות ותמיכה עם ליווי אישי
  • עבודה ללא חברות אשראי
  • התאמה מיוחדת לעמותות
  • אלפי לקוחות ברחבי הארץ
  • כ-30 שנות ניסיון
  • תומכים בממשקים למגוון רחב של מערכות
ביקורות משתמשים

סליקת אשראי - הדבר הנכון ביותר לעסק שלך!

סליקת אשראי היא הדרך המהירה והטובה ביותר להבטיח שהמומנטום שנוצר בשיחת המכירה יתועל להשלמת העסקה – ולהבטיח שהיא אכן תמומש. בשורה התחתונה, כדי לייצר עסקאות ולהבטיח ניצול אופטימלי של סגירות הלידים הנכנסים – חייבים סליקת אשראי. וזה לא באמת משנה מה גודל החברה ומה העלויות, כי אלו תמיד יהיו זניחות ביחס לחלופה של אובדן לקוחות.

 

סליקת אשראי למעשה מתווכת בין הרצון של המוכר להבטיח תשלום לפני נטילת הסיכון שבמשלוח סחורה או בתחילת מתן השירות, לבין הרצון של הלקוח שישלחו אליו את הסחורה או שיתחילו לעבוד על הספקת השירות הגם שהתשלום עדיין לא בוצע (כולל ביטחון מסויים שגם עומדת לו האפשרות לפנות לחברת כרטיסי האשראי ולבקש לבטל את העסקה). במובן זה, סליקת כרטיסי אשראי – זה win-win.

בעבר הדרך היחידה היתה לפנות לחברת כרטיסי אשראי ולבקש ממנו להירשם אצלה כספק. זה הליך מסורבל, שגם לוקח יותר זמן ודורש ביקור פיזי של נציג חברת האשראי בעסק, ועשוי לארוך זמן. אבל האמת שבינתיים נכנסו כמה שינויים בשוק שירותי הסליקה, והדברים היום קצת יותר פשוטים:

באיזה אופן אתם מעוניינים לסלוק?

  • מסוף פיסי (אם למשל אתם סופרמרקט, וצפויים להעביר אצלכם במסוף כרטיס פיזי); וכמה מסופים כאלה דרושים לכם – יש לכם מספר קופות בעסק? יש לכם מספר סניפים, או כמה סוכנים שמסתובבים ברחבי הארץ?
  • האם אתם יכולים להסתפק בתוכנת מחשב (למשל כאשר הלקוח מתקשר ומבצע אצלכם בעסק עסקאות טלפוניות)
  • באפליקציה המותאמת לטאבלט או מכשיר סלולרי; או שהצורך הוא להטמיע את סליקת האשראי באתר או בדף נחיתה (למשל – בפתיחת חנות אינטרנטית).

איך נעשית הסליקה בפועל?

אחרי שהחלטתם, סליקת אשראי לעסקים יכולה להתבצע באחת משתי האפשרויות: פניה לחברה סולקת (אחת מחברות כרטיסי האשראי המוכרות: ישראכרט, לאומי קארד או ויזה כ.א.ל – למעט אמריקן אקספרס ודיינרס, בד"כ כולם סולקים את כל הכרטיסים, ככה שאין הבדל גדול אצל מי נפתח החשבון), שיספקו לכם "מספר ספק" שהוא למעשה חשבון סליקה, שבאמצעותו תוכלו לפתוח חשבון אצל חברת סליקה (אלו החברות שמספקות את מסופי הסליקה האלקטרוניים, או תוכנות הסליקה).

 

מדובר בתהליך דו-שלבי, שמחייב ביקור פיזי של החברה הסולקת בעסק, ועשוי לקחת בין שבוע לשבועיים. האפשרות השניה היא לפנות לסולק מאגד, שזהו בעצם גוף שכשמו כן הוא – מאגד את הטיפול בסליקה עבור מספר רב של עסקים ובשל כך הוא מקבל מהחברה הסולקת תנאים משופרים. עבור בעלי העסקים המאוגדים אצלו – הוא מהווה one-stop-shop, הוא פותח את החשבון, אחראי לחלוקה של הכספים לעסק ועל העמדת תוכנה/דף סליקה אינטרנטי. סולק מאגד יכול לפעול בטווחים מעט קצרים יותר.

 

שימו לב ששירותי סליקה שונים מספקים כיום תנאים מגוונים, וכדאי לבחור את מה שהכי כדאי לעסק הספציפי שלכם:

 

  • מה שיעור העמלה שייגבו על מחזורי העסקה?
  • מתי מתקבל הכסף בחשבון הבנק? שימו לב שככל שהדרישה שלכם היא למימוש מהיר (למשל מהיום למחר, או לקבל את הכסף עוד באותו שבוע) שיעור עמלת הסליקה צפוי להיות גבוה יותר.
  • האם ישנה עמלת מינימום חודשית, או רק תשלום פר סליקה? לעסקים קטנים מאוד – ישנן יותר ויותר חברות שמעניקות שירותי סליקה בסגנון "לא סלקת – לא שילמת".
  • מה עלות המסוף הפיסי? ישנן חברות שמאפשרות סליקה ללא מסוף, באמצעות אפליקציה שניתן להתקין על כל מכשיר סלולרי או טאבלט. כדאי בהזדמנות זו לוודא שהמסוף שמסופק הוא כבר בתקן EMV החדש.
  • אם אתם מקימים אתר מכירות אינטרנטי – מה היכולת להטמיע באתר שלכם קוד API לטובת התממשקות ישירה לאתר חברת הסליקה.

 

עמלה נגבית ב-3 מועדים: בהקמת השירות/המסוף, כתשלום תקופתי (מדי חודש) וכאחוז מהסכום הנסלק. שירותי סליקה שונים מסוגלים לתת הנחה בעלויות ההקמה ובתשלום החודשי.

בנסיבות משבר הקורונה משרד הכלכלה יצא בתכנית מיוחדת לתמיכה כספית בעסקים שיטמיעו שימוש בשירותי סליקה לעסקים

סליקת אשראי

ואם אני עסק קיים שרוצה להחליף מערכת סליקה?

ואם יש לך כבר מספק ספק, פשוט פנה לחברות סליקה אחרות ובקש מהן הצעת מחיר. ניתן גם להתמקח על העמלות. בהתחשב בצרכיך, ובמחזור העסקים שלך – יהיה להן קל להוציא לך הצעת מחיר.

 

לעסק גדול (מעל 100 מיליון שקל מחזור עסקי) עמלות הסליקה נעות סביב 0.9% מכל סליקה, ולעסקים קטנים ובינוניים נעות בין 1.2-2.4% לעסקה, בתוספת מע"מ, תלוי למשל במועד קבלת הזיכוי לחשבון בגין העסקה. בגין כרטיסי אשראי שאינם ישראליים (תייר) ייתכן ותגבה עמלה גבוהה יותר – בין 3-4%. עבור השימוש במסוף/תוכנה, עלויות שירותי הסליקה נגזרות מתשלום קבוע לכל מכשיר, לבין חיוב מינימום פר עסקה, או מינימום חודשי.

 

מה חשוב לבדוק כשבוחרים חברת סליקה?

ההחלטה על מסלול הסליקה המועדף, נגזרת מגודל העסק ואופיו התפעולי, ומגובה התזרים בעסק. בשל התחרות המתקיימת בתחום, כדאי מאוד לערוך סקר שוק.

 

גופים שהם סולק מאגד בד"כ יכולים לפתוח חשבון בצורה מהירה יותר, ויכולים להשיג עמלות טובות יותר לעסקים קטנים. עסקים גדולים יותר לעומתם, יקבלו תנאים משופרים בפניה ישירה לחברות הסולקות ולחברות הסליקה. זכור – ספק טוב הוא ספק אשר יוכל לגדול ולהשתנות יחד איתך, שכן הצלחת העסק שלך תגדיל את הכנסותיו.

 

בנוסף, כדאי כמובן לשקול גם ידידותיות ונוחות הממשק למשתמש, ומהם תקני שמירת ואבטחת המידע.