קבלו הצעת מחיר מהירה

אנא מלאו את הפרטים ונשלח אליכם את הצעת המחיר

תודה! ההצעה בדרך אליכם

השוואת חברות שלטי חוצות מומלצות + מדריך מקיף איך לבחור [2024]

המטרה של כל חברה בישראל היא להגדיל את הכנסותיה ואת רווחיה ואחת הדרכים להגיע לציבור הרחב ולהניע אותו לפעולה היא באמצעות שילוט חוצות. בשנים האחרונות גם תחום שלטי חוצות עבר מהפכה דיגיטלית וכיום ליד השלטים הענקיים ניתן למצוא טלויזיות ענק שמשדרות פרסומות ברחבי הארץ. הבחירה לפניכם:

קרא עוד
תתי קטגוריות

אחת הדרכים האפקטיביות ביותר היא הצבה של שלטי חוצות במקומות הומי אדם כמו בסמוך לקניונים במרכזי הערים ובאזורים שעוברים בהם כלי רכב רבים, בכבישים הראשיים כמו נתיבי איילון ובצמתים מרכזיים.

 

מדובר בנושא מקצועי ביותר ולכן מומלץ למנהלי העסקים לבצע מהלך זה באמצעות משרד פרסום שמתמקצע בתחום זה כדי לבצע זאת באופן האפקטיבי ביותר.

מה הוא סופר-ספק?

ספק שסטנדרט של מצוינות בלתי מתפשרת הוא ערך עליון בתפיסת ההפעלה שלו

ספק שהתחייב, כן כן- התחייב, לתת שירות מעולה לעסקים של אקספרט

ספק שהתחייב לבחון ובמידת האפשר להציע הטבות ייחודיות לעסקים של אקספרט

ספק שממוצע ציון שביעות הרצון שקיבל מלקוחותיו גבוה מ-90%

המחויבות של אקספרט לבעלי עסקים
סופר-ספק
למצוא לכם התאמות מושלמות

באקספרט תמצאו מידע על ספקים מעולים (סופר-ספקים) שעברו בדיקה והתאמה מלאה לצרכים שלכם, בעלי העסקים. בחירה בספק של אקספרט תבטיח לכם פתרון איכותי ולא מתפשר ולעתים קרובות- גם הטבה ייחודית.

קראו עוד על החזון של אקספרט
לימודים
לחלוק אתכם את הידע שלנו

אנחנו מאמינים שידע זה כוח. אחת מן הדרכים בהן בחרנו לעזור לכם, בעלי העסקים, היא באמצעות יצירה של תוכן איכותי, תכליתי וישים כדי שתוכלו לעזור לעסק שלכם לעשות בחירות חכמות ונכונות.

האקדמיה של אקספרט

שלטי חוצות - רשימה של 8 החברות המומלצות שלנו

לרשימה המלאה

שימו לב: חשוב שתפנו לסופר-ספקים דרכנו ולא באופן ישיר- ככה תוכלו לקבל יחס ושירות מעולים!

למידע נוסף

פירוט על חברות שילוט חוצות - הספקים המומלצים שלנו

עדיין לא דורג

 נובה מדיה היא חברת פרסום בשלטי חוצות על גבי קירות ענק ומסכי לד. שילוט חוצות על גבי קירות בצמתים אסטרטגיים וצירי תנועה העמוסים ביותר של ישראל. פרסום חוצות ענק ויוקרתי במוקדי העסקים הראשיים ועורקי התנועה המרכזיים: נתיבי איילון, תל-אביב, רמת-גן, פתח-תקווה, יוקנעם-עלית ועוד.

נובה מדיה מביאה פלטפורמת פרסום חוצות עוצמתית ובולטת במיוחד עם קהלים איכותיים במסות גדולות, מיקומים יוקרתיים בלב מתחמי העסקים של ישראל.

באמצעות אימפקט של מדיום שלטי חוצות על גבי קירות ענק ומסכים דיגיטליים ניתן לפרסם באופן מרשים ומרגש. שילוט חוצות עבור מותגים שרוצים להשאיר חותם ולהביא הצהרה שתמשיך גם לאחר שהקמפיין יסתיים.

בשונה מפרסום דיגיטלי או בשלטי פרסום חוצות קטנים, אנו מאמינים ביצירת הזדמנויות חשיפה בעלות ערך של איכות, יוקרה ועוצמה.


המטרה שלנו היא להעצים את חווית המותג באופן מקסימלי. צרכנים שנפגשים עם חוויות החשיפה שאנו יוצרים מעורבים, מדברים ומשתפים אותה באופן מידי.

יתרונות וחסרונות
  • שירות מהיר ואיכותי
  • מבחר רב של שטחי פרסום
  • שטחי פרסום במיקומים מרכזיים
  • ללא שלטי חוצות דיגיטליים
פיצ'רים מרכזיים
  • שלטי חוצות במרכז תל אביב
  • מגוון רחב של סוגים ומידות
ביקורות משתמשים

עדיין לא דורג

.חברת זוהר פרסום חוצות הוקמה בשנת 1989 על ידי מר ציון כהן ונמצאת בבעלותו המלאה מאז ועד היום
ב-30 שנות פעילותה, צברה החברה שם ומוניטין בתחום הפרסום ככלל ובתחום פרסום החוצות בפרט וכיום היא נחשבת לאחת מחברות פרסום החוצות הגדולות והמובילות

בישראל.

במהלך כל שנות פעילותה הקפידה החברה (ועודנה מקפידה) לא לשקוט על השמרים ולהתעדכן בחידושים המתקדמים ביותר בעולם שילוט החוצות, זאת, במטרה לאפשר .ללקוחותיה ליהנות מפתרונות השילוט האיכותיים ביותר

אי אפשר להתעלם משלטי החוצות של "זוהר פרסום חוצות" ולו בשל העובדה כי שלטי הזיכיון של החברה, ממוקמים בצירי תנועה ראשיים ומרכזיים ברחבי הארץ.

המיקומים האסטרטגיים מאפשרים חשיפה גבוהה לאורך כל ימות השנה ובכל שעות היממה.

החברה מפעילה שלטי חוצות במגוון פורמטים: בילבורדים זיכיון רגל, מכוונים, מכווניות, קוביות, קירות ולארג' פורמטים (large format).

היצע הפורמטים מאפשר לחברה, להתאים לכל אחד מהלקוחות את הפתרונות אשר עונים על דרישותיהם וצרכיהם בצורה הטובה ביותר.

יתרונות וחסרונות
  • חברה ותיקה בתחום
  • מבחר רב של מוצרי פרסום
פיצ'רים מרכזיים
  • מעל ל-5000 פני פרסום
  • פריסה ארצית נרחבת
ביקורות משתמשים

עדיין לא דורג

מגה מדיה, הינה חברה מובילה בתחום פרסום חוצות ושלטי ענק בפריסה ארצית רחבה.

לאורך 20 השנים האחרונות, צברה החברה מוניטין רב של איכות, חדשנות, אמינות ושירות בקרב המפרסמים הגדולים והמובילים בישראל.

החברה הקימה שטחי פרסום רבים ומגוונים, שלטי קיר ענקיים על גבי מבנים, גשרים, טוטמים ומתקני שילוט ענקיים.

החברה אשר חרטה על דגלה להיות מובילה מרכזית בתחום פרסום החוצות בישראל, זכתה במספר מכרזים מרכזיים אשר הקנו לה זיכיונות בלעדיים בתחום השילוט הענק.

היום החברה הינה הזכיינית הבלעדית והמובילה בכל הגשרים בערים ירושלים, חיפה והקריות, ובכל מתקני הטוטם בירושלים. זאת בנוסף לזיכיון גשרים בכפר סבא וקירות ענק רבים בפריסה ארצית בערים הגדולות.

עקרונות היסוד של החברה מבוססים על איכות, יוקרה, מקצוענות, מצוינות, חדשנות ויושרה.

עקרונות אילו מלווים כאבן יסוד את פעילות החברה,  החל בהליך התכנון הקפדני של הקמת שטחי הפרסום, הכולל שקלול רב של נתונים לרבות מיקומים אסטרטגיים ומרכזיים ביותר בעלי נפח תנועה גדול, מבנה, גודל ואיכות הבנייה. בכך שטחי הפרסום שלנו מעניקים למפרסמים ערך רב עוצמה ואפקטיבי בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

החברה מעניקה את שירותיה בנאמנות לכל הלקוחות המפרסמים הגדולים בישראל ומשרדי הפרסום כולם, והינה שותפה בכירה ומרכזית בכל הקמפיינים הפרסומיים הארציים הגדולים, של המותגים המובילים והחברות המרכזיות בישראל בכל התחומים.

יתרונות וחסרונות
  • זכינות בלעדית לגשרים רבים ברחבי הארץ
  • עובדים עם הלקוחות הגדולים בשוק
  • פרסום בערים הגדולות בלבד
פיצ'רים מרכזיים
  • שלטים בממדים גדולים
  • מבחר רב של סוגי שלטים
ביקורות משתמשים

עדיין לא דורג

CTV הינה החברה היחידה בפריסה ארצית של מסכי פרסום חוצות דיגיטלי

פלטפורמת שילוט רחבה של מסכי חוצות דיגיטלי בטכנולוגיית ה- LED מאפשר חשיפה רחבה בנראות אופטימאלית בכל שעות היום ובכל תנאי מזג האוויר.

המסכים והשלטים הדיגיטלי לעסקים ממוקמים בצירי התנועה הראשיים בישראל, מספקים פרסום בחשיפה יומית רחבה ומוערכת של למעלה ממיליון צפיות!

מדיית מסכי פרסום חוצות דיגטלי היחידה בארץ המספקת דו"חות רייטינג מפורטים ללקוחותיה, ע"י שיתוף פעולה בלעדי עם חברת METERLIVE המתמחה במדידת תנועה בצירים עירוניים ובינעירוניים.

סטודיו הבית של CTV יפיק בעבורכם סרטון תדמיתי מכל חומר גרפי שנמצא ברשותכם, ללא עלות נוספת. יש לכם סרטון? ניתן לערוך ולהתאימו למדיה.

יתרונות וחסרונות
  • מומחים במולטימדיה
  • מיקומים מרכזיים בישראל
  • מיועדים בעיקר לפרסום שלטים דיגיטליים
פיצ'רים מרכזיים
  • הפקת סרטון תדמית כחלק מהחבילה
ביקורות משתמשים

עדיין לא דורג

חברת פרסום על פועלת בשוק החוצות משנת 2003 ומובילה את ענף החוצות בצפון הארץ.

עקרונות היסוד של החברה מבוססים על מקצוענות, מצוינות ואיכות.

לאורך 18 השנים האחרונות צברה החברה מוניטין רב של שירות אדיב ומקצוענות בלתי מתפשרת בכל תחום שבו החברה עוסקת ללקוחות החברה ולספקים.

החברה מציעה לכלל לקוחותיה סל מוצרים רחב הכולל: שלטי קירות, שלטי large format, שלטי פרמיום, שלטי double impact, גשרים, בילבורדים ורהוט רחוב מסוג מכוונים ונון סטופים.

לפרסום על יש את הניסיון והיכולת לעזור ללקוח לבחור את הפריסה והשלטים הנכונים על מנת שהקמפיין יהיה אפקטיבי ויעיל.

פרסום על מחזיקה בזכיינות בלעדית לפרסום חוצות בערים רבות כגון: נשר, עפולה, נוף הגליל, קריית ים, קרית מוצקין, אור עקיבא ורמת ישי.

כמו כן, שילוט במיקומים פרטיים כגון: נהריה, קרית שמונה, כרמיאל, חיפה, פארדיס, אלונים, צפת, יוקנעם, אליקים, טבריה, כביש 22 ועוד.

קהל לקוחותינו גדול ומגוון וכולל חברות מקומיות, ארציות ובינלאומיות המפרסמות את הקמפיינים של החברות המובילות במשק.

יתרונות וחסרונות
  • ניסיון של למעלה מ-20 שנים
  • שירות מקצועי ומהיר
  • אך ורק בצפון הארץ
פיצ'רים מרכזיים
  • סוגי שילוט רבים
ביקורות משתמשים

שלטי חוצות - אמצעי הפרסום שאף פעם לא מתיישן

סוגים אפשריים של שלטי חוצות

שילוט חוצות מותאם למיקום שבו הוא יותקן וכך אפשר לראות שלטים רוחביים מעל גשרים המיועדים למעבר להולכי רגל וכל הרכבים שנוסעים מתחת לגשר נחשפים למידע זה. בנוסף לכך אפשר לראות שלטי טוטם שהם אורכיים וממוקמים בגובה רב כמו על הקיר החיצוני של מגדלים רבי קומות ואם מדובר בדמות רואים אותה בממדים ענקיים, כך שאי אפשר לפספס מודעת פרסום זו.

 

מעבר לכך קיימים גם שלטים דיגיטליים שבהם המסר מהבהב בשלל צבעים אפשריים והוא בולט מאד לאורך כל היום, אך בעיקר בשעות החשיכה. ולכן כל מי שעובר בסביבה זו או נוסע בכביש מספיק לראות ולקרוא בכמה שניות את המסר הפרסומי.

 

שלטי פרסום מוצבים במיקומים ספציפיים שיש לכך אישור לאורכם של כבישים בין עירוניים ועירוניים, במרכזי הערים, בצמתים מרכזיים ובכל נקודה אחרת שתזכה לחשיפה מיטבית. אנשי הפרסום מתאימים את בחירת המיקום של שלטי חוצות לצורך הממוקד של הגוף המפרסם.

 

אם מדובר בפרסום לחנות חדשה של צעצועים, כל שלטי הפרסום יוצבו ברחבי העיר כך שכל התושבים ידעו על כך. אך אם מדובר במסר שהוא נקודתי ומותאם לקהל יעד ספציפי כמו דיור מוגן לאנשים מבוגרים, שלטי החוצות יוצבו בשכונות המגורים הוותיקות שיש בהן ריכוז גדול של תושבים בגילאים הרלוונטיים.

 

אנשי הפרסום מעניקים ללקוחות שלהם את ההכוונה הנכונה ביותר כדי שהאימפקט של הפרסום יהיה רחב ככל האפשר.

כמה עולים שלטי חוצות

הקמת שלטי חוצות היא מבצע לוגיסטי מורכב והצוותים המומחים של החברות העוסקות בכך מבצעים זאת במלוא תשומת הלב. כשמדובר בשלטים בגודל נורמטיבי, העובדים עולים עם סולם גבוה על הגשר או בסמוך לעמדת הפרסום ומדביקים את שלט הנייר או הקנבס לאורכו ולרוכבו באופן מדויק כדי שלא יינזק או ייפגם במהלך ימי הפרסום.

 

אם מדובר בשלט ענק לאורכם של נתיבי איילון, על הצוותים להגיע לנקודה הגבוהה ביותר בקומה הגבוהה או לגג הבניין ומשם הם מגלגלים את השלט הענקי כלפי מטה כך שתהיה חשיפה אופטימלית. יש מקרים שבהם הפעולות האלו מתבצעות ממרפסת רחבה באחת הקומות הגבוהות ולעיתים הדרך היחידה לביצוע שילוט חוצות מורכב זה היא באמצעות סנפלינג לאור המורכבות של העבודה בגובה רב.

 

על פי הנתונים של כל פרויקט, גם העלויות הן בהתאם לכך. כשמדובר בשלט גדול ממדים על האיילון העלויות של הכנת הגרפיקה, ההדפסה, ההיערכות הלוגיסטית והציוד הייעודי מובילים לכך ששלטי חוצות מחירים עבור ייצור השלט והתקנתו ינועו בין 200,000-20,000 ₪ ואף מעבר לכך. הפרמטרים שקובעים את המחיר הסופי מעבר לעלויות ההכנה הם כמות ימי הפרסום, אם מדובר בעונה הבוערת, גודלו של השלט ואם מדובר בפריים לוקיישן.

 

ככל שהשלט הוא קטן יותר, המיקום הוא טוב אך לא מרכזי ותקופת הפרסום קצרה יותר, כך גם המחיר של שלטי חוצות יהיה נמוך יותר.

האם פרסום על שלטי חוצות עדיין רלוונטיים?

פרסום שלטי חוצות הוא תמיד רלוונטי כיוון שיש לו אפקטיביות נרחבת כאשר מתכננים זאת נכון אסטרטגית ומשלבים זאת עם אפשרויות מעניינות ועם תוספות של מסלולי פרסום נוספים כדי להגביר את תודעת הציבור למוצר שאותו מפרסמים.

 

היתרונות של שלטי חוצות:

 

  1. לאור גודלם של שלטי החוצות, אי אפשר להתעלם מהם. זה לא כמו במחשב או בסלולר שמדלגים מעל המודעה, כיוון שאם רוצים וגם אם לא רוצים, רואים וקוראים את המידע הכתוב בשלט זה.
  2. יש באופציה פרסומית זו פוטנציאל עצום והמסר חודר אט אט לתודעה.
  3. האימפקט על הצרכנים הוא גדול מאד כיוון שהם מקבלים נתונים על דברים אשר מתרחשים במציאות העכשווית.
  4. אחת האופציות המהותיות ביותר היא פרסום על שלטי ענק מקנבס לאורכם של גורדי שחקים עבור קמפיינים ארציים בהיקף גדול.
  5. כאשר המסר הוא קצר ולעניין, יש בו מסר חד וחלק בכמה מילים ומתווסף לכך ההיבט הקריאטיבי והגרפי, ומכאן האפקטיביות היא משמעותית. 

שילוט חוצות לעומת שיווק דיגיטלי

בשנים האחרונות אפשר לראות שלטי חוצות דיגיטליים שמתנוססים במקומות רבים. מדובר בפרסום שהוא יקר יותר משילוט על קנבס או על נייר ייעודי למטרה זו. היתרון של אופציה זו הוא בכך שאפשר לשתול בשלט כמה מסרים מהירים שהם רצף של משפט אחד, או משפט אשר התוכן שבו חוזר שוב ושוב בלופ. 

 

בדרך זו כל מי שמגיע לצומת נחשף למידע על מכירה של פרויקט בינוי חדש, הוזלה של מחירי מכוניות מסוימות או על חנות מקומית שמוכרת פריטים יוצאי דופן.

שלטי חוצות

קהל היעד של שלטי חוצות

קהל היעד של שלטי החוצות נחלק לשניים, הקבוצה הראשונה היא קבוצת הולכי הרגל והקבוצה השנייה היא הנהגים והנוסעים ברכבים, באופנועים, אוטובוסים וברכבות. 

 

שילוט עבור הולכי הרגל

הולכי הרגל הם צרכנים פוטנציאליים ולכן כאשר הם מסתובבים במרכזי הערים ובאזורי התעשייה הם קוראים את השלטים הדיגיטליים. 

 

יש מיקומים שבהם השילוט מתריע על סוג העסק כמו לדוגמה בית דפוס או מעבדה לתיקוני טלפונים סלולריים. יש גם שלטי חוצות דיגיטליים המעבירים מידע על מבצעים ספציפיים שהם כדאיים כלכלית כמו מכירת כמה פיצות במחיר אטרקטיבי, מחיר מוזל של דלק ועוד. מי שקורא את האופציות הללו מקבל החלטה אם לנצל אותן ולרכוש את המוצרים האלו אם הוא זקוק להם. 

 

שילוט עבור הנוסעים בדרכים

הנהג וכל הנוסעים ברכבים הפרטיים, בתחבורה הציבורית כמו אוטובוסים ורכבות הם קהל פוטנציאלי אדיר שעשוי להוסיף למפרסם לקוחות רבים ולכן הן אם הם בנסיעה איטית והן אם הם בפקק תנועה, הם יצליחו לקרוא את המסרים ולהפנים את המידע, אם הוא רלוונטי עבורם. 

 

יש מקרים שבהם מדובר בשלט בודד בעל אמירה קצרה ולעניין שכולם קוראים בדרך ויש מקרים שבהם יש כמה שלטים ברצף שהם קשורים זה בזה.

מיקומים של שלטי חוצות

מי שמכין שלטים פרסומיים למטרות שונות יכול לבחור את מיקום השלט על פי היצע נרחב של מיקומים בערים ובצירי תנועה ראשיים בדרכים. קיימת חשיבות רבה לבחירת המיקום שהוא הנכון ביותר לקהל היעד. אם מדובר לדוגמה בפרסום שמיועד לאנשי עסקים לגבי מבנה משרדים חדש שמשווקים בו משרדים בגדלים שונים, נכון יהיה לבחור שטח פרסום באזורי התעשייה ובסביבה עסקית שיש בה משרדים רבים. 

 

או לחלופין אם מדובר במוצר שהוא מתאים מאד לסטודנטים, הפרסום יתמקד ברחובות הסמוכים לאוניברסיטאות בערים השונות.

שלטי חוצות

שלטי טיזרים בדרכים

כדי ליצור סקרנות מקסימלית, אפשר לבצע קמפיין פרסומי של שלטי חוצות כאשר הנהג רואה במסלול הנסיעה היום יומי שלו כמה שלטים מעוררי עניין שממוקמים בנתיב הנסיעה שלו וכולם משויכים לאותו גורם אך בכל אחד מהשלטים המסר הוא אחר כמו לדוגמה פרסומים נפרדים של שוקולדים, חטיפים ועוגיות אשר כולם מיוצרים באותו המפעל. או לחלופין שלט במקום אחד אשר התוכן שלו מתחלף בכל יום. 

פרסום משולב

מנהלי הפרסום אשר מעוניינים ליצור באז שיווקי, נעזרים בכמה אסטרטגיות ובכמה דרכים. במקרים רבים הם מבצעים קמפיין פרסומי אשר מורכב משילוט חוצות ובנוסף לכך פרסום בגוגל, פוסטים, תמונות וסרטונים ברשתות החברתיות המובילות כמו פייסבוק, אינסטגרם, טיק טוק ועוד.

 

לא אחת מסעי הפרסום מכילים גם שלוחות נוספות כמו פרסום בשידורי הרדיו בתחנות השונות שיש להן קהל מאזינים רחב, בערוצי הטלוויזיה השונים, בעיתונות הכתובה ועוד. כאשר הלקוח הפוטנציאלי נחשף שוב ושוב למסרים האלו בערוצי הפרסום המגוונים, אין ספק שהוא יזכור אותם.

שלטי חוצות מיוחדים

יש מסעי פרסום שהם יקרים במיוחד כמו יבואנים שמשיקים דגם חדש של רכב. כאן נכנסת לתמונה האפשרות לייצר שלטי חוצות שהם לא סטנדרטיים אלא הם בצורה של מכונית, שלט שיש בו נקודות בולטות שאי אפשר להתעלם מהן, שלט שהוא גדול במיוחד, בתלת ממד, בצורה של כוס תה ועוד. 

 

אופציה חדשנית אשר פועלת באמצעות טכנולוגיות מתקדמות היא שלט חוצות שיש בו תנועתיות והוא מדמה פעולה של מכשיר חשמלי כמו מכונת כביסה, מכונה להכנת קפה ועוד.