קבלו הצעת מחיר מהירה

אנא מלאו את הפרטים ונשלח אליכם את הצעת המחיר

תודה! ההצעה בדרך אליכם

השוואת שירותי כרטיס ביקור דיגיטלי מומלצים + מדריך מקיף איך לבחור [2024]

הקידמה מגיעה לכל תחום בחיינו וכך זנחנו בשנים האחרונות את כרטיס הביקור שלנו שהיה עשוי מנייר איכותי לטובת כרטיס ביקור דיגיטלי שהוא הרבה יותר מתקדם. 

קרא עוד

עודכן ב- 22 מרץ 2024

עדינה אקוקה

עדינה אקוקה

מנכ"לית חברה קמעונאית ומומחית לניהול עסקים

עודכן ב- 22 מרץ 2024

מה הוא סופר-ספק?

ספק שסטנדרט של מצוינות בלתי מתפשרת הוא ערך עליון בתפיסת ההפעלה שלו

ספק שהתחייב, כן כן- התחייב, לתת שירות מעולה לעסקים של אקספרט

ספק שהתחייב לבחון ובמידת האפשר להציע הטבות ייחודיות לעסקים של אקספרט

ספק שממוצע ציון שביעות הרצון שקיבל מלקוחותיו גבוה מ-90%

המחויבות של אקספרט לבעלי עסקים
סופר-ספק
למצוא לכם התאמות מושלמות

באקספרט תמצאו מידע על ספקים מעולים (סופר-ספקים) שעברו בדיקה והתאמה מלאה לצרכים שלכם, בעלי העסקים. בחירה בספק של אקספרט תבטיח לכם פתרון איכותי ולא מתפשר ולעתים קרובות- גם הטבה ייחודית.

קראו עוד על החזון של אקספרט
לימודים
לחלוק אתכם את הידע שלנו

אנחנו מאמינים שידע זה כוח. אחת מן הדרכים בהן בחרנו לעזור לכם, בעלי העסקים, היא באמצעות יצירה של תוכן איכותי, תכליתי וישים כדי שתוכלו לעזור לעסק שלכם לעשות בחירות חכמות ונכונות.

האקדמיה של אקספרט

כרטיס ביקור דיגיטלי - רשימה של 8 השירותים המומלצים שלנו

לרשימה המלאה

שימו לב: חשוב שתפנו לסופר-ספקים דרכנו ולא באופן ישיר- ככה תוכלו לקבל יחס ושירות מעולים!

למידע נוסף

פירוט על שירותי כרטיס ביקור דיגיטלי - הספקים המומלצים שלנו

עדיין לא דורג

היי קוראים לי אבישי חבשי אני הבעלים של כרטיס ביקור דיגיטלי הדור הבא.

אני מתעסק בכרטיסי ביקור דיגיטליים למעלה מ-3 שנים.

במהלך הזמן נתקלתי בהרבה בעלי עסקים שפשוט רצו לקבל מוצר נוח ושימושי. בשנה האחרונה פיתחתי את המערכת דיגיטל בוסטר אשר נותנת מענה ראשוני מקיף לצעד הראשון בשיווק ומיתוג העסק שלך. אשמח לתת שירות אישי ומקצועי.

יתרונות וחסרונות
  • מגוון חבילות במחירים שונים
  • מראה חדשני ומתקדם
פיצ'רים מרכזיים
  • אפשרות לשילוב סרטון תדמית ותמונות
  • כרטיס NFC חכם
ביקורות משתמשים

עדיין לא דורג

כרטיס הביקור הדיגיטלי של Wise מנגיש את הצורך של בעלי העסקים לכרטיס ביקור דיגיטלי על ידי ממשק ואפליקציה פשוטה לשימוש. תוכלו ליצור את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם תוך 3.5 דקות ולעדכן את הפרטים על בסיס יום יומי.

כרטיס הביקור הדיגיטלי של Wise מציע עיצוב מודרני וחדשני, אפליקציה מרשימה לשיתוף הכרטיס ועלות זולה ביחס למחירי השוק, בנוסף אחד הפיצ'רים המיוחדים של Wise לעומת המתחרים הוא האפשרות להעברת מסמכים דיגיטליים להחתמת הלקוחות.

יתרונות וחסרונות
  • עיצוב ונראות מודרנים
  • עלות זולה חסכונית וכדאית
פיצ'רים מרכזיים
  • מסמכים דיגיטליים להחתמת לקוחות
  • אפליקציה ייחודית לשיתוף הכרטיס
  • יצירת כרטיס ביקור דיגיטלי תוך 3.5 דקות
ביקורות משתמשים

עדיין לא דורג

נעים מאוד, אנחנו ליקארד, ואנו מתמחים בקידום ושיווק דיגיטלי לבעלי עסקים. עם ניסיון של שנים ועבודה רבה עם בעלי עסקים קטנים ובינוניים בתחום השיווק הדיגיטלי, הגענו למסקנה שאחד מכלי השיווק העיקריים שעושה את העבודה הנכונה והטובה ומייצר תוצאות זהו כרטיס ביקור דיגיטלי.

מבחינתנו, לתת את הלב והנשמה בכל כרטיס ביקור דיגיטלי שאנחנו מקימים – זאת שיגרה שבה אנחנו עושים זאת עם חיוך ורצון טוב לגרום ללקוחות שלכם להישאר פעורי פה.

יתרונות וחסרונות
  • התאמה אישית של עיצוב הכרטיס בהתאם לעסק
  • כרטיס הביקור הדיגיטלי נשלח אוטומטית בזמן שיחה ללקוחות
פיצ'רים מרכזיים
  • מעקב סטטיסטי אחר פעולות בכרטיס הביקור
  • שירות מותאם לסוג העסק
ביקורות משתמשים

עדיין לא דורג

בזמננו אנו נתקלים בהמון פניות מצד לקוחות דרך עולם הדיגיטל, אם זה המדיות החברתיות לסוגיהן, וואטסאפ, מיילים, התקשרות טלפונים ועוד

מה שזה למעשה אומר שהרבה מאוד פעמים ההיכרות הראשונית שלנו עם הלקוח לא מתבצעת פנים מול פנים, אז איך הוא יזכור אותנו? הפתרון לכך הוא כרטיס ביקור דיגיטלי שנותן מענה מדויק לכל המידע שהלקוח צריך לדעת עלינו, כמו מספר טלפון, כתובת, תיק עבודות, מידע אודות העסק ועוד

מה שיפה שהכל נמצא בלחיצת כפתור אחת בלבד מהלקוח הפוטנציאלי וכל המידע פרוס לפניו, מה שבודאי יעלה את יחס ההמרה של הפניות מצד הלקוחות אלינו

הפתרון של כרטיס ביקור דיגיטלי הוא מהיר, זול והכרחי לכל בעל עסק

יתרונות וחסרונות
  • לא אהבת? לא שילמת
  • הכרטיס נשלח אוטומטית לאחר שיחת טלפון
פיצ'רים מרכזיים
  • אפליקציה מותאמת לניהול הכרטיס
  • כרטיס ביקור קשיח בטכנולוגית NFC
ביקורות משתמשים

בחירה של ספק כרטיס ביקור דיגיטלי

כרטיס ביקור דיגיטלי הוא במידה רבה חלון הראווה של כל עסק ולכן חשוב להשקיע חשיבה רבה בתכנון, בעיצוב ובביצוע שלו. לאור זאת חשוב לבחור בספק איכותי ומיומן אשר קיבלתם עליו המלצות טובות מקולגות אשר הזמינו אצלו כרטיס ביקור דיגיטלי והם מרוצים מאד מהתוצאה האיכותית. לכן הם גם מקבלים מעת לעת מחמאות על הכרטיס המושלם המוסיף רבות לרזומה המקצועי של בעל העסק. 

מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי

כרטיס ביקור דיגיטלי הוא פלטפורמה שמרכזת את מלוא המידע הקשור לעסק:

  • נתונים כמו שמו של איש העסקים, פרטי הטלפון הסלולרי, כתובת המייל, כתובת המשרד ועוד.
  • מידע מדויק ונרחב על תחומי העיסוק של החברה.
  • כפתורי הנעה לפעולות רבות כמו חיוג טלפוני לבית העסק, אפשרות לנווט ליעד זה באמצעות קישור לאפליקציית Waze, הגשת בקשה לקבלת הצעת מחיר ספציפית, התחלת שיחת ווטס אפ עם שירות הלקוחות, מילוי טופס יצירת קשר ועוד. 
  • קישור לכל אחת מהרשתות החברתיות שבהן יש לחברה דף עסקי. 
  • קישור לאתר האינטרנט של החברה.

לאילו עסקים כדאי לפתוח כרטיס ביקור דיגיטלי

כרטיס ביקור דיגיטלי מתאים לכל בעל עסק ובכל תחום עסקי. אחד השימושים הנרחבים ביותר באופציה זו היא במפגשי מינגלינג, בכנסים ובאירועים שבהם המשתתפים פוגשים לקוחות פוטנציאליים רבים. בהליך מהיר אפשר להעביר להם כרטיס זה ולבצע למעשה פעולות שיווקיות ממדרגה ראשונה כדי להרחיב את הפעילות העסקית. 

מהי העלות של כרטיס ביקור דיגיטלי

יש כמה אפשרויות של הזמנת כרטיס ביקור דיגיטלי:

  • כרטיס חינמי המבוסס על תבניות קבועות.
  • יצירת כרטיס ביקור דיגיטלי באמצעות אנשי מקצוע מנוסים אשר מציעים לכל לקוח אלטרנטיבה ייחודית אשר תייצג כראוי את העסק. המעצב עשוי להציע לכל לקוח כמה וכמה אפשרויות אשר מותאמות למהות הפעילות העסקית, לגוונים שמאפיינים את העסק על פי הלוגו שלו ובהתאם לחזון של בעל העסק.
כרטיס ביקור דיגיטלי

היתרונות הרבים של כרטיס ביקור דיגיטלי

אנשי עסקים בישראל ובעולם כולו מודעים ליתרונות הרבים של כרטיס דיגיטלי לעסק ולכן אפשר לומר שלרוב אנשי העסקים ולבעלי תפקידים בכירים בכל חברה יש כרטיס מסוג זה והם מבצעים בו שימוש רב.

 

להלן כמה מהיתרונות המובילים:

 

  1. כאשר מציעים החלפת פרטים באמצעות כרטיס ביקור דיגיטלי nfc, המידע מועבר תוך שניות מאדם לאדם.
  2. הכרטיס מועבר בין הטלפונים הסלולריים באופן וויראלי.
  3. כרטיס ביקור דיגיטלי מחיר אינו גבוה ולכן כל בעל עסק מסוגל לעמוד בעלויות האלו.
  4. בכרטיס זה מרוכז מלוא המידע לגבי העסק ולכן אין צורך להסביר דבר לאדם השני או להעביר לו כמה קישורים, דבר שמסבך את ההתנהלות הבין אישית. 
  5. אנשי עסקים שוכחים לא אחת לשים בכיס או בתיק שלהם כרטיסי ביקור וכאשר זה קורה הם מתאכזבים שלא יכלו לקדם פעולות שיווקיות בעת המפגש העסקי. לעומת זאת הכנת כרטיס ביקור דיגיטלי מאפשרת שימוש תדיר באופציה זו כיוון שהיא זמינה כל הזמן. מי שקיבל מידע על אדם מסוים, גם לאחר שנה כאשר הוא זקוק לשירותיו יש לו את מלוא המידע עליו בקטגורית אנשי הקשר בטלפון הסלולרי ולכן הנוחות והיעילות היא מקסימלית.
  6. יש אפשרות לעצב זאת על פי כרטיס ביקור דיגיטלי דוגמאות וההיצע הוא מאד נרחב. כאשר יש כמה סקיצות קל לכל בעל עסקים לבחור את האופציה שהיא המיטבית על פי השקפת עולמו. זאת בהתאם להערכה שלו שכך העסק יוצג בזווית הראייה הנכונה ביותר המייצגת את הפעילות ברבדים השונים של העשייה. 
  7. בכרטיס זה כל המידע מוצג באופן ממוקד ואין צורך לספר לקולגה על פעילות זו או אחרת, או להכתיב את כתובת המייל באנגלית אות אחר אות. זה חוסך זמן ומעלה את השיח בין שני אנשי העסקים לפסים אלגנטיים ומכובדים. 
  8. לאחר הכנת הכרטיס הדיגיטלי, אנשי המקצוע מעלים אותו לענן בשרת איכותי כדי שלא יהיו נפילות וכך מהר מאד הוא עולה ראשון למנוע החיפוש של גוגל ומשרת היטב את המטרות השיווקיות של העסק.

האם כרטיס ביקור דיגיטלי יכול להחליף אתר אינטרנט?

אומנם בכרטיס הדיגיטלי יש מידע רב אך עם זאת הוא לא מחליף את האתר שכמות האינפורמציה בו היא גדולה פי כמה. עם זאת הכרטיס הדיגיטלי הוא אידאלי עבור הצעדים הראשונים במהלך ההיכרות בין שני אנשי עסקים. 

 

הצד שיקבל את הכרטיס יעיין בנתונים הקיימים בו וכך הוא יגיע מהר מאד לאתר האינטרנט המושקע של החברה. בדרך זו הוא יוכל לקרוא באופן מעמיק את תחומי השירות של העסק, מהם תחומי העשייה כמו ייצור, יבוא, שיווק ועוד.

כרטיס ביקור דיגיטלי

הבדיקות הראשוניות שיש לבצע עבור הזמנת כרטיס ביקור דיגיטלי

לאור החשיבות הגבוהה של כרטיס ביקור כמוצר רפרזנטטיבי, יש לבצע כמה בדיקות לפני שבוחרים את איש המקצוע שיבצע עבודה זו:

  • אדם או חברה שעוסקים בכך תקופה ארוכה ויש עליהם המלצות הן מקולגות והן מחוות דעת חיוביות ברשת.
  • מעצב בעל יכולות גבוהות אשר מסוגל להפיק מוצר מוגמר שהוא ברמה גבוהה של איכות ושל עיצוב, כך שכל מי שרואה את כרטיס הביקור יוכל מהר מאד להתמצא בקטגוריות הפנימיות שלו וגם ייהנה מהצבעוניות שמעניקה לו מראה סולידי ומכובד. 
  • עיצוב רספונסיבי שמתאים הן למשתמשים במחשב והן למשתמשים בטלפון הסלולרי כשהם פותחים את הכרטיס כדי לקרוא את המידע הכתוב בו.
  • כרטיס שהוא בעל יכולת טעינה מהירה בכל מצב.
  • כרטיס שיהיה תמיד זמין ללקוחות כיוון שהוא יגובה ויאוחסן בשרת איכותי שיש בו אפס תקלות. 
  • עבודה עם אדם או עם חברה שמעניקים באופן שוטף גם שירות ללקוחות במידת הצורך בהמשך הדרך, כמו כאשר יש לעדכן את כתובת החברה לאור השינוי של מיקום המשרד או כאשר החברה מחליטה לעסוק בתחומי פעילות נוספים וכדאי לעדכן זאת. 
  • כרטיס ביקור דיגיטלי מומלץ מאפשר לכל גורם לסקור את הכרטיס ולראות תוך פרק זמן קצר את מלוא הנתונים שחשובים עבורו.

פיתוח עסקי

במציאות העכשווית אופן הקידום של עסקים שונה מאד מהמהלכים שאפיינו זאת בעבר. אנשי העסקים מודעים לעובדה שיש כמה אבני דרך שהן הכרחיות להתנהלות שתניב רווחים עתידיים ולכן הם מבצעים את הפעולות הנדרשות על פי סדר החשיבות שלהם:

 

  1. אם לחברה אין אתר אינטרנט או שיש לה אתר ישן, חשוב לתת לאיש מקצוע אשר עוסק בתחום בניית אתר לבצע מהלך זה על פי ההנחיות. הגולשים נהנים לקרוא מאמרים עם ערך מוסף ולהיחשף לנתונים החשובים הקשורים לפעילות העסקית. בזכות אתר זה קיימת סבירות גבוהה שהם יבצעו אינטראקציה ואם מדובר באתר שהוא מכירתי הם אף יבחנו את האפשרויות המוצעות של הפריטים השונים ויקבלו החלטה אם להזמין, מה להזמין, כמה יחידות וכו'. 
  2. אפשרות נוספת שהיא מאד פופולרית היא בניית חנות וירטואלית לעסק אשר תקל על הלקוחות הפוטנציאליים לראות את כל ההיצע של הפריטים המוצעים למכירה, לקבל מידע על זמני המשלוחים ובהתאם לכך לקבל החלטה אם לשלוף את כרטיס האשראי ולבצע הזמנה. 
  3. לאחר שאתר האינטרנט החדש עולה לאוויר יש לדאוג לכך שקהל רב ככל האפשר ייכנס אליו. לכן יש לבצע פעולות אופטימיזציה של קידום אתרים – SEO אשר יעלו את המיקום של האתר באמצעות מנוע החיפוש לראש הדף. כאשר זה קורה, הגולשים נכנסים בדרך כלל לאתרים שממוקמים במקומות הראשונים וכך נוצר מהפך ביחס ההמרה. 
  4. אנשי עסקים רבים אינם מכירים לעומק את הפעילות החדשנית באמצעות שיווק דיגיטלי ולכן חשוב שהם יקבלו סיוע מאנשי מקצוע מובילים בתחום זה אשר יבצעו עבורם כמה בדיקות מעמיקות בנכסים הדיגיטליים של העסק ובהתאם לכך ימליצו לבעל העסק על האפשרויות הנכונות ביותר שיובילו ליצירת הכנסות ורווחים כמו לדוגמה:
  • ביצוע קידום אורגני לחשיפה מקסימלית של האתר. 
  • ביצוע קידום ממומן של מודעות פרסומיות בהתאם לתקציב האפשרי בכל חודש, תוך גמישות לעדכון התקציב כלפי מעלה או כלפי מטה.
  • ביצוע פרסום באמצעות כל הרשתות החברתיות המובילות, או חלק מהן על פי ההתאמה הספציפית לקהל היעד.
  • הקמת קהילה בווטס אפ או ברשתות החברתיות שתעניק סיוע והכוונה מקצועיים ללקוחות, דבר שיחזק את הקשר ביניהם. 
  • הכנה של סרטונים מקצועיים שיוצגו באתר האינטרנט וברשתות החברתיות ויעניקו דגש לכל העשייה של החברה, כדי שהגולשים יכירו זאת באופן מלא. 

אין ספק שכרטיס ביקור אלקטרוני הוא מוצר בסיסי בעל חשיבות עליונה עבור כל עסק ללא קשר לגודלו ולתחום העיסוק שלו.