קבלו הצעת מחיר מהירה

אנא מלאו את הפרטים ונשלח אליכם את הצעת המחיר

תודה! ההצעה בדרך אליכם

השוואת חברות מתנות לעובדים מומלצות + מדריך מקיף איך לבחור [2024]

מתנות לעובדים הן חלק חשוב במערכת היחסים בין העובד לבין הנהלת החברה. זו הדרך של ההנהלה להכיר טובה על עבודתו של כל עובד ועל תרומתו לעסק. החשיבה של החברה על העובד ועל בני משפחתו משפרת באופן וודאי את התרומה של כל עובד שנהנה מהיחס ומהמתנות הנפלאות שהוא מקבל במועדים שונים במהלך השנה.

קרא עוד
מה הוא סופר-ספק?

ספק שסטנדרט של מצוינות בלתי מתפשרת הוא ערך עליון בתפיסת ההפעלה שלו

ספק שהתחייב, כן כן- התחייב, לתת שירות מעולה לעסקים של אקספרט

ספק שהתחייב לבחון ובמידת האפשר להציע הטבות ייחודיות לעסקים של אקספרט

ספק שממוצע ציון שביעות הרצון שקיבל מלקוחותיו גבוה מ-90%

המחויבות של אקספרט לבעלי עסקים
סופר-ספק
למצוא לכם התאמות מושלמות

באקספרט תמצאו מידע על ספקים מעולים (סופר-ספקים) שעברו בדיקה והתאמה מלאה לצרכים שלכם, בעלי העסקים. בחירה בספק של אקספרט תבטיח לכם פתרון איכותי ולא מתפשר ולעתים קרובות- גם הטבה ייחודית.

קראו עוד על החזון של אקספרט
לימודים
לחלוק אתכם את הידע שלנו

אנחנו מאמינים שידע זה כוח. אחת מן הדרכים בהן בחרנו לעזור לכם, בעלי העסקים, היא באמצעות יצירה של תוכן איכותי, תכליתי וישים כדי שתוכלו לעזור לעסק שלכם לעשות בחירות חכמות ונכונות.

האקדמיה של אקספרט

מתנות לעובדים - רשימה של 8 החברות המומלצות שלנו

לרשימה המלאה

שימו לב: חשוב שתפנו לסופר-ספקים דרכנו ולא באופן ישיר- ככה תוכלו לקבל יחס ושירות מעולים!

למידע נוסף

פירוט על חברות מתנות לעובדים - הספקים המומלצים שלנו

עדיין לא דורג

חברת נורית מוצרי פרסום הוקמה לפני כשלושה עשורים. במשך תקופה זו, התרחבנו ורכשנו ידע וניסיון רב. נשמח לחלוק עמכם ידע זה ולהתאים את המתנה האידאלית עבורכם ועבור הלקוח והעובד שלכם.

אנו מתמחים במגוון תחומים; מוצרי פרסום וקד”מ, מתנות וחבילות שי לעובדים וללקוחות, מתנות ממותגות ובייבוא ושיווק. כשהיתרון המשמעותי שלנו הוא שילוב של מתנות ממותגות עם חבילות השי – החבילה נגמרת והמתנה נשארת!

לפני כשלוש שנים עברנו למשכננו החדש ברמת גבריאל – אזור ההייטק במגדל העמק. פתחנו אולם תצוגה עם מגוון נרחב של מוצרי פרסום ומתנות.

אנו מקפידים על חדשנות לצד איכות מוצרים גבוהה ובדגש על יחס אישי חם ומשפחתי. בנוסף, חברתנו משלבת פעילות עם אוכלוסיות עם צרכים מיוחדים כחלק ממערך הייצור והחברה של תרומה לקהילה.

יתרונות וחסרונות
  • מבחר גדול ומתעדכן של מתנות
  • עובדים עם החברות הגדולות בארץ
  • החברה משלבת פעילות עם אוכלוסיות עם צרכים מיוחדים
פיצ'רים מרכזיים
  • אתר לבחירת המתנה על ידי העובד
  • מבחר גדול ומתעדכן של מתנות
ביקורות משתמשים

עדיין לא דורג

חברת אופק לבן בע”מ מספקת מתנות ומארזי  שי לאירגונים, עסקים, חברות, ועדי עובדים, ומשרדים – בחגים, אירועים, וכנסים. אנו מציעים שירותי מכירה גם בתוך האירגונים עצמם כגון, שי ליולדת, מתנות לעובד מצטיין, מתנות ללקוחות החברה, מתנות ימי הולדת לעובדי החברה, ימי הפנינג ופתיחת ירידים במשרדי החברה.

לחברתנו תפיסה חברתית: כחברה שהוקמה על ידי יזמים העוסקים שנים רבות בהדרכה וליווי נערים בסיכון, שמה לה למטרה חברת אופק לבן להעניק הזדמנות תעסוקתית שווה לקהלים שונים בתוכם נערים בסיכון ובעלי מוגבלויות הלוקחים חלק פעיל בהכנת המארזים במסגרת שיתוף פעולה עם עמותות חברתיות, טיפוליות ושיקומיות ברחבי הארץ.

כעסק חברתי אנו מאמינים בשילוב בין חברה מקצועית, תחרותית ומתקדמת אשר שמה לעצמה מטרה לתת את המוצר והשירות הטוב ביותר בעבור לקוחותיה לבין חברה עם אג’נדה חברתית ששמה לעצמה מטרה לשלב אוכלוסיות מיוחדות בעבודה ולמנף את רווחיה גם לטובת המיזם החברתי.

יתרונות וחסרונות
  • מבחר מגוון של מתנות
פיצ'רים מרכזיים
  • אפשרות למתנות במודל "העובד בוחר"
  • מתנות ממותגות לעסק
ביקורות משתמשים

עדיין לא דורג

ניקלס היא החברה המובילה בישראל בתחום חווית העובד והיחידה שמספקת מגוון פתרונות – מתנות באתרי בחירה, סוואג ממותג, מארזים, ימי כיף לצוותים קטנים וגדולים, אירועים וכנסים. אנו מומחים בפתרונות מקיפים ומותאמים אישית לחברות ולארגונים, המספקים מגוון רחב של מוצרים ייחודיים ומקוריים. באמצעות שילוב של רעיונות יצירתיים, טכנולוגיה חדשנית ועיצוב מדויק, אנו יוצרים אינספור פרוייקטים עם לקוחות שנה אחר שנה.

השאיפה שלנו היא לייצר חוויה של 360 מעלות ולתת מענה לכל הצרכים של הלקוחות שלנו, החל ממבחר רחב של מתנות איכותיות ומותאמות אישית, מערכת חדשנית (ניקלס+), מתנות ימי הולדת, ימי כיף, אירועים, כנסים, מסיבות חברה ועוד. אנו שואפים לענות על כל דרישה ובקשה של לקוחותינו ולספק מוצרים שיותאמו לחלוטין לסגנונם האישי ולצרכיהם הייחודיים.

יתרונות וחסרונות
  • קטלוג מתנות מתעדכן לפי חגים ואירועים
פיצ'רים מרכזיים
  • אתר מעוצב לבחירת מתנות
  • מתנות ממותגות לעסק
ביקורות משתמשים

עדיין לא דורג

השם "האיש החשוב" נולד כרעיון שיווקי זכיר בו הופיע השם לצד תמונת פסל "האיש החושב" של רודן. המתבוננים היו צריכים להקדיש רגע נוסף לחשיבה על ההתאמה בין השם לתמונה… זה עבד 🙂

התחלנו בשנת 1994 עם מספר פרויקטים שיצרו באזז גדול ומיידי בקרב אנשי שיווק ורווחה בחברות הגדולות במשק. עם אותו קו של חדשנות בחשיבה, למדנו איך לחדש, להפתיע, ולרגש את האנשים שקיבלו את המתנות פרי היצירה שלנו.
במהלך השנים התבסס מעמד "האיש החשוב" כמותג חזק למוצרים מקוריים איכותיים וייחודיים לחברות וארגונים גדולים.

את החברה הקים אורן שני, יועץ שיווקי עם התייחסות גבוהה לויזואל ולטעם טוב, מעוף ותעוזה, והמון רעיונות למתנות מיוחדות ומקוריות ש"יוצאות מהקופסא" ו"שוברות את הכללים".

מאז ועד היום נוצרו מאות מוצרים – לכל אחד השפה שלו, לכל אחד הסיפור שלו. האיש החשוב הוא כל אחד ואחת המקבלים מתנה או מוצר שיצרנו במיוחד בשבילם.

יתרונות וחסרונות
  • התאמת המתנות לאופי העסק
פיצ'רים מרכזיים
  • אפשרות של אתר בחירה לעובדים
  • מתנות ממותגות באיכות גבוהה
ביקורות משתמשים

עדיין לא דורג

אנחנו כאן כדי להפוך את המתנה שלכם למיוחדת מהרעיון הכי מדויק, דרך אריזה ומסירה עם כל האכפתיות ועד לקריאות השמחה של אלה שרציתם להפתיע. אז אם חיפשתם לתת מתנה קצת אחרת, אתם לגמרי במקום הנכון.

גיפטוש היא סל הפתעות מהמם ומגוון של מתנות וחוויות. תמצאו פה מתנות בהתאמה אישית מלאה, סיורים וטיולים, אקסטרים, מארזים מפנקים ובעצם מתנה לכל אחד ואחת ולכל אירוע והזדמנות. המתנות שלנו איכותיות ונותנות תחושה של השקעה אמיתית.

יתרונות וחסרונות
  • מתנות מעסקים מקומיים
פיצ'רים מרכזיים
  • מתנות מהיום להיום
  • מבחר עצום של מתנות
ביקורות משתמשים

איך בוחרים מתנות לעובדים וספק למתנות לעובדים

מתנה לעובד אינה עניין של מה בכך ובכל מועד חשוב מקציבה ההנהלה למהלך זה סכום כסף מסוים לכל עובד. ברוב המקרים החברה עובדת שנים עם ספק של מתנות איכותיות ומגוונות, או לחלופין אחת לתקופה מתבצע חיפוש אחר ספק ייחודי שמסוגל להציע שלל מתנות לעובדים השונים. זה קורה בדרך כלל לאחר קבלת המלצה מקולגות וביצוע בדיקות שונות על האמינות, מגוון המוצרים ותודעת השירות הגבוהה של הספק החדש.

 

באופן טבעי בכל חברה יש עובדים מרבדים שונים של האוכלוסייה, יש נשואים, רווקים, גרושים, צעירים ומבוגרים. כל אחד מהם מעוניין במתנה אחרת שהיא הנחוצה לו ביותר ולכן ההיצע כולל מתנות מכמה מחלקות כמו לדוגמה:

 

  • כלי אוכל – סירים, מחבתות, מכשירים חשמליים למטבח ועוד.
  • מוצרים משפחתיים לקיץ – צידניות בגדלים שונים, שמשיות, משחקים לחוף הים ולבריכת השחייה ועוד.
  • מוצרים חורפיים בטיב מעולה – מעילים, סווצ'רים, כובעים לנשים ולגברים.
  • אופציות מתחום הפנאי – סוף שבוע במלון בוטיק בתל אביב, כרטיסים למופעים מובילים ועוד.
  • פריטים שימושיים לכל בית – מצעים, שמיכות חורף, שמיכות קיץ ועוד.
  • ערכות של מוצרי מזון – שוקולדים שונים, קופסאות של דבש, סילאן, ריבות, מארזים של יינות ועוד. 

 

כשההיצע הוא כל כך רחב, כל אחד מהעובדים יוכל להתרשם מהמבחר, להתלבט ולאחר מכן לסמן את האופציה המיטבית עבורו וליהנות ממתנה שתואמת את הצורך שלו והערך הכספי שלה הוא זהה למתנות האחרות של העובדים האחרים.

שיטת בחירת המתנות לעובדים

בשנים האחרונות שיטת בחירת המתנות בכל חג השתנתה, כיוון שהתהליך מתבצע on line  באמצעות אתר אינטרנט ייעודי למטרה זו. בשלב הראשון הנהלת החברה קובעת את גובהו של התקציב האישי לכל עובד. על פי סכום זה מציע ספק המתנות כמות גדולה של מתנות מתחומי חיים שונים.

 

נציג הנהלת החברה בוחר מקבץ של מתנות שנראות לו המתאימות ביותר לעובדים שלה והספק מעלה אתר אינטרנט חדש שהגישה שאליו היא רק לעובדי החברה. כאשר הם גולשים באתר זה הם נחשפים לקטגוריות השונות ולאפשרויות בכל אחת מהן.

 

כך הם מתלבטים אם להזמין לדוגמה שואב אבק, מצעים, מכונה להכנת קפה, שובר לרכישת מזון ברשת מרכולים ועוד. יש מקרים שבהם העובד מחליט מאד מהר כיוון שיש אופציה של מוצר שהוא מזמן רצה לקנות, ולעיתים יש התלבטות משמעותית בין כמה פריטים ודי קשה לקבל החלטה.

 

כדי שהחבילות יהיו מוכנות לשילוח במועד, ספק המתנות מגביל את מועד קבלת ההחלטה ועד תאריך זה כל עובדי החברה אמורים לסמן את החלטתם. האתר עולה לאוויר בדרך כלל כמה חודשים לפני החג ולכן לאחר קבלת מלוא התשובות, יש לספק מספיק זמן להיערך לכך. לעיתים עליו להזמין ייצור של מוצרים מסוימים ובמקרים אחרים עליו להגדיל את כמויות הפריטים שהוא מייבא מפריט מסוים שהוא מוצלח במיוחד כמו לדוגמה מכשירי הנינג'ה השונים לשימוש במטבח הביתי.

מתי נהוג לתת מתנות לעובדים

בעבר כל חברה נהגה להציע מתנות לחג לעובדים פעמיים בשנה, בראש השנה ובפסח. אך בשנים האחרונות חל שינוי בקו החשיבה ובחברות רבות מעוניינים לפנק את העובדים ולהגביר את שיתף הפעולה ואת התחושה הטובה המוענקת לעובד ולכן כמות המתנות השנתית גדלה באופן משמעותי. זה קורה בעיקר בחברות גדולות, בחברות היי טק, חברות סטארט אפ ועוד.

 

החשיבה על מתנות לצוות עובדים היא לקראת ימים חשובים, כמו יום האהבה, חגים קלילים ומשפחתיים כמו חנוכה, ט"ו בשבט, ימי הולדת ועוד. מעבר לכך חשוב להנהלת החברות להעניק לעובדים תשומת לב מיוחדת במצבים מיוחדים כמו לדוגמה:

 

  • חגיגת נישואין של העובד או של בנו/ בתו. 
  • חגיגת בר מצווה לבנו של העובד. 
  • מתנה לרגל הולדת בן או בת. 
  • בימי הקורונה נשלחו מתנות כמו גלידות נפלאות לעובדים שחלו במחלה והיו בתקופת בידוד. 
  • בימי המלחמה נשלחו מתנות לנשות המילואימניקים, או לחלופין לבעל של המילואימניקית כדי להעניק תחושה של משפחתיות, חום, אהבה וגם תודה לעובדים ולבני הזוג שלהם במצבים האלו. 
  • ומתנות נוספות שהן ייחודיות לכל עסק כמו בסוף שנת הכספים או כאשר מתרחש אירוע חריג בחברה כמו מכירתה, מיזוג עם גורם עסקי, קבלת פרויקט הנדסי גדול לביצוע וכו'.
מתנות לעובדים

המתנות הפופולריות בחגי ישראל

לקראת כל חג העובדים יכולים לראות באתר האינטרנט מגוון רחב מאד של מוצרים מובילים. אך כשמדובר באופציה של מתנות לפסח לעובדים, יש דגש רב על מוצרים לבית. חג האביב הוא גם חג של התחדשות ולכן ההיצע כולל הרבה מאד מתנות לבית, כמו סטים של כלי אוכל הכוללים צלחות בכמה גדלים, כוסות, סכו"ם ועוד.

 

כיוון שהרצון של עובדים רבים ובני משפחותיהם הוא לבשל ולאפות בכלים חדשים שיהיו כשרים לפסח, הספקים דואגים להוסיף בקטגוריות באתר האינטרנט מוצרים חדשים שהם באיכות גבוהה. כמו לדוגמה סטים של סירים ייחודיים הקיימים בכמה גדלים, ערכות של מוצרים המסייעים באפיה, מוצרי חשמל בטיב מעולה כמו בלנדר מוט, מכשיר נינג'ה לצלייה ועוד.

 

העובדים נהנים מהעובדה שהם מקבלים הביתה את המוצרים המובילים שישרתו אותם בעת ההכנות לחג פסח וגם לאחר מכן לאירוח מושלם.

מתנות בהתאמה אישית לעובדים

כאשר הבחירה מתבצעת באמצעות אתר האינטרנט הייעודי, יש מתנות אישיות לעובדים אשר מתאימות לצורך האישי או הביתי שלהם. מדובר במהפך לעומת ימים עברו שבהם כל העובדים קיבלו פריט זהה ולא תמיד היה בכך צורך. מי שקיבל סירים טען שארון המטבח שלו כבר מכיל סירים רבים, מי שקיבל כלי אוכל אמר שכבר אין לו צורך בכמות כה גדולה של צלחות בבית וכו'.

 

זו הסיבה שרבים מהעובדים לא נהנו מהמתנה כיוון שהם העבירו אותה במתנה לקרובי משפחה או לחברים ולכן נציגי החברה הבינו שהמתנה הזהה היא פתרון קל אך מאד לא נכון.

מתנות לעובדים

כמה כדאי להשקיע במתנות לעובדים?

סכום המתנה נתון לשיקולים פיננסיים של הנהלת החברה. ברוב המקרים בחגים המרכזיים ראש השנה ופסח, הערך של המתנה הוא גבוה. בחברות גדולות מדובר במאות שקלים או באלף שקלים ומעלה. כיוון שהספק מחלק כמות גדולה של פריטים, הוא מסוגל להציע כל פריט במחיר מוזל ואטרקטיבי. כך העובדים נהנים מכל העולמות. הם בוחרים את האופציה הנכונה עבורם בזכות במחיר המופחת.

 

יש גם מקרים שערך המתנה הוא גבוה יותר מהסכום שנקבע על ידי ההנהלה ולכן העובד יכול לרכוש אותה תוך תשלום ההפרש הכספי שהוא לא מהותי, כיוון שהמחיר הבסיסי הוא זול וממנו מקזזים את הסכום שמשלמת החברה לכל עובד.

 

תפיסת העולם הוא להציע לא רק מוצרים מוכרים ונדרשים, אלא גם לתת אפשרות של מתנות מקוריות לעובדים כמו שובר לביקור מסקרן ביקב מסוים, הזמנה של מעיל או של פריט לבוש אחר שיש עליו הדפס של שם העובד, נופש במלון שיש בו נוף מרהיב, מופע מושקע של להקת מחול, מופע זמר ועוד.

 

לא אחת יש בחירה של מתנות ממותגות לעובדים הכוללות מוצרי ספורט של ספק בין לאומי מוביל ועל המוצר יתנוסס הלוגו של החברה, וכך העובד ילבש בגאווה חולצה של העסק, מעיל עם הלוגו המוכר של החברה וכו'.

הקשר בין העובדים להנהלה

רוב העובדים אוהבים מאד את מקום העבודה שלהם ונהנים מההישגים הן שלהם והן של החברה. הם תמיד נהנים לקבל טפיחה על השכם, וגם ליהנות מבונוס כספי שתמיד משפר את המצב בבנק.

 

האפשרות של קבלת מתנה מעניקה לעובד המון אושר והדבר מעיד על כך שמעריכים את התרומה שלו. העובדה שמדובר במתנה שמתאימה לכל המשפחה, מרימה את המורל של כל בני הבית. כך הם נהנים מהעובדה שלקראת כיתה א' הילדים מקבלים תיק מאובזר לקראת כניסתם לבית הספר. בנוסף לכך הדור הצעיר נהנה מחבילות של מוצרים מתוקים לקראת חג פורים, חג חנוכה ובאירועים משמחים נוספים.

 

תמיד כיף לקבל מתנה, אך כשמדובר במתנה שהיא מותאמת לצורך האישי של כל עובד, ההרגשה היא נפלאה ביותר.

 

עדיין יש חברות שלא הפנימו את הערך המוסף של קניית מתנות לעובדים לאורך כל השנה ולכן הן מעניקות בדרך כלל מתנות רק בראש השנה ובפסח. אך לאט לאט גם שם מבינים שאלו הן אפשרויות צרות ולא מספיקות וכך זרם המתנות הולך ומתגבר.