קבלו הצעת מחיר מהירה

אנא מלאו את הפרטים ונשלח אליכם את הצעת המחיר

תודה! ההצעה בדרך אליכם

מצלמות אבטחה לעסק – החברות המומלצות ביותר (2024)

מצלמות אבטחה הן אביזר חיוני לשמירה על בית העסק שלכם וגם למעקב כשאתם לא נמצאים בסביבה. לפני שאתם מתחילים לבדוק כמה זה עולה ומי נותן את השירות, אנחנו כבר עשינו בשבילכם את העבודה ואספנו לכם מידע על מצלמות אבטחה וגם המלצות מבתי עסק שכבר משתמשים בהן

קרא עוד
מה הוא סופר-ספק?

ספק שסטנדרט של מצוינות בלתי מתפשרת הוא ערך עליון בתפיסת ההפעלה שלו

ספק שהתחייב, כן כן- התחייב, לתת שירות מעולה לעסקים של אקספרט

ספק שהתחייב לבחון ובמידת האפשר להציע הטבות ייחודיות לעסקים של אקספרט

ספק שממוצע ציון שביעות הרצון שקיבל מלקוחותיו גבוה מ-90%

המחויבות של אקספרט לבעלי עסקים
סופר-ספק
למצוא לכם התאמות מושלמות

באקספרט תמצאו מידע על ספקים מעולים (סופר-ספקים) שעברו בדיקה והתאמה מלאה לצרכים שלכם, בעלי העסקים. בחירה בספק של אקספרט תבטיח לכם פתרון איכותי ולא מתפשר ולעתים קרובות- גם הטבה ייחודית.

קראו עוד על החזון של אקספרט
לימודים
לחלוק אתכם את הידע שלנו

אנחנו מאמינים שידע זה כוח. אחת מן הדרכים בהן בחרנו לעזור לכם, בעלי העסקים, היא באמצעות יצירה של תוכן איכותי, תכליתי וישים כדי שתוכלו לעזור לעסק שלכם לעשות בחירות חכמות ונכונות.

האקדמיה של אקספרט

שימו לב: חשוב שתפנו לסופר-ספקים דרכנו ולא באופן ישיר- ככה תוכלו לקבל יחס ושירות מעולים!

למידע נוסף

עדיין לא דורג

G1 היא קבוצה מובילה באספקת שירותי אבטחה ובטחון, שהחלה את פעילותה בשם "חברת השמירה". קבוצת G1 מספקת שירותים בעיקר בתחומי הביטחון, האבטחה והשמירה, מתן שירותי מוקד בטחון, סיור פיקוח ובקרה בפריסה ארצית ושרותי אינטגרציה הכוללים תכנון, אספקה, התקנה ותחזוקה במגוון טכנולוגיות מתח נמוך
יתרונות וחסרונות
פיצ'רים מרכזיים
  • עמידה בלוחות זמנים
  • התקנה ברמת גימור גבוהה
  • פתרונות אבטחה משלימים תחת חברה אחת
  • מקצוענות עתירת שנים
ביקורות משתמשים
5.0
Yosonic עוסקת בהתקנת מערכות אבטחה ותקשורת בפריסה ארצית לבתים פרטיים, דירות ועסקים כבר מעל ל-30 שנה. Yosonic מספקת מוצרים מקצועיים ומתמחה במתן פתרונות יצירתיים וחדשניים לכל בעיה, כולל שירותי התקנה, אחזקה ותיקון. הציוד שהחברה עושה בו שימוש מגיע ממיטב חברות האבטחה בארץ ומלווה באחריות למשך שנה ממועד ההתקנה
יתרונות וחסרונות
פיצ'רים מרכזיים
  • ייעוץ באתר הלקוח ללא כל התחייבות
  • מתחייבים לרמת ביצוע גבוהה ביותר
  • פתרונות יצירתיים וחדשניים
  • אמינות ללא פשרות
ביקורות משתמשים

עדיין לא דורג

SN-Systems מתמחה באספקת מערכות מיגון ואבטחה לבתים ולעסקים. מגוון השירותים של  SN-Systems כולל התקנת מצלמות אבטחה, מערכות אזעקה, אינטרקום, הקמת תשתיות תקשורת ומערכות לגילוי עשן. החברה תתאים עבורכם את מערכת המיגון האידיאלית בהתאם לצרכים שלכם במחירים אטרקטיביים
יתרונות וחסרונות
פיצ'רים מרכזיים
  • עמידה בזמנים
  • התקנה מקצועית ביותר
  • שירות מהיר
  • זמינות מלאה
  • מבצעים התקנה יפה ואסטית
ביקורות משתמשים

עדיין לא דורג

חברת מוקד אמון 99 מספקת כבר כ-40 שנה שירותי מוקד, סיור, מיגון ואבטחה ומשרתת אלפי לקוחות באזור המרכז. למוקד אמון מגוון רחב של פתרונות אבטחה המותאמים לכל לקוח וכן בתי עסק. החברה מקפידה על מקצועיות ויחס אישי עם דגש על נהלי הבטיחות
יתרונות וחסרונות
פיצ'רים מרכזיים
  • מתקינים מצלמות מהמותגים המובילים
  • שירות לקוחות לכל תקלה
  • התקנת מצלמות אבטחה סמויות או גלויות
  • התקנת מצלמות IP ורשת
ביקורות משתמשים

עדיין לא דורג

רז אזעקות היא אחת מהחברות המובילות בשוק כבר יותר מ-30 שנה. החברה משווקת מגוון רחב של מערכות אזעקה, מצלמות, מכשירי הקלטה, מערכות אינטרקום וגלאים, לכל צורך. הצוות של רז אזעקות כולל אנשי מקצוע בעלי ניסיון, המתקינים ומתחזקים את הציוד האיכותי של החברה
יתרונות וחסרונות
פיצ'רים מרכזיים
  • 35 שנות ניסיון
  • עמידה בלוחות זמנים
  • גימור ברמה הגבוהה ביותר
  • צוות מיומן בעלי הסמכה ובוגרי קורס קציני ביטחון,
ביקורות משתמשים

מצלמות אבטחה - המדריך שיעזור לך לשמור על העסק

שוק מוצרי האבטחה נמצא בפריחה בשנים האחרונות וממשיך להתפתח ולהתרחב הן מבחינת מגוון המוצרים והן מבחינת התאמתם למגוון רחב של צרכים.

 

אחד המוצרים המבוקשים ביותר הינו מצלמות האבטחה. הצורך במצלמות קיים היום ברוב בתי העסק, כמו גם במגורים פרטיים ונוצר מהרצון של בעלי עסקים ובעלי נכסים לעקוב אחר הנעשה במתחם, לתעד, לפקח ובמקרים רבים על מנת ליצור הרתעה ולמנוע פגיעה בנפש או ברכוש.

אז מהי מערכת מצלמות במעגל סגור?

מערכת מצלמות במעגל סגור הינה מערכת המורכבת בצד אחד ממצלמות האבטחה המותקנות במרחב אותו מעוניינים לכסות ובצד השני ממערכת הקלטה, המבצעת שמירה של התוכן המצולם ומאפשרת צפייה ישירה באזורים המצולמים או לחלופין צפייה עתידית בתכנים המוקלטים. בין שני הצדדים מבוצע חיווט.

מהם הצרכים הנפוצים במצלמות אבטחה?

כיום, ניתן לרכוש מצלמות אבטחה לכל צורך, החל ממצלמה בודדת לאבטחת כניסה לחנות קטנה ועד למערכות משוכללות מרובות מצלמות המיועדות לאבטחה ולתיעוד המתרחש במתחמי מגורים, משרדים, חניונים, עסקים וכל חלל אחר בו נדרשים פיקוח ותיעוד.

 

עיקר הדרישה למצלמות אבטחה מגיע כיום עבור הצרכים הבאים:

 

  • חנויות יוקרה – בחנויות בוטיק רבות, חנויות תכשיטים וגלריות, בהן מוצעים מוצרי יוקרה מותקנות מצלמות המתעדות את המתרחש בחנות ממספר זוויות. הצילומים מוצגים במסך הנגיש לעובדים ומאפשר צפייה רציפה על כל אזורי החנות ועל כל הנוכחים בה. בעצם רישות החנות במצלמות, נמנעת לרוב היכולת לגנוב סחורה מתחת לאפם של העובדים. כמו כן, במידה ומתבצעת גניבה, ישנו תיעוד מלא מוקלט, המאפשר את איתור הגנב, הפצת התיעוד ומסירתו למשטרה ובמקרים רבים מציאת הפושע.

 

  • חלונות ראווה ותצוגות – חנויות רבות מציגות את סחורתן בחלונות ראווה או לחלופין אף מוציאות סחורה לתצוגה מחוץ לחנות. בעלי עסקים רבים נעזרים במצלמות אבטחה המותקנות מחוץ לחנות, מכוונות אל הכניסה ואל חלונות הראווה ומציגות את המצולם בהן במסך הנמצא בתוך החנות. בכך מתאפשר לעובדי החנות לוודא שלא נעשים ניסיונות גניבה למיניהם. כמו כן, מצלמות אלה משמשות גם לאחר שעות סגירת החנויות לצפייה במתקרבים לחנות ומונעות במקרים רבים פריצות למקום, בעיקר אם נוכחותן בולטת לעין.

 

  • חנויות נוחות וקיוסקים – קיוסקים רבים וחנויות נוחות פתוחים 24 שעות ביממה. לכן ישנו צורך בתיעוד החנות וביצירת התרעה במיוחד בשעות הלילה בהן לא קיימת לרוב נוכחות של מנהלים או אחראים במקום. לכן, ישנו צורך בהתקנת מצלמות שיאפשרו תיעוד של כל הנעשה בשעות אלה על ידי העובדים ועל ידי לקוחות וכמו כן ישמשו לצפייה ישירה מרחוק על ידי בעלי ומנהלי המקום. מצלמות המותקנות בעסקים אלה מסייעות הן בפיקוח על תפקוד העובדים בשעות בהן אין נוכחות של האחראיים במקום (למניעת גניבות על ידי עובדים או תפקוד לקוי) והן להרתעה מפני ביצוע מקרי פשיעה בעסק.

מצלמות אבטחה לעסק

 

  • קניונים ומרכזים מסחריים – מרכזי קניות ומרכזים מסחריים נוהגים להתקין מערכת מצלמות הכוללת מצלמות רבות המכסות את כל שטחי המתחם. במתחמים מעין אלה מותקנים המסכים והמערכת במשרד (לרוב במשרדי ההנהלה או הביטחון של במקום), המאויש במהלך היום ולעיתים גם במהלך הלילה על ידי אחראי ביטחון הצופים במתרחש במתחם. מכיוון שחנויות במתחמים אלה מושכרות יותר על ידי בעלי המתחם, ישנו רצון של הבעלים להבטיח לעסקים הנמצאים בשטחו ביטחון מקסימלי ועל כן עולה הצורך ברישות כל המתחם במצלמות אשר יתנו לשוכרים הרגשת ביטחון וימנעו פעילות לא רצויה כנגד עסקי השוכרים. מצלמות אלה מונעות מעשי גניבה, נזק לרכוש, התנהגות לא רצויה בשטחים הציבוריים ומאפשרות תיעוד של כל המתרחש וצפייה רציפה על ידי הממונים על הביטחון.

 

  • בתי מלון – בבתי מלון ישנם מגוון מתקנים ושטחים בהם ישנה תנועה רבה של עוברים ושבים. לכן ישנו צורך בתיעוד הנעשה בשטח המלון הן למטרות פיקוח על ידי מחלקת הביטחון והן למניעת התנהגות לא רצויה ולתיעוד אורחים בעייתיים ומקרים חריגים. כמו כן, מכיוון שבמלונות רבים, בעיקר במלונות בוטיק קטנים, אין מחלקת ביטחון פעילה, עולה הצורך לתיעוד הנעשה באזור הקבלה בה מוחזקת קופת המלון ומועברים בה סכומי כסף גדולים. רישות אזור הלובי והקבלה מאפשר לבעלי המקום לוודא שלא נעשות פעולות שאינן רצויות הקשורות בכסף המוחזק בקבלת המלון וכמו כן משמש להרתעה מפני ניסיונות גניבה.

 

  • מתחמי משרדים, מוקדי מכירות ושירות לקוחות, מחסנים וחללים משותפים – במקרים רבים צילום מתחמים אלו נועד לפיקוח על העובדים ועל הסדר בעבודה ולמנוע התרופפות משמעתית או אירועים שאינם רצויים. כמו כן, מצולמות דלתות הכניסה והיציאה על מנת ליצור תיעוד של הנכנסים למתחם, ליצירת הרתעה מאירועים שאינם רצויים.

 

  • שטחים ציבוריים – צילום שטחים ציבוריים בהם ישנה תנועה רבה של עוברים ושבים, על מנת למנוע אירועים חריגים ובמידת הצורך לתעד אירועים אלו ואת המעורבים בהם.

 

  • חנויות ונקודות מכירה – מעקב אחר הפעילות בחנות, תיעוד התנועה בחנות, מניעת גניבות ואירועים לא רצויים, מעקב אחר פעילות העובדים, פיקוח על נראות החנות, מעקב אחר הפעילות בקופה ווידוא פעילות תקינה לאורך יום העבודה.

 

  • חניונים – צילום חניונים נועד לשמירה על הרכבים ומניעת פגיעות, פריצות וגניבות. התקנת מצלמות בחניונים נפוצה בעיקר בחניונים תת קרקעיים בהם אין תנועת עוברים ושבים ולכן מתרחשות בהם פגיעות בכלי רכב בתדירות גבוהה יותר. כמו כן, מקובל לשים מצלמות בחניונים בתשלום ובמקומות חניה של רכבי יוקרה.

מהן סוגי המצלמות שתוכלו להעזר בהן?

ישנם סוגים רבים של מצלמות המותאמות לצרכים השונים ובהם: מצלמות כיפה, מצלמות צינור, מצלמות ממונעות המאפשרות תנועה יזומה בזמן אמת וביצועי תקריב, מצלמות ייעודיות למקומות חשוכים ולתנאי לילה (מצלמות אינפרא ומצלמות עם פנסי לד), מצלמות המותקנות במעגל סגור עם אפשרויות צפייה מרחוק, מצלמות המחוברות למוקדי ושירותי סיור ועוד. לכל אלה ישנן גם אפשרויות בחירה לאיכות הצילום והרזולוציה הנדרשת. כמו כן, ישנן אף אפשרויות מיגון למצלמות המותקנות.

איזו מערכת הקלטה קיימת במצלמות?

ההקלטה עצמה הינה לפרק זמן הנקבע בהתאם לדרישות ויכולה להגיע לטווח של שבועות, כאשר פעולת ההקלטה יכולה להיות רציפה או רק בגילוי תנועה (לצרכי חיסכון בזיכרון). ההקלטה יכולה להתבצע במכשיר מקומי, אך במידה ויימצא על ידי הפורץ הוא יוכל להשמידה. חשוב לזכור שבמקרה זה לא ניתן יהיה לשחזר את הקיים בה, שכן מערכת ההקלטה כאמור הינה "תחנת המידע" אליה זורם המידע מהמצלמות ואינה מחוברת לשום התקן נוסף.

 

המערכת מותקנת לרוב במקום אליו ישנה גישה המוגבלת למורשים בלבד. חשוב להדגיש כי מומלץ לאפשר גישה מצומצמת בלבד למערכת ההקלטה, שכן עליה להיות שמורה ככל הניתן על מנת למנוע התעסקות מיותרת ואפשרויות של פריצה או שימוש שאינו ראוי בה (כדוגמת מעקב או מחיקת קטעים מוקלטים).

 

מסיבות אלה, קיימות כיום גם אפשרויות לגיבוי המערכת מרחוק וביצוע ההקלטה על מחשב נפרד.

מה כדאי לדעת על אחריות ותמיכה

בבחירת מערכת המצלמות הרצויה, יש לוודא כי מוענקת אחריות הן על המצלמות והן על המערכת. בעסקים רבים ובמקומות מגורים מסוימים, ישנה חשיבות רבה לתקינותן הרציפה של כל המצלמות ועל כן נדרשת זמינות של החברה המספקת את התקנתן וזמינות להחלפת כל רכיב בעייתי במערכת באופן מיידי. רוב החברות אכן מעניקות אחריות מלאה ובכך מבטיחות את האבטחה הרציפה והתקינה הנדרשת. בעת ההתקנה ניתנת הדרכה למזמין המערכת או למורשים בארגון על השימוש במערכת ההקלטה ומבוצעות עימם ההגדרות הראשוניות הנחוצות.

שימו לב

חשוב לוודא שהחברה זמינה במהלך שעות העבודה ובמקרי חירום, למתן תמיכה טכנית במקרים של בעיות במערכת ההקלטה או למקרה של שאלות העולות מצד המשתמש הנוגעות לאופן השימוש במערכת

אז איך בוחרים חברה מתאימה להתקנת המצלמות?

את המצלמות ומערכת ההקלטה יש להתאים לצרכי המתחם אותו מעוניינים לאבטח. בשל המגוון הרחב של המצלמות ואפשרויות ההתקנה השונות, טווח המחירים להתקנת מצלמות יכול לנוע בין אלפים בודדים למערכת מצלמות פשוטה ועד עשרות אלפי שקלים למערכות מתוחכמות ומרובות מצלמות. לכן, על מנת להימנע מהוצאה מופרזת לשווא ועל מנת לוודא שאכן מותקנת המערכת המתאימה, יש לבדוק מספר חברות ומספר הצעות. כמו כן, ישנן חברות המציעות את שירות התקנת המצלמות ושירותים משלימים נוספים, כאשר עבור חלקם ישנו תשלום חד פעמי וחלקם ניתנים כשירותים בתשלום חודשי.

 

בעת חיפוש חברה המתמחה בהתקנת מצלמות אבטחה, יש להזמין את נציגיה למקום אותו מעוניינים לאבטח ובו מעוניינים להתקין את המצלמות, על מנת שהייעוץ יינתן בהתאם. יש לוודא שנותן השירות אכן מבין את הצורך הייחודי של הלקוח ומסוגל להתאים לו את המערכת העונה על הדרישות והצרכים. כמו כן, יש לוודא שהחברה אכן מסוגלת לבצע את ההתקנה, שביצעה פרויקטים דומים בעבר (במיוחד אם מדובר ברישות מתחמים גדולים ומרובי מצלמות) ואף לבחון את הצלחת ההתקנה ופעילות המצלמות במקומות אלה.

 

לרוב, הייעוץ ניתן ללא תשלום כך שמומלץ מאוד לבצע את תהליך החיפוש באופן רציני, להזמין את נציגי החברה להתרשמות ולוודא שהחברה הנבחרת אכן מציעה את הפתרון המתאים.

זכרו, תפקיד מצלמות האבטחה כשמו כן הוא – לדאוג לביטחונם של הנוכחים במקום ולביטחון רכושם ולכן אין מקום לפשרות בבחירת מערכת המצלמות המתאימה ובבחירת החברה נותנת השירות

שאלות נפוצות

מהי עלות מערכת מצלמות במעגל סגור?

עלות המערכת מושפעת מסוג המצלמות הנבחר, כמות המצלמות הנדרשת, מורכבות ההתקנה (אורך החיווט הרצוי, שטח המתחם המרושת וכו'), סוג מערכת ההקלטה וגודל הזיכרון

מהו סוג המצלמה המומלץ?

ישנם סוגים רבים של מצלמות המיועדות לצרכים שונים. לכן, יש להיעזר ביועצי חברת המצלמות בהתאמת המצלמה הנדרשת לפי צרכי המזמין: צילום יום/לילה, רזולוציה נדרשת, סוג עדשה, תוספת שמע ואודיו, מיקום המצלמות וכו'.

כמה מצלמות נהוג להתקין?

כמות המצלמות מותאמת לאזור אותו מעוניינים לאבטח ומושפעת מגודלו, מכמות החללים בו ומזוויות הצילום הנדרשות.

כיצד מבוצעת ההתקנה?

ברכישת מערכת מצלמות במעגל סגור מבצעת החברה המתקינה את כל הפעולות הנדרשות: התקנה, חיווט והגדרת המערכות