קבלו הצעת מחיר מהירה

אנא מלאו את הפרטים ונשלח אליכם את הצעת המחיר

תודה! ההצעה בדרך אליכם

מענה אנושי לעסקים – חברות מוקדים מומלצות ביותר (2024)

בעידן של היום, כבעלי עסקים אתם צריכים להיות זמינים כל הזמן. אם אתם צריכים מענה אנושי לעסקים שלכם כאשר אתם עסוקים או לא זמינים, מוקד הודעות או אפילו מוקד טלמרקטינג או טלמיטינג למכירות - ריכזנו עבורכם את כל החברות שעוסקות בשירותי מענה טלפוני לעסקים - המלצות והשוואה מפורטת בהמשך.

קרא עוד

בימינו, סטנדרט השירות הגבוה המוצע על ידי החברות והארגונים הגדולים במשק, מייצר ציפיות גבוהות בקרב הציבור הרחב מכלל העסקים במשק ועל כן מציב רף שירות גבוה בו חייבים כלל העסקים לעמוד. על מנת לעמוד בציפיות אלה של הלקוחות נדרשים בעלי עסקים לספק פתרונות יצירתיים, יעילים ובעלי ערך רב ללקוח, אשר יגדילו את שביעות רצונו ויהוו ערך מוסף לעומת המתחרים.

 

אחד משירותים אלו, הנחשב כיום לפופולארי ומבוקש ביותר בקרב בעלי העסקים וכנדרש ומוערך ביותר על ידי הלקוחות כיום הוא שירות המענה הטלפוני האנושי – הפתרון האידיאלי למתן מענה אישי, יעיל, מותאם לעסק, מכוון שירות וחשוב מכל – ממוקד לקוח.

מה הוא סופר-ספק?

ספק שסטנדרט של מצוינות בלתי מתפשרת הוא ערך עליון בתפיסת ההפעלה שלו

ספק שהתחייב, כן כן- התחייב, לתת שירות מעולה לעסקים של אקספרט

ספק שהתחייב לבחון ובמידת האפשר להציע הטבות ייחודיות לעסקים של אקספרט

ספק שממוצע ציון שביעות הרצון שקיבל מלקוחותיו גבוה מ-90%

המחויבות של אקספרט לבעלי עסקים
סופר-ספק
למצוא לכם התאמות מושלמות

באקספרט תמצאו מידע על ספקים מעולים (סופר-ספקים) שעברו בדיקה והתאמה מלאה לצרכים שלכם, בעלי העסקים. בחירה בספק של אקספרט תבטיח לכם פתרון איכותי ולא מתפשר ולעתים קרובות- גם הטבה ייחודית.

קראו עוד על החזון של אקספרט
לימודים
לחלוק אתכם את הידע שלנו

אנחנו מאמינים שידע זה כוח. אחת מן הדרכים בהן בחרנו לעזור לכם, בעלי העסקים, היא באמצעות יצירה של תוכן איכותי, תכליתי וישים כדי שתוכלו לעזור לעסק שלכם לעשות בחירות חכמות ונכונות.

האקדמיה של אקספרט

שימו לב: חשוב שתפנו לסופר-ספקים דרכנו ולא באופן ישיר- ככה תוכלו לקבל יחס ושירות מעולים!

למידע נוסף

חשיבות המענה הטלפוני האנושי כחלק משירות הלקוחות

שירות הלקוחות מהווה למעשה את הפנים של העסק בפני הלקוח, בכל הנוגע לתמיכה במוצרים או בשירותים שרכש מהעסק. שירות הלקוחות המוצע על ידי העסק יכול ללוות את הלקוח בכל אחד משלבי התקשרותו עמו – החל משלב ההתעניינות במוצר או בשירות, דרך ביצוע הרכישה, תמיכה וסיוע לאחר קבלת השירות ועד לשירות המוצע למעוניינים לסיים את ההתקשרות ולאלו שסיימו אותה. כך, ניכרת חשיבותו של המענה הטלפוני כחלק משירות הלקוחות של העסק לאורך כל מחזור חייו ומשפיעה באופן ישיר על פעילותו, שביעות רצון לקוחותיו ובסופו של דבר על הצלחתו:

התעניינות בחברה, במוצריה ובשירותיה

פנייתו הראשונה של לקוח לחברה הינה בעלת משמעות רבה, שכן מדובר בלקוח פוטנציאלי עם כוונה ממשית ליצירת התקשרות, בין אם לצורך קבלת מידע על מוצרים או שירותים ובין אם לצורך רכישתם.

חוסר קבלת מענה, המתנה ממושכת למענה או קבלת מענה שאינו אנושי ושאינו מספק למתקשר את שחיפש עלולים לגרור נטישה של לקוח פוטנציאלי, פגיעה בשביעות רצונו כבר מיצירת המגע הראשוני עם החברה ואף מעבר לחברה מתחרה.

מענה טלפוני אנושי ימנע את אלו ויעניק ליוצר הקשר את התחושה החיובית שמדובר בנותן שירות מקצועי ואיכותי הזמין ללקוחותיו, גם אם המענה נועד לתת לו תשובות כלליות או לקחת ממנו פרטי התקשרות על מנת שנציגי החברה יצרו עימו קשר בהמשך.

רכישת מוצר או שירות

לקוחות היוצרים קשר לשם ביצוע רכישה אינם יכולים להיתקל בחוסר מענה או בהמתנה ממושכת העלולים להפוך אותם מלקוחות "חמים" לכאלו הדוחים את רכישתם או פונים לבצעה במקום אחר. לכן, יש לדאוג למענה מהיר ככל האפשר ללקוחות אלו, אף אם מדובר בלקיחת פרטי התקשרות ופרטי המוצר או השירות בהם הלקוח מעוניין. פעולה זו מעניקה למעשה ללקוח את התחושה שכבר החל בתהליך הרכישה, מונעת ממנו לפנות להתחיל את התהליך מול חברה אחרת ומבטיחה ברוב המקרים גם את סיומו של תהליך הרכישה מול החברה.

פניה לאחר רכישה

פניה לחברה לאחר רכישה נעשית ממספר סיבות ובהן אי שביעות רצון מהמוצר או השירות שהתקבל, רצון לקבלת הסברים על אופן השימוש במוצר, פניה לתמיכה טכנית, שאלות הנוגעות לחיוב ועוד. בכל אחד מהמקרים, לקוח שאינו מקבל מענה עלול לקבל את הרושם שלאחר שביצע רכישה וכבר נמנה על לקוחות החברה, רמת השירות והאכפתיות ממנו יורדות. מענה טלפוני אנושי ימנע תחושה זו של הלקוח ויעניק לו את התחושה שכלקוח החברה היא עומדת לרשותו וזמינה לתת מענה לפניותיו. 

בקשה לסיום התקשרות

מדובר באחד המקרים הקיצוניים, בהם מענה איכותי עשוי לסייע בריכוך הלקוח ובמניעת נטישתו את החברה. מענה אוטומטי או המתנה ממושכת למענה רק יגבירו ויחזקו את תחושותיו השליליות של הלקוח, לעומת מענה אנושי, איכותי ומכוון שירות החיוני כל כך במצבים מעין אלו.

כך, שירות מענה טלפוני אנושי לעסקים יאפשר לעסק לתת מענה ראשוני רציף ללקוחותיו הקיימים והפוטנציאליים, לחזק את אמונם וביטחונם במותג העסק ולמנוע פגיעה בתפיסתם את איכותו ואת איכות השירות המוצע על ידו ללקוחותיו.

עדיין לא דורג

המוקד הוקם במטרה לתת מענה ומגוון פתרונות וכלים טכנולוגיים עבור עסקים הזקוקים למענה מקצועי ואיכותי ללקוחות הקצה. זאת תוך כדי חיסכון משמעותי בזמן עבודתם ובכח אדם שיהיה מועסק באופן ישיר על ידי החברה.בעזרת הידע הקודם שצבר מר עזרא בעשרות שנים של ניסיונו בתחום, פיתח את התוכנה שעל בסיסה תספק החברה את שירותיה. התוכנה הגיעה לרמה טכנולוגית שאין שנייה לה בישראל! מאז ועד היום, היא מאפשרת למוקד המענה האנושי שלCallBiz לשמש כחלק בלתי נפרד מהעסק ולחלק אינטגרלי בהצלחתו. במהלך שנות קיומה, פיתחה החברה מגוון רחב של שירותים טכנולוגיים חדישים וכלים למקצועיים המספקים מענה כולל ומקיף לצרכיהם של מבחר רחב של עסקים

יתרונות וחסרונות
פיצ'רים מרכזיים
  • מספקת מערכת מתוחכמת
  • מענה מהיר, מקצועי ואדיב
  • היחיד שמנוהל בשיטת CBS
  • זמינות מלאה
  • מענה לא עולה על 10 שניות ב- 90 אחוז מהשיחות
  • מעל ל-2,000 לקוחות
ביקורות משתמשים

עדיין לא דורג

שירות מענה אנושי לעסקים ע"י חברת פירסט קול עם וותק מעל 20 שנה, כל השיחות הנכנסות נענות על ידי מוקדנית בשם החברה שלך ובהתאם לתסריט השיחה המותאם שקבעתם. הנציגה לוקחת את הפרטים המלאים ואת כל המידע שנתבקשנו מהמתקשר ומעבירה אותם אליכם מיידית במייל ובמסרון.

כמו כן הנציגות יכולות לבצע מכירה / שירות לקוחות / תמיכה / סליקה / ניהול יומן / להתחברות למערכת שלכם ומענה לפי מחלקות שונות. למצטרפים חדשים אנו מציעים ג'ינגל עסקי מקצועי מותאם לבית העסק – בזמן המתנה למענה אנושי ניתן לנצל את זמן ההמתנה לזמן פרסום, מיתוג ותדמית מקצועית ע"י בחירת קריין/ית, מוזיקת רקע והמלל שלכם.  הצטרפו עוד היום לחברה המובילה הראשונה והיחידה עם מחירים והצטרפות אונליין 24/7 בשלבים פשוטים

יתרונות וחסרונות
פיצ'רים מרכזיים
  • הראשונים והיחידים בישראל להצטרפות אונליין 24/7
  • ג'ינגל עסקי מותאם במתנה למצטרפים חדשים
  • לא תמתינו יותר מ 15 שניות לקבל מענה על ידי נציג
  • מעל 20 שנה בתחום הטלקומוניקציה
  • צוות המוקדניות עונה בהתאם לתסריט המותאם שלכם
  • שירות הלקוחות נותן מענה מקצועי מהיר ויחס שירותי מכל הלב גם ב- וואטסאפ
ביקורות משתמשים

עדיין לא דורג

Woki מנצלת כל מילימטר בניסיון הזה, לטובת יצירת חוויית שירות בסטנדרט הגבוה ביותר. חוויה המתחלקת לשניים: מול הלקוחות שלך, טכנולוגיית הקצה הייחודית שלנו הופכת כל אחד מנציגי השירות שלנו לנציג המותג שלך. מהרגע שענה לשיחה, הוא מדבר "ברוח המותג". לכן, עבור הלקוח שהתקשר, הנציג/ה שמולו מייצג/ת את המותג שלך לכל דבר ועניין – ממש כאילו הוכשר/ה בעסק ועובד/ת בו שנים. מולך, המערכת שלנו הופכת נציגי שירות סטנדרטיים, ל-Personal assistances. כל נציגה, יכולה בכל רגע נתון להיהפך למנהלת משרד. המשמעות היא שאתה מחליט אם להשאיר לנו את עבודת המזכירות, ולפנות את עצמך לדברים החשובים באמת – בלחיצת כפתור. מעבר לקבלה וטיפול בשיחות שלך ברמה מעולה, נציגת Woki תוכל לקבל ממך הוראות נוספות בזמן אמת. לחזור ללקוח עם תשובה, למשל. או לקבוע עבורך פגישות ביומן, לעדכן את הלקוחות באופן יזום על מבצע חדש, מוצר שחיכו לו ועכשיו הגיע, או כל מסר אחר שעולה בדעתך. הממשק הטכנולוגי המתקדם של Woki אפילו מאפשר לך לקבל נתונים בזמן אמת על מצב השיחות, לשמוע את הקלטת השיחה וכן לתת הנחיות מענה לנציג השירות מכל מקום בעולם.

יתרונות וחסרונות
פיצ'רים מרכזיים
  • מענה אנושי שאוהבים
  • מכוונים לתוצאות
  • עליונות טכנולוגית
  • המנהלים שלנו הקימו וניהלו אלפי מערכי שירות ומכירה
ביקורות משתמשים

עדיין לא דורג

חברת טלקול מבית איזיפון תקשורת, הוקמה על מנת לספק מענה מקצועי ואיכותי לצורך הולך וגובר של יותר ויותר חברות, אנשי עסקים וארגונים גדולים במשק הישראלי במענה טלפוני אנושי מיידי ומקצועי לכל שיחת טלפון נכנסת ולכל מטרה. כל עסק מתמודד מידי יום עם הקושי שבניהול נכון של שיחות הטלפון הנכנסות ומשקיע בכך משאבים רבים – מה שלא תמיד מביא לתוצאות טובות. חברת טלקול מודעת לחשיבות הרבה של הנושא ולצורך בפיתרון של מענה טלפוני אנושי איכותי ולא יקר. אנו מעמידים לרשות כל עסק מוקד מענה אנושי המצוייד בטכנולוגיות המתקדמות ביותר, לצד שירות אדיב מיידי ומקצועי של נציגי השירות. כל זאת  תוך חיסכון משמעותי בעלויות השוטפות של העסק.

יתרונות וחסרונות
פיצ'רים מרכזיים
  • מטפלים באלפי פניות ביום
  • הקפדה על שירות איכותי וטיפול מקצועי
  • השירות שלנו הוכח ככלי הזול והיעיל ביותר
  • שירות מהיר, יעיל ואפטקטיבי
  • 92% מהשיחות נענות תוך 18 שניות
  • מענה אנושי עסקי רצוף
ביקורות משתמשים

עדיין לא דורג

הודות לניסיון המקצועי העשיר, היכולות הניהוליות, המערכות הטכנולוגיות וה-DNA של קישורית עם השירות הבלתי מתפשר , קישורית מבטיחה ומקיימת מענה טלפוני איכותי המחזק את הקשר שלך עם הנכס היקר ביותר שלך – הלקוחות שלך. מוקדי קישורית מפעילים מגוון אמצעי פיקוח ובקרה מתקדמים ושיטת תגמול נציגי שירות ייחודית, המבוססת על קידום האינטרסים שלך, הלקוח. בנוסף, קישורית מעמידה לרשותך מנהל לקוח אישי, עורכת עבורך אפיון צרכים מדויק, ומספקת לך דוחות פעילות עסקית המעניקים תמונת אמת על היקף ומאפייני הקשר של לקוחותיך עם העסק שלך. יתרון גדול נוסף של קישורית הוא מערך הגיוס וההכשרה של החברה. בזכותו, נציגי השירות הם לא רק בעלי תודעת שירות וכושר ביטוי גבוהים, אלא גם בעלי ניסיון רב ונמצאים איתנו לאורך שנים.

יתרונות וחסרונות
פיצ'רים מרכזיים
  • החברה הגדולה והמובילה בענף
  • משרתים למעלה מ-3000 חברות ומוסדות
  • מונה כ320 עובדים
  • זמינות מלאה בכל שעה
  • מענה טלפוני מכובד ומקצועי
  • קבלת יחסי אישי
ביקורות משתמשים

מדריך לבחירת מענה אנושי לעסק

בכל עסק אנשי המשרד עסוקים באין ספור פעילויות ומטלות ביום יום ולכן אחת הדרכים לייעול שיטת העבודה היא לנתב את כל נושא המענה לשיחות טלפוניות נכנסות, לשירותי מיקור חוץ. קיימות חברות מקצועיות רבות אשר מבצעות זאת ומומלץ לבחור את החברה הטובה ביותר וליהנות משירות איכותי אשר תואם את קו החשיבה של מנהלי העסק שמעוניינים לתת שירות אדיב ומקצועי לכל מי שפונה טלפונית לעסק למטרה זו או אחרת.

בשורה התחתונה

אנשי המשרד אינם זמינים 24 שעות ביממה, חלק מהם נמצאים בישיבות, יש שעות שבהן המשרד סגור ולכן כאשר נוצרים מצבים שבהם לקוח מתקשר ואף אחד אינו עונה לו. הלקוח מאד לא מרוצה מעובדה זו. לכן חשוב למצוא מענה הולם לשיחות הטלפוניות המגיעות למשרד כך שכל מטלפן יקבל את מלוא ההתייחסות המגיע לו.

בחירה של שירות טלפוני לעסק

בשלב הראשון כדאי לפנות לקולגות אשר נישות מסוימות של העסק שלהם פועלות באמצעות שירותי אאוטסורסינג מסוג זה וזאת כדי לשמוע את רמת שביעות הרצון שלהם מגורם זה או אחר בהתאם לניסיון שלהם. יש מקרים שבהם יתקבלו חוות דעת חיוביות מאד על מוקד מסוים וגם דיס המלצות על מוקד אחר. לאחר מכן כדאי לפנות רק למוקדים המומלצים ולבדוק כמה פרמטרים שהם אקוטיים עבור כל עסק ורק לאחר קבלת המידע המקיף, אפשר לקבל החלטות, עם איזה מוקד כדאי לקדם את התהליך.

התנהלות עסקים נאותה מול הלקוחות והספקים

כל מי שמתקשר למשרדי החברה, מעוניין לקבל מענה אנושי אדיב ומקיף כדי שלא יצטרך להתקשר שוב ושוב. לכן המטרה של המוקד העסקי היא להקשיב למטלפן ולהעניק לו מענה רוחבי לכל הבקשות שלו. כאשר המטלפן חש את האכפתיות של הנציג מעברו השני של הקו ואת הרצון שלו לסייע, השיחה מתנהלת בנינוחות ותוך התחשבות מקסימלית ולכן ברור ללקוח שהבעיה שלו תיפתר. יש מקרים שהוא יקבל מענה מידי לשאלותיו ויש מקרים שבהם יהיה צורך לבדוק נושא מסוים לעומק ולכן נציג השירות ירשום את פרטי הלקוח, יבדוק את הנתונים ולאחר פרק זמן מסוים יתקשר אליו ויעניק לו את התשובה המפורטת.

קול אנושי במקום מענה ממוחשב

עסקים רבים עברו למענה אוטומטי שבאמצעותו הלקוח לוחץ על שלוחה מסוימת ואמור לקבל מענה לשאלותיו. אך במציאות העכשווית יש מקרים רבים שבהם הלקוח מבצע את הלחיצה על המקשים הנכונים, אך אינו מקבל מענה כלל או מקבל תשובות שאינן פותרות את הבעיה. זהו מצב מתסכל ומאד לא נעים ולכן לקוחות רבים מאסו בשיטות הלא נעימות הללו ולכן הם מקווים שבכל מקום יהיה מענה אנושי מעולה. אנשי העסקים מבינים זאת ולכן רבים מהם עוברים לשירות של מענה אנושי לעסקים.

 

הדבר חשוב במיוחד לגבי אנשים מבוגרים, או אנשים שאינם דוברים של השפה העברית. קשה להם מאד להתנהל ולהבין מה עליהם לעשות ולכן הם מתייאשים מהעובדה שהם לא מסוגלים לטפל בנושאים שהם אלמנטריים ובעלי חשיבות גבוהה. 

הדרכה של נציגי השירות

נציגי השירות הם הפנים של כל עסק, מי שמתקשר לקבלת מענה בעניין מסוים אינו מכיר את בעלי התפקידים השונים בעסק ומבחינתם הנציג שענה להם, הוא זה שאמור לסייע להם לאורך כל הדרך. כדי להגיע למצבים הללו יש כמה פעולות בסיסיות שמבצעים מנהלי מוקד הלקוחות:

 

  • כאשר מצטרף לקוח חדש למוקד השירות, המנהלים של שני העסקים מקיימים סיעור מוחות מעמיק ביותר כדי לדעת כל פרט על ההתנהלות של העסק, כולל נתונים שנראים שוליים. הם חייבים לדעת את אופן התפעול של העסק, איך עובדת שרשרת האספקה, האחריות של המחלקות השונות, מיהם המנהלים שהם יעבדו מולם ברבדי הפעילות השונים ועוד. 
  • השלב השני הוא הדרכה מרוכזת ומעמיקה שמקבלים נציגי השירות הן ממנהלי המוקד והן מגורם סמכותי בעסק עצמו. כל זאת כדי שהם ייצגו את העסק באופן מכובד ביותר. 
  • בהמשך הדרך מתבצעות שיחות סימולציה שבהן משתמשים הנציגים בתסריטים הייעודיים לעסק זה. באמצעות הלמידה הארוכה והמקיפה צצות שאלות ונציג העסק מעניק את מלוא ההסברים וזאת כדי שלא יוצר מצב שלנציג לא יהיו תשובות.
  • כאשר יש שינויים בעסק כמו טיפול בנושאים חדשים, הנציגים מקבלים הדרכות נוספות כדי שהם יוכלו לתת מענה מושלם ללקוחות אשר פונים כדי לקבל שירות בנושאים האלו. 
  • מעבר להדרכה הספציפית, עוברים נציגי המכירות הכשרות ממוקדות לגבי אופן ההתנהלות מול כל סוג של לקוחות וכך השיחות יהיו נעימות לשני הצדדים ויקדמו את מטרת השיחה באופן מושלם.
  • עם הזמן הנציגים מגלים מיומנות רבה בכל מה שקשור להתנהלות בכל עסק ולכן הם מבצעים את תפקידיהם על הצד הטוב ביותר תוך יישום של שיטות עבודה חדשניות שהוכחו כמוצלחות ביותר. מעבר לשינויים פנים ארגוניים שמתבצעים תוך כדי תנועה על פי הצורך, לכל קבוצת נציגים קיים ראש צוות אשר מפקח לאורך כל היום על עבודתם של הנציגים, מבצע בקרה שוטפת וזאת כדי לעלות על כשלים או על נקודות שיש לשפר או לחזק אותם.

מה חשוב עבור העסק

כאשר מנהלי העסק מעניקים את המושכות לנציגי מוקד השירות הם יוצרים אחריות רבה על כתפיהם. זו הסיבה שהם מבקשים שתוואי הדרך יכלול שירות ברמה גבוהה, מענה טלפוני תוך זמן קצר ביותר, והענקת תחושה טובה ללקוח אשר לא יודע שהגיע למוקד טלפוני ומבחינתו הוא הגיע למשרדים של העסק. לכן הנציגים מתבקשים לגלות התחשבות רבה ברצונותיו של הלקוח והם עושים כל שניתן כדי לסייע לו בזמן אמת.

 

מנהלי העסק מעניקים חשיבות רבה לכך שיהיו אלו נציגי שירות איכותיים ולכן מנהלי המוקד מבצעים מיון קפדני וקולטים כוח אדם הכולל אנשים אינטליגנטיים, בעלי שפת דיבור נעימה ואיכותית וידע בשפות, כדי שהלקוחות יקבלו שירות אדיב ויוצא דופן. 

הרצון הוא שהלקוח ירגיש שהוא בידיים טובות ויש מישהו שאכן מקשיב לבקשתו, מעניק לו תחושה טובה ויסייע לו לפתור כל בעיה. המעורבות היעילה בנושאים העסקיים מעלה עבור כל עסק את התדמית החיובית שלו וזהו נושא מהותי וחשוב מאין כמוהו. 

מידע ממוחשב לתועלת מנהלי העסק

קיימת חשיבות רבה להזרמת מידע באופן קבוע להנהלת העסק וזאת כדי שהם יקבלו תמונת מצב עדכנית בזמן אמת על נושאים חשובים שמתרחשים בהתנהלות עם הלקוחות. לכן מוקד השירות מבצע כמה פעולות כמו לדוגמה:

  • העברת מסרים מידיים באמצעות שירות אוטומטי של הודעות SMS, ווטס אפ, או לחלופין בדואר אלקטרוני, תוך ציון דרגת החשיבות של כל ידיעה מסוג זה.
  • הקלטת כל שיחות הטלפון או מדגם מייצג שלהן. על פי הצורך יועברו סרטוני ההקלטה להנהלה לצורך המשך טיפול.
  • במוקד השירות מצטבר מידע ממוחשב רב אשר כולל פרטים על הפעילות העסקית, מידע רב על הלקוחות, הספקים והשותפים כולל פרטי התקשרות. המגמה היא שמידע זה לא יזלוג לגורמים שונים כמו גורמים מתחרים ולכן בהנהלת המוקד משתמשים באמצעים טכנולוגיים מתוחכמים ומתקדמים, כדי למנוע פריצה למאגרים הממוחשבים שלהם, כדי להגן עליהם מפני מתקפת סייבר שעלולה לפגוע בסודיות המידע של כל לקוח.

היתרונות של שימוש במוקד שירות טלפוני

ההסתכלות על העלויות של מוקד השירות כמיותרות היא חשיבה שגויה ביסודה. זאת כיוון שכאשר משתמשים במיקור חוץ יוצרים חיסכון משמעותי לכל עסק.

 

  • עלויות של כוח אדם במשרד.
  • עלויות של השכרת משרד גדול יותר.
  • עלויות של רכישת ריהוט ומחשוב עבור כל אחד מהעובדים ועוד.

 

לכן בתחשיב הכלכלי מדובר בשינוי אסטרטגי שהוא נכון לכל עסק מכל ההיבטים.

הסכם בין הנהלת העסק להנהלת מוקד השירות

בכל עסק קשה לצפות מראש מה יהיו היקפי הפעילות ולכן האופציה הנוחה ביותר היא חיוב בשימוש על פי כמות השיחות אשר מטופלות בפועל והצרכים המשתנים. כך אין מחויבות על כמות ספציפית של שיחות, דבר שיכול להכביד פיננסית, אם אין ניצול של מלוא המסגרת שעליה סוכם.

העלויות עבור שירות זה הוא נדבך חשוב אך עם זאת יש לבדוק זאת מול התמורה שיקבל בית העסק. לא תמיד הזול ביותר או היקר ביותר יעניקו את השירות המושלם. לכן מנהלי העסק בודקים זאת באופן קונקרטי על פי ההתרשמות שלהם מהפעילות היום יומית של המוקד ובהתאם לחוות הדעת שהתקבלו על כל אחד ממוקדי השירות.

סוגים של מוקדי שירות עסקיים

בהתאם לתחומי העיסוק הספציפיים של כל עסק, יש צורך במוקד שירות שיעניק לו מענה מתאים כמו לדוגמה:

 

  • מוקד המבצע עבודה שהיא מקבילה לעבודתה של מזכירה במשרד, תיאום פגישות, רישום מועדים ותזכורות ביומנים של כל בעלי התפקידים הרלוונטיים לכל אחת מהפגישות.
    • אם מדובר בנושא שהמוקד אינו מטפל בו, דואג הנציג שקיבל את השיחה להעביר את מלוא המידע לגורם הרלוונטי בהתאם לבעלי התפקידים בעסק.
  • מוקד פרסומי אשר מעניק מענה ללקוחות שמתקשרים בעקבות פרסום של העסק.
    • מדובר במידע אינפורמטיבי, מידע טכני, מידע כספי ועוד. הנציגים במוקד מכירים היטב את הפרסום שבוצע, הם קיבלו על כך הדרכה מקיפה ולכן הם ערוכים לכל תרחיש ולכל בקשה של הלקוח
    • לעיתים במהלך השיחה הטלפונית, מבקש הלקוח לבצע את העסקה. לכן נציג זה מסייע לו במימוש הפרסום, או לחלופין הוא מעביר את השיחה לגורם הרלוונטי במוקד המכירות.
  • מוקד שירות לתיאום התקנות, טיפול בליקויים ובתיקונים על ידי אנשי שירות. לנציגים יש את לוחות הזמנים השבועיים של הטכנאים באזורים הגיאוגרפיים השונים ובהתאם לכך הם מתאמים את מועד ההגעה לכל לקוח. 
  • מוקד של אתר אינטרנט המשמש למכירות. הנציגים במוקד זה אחראים על הקשר עם הלקוחות שיש להם שאלות אינפורמטיביות, פיננסיות, לוגיסטיות ואחרות לגבי מוצר שהם ראו או הזמינו באתר.
    • המענה של הנציג הוא לעיתים טלפוני ולעיתים באמצעות התכתבות בווסט אפ שזו אופציית התקשורת המועדפת על ידי לקוחות רבים. הם מקבלים מענה מהיר ומלא לשאלותיהם ובהתאם לכך הם מקבלים החלטה אם לרכוש את המוצר או לא.
    • אם כן מתבצעת העסקה באמצעות כל נציג מהמוקד, באמצעות נציגי המכירות או ישירות באתר האינטרנט. 
  • מוקד מכירות אשר מטפל בביצוע המכירות בפועל עבור מי שמרגיש בטוח יותר לעבוד מול מענה אנושי במקום מול אתר האינטרנט. כמו כן עבור מי שמתקשה לעבוד עם המערכות הממוחשבות באינטרנט, לא יודע להקליד את הנתונים של כרטיס האשראי, הדור המבוגר או מי שאינו מכיר את השפה.
    • שלוות הנפש שמעניקים נציגי השירות בכך שהם סוגרים את העסקה ומורידים את רף הדאגה של הלקוח לחלוטין, גורמים לשביעות רצון מלאה של הלקוח.

ההשלכות של שירות לקוי ללקוח

לקוחות אשר פונים למוקדי השירות השונים מעוניינים שהתשובה תהיה מידית כאן ועכשיו. אם הדבר לא קורה בפועל, יש לקוחות שהם סבלניים, ימתינו לתשובות, או יתקשרו שוב במועד אחר. אך יש גם לקוחות אחרים שכועסים על כך שבעייתם לא נפתרה ולכן הם מחליטים לפרסם פוסט זועם הכולל שיימינג בפייסבוק או ברשת חברתית אחרת. 

 

היד של הלקוחות היא קלה מאד על המקלדת ולכן לא אחת הפרסומים הללו גורמים נזק רב לשמו הטוב של העסק, לתדמיתו ולמוניטין שלו. זו הסיבה שכל בעל עסק בוחר במוקד מקצועי שיעניק את מלוא המעטפת לכל לקוח.