קבלו הצעת מחיר מהירה

אנא מלאו את הפרטים ונשלח אליכם את הצעת המחיר

תודה! ההצעה בדרך אליכם

השוואת שירותי אבטחת מידע וסייבר מומלצים + מדריך מקיף איך לבחור [2024]

במציאות העכשווית כולנו מחוברים למחשב הן במישור הפרטי והן במישור העסקי. עם זאת יש להיות ערניים כל הזמן מחשש לפעולות סייבר ובמיוחד בארגונים גדולים הן אם מדובר בחברות פרטיות והן בגופים ציבוריים וממשלתיים. זו הסיבה שהמנהלים הבכירים בכל הארגונים הללו דואגים לאבטחת מידע ולאבטחת סייבר ברמה גבוהה, כדי להגן על הנתונים האקוטיים שקיימים בשרתים.

קרא עוד
מה הוא סופר-ספק?

ספק שסטנדרט של מצוינות בלתי מתפשרת הוא ערך עליון בתפיסת ההפעלה שלו

ספק שהתחייב, כן כן- התחייב, לתת שירות מעולה לעסקים של אקספרט

ספק שהתחייב לבחון ובמידת האפשר להציע הטבות ייחודיות לעסקים של אקספרט

ספק שממוצע ציון שביעות הרצון שקיבל מלקוחותיו גבוה מ-90%

המחויבות של אקספרט לבעלי עסקים
סופר-ספק
למצוא לכם התאמות מושלמות

באקספרט תמצאו מידע על ספקים מעולים (סופר-ספקים) שעברו בדיקה והתאמה מלאה לצרכים שלכם, בעלי העסקים. בחירה בספק של אקספרט תבטיח לכם פתרון איכותי ולא מתפשר ולעתים קרובות- גם הטבה ייחודית.

קראו עוד על החזון של אקספרט
לימודים
לחלוק אתכם את הידע שלנו

אנחנו מאמינים שידע זה כוח. אחת מן הדרכים בהן בחרנו לעזור לכם, בעלי העסקים, היא באמצעות יצירה של תוכן איכותי, תכליתי וישים כדי שתוכלו לעזור לעסק שלכם לעשות בחירות חכמות ונכונות.

האקדמיה של אקספרט

שירותי אבטחת מידע - רשימה של 8 החברות המומלצות שלנו

לרשימה המלאה

שימו לב: חשוב שתפנו לסופר-ספקים דרכנו ולא באופן ישיר- ככה תוכלו לקבל יחס ושירות מעולים!

למידע נוסף

פירוט על חברות אבטחת מידע וסייבר - הספקים המומלצים שלנו

עדיין לא דורג

אנחנו ברדאנטרי, יחד עם לקוחותינו מזהים את סיכוני אבטחת המידע ומסייעים בצמצום שטח ההתקפה הדיגיטלי והפיזי בעולם הסייבר. בואו לבדוק יחד איתנו את יעילות מעטפת ההגנה שלכם – לפני שגורמים זדוניים יעשו זאת.

כל מעורבות של רדאנטרי מותאמת במיוחד לתקציב ולצרכים של העסק שלך.

אנחנו עובדים עם ארגונים קטנים, בינוניים וגדולים. המומחיות שלנו היא בהתאמת פתרונות אבטחת מידע ללקוח, תוך התחשבות

בכל הפרמטרים הרלוונטיים כמו תקציב, איומים ייחודים, תעשייה ועוד.

יתרונות וחסרונות
  • שירות מותאם אישית
  • אבטחת מידע מקצה לקצה
פיצ'רים מרכזיים
  • מבדקי חוסן
  • אבטחת מידע בענן
  • סקר סיכוני סייבר
ביקורות משתמשים

עדיין לא דורג

Mornex  הינה חברת מחשוב גלובלית המספקת שירותי ייעוץ תכנון וליווי תקלות בתחום אבטחת מידע פתרונות ענן ומחשוב לעסקים והראשונה להקים תשתיות תקשורת מצליחות בישראל.

כבר משנת 2010 בחרה Mornex להוביל ולפתח את תחום התשתיות ופתרונות ה-IT לעסקים וסיפקה שירותים מתקדמים למגוון לקוחות עסקיים. המומחיות והשירות של Mornex הפכו אותה לחברה המובילה בישראל בניהול הקמה ואחזקת שרתים. זו הסיבה שהיא משמשת כספקית השירות בתחום ניהול השרתים והאינטגרציה של חברות האינטרנט הגדולות בעולם.

כיום Mornex הינה שותפה עיסקית בתשתית הענן הגלובלית המובילה בישראל. את פעילות ה Cloud השיקה לראשונה בשנת 2010 ומאז פיתחה את הענן הציבורי ( Public cloud) לעבר פתרון חדשני וייחודי המאפשר לעסקים לנהל ולהקים שרתים בכל רחבי העולם על ידי ממשק נוח ופשוט לתפעול ללא תלות בגורם צד שלישי.

יתרונות וחסרונות
  • מגוון פתרונות בתחום אבטחת המידע
  • ניסיון עם החברות הגדולות בשוק
פיצ'רים מרכזיים
  • שירותי firewall חומת אש
  • שירותי ענן מאובטחים
  • ניהול סיכונים ובקרת אבטחת מידע
ביקורות משתמשים

עדיין לא דורג

חברת UPCYBER מבית חברת אפגריידטק הנה חברה שהוקמה על ידי מהנדסי רשתות מחשבים, בעלי ניסיון מצטבר של למעלה מ- 60 שנים.

החברה פועלת בתחום ניהול והקמה של רשתות תקשורת במוסדות וארגונים גדולים.

בין לקוחותינו נמנים גופים שונים: מוסדות חינוך, מפעלים, משרדי תכנון ופקוח, משרדי רואי חשבון ועורכי דין.

יתרונות וחסרונות
  • שירותים מקיפים בתחום הסייבר ואבטחת המידע
  • זמן תגובה במהלך יום העבודה של עד שעתיים
פיצ'רים מרכזיים
  • תמיכה 24/7
ביקורות משתמשים

עדיין לא דורג

חברת CYBERSAFE מתמחה במתן שירותי ייעוץ ופתרונות מותאמים אישית בתחומי אבטחת המידע הסייבר, ותשתיות IT ו OT . כבר למעלה מ- 20 שנה, הייעוץ והליווי יבוצע ע”י מומחים בעלי ניסיון עשיר בפרויקטים בארץ. השירותים הייחודיים הניתנים על ידנו הינם תוצר ניסיון ולמידה של עשרות שנים במתן יעוץ ללקוחות דרך בניית מערכות אבטחת מידע המותאמות למטרות העסקיות של הארגון , בשילוב של ידע התקפי באבטחת מידע.

CyberSafe נולד מחזונם של המייסדים המשותפים תומר סמולנסקי וירון כהן, אשר כל אחד מהם עבד בענף ה- IT ואבטחת המידע למעלה מ- 20 שנה. כמומחים בתחומי ה- IT ואבטחת המידע הם מבינים את החשיבות של מתן שירותי אבטחת מידע מקצועיים ואמינים. החברה הוקמה ע”י מר ירון כהן ומר תומר סמולנסקי , ירון הוא יזם ובעל ניסיון ניהולי רב בתחום אבטחת המידע, אינטגרציה ותשתיות . תומר מגיע ממספר חברות גדולות וסטארטאפים עם ניסון עשיר בתחום אבטחת מידע ומערכות IT ו- DEVOPS.

יתרונות וחסרונות
  • שירות מותאם לצרכי העסק
  • מבחר רחב של שירותים
פיצ'רים מרכזיים
  • שירות פעיל 24/7
ביקורות משתמשים

עדיין לא דורג

Experis Cyber היא החברה המובילה בארץ בשירותי אבטחת מידע והגנת סייבר מנוהלים. אנו מונחים על ידי מערך הסייבר הלאומי ומספקים ללקוחותינו את ההגנה העדכנית ביותר.

שירותי הגנת הסייבר שלנו זמינים 24/7 מתוך Security Operation Center ) SOC) – מרכז בקרה חדשני, משולב בינה מלאכותית, המספק מערך הגנה יעיל למערכות הארגון.

לחברה עשרות מומחים, בעלי ניסיון רב בתחום הגנת הסייבר, ומשתמשים בידע ובטכנולוגיה המובילים בעולם לניטור, זיהוי וטיפול באיומים.

יתרונות וחסרונות
  • זמינות 24/7
פיצ'רים מרכזיים
  • ביצוע סקרי סיכונים ומבדקי חדירה
  • בדיקות אבטחת מידע לכל שרשרת האספקה של הארגון
ביקורות משתמשים

מה הם שירותי אבטחת מידע וסייבר

המטרה של שירותי אבטחת מידע היא הגנה על השימוש במידע הקיים על ידי מניעה של גניבת נתונים ממוחשבים באמצעות עשיית סוגים שונים של מניפולציות בנתונים הקיימים ברשת. כאשר קיימת אבטחה רוחבית של המידע, הנתונים מוגנים מאיומים של גורמים זדוניים אשר עלולים לשבש את המידע, לגזול נתונים חשובים כמו מידע בריאותי של האזרחים, פרטי כרטיסי האשראי שלהם, חשיפת מספרי תעודות הזהות של כל אחד מהם ועוד. לכל פעולה כזו עלולות להיות השלכות הן לטווח הקצר והן לטווח הארוך. 

 

באבטחת סייבר מתבצעת הגנה במרחב הסייבר כולו. פעילות זו כוללת הגנה מפני הרס, חשיפה, גישה, שינוי נתונים והפרעה. כמו כן הפעלת תחבולות מתוחכמות של הונאות ברשת כדי להשיג מידע סודי שתפיסתו על ידי גורמים זרים עלולה ליצור בעייתיות ברבדים רבים, האזרחי, הפלילי, העסקי ועוד. הגנת סייבר מתבצעת בפועל בסוגים שונים של מכשירים ממוחשבים שיש בהם שימוש נרחב כמו הטלפונים החכמים, מחשבים, תוכנות, רשתות האינטרנט, מכשור טכנולוגי, יישומים, התקנים וכל אלמנט רלוונטי נוסף. 

 

מומחי הסייבר מבצעים פעולות שונות כדי ליצור הגנה על כל המעטפת במרחב הקיברנטי. הם יוצרים ניטור בזמן אמת ועושים כל שניתן כדי לעלות על כשלים ועל איומים קיימים של הונאה on line  באמצעות מתקפות סייבר אשר עלול לשבש את הפעילות העסקית, למשוך כספים, לשבש נתונים וכל זאת על ידי גורמי חוץ או גורמי פנים בעלי אינטרסים כלכליים ופליליים.

 

בין הפעולות הנעשות אפשר למנות את:

  • התקנת השרתים להגנה ממתקפות של פישינג.
  • מניעת פעולות זדוניות במרחב הווירטואלי.
  • סריקה של כל הרשתות.
  • חקירה של אירועי סייבר שהתרחשו כדי לתכנן את ההיערכות המתאימה למניעת מקרים דומים מסוג זה.
  • הגדרות ויישום של חומת מגן.
  • יישום טכנולוגיות של הצפנה כדי להערים קשיים על התוקפים.
  • התקנה של תוכנות להענקת הגנה מיטבית.
  • ניתוח מערכות למניעת פגיעות כלשהן.
  • שליטה בהרשאות על ידי מתן אישורים מתאימים רק לגורמים ספציפיים ואמינים שיקבלו כמה סיסמאות ולא רק אחת, כדי לוודא שרק המורשים לכך ייחשפו למידע האקוטי. 
אבטחת מידע וסייבר

למי יש צורך בשירות מסוג זה ובאילו בעיות הם יכולים לעזור

לעסקים רבים יש סודות שהחשיפה שלהם עלולה למוטט את הפעילות העסקית. לכן הם יוצרים הגנות שונות על המידע שלהם כדי למנוע ריגול תעשייתי שעלול לחשוף את הסודות שכל הפעילות העסקית מושתת עליהם. כמו לדוגמה ההרכבים של משקאות ומאכלים מובילים, אופן הייצור של מוצרים תעשייתיים, מכונות ועוד. 

 

כמו כן תמיד קיים חשש שהעובדים יוציאו החוצה לגופים המתחרים מידע אקוטי תמורת תשלום, כמו שיטות שיווק ומכירה, שמות של לקוחות, פרטים חשובים בהסכמים, היסטוריה של עסקאות שבוצעו ועוד. לאור זאת ובהתאם לצורך בכל עסק, מצפינים את הנתונים, המומחים של חברת אבטחת מידע בוחנים היטב את רמת האמינות של כל עובד, וזאת טרם הענקת ההרשאות השונות, בנוסף לכך יוצרים סיסמאות מתוחכמות כדי להערים קשיים על מי שמתכנן לשלוף מידע. 

האם כדאי להיעזר בחברה חיצונית באבטחת המידע?

חברות ייעוץ אבטחת מידע הן חברות מאד מקצועיות ורובן פועלות שנים רבות. לאורך תקופה זו הצוותים שלהן חידדו את הידע ואת הניסיון ולכן הן ערוכות לכל תרחיש. החברות האלו פועלות בשני מישורים:

 

1. עריכת בדיקות מקיפות ומעמיקות במערכות המחשוב של הלקוחות, כדי לבחון את מצב ההיערכות של כל רשת המחשוב כמו בדיקות חדירות, הרמה הקיימת של ההגנה, אופן חלוקת ההרשאות, כמות הסיסמאות לכל עובד ועוד. בתום שלב זה, ממליצים מומחי החברה על שורה של פעולות שיש לבצע כדי להגן על הנתונים. 

  • יש מקרים שהאופציה המיטבית היא שימוש בתוכנה חדשנית, טכנולוגיה מתקדמת, חומת אש, אנטי וירוסים,  תוכנות הצפנה, או יישום של דרכים ייעודיות המתאימות לחברה זו כדי למנוע מתקפות שעלולות לגרום נזק רב. 
  • אחד החששות הכבדים במערכות ארציות הוא נזק אשר מוביל לכך שישותקו מערכות החיים שכוללות אספקת חשמל, אספקת מים, פעילות בבתי חולים ועוד ולכן יש לבצע אבטחה מיוחדת של תשתיות. 
  • המומחים מציעים פתרונות של תוכנה וחומרה במקרים שבהם יש צורך באבטחת הרשת כולה כולל נקודות הקצה. המטרה היא ליצור חסימות שלא יאפשרו גניבה של מידע וגישה של גורמים שאינם מורשים לכך. 
  • אחת הדרכים המוצלחות והחשובות להגנה על הנתונים היא באמצעות ניהול גישה וניהול זהויות IAM . הסיווג הגבוה כולל תהליכי אימות דו או תלת שלביים, ושימוש במכשירים ביומטריים עבור זיהוי מוחלט שימנע זליגת נתונים בענן ובמערכת המחשוב של החברה.

2. אם הייתה בחברה פעולה של זליגת מידע, שימוש בנתונים, פישינג, הרס של מערכות וכו', הצוות המיומן יבצע ניתוח של המקרה החמור כדי לבדוק את רמת הנזק. המטרה היא לעצור ככל האפשר את העברת הנתונים, למנוע את אובדנם ולשחזר את המידע שבוצעו עליו מתקפות מסוגים שונים באמצעות recover. פעולות אלו מתבצעות באמצעות טכנולוגיית DLP אשר מסוגלת להתחקות אחר זרימת המידע כולל ביצוע פעולות של ניטור, אכיפה של נהלים, סיווגים, הצפנה ועוד. 

  • מדובר במהלכים מורכבים וסבוכים שאינם אורכים שעה ולא תמיד יש אפשרות להחזיר את הגלגל אחורה. אך הצוותים מבצעים את כל הנדרש במהירות וביעילות במסגרת NIST כדי לצמצם ככל האפשר את הנזקים מיד לאחר גילוי הפירצה.
  • במקרים האלה יש לא אחת דרישה של התוקפים לתשלומי כופר כדי לשחרר את מתקפת הסייבר. מדובר בסכומים גבוהים ביותר ובהתאם לנסיבות, לאפשרויות, לנזקים ולרמת החקירה על ידי גורמי פנים וגם על ידי גורמים ממשלתיים כמו המשטרה וכוחות הביטחון, תתקבל החלטה אם לשלם את דמי הכופר או לא. 

לאור ההחמרה שעלולה לקרות בעקבות מתקפות שונות בנושא זה, כיוון שהשיטות של ההאקרים רק הולכות ומשתכללות באמצעות רשתות אלחוטיות G 5 וגם על ידי שימוש בבינה מלאכותית, התמיכה המקצועית של שירותי אבטחת מידע לעסק היא אקוטית. הגישה הבסיסית היא לגלות אפס אמון בגורמים שנראים חשודים כדי לא להגיע לשלבים קריטיים של אבטחת סייבר.

החברות הגדולות וגם החברות הקטנות מודעות לכך ולכן מתחילת הדרך הן נעזרות במומחים של חברה חיצונית שמתמקצעת בתחום זה כדי להיות ערוכים לכל תרחיש ובעיקר כדי למנוע נזקים חמורים.

אבטחת מידע וסייבר

רמות של נזקים בתחום הסייבר

  • האקרים רבים פועלים מרחוק על מכשירי LOT שהם נפוצים מאד בכל העולם. הם מתקיפים אותם באמצעות תוכנות זדוניות וגם PDOS. 
  • התקפות של DOS או פיזור של תוכנות שהן אנטי DOS נערכות כאשר ההאקר מבצע פעולות נגד השרת כדי לנטרל אותו מכלל פעולה. הדרך הנוחה ביותר עבור ההאקר היא באמצעות יצירת טראפיק משמעותי ובדרך זו התנועה העצומה הזו מפריעה ואינה מאפשרת את ההתנהלות השוטפת.
  • איומים באמצעות APTS   שהן מתקפות שמתבצעות בכמה מהלכים בזו אחר זו, ולאחר מכן הנזקים נשארים ברשת הפנימית. זה קורה במערכות פיננסיות ובמערכות ביטחוניות של מדינות שונות.

למידה של תחום הסייבר

אזרחים בעלי ידע במחשבים מעוניינים ללמוד את תחום הסייבר, כיוון שמדובר בתחום דינמי ומסקרן ביותר. מי שעובד בתחום זה נחשף מדי יום לנושאים חדשים ומגוונים ולכן מדובר בעבודה מרתקת שהיא אינה מונוטונית ולכן מעניקה עניין רב לעוסקים בכך.

 

בישראל יש כמה מכללות שיש בהן קורסים מקצועיים לסייבר והסטודנטים לומדים רבדים ייחודיים כמו לדוגמה:

 

  1. פרקטיקום ותהליכים טכנולוגיים מסועפים לצורך הגנה על כל הרשתות.
  2. אופן אבטחת הנתונים על ידי אחסון אופטימלי והגנה מקסימלית עליהם.
  3. יצירת הגנה על הטכנולוגיות השונות שבהן משתמשים בכל ארגון, על התקשורת ועל כל המידע. 
  4. מניעת חדירה לרשת של גורמים לא מורשים שעלולים ליצור בעייתיות משמעותית על ידי זליגת הנתונים.
  5. חקירה של מתקפות סייבר והיערכות מחודשת להצלת הנתונים ולמניעת מקרים מסוג זה בעתיד. 
  6. התוקפים משכללים כל הזמן את הדרכים שלהם ולכן הלמידה היא אין סופית ויש בה חידושים והארות כל הזמן. 

 

בתום הלמידה ולאחר קבלת התעודה המעידה על סיום הלימודים כל אחד מהסטודנטים יפנה לדרכו המקצועית. יש כאלו שיחפשו עבודה בחברת סייבר ואילו אחרים יעדיפו להתחיל בקריירה עצמאית ויהיו פרילנסים אשר מייעצים ומלווים עסקים וארגונים רבים כדי לסייע להם בהתמודדות היום יומית מול מתקפות אפשריות של סייבר.