קבלו הצעת מחיר מהירה

אנא מלאו את הפרטים ונשלח אליכם את הצעת המחיר

תודה! ההצעה בדרך אליכם

הפקת אירועים עסקיים – חברות הפקה מומלצות ביותר (2024)

אם אתם מעוניינים בהשקה חד פעמית, הפקת אירועים עסקיים, הפקת אירועים לחברות, הפקת כנסים וכדומה, ולפני שאתם מתחילים לקבל הצעות מחיר, כדאי שתקראו את ההמלצות האמיתיות שאספנו מבתי עסק כמוכם, לצד הרבה מאוד טיפים שיכולים לעזור לכם לקבל את ההחלטה הכי טובה

קרא עוד

בבואכם לארגן אירוע עסקי, בדיוק כמו בארגון אירוע פרטי, עליכם לדאוג שיכלול את כל הנדרש על מנת להגשים את ייעודו, לרצות אתכם באופן מקסימלי וכמובן לגרום לשביעות רצון וליצור את אפקט ה WOW בקרב אורחיכם.

 

לשם כך, יש לדאוג לתכנן מראש ולפרטי פרטים את כל מהלך האירוע, החל מקבלת האורחים, דרך הנאומים, הכיבוד, האטרקציות ואף אופן סיום האירוע והפרידה מהאורחים. כל אלו דורשים לוגיסטיקה רבה והכנה מוקדמת המיועדות לוודא שאכן האירוע יתנהל כמצופה וישיג את מטרותיו בצורה האופטימלית.

מה הוא סופר-ספק?

ספק שסטנדרט של מצוינות בלתי מתפשרת הוא ערך עליון בתפיסת ההפעלה שלו

ספק שהתחייב, כן כן- התחייב, לתת שירות מעולה לעסקים של אקספרט

ספק שהתחייב לבחון ובמידת האפשר להציע הטבות ייחודיות לעסקים של אקספרט

ספק שממוצע ציון שביעות הרצון שקיבל מלקוחותיו גבוה מ-90%

המחויבות של אקספרט לבעלי עסקים
סופר-ספק
למצוא לכם התאמות מושלמות

באקספרט תמצאו מידע על ספקים מעולים (סופר-ספקים) שעברו בדיקה והתאמה מלאה לצרכים שלכם, בעלי העסקים. בחירה בספק של אקספרט תבטיח לכם פתרון איכותי ולא מתפשר ולעתים קרובות- גם הטבה ייחודית.

קראו עוד על החזון של אקספרט
לימודים
לחלוק אתכם את הידע שלנו

אנחנו מאמינים שידע זה כוח. אחת מן הדרכים בהן בחרנו לעזור לכם, בעלי העסקים, היא באמצעות יצירה של תוכן איכותי, תכליתי וישים כדי שתוכלו לעזור לעסק שלכם לעשות בחירות חכמות ונכונות.

האקדמיה של אקספרט

שימו לב: חשוב שתפנו לסופר-ספקים דרכנו ולא באופן ישיר- ככה תוכלו לקבל יחס ושירות מעולים!

למידע נוסף

איך להפיק אירוע עסקי מושלם

מטרת האירוע

ראשית, הגדירו את מטרתו של האירוע. האם מדובר באירוע השקת מוצר או שירות, אירוע מכירות, אירוע שימור לקוחות, גיוס משקיעים, מינגלינג, אירוע חברה להעלאת מוטיבציית העובדים וכו'. בהתאם למטרה זו ולאחר הגדרתה, תוכלו להתחיל בתכנון האירוע עצמו. כמו כן, בעת ארגון האירוע באמצעות חברות הפקה לאירועים עסקיים, חשוב להבהיר להן את אפיון זה מראש.

ההזמנה

בטרם שליחת הזמנה למשתתפי האירוע, זכרו שבכוחה של ההזמנה להשפיע על קהל היעד של האירוע עוד מרגע קבלתה והרבה לפני קיום האירוע עצמו. לכן, הקפידו ליצור הזמנה מושקעת ומכבדת, שתתאים לקהל היעד, תייצג את מהות האירוע ותהה מקורית, מעניינת ואף מסקרנת ומושכת תשומת לב, באופן שתהה זכירה, תפתה את מקבליה ותגרום להם לרצות להגיע לאירוע.

קהל היעד

על אף שלרוב נוהגים לארגן אירועים עסקיים בהתאם לטעמו של המארגן, זכרו שבסופו של דבר האירוע מיועד לקהל המוזמנים ובמיוחד כשמדובר באירועים עסקיים חשוב ביותר לוודא שאכן יותאם עבורו ולטעמו. הקפידו להתאים את האירוע לקהל ולמאפייניו, כאשר שניים מהאלמנטים החשובים ביותר באירוע להם יש לשים לב הם הכיבוד והאטרקציות. 

לכיבוד ישנם אינספור אפשרויות וחשוב לזכור כי לא כל קהל מתחבר לכל סוג כיבוד וכמו כן שלא כל כיבוד מתאים לכל סוג אירוע. לשם הדוגמא, באירוע המיועד לקהל יעד מכובד, לא תוגשנה מנות הנחשבות "סטריט פוד" או "ג'אנק פוד" או אוכל עממי ובמיוחד לא כאלה הנחשבות "מלכלכות". זאת בעוד שבסוגי אירועים מסויימים, כדוגמת ערבי חברה או אירועי לקוחות ב"אווירה צעירה" סוג כיבוד זה עשוי להיחשב ולהיתפס כאטרקטיבי ביותר.

מבחינת האטרקציה, קחו בחשבון שאורחיכם לקחו חלק באירועים עסקיים בעבר ויתכן שלוקחים חלק באירועים מעין אלו אף מספר פעמים בשנה. לכן, בעת הפקת כנסים עסקיים הקפידו לבדל את האירוע העסקי שלכם מאירועים עסקיים סטנדרטיים אחרים ולהפוך אותו לזכיר עבור המשתתפים. עשו זאת באמצעות אטרקציות מיוחדות אשר תיצורנה עבור האורחים את אפקט ה WOW, אשר יהפוך את האירוע לאירוע מיוחד, המשפיע על תפיסתו של האורח את העסק שלכם וההופך אותו מ"עוד אירוע" לאירוע המדובר של השנה בקרב המוזמנים אליו.

התקציב

על מנת להימנע מעלות גבוהה מידי או לחלופין מאירוע "זול" מידי, הגדירו מראש את התקציב אותו ברצונכם להקצות לאירוע. כך, בנו את האירוע תוך חישוב עלויות והפניית התקציב למרכיבי האירוע המשמעותיים והחשובים יותר, המיועדים להשיג את מטרת האירוע ולהשפיע על קהל היעד ועל שביעות רצונו.

לו"ז

חלק בלתי נפרד מהפקת אירועים לחברות הינו תכנון וארגון הלו"ז. אירוע עסקי המאורגן כראוי מבחינת תפעול ומבחינת עמידה זמנים, מעיד על מארגניו לא מעט. לכן, תכננו היטב את זמן פתיחתו של האירוע לקהל, את הזמן המוקצב לשלב קבלת הפנים וה"מינגלינג", את הזמן המוקצב לנאומים ולפרזנטציות, לאוכל, לאטרקציות השונות וכמובן את מועד סיומו של האירוע.

זכרו שאי עמידה בזמנים עלולה להיתפס בעיניהם של קהלים מסויימים כזלזול בזמנם ועל כן אל תקלו ראש בחשיבותם של לוח הזמנים וההיצמדות אליו. 

אפקט האחרונות

רבים מכירים את "אפקט הראשוניות" (המוכר גם כ"רושם ראשוני") ואת האפקטיביות הרבה שלו. אך עם זאת, בתחום הפסיכולוגיה החברתית קיים גורם חשוב לא פחות הנקרא "אפקט האחרונות".

אפקט האחרונות, יוצר למעשה, באמצעות אלמנטים המופיעים בסופו של אירוע, סכמה תודעתית או רושם, המחזקים אלמנטים מוקדמים יותר ו"נחרטים" בתודעתם של אלו הנחשפים אליהם. כך, שימוש באלמנטים חזקים הכוללים את המסר אותו מעוניינים להעביר למשתתפים בו, בסיומו של האירוע, יצרו אפקט משמעותי ביותר על המשתתפים ובתודעתם.

לכן, בסיום האירוע, דאגו ליצור את אפקט זה באמצעות פעולה ייעודית, כדוגמת נאום מיוחד בסוף האירוע עם אטרקציה או מתנה מיוחדת למשתתפים בסיומו. 

עדיין לא דורג

"B&P יוצרים אירועים עסקיים" היא חברת הפקה מובילה אשר משלבת בין תכנון נכון לתכנים שיהפכו את האירוע למקורי ושונה. צרכי הארגון ואופי האירוע נלמדים על ידי צוות מקצועי ומיומן ומעצב מפגש איכותי, החל משלב בניית הרעיון ועד לשלב הביצוע. החל ממציאת חלל מתאים לאירוע, עיצובו, והתאמתו לקונספט ועד לתוכן ולקייטרינג המתאים
יתרונות וחסרונות
פיצ'רים מרכזיים
  • ניסיון רב שנים בהקמת אירועים
  • שירותיות ומקצועיות ברמה הגבוהה ביותר
  • 374 אירועים לחברות השנה
  • עמידה בלוחות זמנים
ביקורות משתמשים

עדיין לא דורג

באיוונטיקו מאמינים שמקצוענות היא הכלי המרכזי להצלחת אירוע ולכן, אנשי הצוות של החברה זמינים ללקוחותיהם כל הזמן וחושבים קודם כל על רעיון ייחודי לאירוע. הרעיון והחזון יצאו לפועל בצורה המקורית, המפתיעה והיצירתית ביותר, בבחירת לוקיישן ייחודי, בעיצוב עם השראה, טכנולוגיה חדשנית וקונספט מותאם
יתרונות וחסרונות
פיצ'רים מרכזיים
  • למעלה מ 16 שנות ניסיון
  • מאות אירועים מוצלחים ומדוברים
  • צוות מיומן מוצלח ומקצועי
  • הבטחה לאירוע מיוחד
  • זמינות מלאה
ביקורות משתמשים

עדיין לא דורג

חברת פליישמן פלס הפקות בע"מ מתמחה מזה 15 שנה בהפקת אירועים עסקיים ופרטיים בארץ ובחו"ל ונותנת מענה בכל תחומי הפקת האירועים משלב הספקים, ההפקה ובימוי התוכן ועד לניהול האירוע בפועל. לחברה נסיון גם בהפקת טיולים ואירועים מגוונים
יתרונות וחסרונות
פיצ'רים מרכזיים
  • הפקת אירועים בארץ ובעולם
  • 15 שנות פעילות
  • ניסיון רב בייצור ביקורים דיפלומטיים ועסקיים
  • הפקת אירועים ב21 מדינות
ביקורות משתמשים

עדיין לא דורג

Imagine Group היא חברה להפקת אירועים, כנסים ונופשים בארץ ובחו"ל, מבית השטיח המעופף. החברה מתמחה בהפקה, קריאייטיב ותוכן, ומתגאה בניסיון רב שנים, מקצועיות, יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסא. האירועים שמפיקה Imagine Group נעשים תוך הקשבה והתייחסות למלוא הצרכים והדרישות של הלקוח
יתרונות וחסרונות
פיצ'רים מרכזיים
  • מעל 20 שנות ניסיון
  • קשובים מקצועים ויצירתיים
  • זמינות מלאה
  • עמידה בלוחות זמנים
  • יחס אישי
ביקורות משתמשים

עדיין לא דורג

"מיקי רוזנבאום יוצרים הפקות" היא חברה אשר מתמחה מאז שנת 2000 בהפקות תוכן לאירועים עסקיים והשקות. עבודת ההפקה של החברה כוללת תחקיר, כתיבה, בימוי, ניהול אומנותי, ניהול מוזיקלי, הפקת סרטים ומצגות, ולבסוף הפקה לוגיסטית מורכבת
יתרונות וחסרונות
פיצ'רים מרכזיים
  • 20 שנות הפקת אירועים
  • צוות מקצועי ומיומן
  • הקפדה על לוחות זמנים
  • גמישות פתיחות וההקשבה
ביקורות משתמשים

הפקת אירוע עסקי מוצלח – איך עושים את זה?

הצלחתו של אירוע עסקי יכולה להיות בעלת חשיבות רבה עבור כל עסק באשר הוא, בין אם מדובר בעסק קטן וחדש או עסק מבוסס ומוכר. קיימים אירועים עסקיים מסוגים שונים ולמטרות שונות, כאשר על פי רוב מטרתם של אירועים אלו הן יחסי ציבור, קידום מכירות, יצירת חשיפה בפני קהל לקוחות מסוים וכדומה.

 

בעוד הפקת אירועים עסקיים, בדומה לאירועים חגיגיים אחרים, נעשית בדרכים שונות, נשאלת השאלה – מה עלינו לעשות על מנת לוודא כי האירוע העסקי שלנו יהיה מוצלח וישיג את מטרתו? ואיך בוחרים את הספק שיפיק לנו את האירוע הכי מוצלח?

אירוע עסקי

צעד בסיסי ראשון – הגדרת מטרות לאירוע

לפני שבכלל נוכל להתחיל לתכנן את האירוע העסקי שאנו עורכים בצורה נכונה, עלינו כמובן להגדיר את המטרות הספציפיות והעיקריות של אירוע זה.

כפי שכבר הזכרנו, קיימות מטרות שונות העומדות מאחורי מרבית האירועים העסקיים, אך כדאי להגדיר בצורה מפורשת את המטרה העיקרית אותה אנו מעוניינים להשיג, ובעקבות כך את המטרות המשניות.

למשל, הפקת אירוע עסקי אשר מטרתו העיקרית היא יצירת חשיפה בפני סוג מסוים של לקוחות פוטנציאליים לעסק תדרוש פעולות שונות בתכלית מאירוע אשר מטרתו היא הווי לעובדי החברה. באופן דומה, הפקת אירועים לחברות, אשר באים להרחיב את היקף המכירות של העסק ידרשו תכנון שונה מאירועים שמטרתם העיקרית היא הפצה ראשונית וכללית של שם המותג של העסק, וכן הלאה.

ניתן כמובן להפיק את האירוע העסקי שלכם בכוחות עצמכם, אך לעיתים הצעד החכם ביותר מבחינת הפקת האירוע יהיה פשוט לבחור את המפיקים הנכונים לעבוד ולהתייעץ עימם. במיוחד כאשר מדובר באירוע "קריטי" יחסית, אשר משקל רב מונח עליו (לדוגמה, אירוע השקה למוצר מרכזי מסוים, אירוע בו אנו מנסים לסגור עסקה עם גורם משמעותי עבור העסק וכדומה), כדאי להשקיע ולבחור במפיק מקצועי המתמחה בתחום של אירועים עסקיים יוקרתיים. ההשקעה הזו תשתלם ובגדול לאחר שהאירוע יהיה הצלחה מסחררת.

טיפ מהמומחים שלנו

לאחר שהגדרנו בפירוש את המטרות שלנו לקראת הפקת אירועים עסקיים, קל יותר יהיה לנו להתחיל ולתכנן אותו – מהו המקום האופטימלי לערוך אירוע בהתחשב במטרה העיקרית אשר לשמה הוא נוצר? מהם המאפיינים השונים שכדאי שיהיו באירוע מסוג זה וכדומה. לדוגמה, עבור אירוע בוטיק אשר מטרתו היא חשיפה ממוקדת לקהל לקוחות מסוים ואקסקלוסיבי, נרצה לשכור מקום קטן, אינטימי ויוקרתי לאירוח.

פנייה לאנשי מקצוע – מפיקי אירועים עסקיים ומשרדי יחסי ציבור

במקרים מסוימים עדיף לשכור אנשי מקצוע לשם הפקת אירוע עסקי מוצלח. הדבר נכון בעיקר כאשר מדובר באירועים עסקיים גדולים יחסית, או אירועים חשובים במיוחד המהווים חלק מאסטרטגיית שיווק או צמיחה של העסק.אנשי מקצוע רלוונטיים בהקשר זה יכולים להיות מפיקים המתמחים ספציפית באירועים עסקיים ואירועים לחברות, משרדי יחסי ציבור אשר ידעו לבנות עבורכם אסטרטגיית קידום וחשיפה נכונה ועוד.

האם להפיק לבד או להיעזר בחברת הפקה?

בהפקת האירוע בכוחות עצמכם אתם נדרשים לבנות תוכנית מיוחדת ועשירה בתוך תקציב מוגדר, כל זאת עם ספקים מקצועיים ואיכותיים, עם תכנים יצירתיים וחדשניים המותאמים לקהל שלכם. כדי לבדוק איכות והתאמה לצרכים שלכם, הדבר מחייב אתכם לרוץ לראות ספקים בפעולה ולתור בין מקומות פוטנציאליים.

 

כדי לבנות הפקה עליכם לתאם בין כל הגורמים, לשאת ולתת מול כל גורם על התנאים הכי טובים, להוציא הזמנות עבודה, לסגור פרטים קטנים, לנהל את האירוע ביד רמה, שכל המתוכנן והמסוכם אכן יקרה בפועל והאירוע "יתקתק" כמו שצריך, כלומר נדרש מכם לפנות את עצמכם מעבודתכם השוטפת במשך כמה חודשים (במקרה הטוב) ולהפוך עצמכם למפיקי אירועים. מטלה שמצריכה מכם ללא ספק השקעה מרובה של זמן ואנרגיות.

 

להמציא את הגלגל מחדש בכל אירוע, כשזה לא התפקיד לו יועדתם וכשאינכם מצויים בשוק האירועים – יכול להפוך למעמסה כבדה ומתישה, השואבת אנרגיות וזמן יקר לטובת אירוע חד פעמי. בדיוק לשם כך קיימות חברות ההפקה.

 

תפקידה של חברת הפקה טובה לפנות אתכם לגמרי ממטלה זו, להיות מקורית ויצירתית על מנת לרגש, להביא חדשנות ומקצוענות, לשלב ספקים איכותיים ומקצוענים במחירים הכי טובים בשוק עם תנאים הכי נוחים לעבודה, לתת לכם שירות זמין, גמישות ונועם בעבודה לאורך כל הדרך, על מנת שאתם תוכלו להיות אורחים "בראש שקט" באירוע שלכם.

רגע לפני שמתחילים

השירותים שיספקו נותני השירות והספקים, החל מהאוכל שיוגש לאורחים, דרך עיצוב וסידור האולם ועד צילומי תמונות ווידאו, יכולים להפוך את האירוע העסקי שלכם לערב בלתי נשכח – לטוב ולרע. אם כך, מהם השיקולים שעליכם לקחת בחשבון כאשר אתם בוחרים ספקים לאירוע החברה שאתם מארגנים?

כיצד תבחרו ספקים לאירוע עסקי או ערב חברה?

יריית הפתיחה של כל אירוע או כנס מוצלח הוא לא בשעה שבה מגיע ראשון האורחים, אלא בשעה שבה נחתמים החוזים אל מול הספקים האמונים על ארגון האירוע העסקי. קראו כאן את הטיפים לבחירה נבונה שתבטיח אירוע מושקע.

 

ותק וניסיון של מפיקי האירוע

בחרו באנשי מקצוע שכבר היו שותפים להפקה של אירוע דומה לשלכם, כגון: אירוע השקה, מיתוג מחדש או התמזגות, ויכולים "להביא קבלות" להצלחת האירוע. במידה ובחרתם בחברה שאינה למודת ניסיון מומלץ להכין תכנית עבודה מסודרת ומנומקת בכדי להעלות את סיכויי הצלחת האירוע.

 

אספו חוות דעת מלקוחות קודמים

במסגרת החיפושים אחרי ספקים לאירוע פנו ללקוחות קודמים של החברה הפוטנציאלית על מנת לשמוע את חוות דעתם, ואת התרשמותם לטוב ולרע. כך תוכלו לגלות נקודות תורפה או נקודות חוזק ולבחון באובייקטיביות האם להיעזר בשירותי חברה זו. ספקים אמינים וטובים ישמחו לתת לכם את מספרי הטלפון של לקוחות מרוצים כדי שתוכלו לשאול אותם בנוגע לחוויית השירות שקיבלו החל משלב הצעת המחיר, דרך חתימה על חוזה להזמנת שירותים ועד התוצאה הסופית שהיא הפקת האירוע.

 

חשבו על התקציב

טווח המחירים משתנה בהתאם לשירותים המוצעים לכם על ידי הספקים השונים. למעשה, עבור אותו שירות תוכלו לקבל טווח רחב של מחירים, מה שעשוי להקשות על ההחלטה הסופית שלכם. לפיכך, חשוב שתגדירו מראש את התקציב שבאפשרותכם להשקיע עבור האירוע כולו ועבור כל אחד מהספקים השונים שאתם רוצים להשתמש בשירותיו. בעת הגדרת התקציב קחו בחשבון שייתכנו חריגות בתקציב של בין 20%-30%, והכניסו את החריגות האלה מראש לשקלול.

 

ערכו סקר שוק

לא משנה מהו התקציב שהגדרתם לעצמכם, חשוב לערוך סקר שוק בין הספקים השונים על מנת לוודא שאתם מקבלים את השירות הטוב והמקצועי ביותר המתאים לתקציבכם. פנו לשלושה או ארבעה ספקים לפחות בכל תחום רלוונטי לאירוע, וערכו השוואה לפי הפרמטרים של ניסיון, עלות, שירות, רלוונטיות לאירוע שלכם וכדומה.

 

לסיכום, בחירת הספקים הנכונים לאירוע היא קריטית להצלחת האירוע כולו, כך שלמעשה גם אם מצאתם את המקום המושלם, בין אם זה היכל קיסריה או מרכז כנסים בתל אביב, אם לא תבחרו את נותני השירות המתאימים ביותר לסוג האירוע שאתם מתכננים, האירוע עלול להסתמן ככישלון חרוץ.

אירוע מוצלח הוא השם שלכם

קחו את כל הפרמטרים הללו בחשבון, הקדישו זמן ומחשבה בבחירת הספקים ונותני השירות ואל תתעצלו לבדוק מספר חברות עד למציאת חברת ההפקות הטובה ביותר עבורכם. כדי שכולם ידברו עליכם בהתלהבות מחר בבוקר…

שאלות נפוצות

האם ניתן להפיק בעצמי אירוע ואיך עושים זאת?

א.     כן, בהחלט ניתן להשתמש במידע ברשת האינטרנט ככלי עבודה להפקת אירוע או פעילות באופן עצמאי ולפנות ישירות לספקים השונים. ב.     באמצעות מנועי החיפוש שבאתר אקספרט תוכלו למצוא ספקים רלוונטיים לסוג הפעילות הנדרשת ולמיקום הגיאוגרפי של האירוע.

למה להיעזר בשירותים של חברה המתמחה בהפקת אירועים לחברות?

החברה תתחשב בדרישותיך, תמליץ, תיתן רעיונות ותשזור אותם בתוכנית ההפקה המלאה ולשביעות רצון הלקוחות. ההתנהלות נעשית מול גוף אחד שנותן מענה מקצועי לדרישותיך ולא מבזבז זמנך מול ספקים רבים במחלקת ההפקה לוקחים בחשבון פרטים "קריטיים" כגון: זמני נסיעות, תזמון ארוחות, התאמת אופי הפעילויות והאטרקציות, התכנים, לאופי הקבוצה ולמטרת הפעילות תוך התחשבות בתנאי השטח ומזג האוויר.

האם ניתן לקבל תוכנית לאירוע אשר תפורה במיוחד או רק חבילה מוכנה מראש?

קיימים תכנים מובנים עבור ימי גיבוש, כמו ימי כייף והרפתקאות, ימי פינוק ונופש, סיורים וטיולים, ערבי חברה ופעילויות תוכן וסדנאות. יחד עם זאת חשוב להיות גמישים ולהתאים את התוכן לצרכי הלקוח ולתקציבכם

מה סדר הגודל של העלויות?

העלויות משתנות מאוד בהתאם לדרישות שלכם, למיקום, לכיבוד וכדומה. עלות אירוע פשוט כולל קייטרינג, שכירת אולם ומסיבת צחוק ל-100 משתתפים עולה כ-18,500 שקלים כולל מע"מ