קבלו הצעת מחיר מהירה

אנא מלאו את הפרטים ונשלח אליכם את הצעת המחיר

תודה! ההצעה בדרך אליכם

השוואת חברות ניהול מוניטין באינטרנט מומלצות + מדריך מקיף איך לבחור

בעידן שבו מידע מתפשט במהירות שיא ודעות נוצרות בלחיצת כפתור, ניהול מוניטין באינטרנט הפך לחשוב מתמיד. ניהול מוניטין ברשת (גם בגוגל, גם ברשתות החברתיות) מתייחס לשליטה והשפעה על האופן שבו אנשים או עסקים נתפסים באינטרנט. זה כרוך בניטור, ניתוח, ועיצוב פעיל של המותג שלכם. חשוב מאוד להיות על זה כל הזמן וכמובן לטפל במשברים ובסקירה של מומחי אקספרט אנחנו מסבירים הכל וגם סוקרים את החברות המובילות בתחום.

קרא עוד

עודכן ב- 29 מרץ 2024

נמרוד רייזנר

נמרוד רייזנר

מנכ"ל Expert מומחה לעסקים קטנים

עודכן ב- 29 מרץ 2024

מה הוא סופר-ספק?

ספק שסטנדרט של מצוינות בלתי מתפשרת הוא ערך עליון בתפיסת ההפעלה שלו

ספק שהתחייב, כן כן- התחייב, לתת שירות מעולה לעסקים של אקספרט

ספק שהתחייב לבחון ובמידת האפשר להציע הטבות ייחודיות לעסקים של אקספרט

ספק שממוצע ציון שביעות הרצון שקיבל מלקוחותיו גבוה מ-90%

המחויבות של אקספרט לבעלי עסקים
סופר-ספק
למצוא לכם התאמות מושלמות

באקספרט תמצאו מידע על ספקים מעולים (סופר-ספקים) שעברו בדיקה והתאמה מלאה לצרכים שלכם, בעלי העסקים. בחירה בספק של אקספרט תבטיח לכם פתרון איכותי ולא מתפשר ולעתים קרובות- גם הטבה ייחודית.

קראו עוד על החזון של אקספרט
לימודים
לחלוק אתכם את הידע שלנו

אנחנו מאמינים שידע זה כוח. אחת מן הדרכים בהן בחרנו לעזור לכם, בעלי העסקים, היא באמצעות יצירה של תוכן איכותי, תכליתי וישים כדי שתוכלו לעזור לעסק שלכם לעשות בחירות חכמות ונכונות.

האקדמיה של אקספרט

חברות ניהול מוניטין באינטרנט - רשימה של 8 החברות המומלצות שלנו

לרשימה המלאה

שימו לב: חשוב שתפנו לסופר-ספקים דרכנו ולא באופן ישיר- ככה תוכלו לקבל יחס ושירות מעולים!

למידע נוסף

פירוט על חברות ניהול מוניטין באינטרנט - הספקים המומלצים שלנו

עדיין לא דורג

eBrand היא סוכנות הדיגיטל הראשונה שהציגה לקהל הישראלי שירותים של ניהול מוניטין באינטרנט (2008). מאז מיצבנו את עצמנו כמותג המוביל בתחום זה בשוק המקומי (מאות פרויקטים) ובמקביל טיפלנו בעשרות פרויקטים גם בשוק הבינלאומי. ב- eBrand יש צוות ניהולי וביצועי מצוין המורכב מאנשי אינטרנט (תוכן וטכנולוגיה) ברמה הגבוהה ביותר. היתרון שלנו הוא לא רק בראשוניות, אלא גם בעיקר בניסיון ובידע הנצבר במהלך השנים, שכל כך נחוץ על מנת לבטא את עצמו בפרויקטים מוצלחים, במיוחד בתחום כל כך חדשני וייחודי זה

יתרונות וחסרונות
  • חברה ותיקה בתחום
  • עובדים עם החברות הגדולות בארץ
  • מספקים את החבילה המקיפה לניהול מוניטין
פיצ'רים מרכזיים
  • מספקים ניהול מוניטין במגוון פלטפורמות באינטרנט
ביקורות משתמשים

עדיין לא דורג

ניהול מוניטין שומרים על השם שלך באינטרנט. אנשים מאמינים לכל מה שכתוב באינטרנט וכל דבר שמופיע בגוגל יכול לרומם או להפיל ולגרום נזק עצום. אנחנו כאן לעזרתך כדי לשמור על המוניטין המקוון שלך. אנו מומחים במחיקת קישורים שליליים, מחיקת כתבות מגוגל, הסרת קישורים שליליים, ביקורות וכל תוכן פוגעני שמופיע במנועי החיפוש ובאתרים המשפטיים. אנחנו מבטיחים הצלחה ומחויבים לתוצאה.

מוניטין בונים במשך תקופת חיים עם המון השקעה ועבודה קשה אבל ברגע אחד כל המוניטין החיובי עלול להימחק בשל טעויות, מאבקים או אינטרסים.

אתר מוניטין נט, והשירות של רונן הלל,  יכולים לשקם מוניטין שנפגע ולבנות מוניטין חיובי שיגן על שמך הטוב ברשת.

אנו מציעים שירות ניהול מוניטין לעסקים, חברות ציבוריות, אישי ציבור, מותגים וגם לאנשים פרטיים.

יתרונות וחסרונות
  • מתמחים בניהול מוניטין בגוגל
  • בעלי ניסיון רב בתחום
פיצ'רים מרכזיים
  • ליווי אישי
ביקורות משתמשים

עדיין לא דורג

הרבה עסקים נסגרים בגלל שהם לא יודעים לנהל בצורה נכונה את התדמית שלהם באינטרנט, הרבה בעלי עסקים נכווים מהמידע השלילי שמופיע עליהם ברשת. יש לנו שירות ייחודי להדחקת אזכורים שליליים בגוגל!
לחברה צוות ייעודי אשר מתמחה בהדחקת אזכורים שליליים בגוגל וניהול משברים באינטרנט בעקבות שיימינג עסקי.
צריכים מיתוג לעסקים בתוצאות החיפוש? מעוניינים בהסרת תוצאות שליליות מגוגל? אנחנו הכתובת
יתרונות וחסרונות
  • מתמחים בניהול מוניטין בגוגל
  • מציעים גם שירותי שיווק ופרסום
פיצ'רים מרכזיים
  • שירות מעולה ומקצועי
ביקורות משתמשים

ניהול מוניטין באינטרנט - לשלוט מה הלקוחות חושבים עליכם

ניהול מוניטין באינטרנט, הנקרא גם ניהול מוניטין מקוון, כולל ניטור ובקרה על המוניטין של אדם או ארגון באינטרנט. זה כרוך במגוון אסטרטגיות המשמשות לניהול האופן שבו אדם או ארגון נתפס באינטרנט.

מהו ניהול מוניטין באינטרנט?

בעידן הדיגיטלי של היום, המוניטין האינטרנטי של אדם או ארגון חשוב לא פחות מהמוניטין הלא מקוון שלהם. עם כמות המידע העצומה הזמינה כיום באינטרנט, קל לתוכן שלילי להתפשט במהירות, ולפגוע במוניטין של אדם או ארגון. לכך עלולות להיות השלכות חמורות, כגון אובדן עסק, אובדן אמינות ואפילו בעיות משפטיות.

 

ניהול מוניטין באינטרנט מבולבל לעתים קרובות עם יחסי ציבור. למרות שהם חולקים כמה קווי דמיון, יש גם כמה הבדלים מרכזיים. יחסי הציבור מתמקדים בניהול המוניטין של הארגון בכללותו, בעוד שניהול המוניטין באינטרנט מתמקד במיוחד בניהול המוניטין המקוון של הארגון.

 

המדיה החברתית ממלאת תפקיד משמעותי בניהול מוניטין באינטרנט. עם מיליארדי אנשים המשתמשים בפלטפורמות חברתיות כמו פייסבוק, טוויטר ולינקדאין, חשוב שלעסקים תיהיה נוכחות חזקה בפלטפורמות הללו. ניתן להשתמש במדיה החברתית לקידום תוכן חיובי, יצירת קשר עם לקוחות ולקוחות, ולטפל בכל תוכן שלילי שעלול להתעורר.

ניהול מוניטין באינטרנט

מי צריך ניהול מוניטין באינטרנט?

בעידן הדיגיטלי של היום, כמעט לכולם יש נוכחות אינטרנטית, ולכן, כל אחד יכול להפיק תועלת מניהול מוניטין באינטרנט. עם זאת, אנשים וארגונים מסוימים עשויים להיות זקוקים יותר לניהול מוניטין מאחרים.

 

עסקים

עסקים הם אחת הקבוצות הנפוצות ביותר הזקוקות לניהול מוניטין באינטרנט. למוניטין המקוון של העסק יכולה להיות השפעה משמעותית על הצלחתו או כישלונו. ביקורות, הערות או מאמרים שליליים עלולים להתפשט במהירות ולפגוע במוניטין של העסק, ולהוביל לאובדן לקוחות והכנסות. לכן, עסקים צריכים לנקוט בצעדים יזומים כדי לנטר ולנהל את המוניטין האינטרנטי שלהם.

 

אישי ציבור

גם אנשי ציבור כמו פוליטיקאים, סלבריטאים וספורטאים זקוקים לניהול מוניטין באינטרנט. לעתים קרובות הם נמצאים בעין הציבורית, וכל תוכן שלילי עלול להתפשט במהירות ולפגוע במוניטין שלהם. אישי ציבור יכולים להשתמש בניהול מוניטין באינטרנט כדי לקדם תוכן חיובי, לטפל בתוכן שלילי ולהגן על תדמיתם.

 

מחפשי עבודה

מחפשי עבודה משתמשים יותר ויותר באינטרנט כדי לחפש משרות ומעסיקים משתמשים באינטרנט כדי לחקור מועמדים לעבודה. מוניטין אינטרנטי שלילי יכול להשפיע באופן משמעותי על הזדמנויות התעסוקה של מחפש העבודה. לכן, מחפשי עבודה צריכים לנקוט בצעדים לניהול המוניטין המקוון שלהם, כולל מעקב אחר פרופילי המדיה החברתית שלהם והסרת כל תוכן שלילי.

עקרונות ניהול מוניטין באינטרנט

1. שקיפות: שקיפות היא עיקרון חשוב בניהול מוניטין. זה כרוך בפתיחות וכנות לגבי מי אתם, מה אתם עושים ואיך אתם עושים את זה. שקיפות בונה אמון ואמינות, מה שיכול לעזור לשפר את המוניטין באינטרנט.

 

2. עקביות: עקביות היא עיקרון חשוב נוסף של ניהול מוניטין. זה כרוך בשמירה על תדמית עקבית בכל הפלטפורמות והערוצים. עקביות עוזרת להבטיח שהקהל שלכם יודע למה לצפות, ולעזור לבנות הכרה ונאמנות למותג.

 

3. היענות: היענות היא היכולת להגיב לתגובות, הערות וביקורות בזמן ובנעימות. זהו עיקרון קריטי בניהול מוניטין מכיוון שהוא עוזר להראות לקהל שלכם שאכפת לכם מהדעות שלו.

 

4. פרואקטיביות: פרואקטיביות כרוכה בגישה פרואקטיבית לניהול המוניטין המקוון שלכם, במקום גישה תגובתית. זה כרוך בציפייה לבעיות פוטנציאליות ולנקיטת צעדים לטפל בהן לפני שהן הופכות לבעיות.

 

5. אותנטיות: אותנטיות היא העיקרון של להיות נאמן לעצמכם ולערכים שלכם. זה דורש להיות אמיתי וכנה באינטראקציות עם אחרים, מה שיכול לעזור לבנות אמינות ומוניטון חיובי באינטרנט.

 

6. איכות: איכות היא עיקרון של ניהול מוניטין הכולל אספקת תוכן ושירותים באיכות גבוהה לקהל. מתן תוכן ושירותים איכותיים יכול לעזור לבסס את העסק כסמכות בתחום ולשפר את המוניטין באינטרנט.

יצירת תדמית חיובית באינטרנט - איך?

יצירה ושמירה על תדמית אינטרנטית חיובית היא חשובה בעידן הדיגיטלי של היום. הנה כמה דרכים ליצור תדמית חיובית באינטרנט:

 

מותג אישי חזק

פיתוח מותג אישי חזק יכול לעזור ליצור תדמית חיובית באינטרנט. זה כרוך בזיהוי הצעת הערך הייחודית שלכם, יצירת מסר עקבי ושיתוף שלו בכל הערוצים המקוונים. על ידי ביסוס עצמך כמומחה בתחומכם, תוכלו לשפר את האמינות והמוניטין באינטרנט.

 

יצירת קשר עם הקהל

מעורבות עם הקהל היא מרכיב קריטי ביצירת תדמית חיובית באינטרנט. זה כולל הקשבה לקהל, תגובה למשוב שלו והתייחסות לחששות. על ידי מעורבות פעילה עם הקהל, אפשר לבנות אמון ואמינות, מה שיכול לעזור לשפר את המוניטין באינטרנט.

 

הפקת תוכן באיכות גבוהה

הפקת תוכן באיכות גבוהה היא היבט חשוב נוסף ליצירת תדמית חיובית באינטרנט. זה כרוך ביצירת תוכן בעל ערך, אינפורמטיבי ורלוונטי לקהל שלכם. על ידי מתן תוכן שימושי ומרתק, ניתן לבסס את העסק כסמכות בתחום ולשפר את המוניטין באינטרנט.

 

עקבו אחר המוניטין שלכם באינטרנט

מעקב אחר המוניטין שלכם באינטרנט הוא חשוב ביצירת תדמית חיובית. זה דורש מעקב קבוע אחר הנוכחות המקוונת, כולל מדיה חברתית, תוצאות מנועי חיפוש ואתרי ביקורות. על ידי מעקב אחר המוניטין באינטרנטי, תוכלו לזהות ולטפל במשוב שלילי, להגיב לפניות לקוחות ולשמור על תדמית חיובית באינטרנט.

 

שותפות עם משפיענים

שיתוף פעולה עם משפיענים בתעשייה שלכם יכול גם לעזור ליצור תדמית אינטרנטית חיובית. זה כרוך בזיהוי משפיענים שיש להם כמות עוקבים משמעותית ומוניטין חיובי בתעשייה שלכם ולשתף פעולה איתם. על ידי שיתוף פעולה עם משפיענים, תכולו להגדיל את הנראות ואת האמינות שלכם, מה שיכול לעזור לשפר את המוניטין האינטרנטי.

ניהול מוניטין באינטרנט

פיתוח אסטרטגיית ניהול מוניטין אפקטיבית באינטרנט

פיתוח אסטרטגיית ניהול מוניטין אפקטיבית באינטרנט חשובה לשמירה על תדמית חיובית. להלן כמה שלבים לפיתוח אסטרטגיה יעילה:

 

  • הגדירו את המטרות שלכם: הצעד הראשון בפיתוח אסטרטגיית ניהול מוניטין אינטרנטית יעילה הוא להגדיר את המטרות שלכם. זה כרוך בזיהוי של מה שאתם רוצה להשיג וכיצד אתם רוצים להיתפס באינטרנט. על ידי הגדרת יעדים ברורים, תוכלו לפתח אסטרטגיה ממוקדת המותאמת לצרכים הספציפיים שלכם.

 

  • ערכו ביקורות מוניטין: עריכת ביקורות מוניטין היא שלב קריטי נוסף בפיתוח אסטרטגיית ניהול מוניטין יעילה באינטרנט. זה כרוך בהערכת המוניטין המקוון הנוכחי שלכם, כולל תוצאות מנוע החיפוש, נוכחות במדיה חברתית וביקורות באינטרנט. על ידי ביצוע ביקורות מוניטין, אפשר לזהות תחומים הדורשים שיפור ולפתח תוכנית לטפל בהם.

 

  • פתחו אסטרטגיית תוכן: פיתוח אסטרטגיית תוכן חשוב גם כן בפיתוח אסטרטגיית ניהול מוניטין אינטרנטית יעילה. זה דורש יצירה של תוכנית להפקת תוכן איכותי, רלוונטי ובעל ערך לקהל שלכם. על ידי פיתוח אסטרטגיית תוכן, תוכלו לבסס את עצמכם כמומחים בתחומכם ולשפר את המוניטין שלכם באינטרנט.

 

  • עקבו אחר הנוכחות המקוונת שלכם:
    ניטור הנוכחות המקוונת שלכם הוא עוד מרכיב חשוב בפיתוח אסטרטגיית ניהול מוניטין אינטרנטית יעילה. זה דורש ממכם להיות במעקב קבוע אחר תוצאות מנועי החיפוש שלך, חשבונות המדיה החברתית ואתרי הביקורות עבור כל משוב שלילי או אזכור של המותג שלכם. על ידי ניטור הנוכחות המקוונת שלכם, תוכל לטפל בכל משוב שלילי ולשמור על תדמית חיובית באינטרנט.

 

  • בצעו פעולות: נקיטת פעולות היא השלב האחרון בפיתוח אסטרטגיית ניהול מוניטין אינטרנטית יעילה. זה כרוך ביישום האסטרטגיות והטקטיקות שפיתחתם כדי לשפר את המוניטין המקוון שלכם. על ידי נקיטת פעולות, תוכלו לשפר את התדמית המקוונת שלכם, לבסס את עצמכם כמקור מהימן בתעשייה ולשפר את ההצלחה הכוללת שלכם.

"על טעויות תמיד אפשר לסלוח, אם יש לאדם האומץ להודות בהן." - ברוס לי: טעויות נפוצות בניהול מוניטין באינטרנט

ניהול מוניטין באינטרנט הוא מרכיב קריטי בנוכחות המקוונת של כל אדם או ארגון. עם זאת, אפילו עם הכוונות הטובות ביותר, קל לעשות טעויות שעלולות לפגוע במוניטין שלכם. להלן כמה טעויות נפוצות בניהול מוניטין באינטרנט:

 

התעלמות ממשוב שלילי: אחת הטעויות הנפוצות ביותר בניהול מוניטין באינטרנט היא התעלמות ממשוב שלילי. התעלמות ממשוב שלילי עלולה להוביל לפגיעה נוספת במוניטין ועלולה להרחיק את הקהל. במקום זאת, חשוב להתייחס למשוב שלילי באופן מיידי ומקצועי.

 

תגובת יתר למשוב שלילי: למרות שחשוב לטפל במשוב שלילי, תגובת יתר למשוב שלילי עלולה להזיק לא פחות למוניטין. תגובת יתר עלולה להסלים את המצב ולהחמיר אותו. במקום זאת, מומלץ להגיב ברוגע, במקצועיות ובאמפתיה.



אי שמירה על המוניטין בפרספקטיבה: טעות נפוצה נוספת בניהול מוניטין באינטרנט היא אי שמירה על המוניטין בפרספקטיבה. קל להיות אובססיבי לגבי המוניטין המקוון שלך, אבל חשוב לזכור שזה רק היבט אחד של המוניטין הכללי שלכם. התמקדות רבה מדי בנוכחותך המקוונת עלולה להוביל להזנחה של תחומים אחרים במוניטין שלכם.

הכוח של גוגל - ניהול מוניטין בגוגל

בכל הנוגע לניהול מוניטין באינטרנט, גוגל היא ללא ספק השחקן המשמעותי ביותר במשחק. גוגל הוא המקום הראשון אליו אנשים פונים כאשר חוקרים אנשים או ארגונים, ותוצאות החיפוש יכולות להשפיע באופן משמעותי על התפיסה שלהם. לכן, זה חשוב לנהל את המוניטין שלכם בגוגל בצורה יעילה.

אחת הדרכים היעילות ביותר לנהל את המוניטין שלך בגוגל היא באמצעות אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO). על ידי אופטימיזציה של האתר שלכם ותוכן אחר למנועי חיפוש, תוכלו לשפר את דירוג החיפוש והנראות שלכם. זה, בתורו, יכול לעזור לך לשלוט בנרטיב של עצמכם או של הארגון שלכם.

אסטרטגיה נוספת לניהול מוניטין של גוגל היא לעקוב אחר תוצאות החיפוש שלכם באופן קבוע. המשמעות היא לפקוח עין על מה שמופיע כשאתם מחפשים את שמכם או הארגון שלכם ולנקוט בצעדים כדי לטפל בכל תוכן שלילי או מטעה. כמו כן, חשוב לעקוב אחר כל אזכור או ביקורות באתרי צד שלישי, כגון פלטפורמות מדיה חברתית או אתרי ביקורות.

במקרים מסוימים, ייתכן שיהיה צורך לנקוט בצעדים משפטיים כדי להסיר תוכן משמיץ או כוזב מתוצאות החיפוש. זה יכול להיות תהליך מורכב וארוך, אבל לפעמים זו הדרך היחידה להגן על המוניטין שלכם.

לבסוף, חשוב להיות פרואקטיביים בבניית נוכחות מקוונת חיובית שיכולה לנטרל כל תוכן שלילי. זה יכול לכלול יצירה ושיתוף של תוכן בעל ערך באתר ובפלטפורמות המדיה החברתית שלכם, יצירת קשר עם הקהל ובניית קשרים עם משפיענים וגורמים רלוונטיים אחרים.