קבלו הצעת מחיר מהירה

אנא מלאו את הפרטים ונשלח אליכם את הצעת המחיר

תודה! ההצעה בדרך אליכם

בתי דפוס (עסקי) מומלצים ביותר (2024)

כל בית עסק זקוק לשירותי הדפסת כרטיסי ביקור, פליירים, פנקסי חשבוניות ועוד באופן שוטף. לראשונה בישראל אספנו מידע וגם חוות דעת אמיתיות של עסקים כמוכם, שמקבלים שירות מבתי דפוס ויכולים לעזור לכם לקבל את ההחלטה הכי טובה מבלי להתלבט יותר מדי

קרא עוד
מה הוא סופר-ספק?

ספק שסטנדרט של מצוינות בלתי מתפשרת הוא ערך עליון בתפיסת ההפעלה שלו

ספק שהתחייב, כן כן- התחייב, לתת שירות מעולה לעסקים של אקספרט

ספק שהתחייב לבחון ובמידת האפשר להציע הטבות ייחודיות לעסקים של אקספרט

ספק שממוצע ציון שביעות הרצון שקיבל מלקוחותיו גבוה מ-90%

המחויבות של אקספרט לבעלי עסקים
סופר-ספק
למצוא לכם התאמות מושלמות

באקספרט תמצאו מידע על ספקים מעולים (סופר-ספקים) שעברו בדיקה והתאמה מלאה לצרכים שלכם, בעלי העסקים. בחירה בספק של אקספרט תבטיח לכם פתרון איכותי ולא מתפשר ולעתים קרובות- גם הטבה ייחודית.

קראו עוד על החזון של אקספרט
לימודים
לחלוק אתכם את הידע שלנו

אנחנו מאמינים שידע זה כוח. אחת מן הדרכים בהן בחרנו לעזור לכם, בעלי העסקים, היא באמצעות יצירה של תוכן איכותי, תכליתי וישים כדי שתוכלו לעזור לעסק שלכם לעשות בחירות חכמות ונכונות.

האקדמיה של אקספרט

שימו לב: חשוב שתפנו לסופר-ספקים דרכנו ולא באופן ישיר- ככה תוכלו לקבל יחס ושירות מעולים!

למידע נוסף

עדיין לא דורג

אתר PIX, מבית דפוס בארי, מאפשר לכל בעל ובעלת עסק להכין בעצמם בקלות ובמהירות את מוצרי הדפוס לעסק, להזמין אותם באתר ולקבלם בשליחות למשרד. במקום לדאוג למעצב, בית דפוס ושליח, ב־PIX תוכלו פשוט להדפיס אונליין ולחסוך לעצמכם הרבה זמן וכאבי ראש. דפוס בארי מקיבוץ בארי שבדרום, הוא מפעל דפוס מוביל בשרותי הדפסה ודיוור מתקדמים
יתרונות וחסרונות
פיצ'רים מרכזיים
  • הזמנות אונליין
  • אפשרות לעיצוב ומיתוג באופן עצמי
  • משלוחים עד פתח הדלת
  • מהירות וזמינות גבוהה
ביקורות משתמשים

עדיין לא דורג

בדפוס אילן אנחנו מבצעים עבודות דפוס עבור לקוחותינו עוד משנת 1963 תוך הקפדה על מקסימום איכות. אנחנו מציעים לכם מגוון מוצרי דפוס לקידום מכירות, פרסום, מוצרי מיתוג לחברות, אריזות ומארזים, ספרים וחוברות ועוד. אנו מקפידים על קשר אישי וחם עם לקוחותינו, ומתאימים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לצרכיו.
יתרונות וחסרונות
פיצ'רים מרכזיים
  • דפוס חדישות ובאמצעי גימור מתקדמים ביותר
  • פריסה ארצית
  • אספקה מהירה
ביקורות משתמשים

עדיין לא דורג

דפוס ישורון הוא בית דפוס מוביל ומקצועי אשר מצוייד בטכנולוגיות מתקדמות, ניסיון רב וצוות עובדים מקצועי. בית דפוס ישורון נוסד בשנת 1986 ומאז שם דגש על שרות ויחס אישי. המומחיות והוותק שלנו מציבים אותנו בשורה הראשונה של של עולם הדפוס. החברה מתמחה במתן שרות למגוון צרכים נרחב בעולם הדפוס
יתרונות וחסרונות
פיצ'רים מרכזיים
  • עובדים עם החומרים הכי איכותיים בתחום
  • שרות משלוחים ארצי
  • מתמחים בהפקה לעמותות ומוסדות ציבורים
  • שירות מהיר ביותר
ביקורות משתמשים

עדיין לא דורג

המרכז הישראלי לדפוס הוא מהאיכותיים והחדשניים בענף עם היצע רחב של פתרונות הדפסה מתקדמים, ומגוון מוצרים משלימים. המרכז הישראלי לדפוס עובד עם ציוד דפוס משוכלל ומתקדם המאפשר לספק ללקוחות זמני אספקה מהירים ועלויות נמוכות. איכות המוצרים והשירותים מיוצרים ברמה גבוהה ומותאמים ולצרכי הלקוח
יתרונות וחסרונות
פיצ'רים מרכזיים
  • עיצוב והזמנה אונליין
  • איסוף עצמי או אספקת המוצר עד בית הלקוח
  • פריסה ארצית
  • שירות מהיר
  • מתמחים בכול סוגי ההדפסות והפרסום
ביקורות משתמשים

עדיין לא דורג

עולם הדפוס פועלת בשוק המקומי משנת 2004 ומתמחה בפתרונות דפוס מתקדמים, הדפסה ועיצוב פלאיירים, הזמנות לאירועים, מחברות ממותגות ועוד. צוות המעצבים של עולם הדפוס ילווה אתכם עד לקבלת המוצר הסופי ואנחנו מתחייבים לאיכות המוצרים שלנו ולמחיר האטרקטיבי ביותר שתוכלו למצוא
יתרונות וחסרונות
פיצ'רים מרכזיים
  • מתמחים בקמפיין פליירים
  • מציעים חבילות פרסום איכותיות במחירים חסרי תקדים
  • קטלוגים, פולדרים ועוד
  • מומחים בעיצוב לרשת
  • מדפיסים כרטיסי ביקור כולל עיצוב לוגו
  • הדפסה דיגיטלית
ביקורות משתמשים

עדיין לא דורג

המכפיל הוא בית דפוס עם מעל 50 שנות עשייה בענף ושירותיו ניתנים למוסדות, חברות ועסקים בכל הארץ. החברה מתמחה בהפקת דפוס מקצועית החל משלב הגרפיקה ועד לקבלת המוצר המוגמר. לצד שירותי הדפוס המגוונים, מבקשת החברה לתת שרות מקצועי, לעמוד בלוח זמנים לשביעות רצון הלקוח
יתרונות וחסרונות
פיצ'רים מרכזיים
  • עובד בפריסה ארצית
  • עמידה בלוחות זמנים
  • עובד בטכנלוגיות החדישות ביותר
ביקורות משתמשים

בתי דפוס – הכל על הדפסה לעסק שלך ואיך לבחור ספק

אין כיום בית עסק שאינו נזקק לשירותי דפוס ברמה כזו או אחרת, החל מהמוצרים הבסיסיים ביותר: פנקסי חשבוניות, מעטפות, כרטיסי ביקור, דפי לוגו וכו', ועד מוצרי פרסום, מיתוג וקידום מכירות כמו עלונים וברושורים, קטלוגים ואפילו הדפסה על ספלים, חולצות, שקיות ותיקים, עציצים או כל פריט אחר המיועד לקידום מכירות.

 

בגדול, ניתן לחלק את סוגי בתי הדפוס לשניים:

1. כאלו המתמקדים בנייר ומוצריו, הנפוצים יותר והמספקים לעסק את כל צורכיו ברמה הבסיסית וגם ברמה הרחבה.

2. כאלו המתמקדים בהדפסה על מגוון חומרים ומוצרים כגון: קרמיקה, עץ, זכוכית, בדים מכל הסוגים, מתכת ועוד, המתמקדים בעיקר במתנות או במיתוג.

 

במאמר זה נתמקד בבתי הדפוס מהסוג הראשון, הנחלקים גם הם למספר סוגים כשהעיקריים שבהם: בתי דפוס ייעודיים להפקת מדבקות, בתי דפוס ייעודיים להדפסת אריזות קרטון מכל הגדלים והסוגים, וכמובן, בתי הדפוס המספקים את כל צורכי הניירת במשרד (כולל מוצרי פרסום וקד"מ כמו רול אפים, ברושורים, מחירונים, פוסטרים וקטלוגים).

 

רוב בתי הדפוס שפועלים כיום מספקים גם שירותים של עיצוב גרפי עם בעלי מקצוע המתמחים בניהול תהליך המיתוג וביצוע הגרפיקה, הקופירייטינג וההכנה לדפוס. במקום שתצטרכו למצוא מעצב בנפרד, תוכלו להשתמש בשירותים שמציע בית הדפוס. במידה ותרצו לעצב עם גרפיקאי, תוכלו לעצב מראש את המוצרים שתצטרכו ולהשתמש בבית הדפוס לצורך הדפסה בלבד.

בית דפוס לעסקים

ההבדל בין עסק חדש לעסק קיים

הצורך בבית דפוס לבית עסק חדש הוא חיוני ומשמעותי יותר, כי בתחילת הדרך לומדים את הדרכים להתייעל וכן בונים את המותג. בית עסק חדש צריך לוגו, כרטיסי ביקור, מעטפות, חשבוניות, מוצרי פרסום שונים ועוד, לעומת בית עסק קיים שלא צריך עיצובים חדשים, אלא צריך לתחזק את המלאי שלו בשוטף.

בגדול, כל עסק צריך בית דפוס שהוא סומך עליו, שיודע שהמוצרים שהוא מבקש יהיו ברמת גימור איכותית ובמחיר טוב. אחרי שלבית העסק יש מיתוג ולוגו שאותם עושים מול מעצב גרפי, אפשר להזמין את המוצרים מכל בית דפוס. בתחילה כדאי שתהיו במעקב ותבדקו את מה שאתם מקבלים ואחרי זה תוכלו להזמין את אותם מוצרים באופן קבוע.

מה כדאי לדעת לפני שבוחרים בית דפוס

כיום, בתי דפוס רבים מעניקים שירותים מגוונים, ובהתאם לכך גם המחירים תחרותיים ואטרקטיביים. לפני שבוחרים בית דפוס מסויים כדאי לקחת בחשבון את צורכי הדפוס של החברה. במידה והצרכים הם בסיסיים בלבד ואין צורך בשירות על בסיס קבוע, ניתן ורצוי לבקש הצעת מחיר ממספר בתי דפוס ולבחור במקום שיתן לנו את התמורה המשתלמת ביותר.

 

במידה והצרכים של החברה רחבים יותר ומחייבים הדפסות תכופות כחלק מהשגרה, עם מגוון רחב של מוצרי פרסום כמו: עלונים, קטלוגים, מחירונים וכדומה, או הדפסה בכמויות גדולות, כדאי לבחור בבית דפוס אמין ומקצועי המסוגל להעניק שירות יעיל וזמין, חומרי גלם איכותיים, לעמוד בהיקפי העבודה ובלוחות זמנים, ושיוכל עם הזמן לספק מוצרים נוספים בהתאם לצורך ואת כל הדרוש לביסוס המותג של החברה.

מומלץ לבקש מבית הדפוס דוגמה ראשונית לפני שמדפיסים את כל המוצרים המבוקשים, לעבור על המוצר טוב ולוודא שאין בו טעויות ושהצבע יוצא כמו שתכננתם

כמה זה אמור לעלות לי?

מחירי ההדפסות נעים ומשתנים בהתאם לסוג ועובי הנייר, סוג הציפוי וכמובן הכמות להדפסה, ככל שכמות ההדפסה מאותו סוג עולה – עלות ההדפסה ליחידה יורדת. בתי דפוס רבים מחזיקים גם מחלקת גרפיקה ועיצוב, אשר עשוייה בהחלט להקל על הלקוח ולרכז עבורו מגוון שירותים תחת "גג" אחד, ויש אף בתי דפוס שמספקים בנוסף גם שירותי הפצה.

 

אמנם שירותים נלווים אלו ייקרו כמובן את עלות ההדפסה, אך עשויים בהחלט להוזיל משמעותית את העלות הכוללת ומספקים פתרון פשוט ויעיל לבעלי עסק שאינם עובדים באופן קבוע עם ספקי גרפיקה ועיצוב, חוסכים זמן יקר, סרבול, צורך בהגהות ועימודים חוזרים ונשנים והרבה "כאב ראש" מיותר שקורה בדרך כלל בעבודה מול מספר גורמים שונים במקביל.

דפוס דיגיטלי או מסורתי? מה ההבדלים

תחום הדפוס הדיגיטלי צובר תאוצה ככל שהטכנולוגיה מתקדמת והיום שלל מקומות מאפשרים לכם לבחור אם להדפיס בהדפסה דיגיטלית או הדפסת אופסט המסורתית. הדפסט אופסט קיימת שנים וכדי להדפיס באמצעותה, צריך להכין מראש תבנית או "גלופה" בשפה המקצועית, שתעביר את הדיו אל נייר או משטח אחר. שיטה זו נקראת "אופסט" והיא נהוגה עד היום בבתי דפוס רבים בזכות הקלות הרבה בה ניתן להדפיס כמויות גדולות של מוצרים באיכות גבוהה ובעלות נמוכה יחסית.

 

למרות השימוש במכונות הדפסה מתקדמות, הדבר היקר ביותר בתהליך ההדפסה המסורתית הוא הכנת הגלופות, ובהדפסה צבעונית יש לייצר גלופה נפרדת לכל צבע. כשהגלופות מוכנות ניתן בקלות להדפיס בהן אלפי דפים. הדפסה זו גם מומלצת עבור שלטי חוצות ופלאיירים, כי היא שומרת על חדות ואיכות גם כשמגדילים את התמונה. אך למרות היותה איכותית, יש בה גם חיסרון גדול – לאחר שהגלופה מוכנה כל טעות הכי קטנה שתרצו לתקן, תחייב אתכם בהכנת גלופה חדשה וזה עולה כסף.

 

לעומת זאת, בדפוס הדיגיטלי אין צורך להתעסק בהכנה מוקדמת. מכונות הדפוס המקצועיות בבתי הדפוס מקבלות שדר מהמחשב ומדפיסות ישירות על גבי המשטח הרצוי, נייר או אפשרויות רבות אחרות כמו זכוכית או פרספקט. הדפסה דיגיטלית היא יעילה וחסכונית יותר גם כשתרצו להדפיס מספר מועט של מוצרים.

 

בסיכומו של דבר, הדפוס הדיגיטלי עדיין נחשב לאיכותי פחות מדפוס מסורתי, אך תלוי במוצר, כי במוצרים רבים כבר כמעט ולא ניתן להבחין בהבדל. רוב בתי הדפוס מציעים היום גם הדפסה דיגיטלית וגם אופסט, כך שמומלץ להתייעץ עם בית הדפוס עצמו

שאלות נפוצות

מה טווח המחירים הקיים בשוק?

בדרך כלל ל"מוצרי מדף", כלומר מוצרים סטנדרטיים שמגיעים במידות קבועות כגון פנקסי חשבוניות, כרטיסי ביקור, מעטפות ולעיתים גם פליירים – יהיה מחיר קבוע בהדפסת כמות מסויימת, לדוגמא: 10 פנקסי חשבוניות או קבלות בגודל A5 – יעלו בין 150 – 300 ש"ח 1000 כרטיסי ביקור – יעלו בין 150 – 250 ש"ח 5000 פליירים A5  - 400 – 600 ש"ח כל שינוי, בקשה מיוחדת, עיצוב מיוחד או תוספת יגררו עליה במחיר ההדפסה.

האם כדאי לעבוד עם בית דפוס קבוע או מזדמן?

במידה והיקף ההדפסות גדול, לעבודה עם בית דפוס קבוע מגוון יתרונות: שירות אישי והכרות עם צורכי הלקוח, מחירים אטרקטיביים, ייעוץ ותמיכה לפני הדפסה, שמירת הסטוריית ההזמנות ויכולת שיחזור במידת הצורך.

מהו סוג הנייר הנפוץ ביותר להדפסה?

נייר הכרומו הוא הנייר הנפוץ ביותר להדפסות צבעוניות, ניתן להזמין אותו בעוביים שונים בין 80 גר' – ל- 350 גר' ובגימור מט או מבריק בהתאם לצורכי הלקוח. על נייר זה ניתן להדפיס פליירים, ברושורים וקטלוגים, הזמנות לארועים, כרטיסי ביקור, פוסטרים ועוד.

מה עשוי לייקר את עלות ההדפסה?

עובי הנייר – בדרך כלל מעל 250 גר' התמחור ישתנה. מידות מיוחדות ולא קונבנציונאליות – המידות הרגילות הן בדרך כלל בגודל A4 או A5, כאשר מעוניינים במידה מיוחדת, יש צורך בבניית סכין חיתוך (שטנץ) ייעודית להדפסה שתביא לעלייה במחיר. ציפויים מיוחדים – כמו למינציה, לכה סלקטיבית או הבלטה – ייקרו את עלות ההדפסה חיתוכים מיוחדים – מדבקות צורניות לדוגמא יעלו יותר מאשר הדפסה של מדבקה או נייר עם פינות רגילות, הדפסה בצורה מיוחדת, קופסא המורכבת ממספר חלקים וצורכת יותר חומרי גלם ובניית סכין ייעודית עבורה תייקר את העבודה. הדפסת כמויות קטנות – ככל שהכמות להדפסה קטנה יותר, מחיר העלות ליחידה יעלה.