קבלו הצעת מחיר מהירה

אנא מלאו את הפרטים ונשלח אליכם את הצעת המחיר

תודה! ההצעה בדרך אליכם

השוואת חברות בניית חנות וירטואלית + מדריך מקיף איך לבחור (2024)

כל עסק שרוצה למכור ולהתפתח היום מקים חנות אינטרנטית, לניהול המוצרים שהוא משווק לקהל הרחב. אבל איך בוחרים חברה לצורך הקמת חנות וירטואלית? ריכזנו עבורכם את החברות המובילות בתחום הקמת חנויות וירטואליות (אונליין). ולראשונה, גם חוות דעת אמיתיות של עסקים כמוכם

קרא עוד
תתי קטגוריות

עודכן ב- 19 פברואר 2024

נמרוד רייזנר

נמרוד רייזנר

מנכ"ל Expert מומחה לעסקים קטנים

עודכן ב- 19 פברואר 2024

כיום, כשכלל העסקים כבר מבינים את חשיבותה של החנות הוירטואלית והתחרות על כל קונה פוטנציאלי ברשת חסרת תקדים, מוטלת עליכם, בעלי העסק, האחריות להקמת חנות אינטרנט הטובה ביותר, כמובן על פי התקציב והדרישות שלכם.

 

בחירת הפלטפורמה הנכונה עבור החנות האינטרנטית של העסק שלכם, הינה אחד האתגרים הקשים ביותר כיום בעולם העסקים הדיגיטלי. בעוד תהליך בניית חנות וירטואלית הינו תהליך ידוע ודי ברור, ביצועו באמצעות החברה או הפלטפורמה הלא נכונה, עלול לפגוע בעסק ולהיות בעל השלכות שליליות על הצלחת פעילותו ברשת.

 

באקספרט, תוכלו למצוא מבחר אנשי מקצוע מומחים וחברות שמתמחות בבניית וניהול חנויות אינטרנטיות, שיוכלו לסייע בייעוץ, בהכוונה ובהקמת חנות מושלמת עבורכם, כדי שגם אתם תוכלו להתחיל ליהנות מפוטנציאל הצמיחה, החשיפה והרווח מסביב לשעון, של חנות אינטרנטית.

מה הוא סופר-ספק?

ספק שסטנדרט של מצוינות בלתי מתפשרת הוא ערך עליון בתפיסת ההפעלה שלו

ספק שהתחייב, כן כן- התחייב, לתת שירות מעולה לעסקים של אקספרט

ספק שהתחייב לבחון ובמידת האפשר להציע הטבות ייחודיות לעסקים של אקספרט

ספק שממוצע ציון שביעות הרצון שקיבל מלקוחותיו גבוה מ-90%

המחויבות של אקספרט לבעלי עסקים
סופר-ספק
למצוא לכם התאמות מושלמות

באקספרט תמצאו מידע על ספקים מעולים (סופר-ספקים) שעברו בדיקה והתאמה מלאה לצרכים שלכם, בעלי העסקים. בחירה בספק של אקספרט תבטיח לכם פתרון איכותי ולא מתפשר ולעתים קרובות- גם הטבה ייחודית.

קראו עוד על החזון של אקספרט
לימודים
לחלוק אתכם את הידע שלנו

אנחנו מאמינים שידע זה כוח. אחת מן הדרכים בהן בחרנו לעזור לכם, בעלי העסקים, היא באמצעות יצירה של תוכן איכותי, תכליתי וישים כדי שתוכלו לעזור לעסק שלכם לעשות בחירות חכמות ונכונות.

האקדמיה של אקספרט

8 מערכות מומלצות להקמת חנות אינטרנטית - השוואה

לרשימה המלאה

שימו לב: חשוב שתפנו לסופר-ספקים דרכנו ולא באופן ישיר- ככה תוכלו לקבל יחס ושירות מעולים!

למידע נוסף

מדוע גם לכם כדאי לפתוח חנות וירטואלית

  • המתחרים שלכם שם – חנויות וירטואליות הפכו לסטנדרט בקרב עסקים. בדיוק כפי שלא הייתם מעוניינים שבעולם האמיתי לקוח פוטנציאלי שמעוניין לקנות אצלכם יגיע בזמן שהחנות שלכם סגורה וכשהחנות המתחרה מעבר לכביש פתוחה, כך גם בעולם הוירטואלי. אם לקוח מחפש את המוצר שאתם מוכרים ברשת ורואה שהמתחרה שלכם מציע אותו ואתם לא – ההפסד יכול להיות עצום. מעבר לפספוס מכירה זו, קחו בחשבון שבפעם הבאה אותו הלקוח כבר ייכנס ישירות לחנות הוירטואלית של המתחרים ואף יספר עליה למכריו לכשיצטרכו אותה.

 

  • חיסכון בעלויות – באמצעות חנות וירטואלית ניתן להרחיב את הפעילות ללא צורך בפתיחת עוד סניף, בתשלומי שעות נוספות, בהעסקת עוד עובדים, בתשלומי שכירות, תשלומי ארנונה וכו'. בעוד שתפעול חנות פיזית מצריך משאבים רבים, תשתיות וכוח אדם אשר עולים לעסק כסף רב, התחזוקה של חנות וירטואלית זולה מאד ומאפשרת ליהנות מפלטפורמת שיווק ומכירה אשר נשארת פעילה כל יום, כל היום, בעלות נמוכה ביותר. כך, במקום להוציא עשרות ואף מאות שקלים בכל שעה על תחזוקת חנות פיזית, ניתן להוציא את אותו הסכום בעבור חודש שלם של תחזוקת חנות אינטרנטית.

 

  • הרחבת קהל היעד – בעוד חנות רגילה מאפשרת מכירת מוצרים ושירותים רק למבקרים בה פיזית, חנות וירטואלית מאפשרת רכישת מוצרים על ידי כל מי שיש לו חיבור לרשת, או במילים אחרות – על ידי כולם. כך, תוכלו להגיע לקהלים מגוונים ורחבים ביותר, שלא היו נכנסים פיזית לחנות ולאפשר ללקוחות הפוטנציאליים ליהנות ממוצרים שיגיעו אליהם מבלי לצאת מהבית (משלוח).

 

  • הרחבת תמהיל המוצרים – חנות וירטואלית מאפשרת לכם למכור יותר מוצרים ושירותים ללא כל צורך בשטח מדף בחנות. המוצרים המוצעים והנמכרים יכולים להיות מאוחסנים בכל מקום שתרצו, ללא כל צורך בהצגתם בחנות הפיזית.

 

  • הגדלת ההכנסה – באמצעות החנות הוירטואלית תוכלו למכור בכמות רבה יותר, מהר יותר, ליותר קהל ולאורך כל שעות היום. כך, אין ספק שהגדלת ההכנסה היא רק עניין של זמן.

 

  • שיווק וקידום מכירות– חנויות אינטרנטיות רבות מעניקות את הכלים הנחוצים לשליטה מלאה ומיידית במבצעים / הטבות / הצעות מחיר מיוחדות / קידום ופרסום מפולחים ועוד. עם חנויות אלה תוכלו ליצור את האטרקטיביות השיווקית הנדרשת בכל רגע נתון. כמו כן, פעילות שיווק דיגיטלית נכונה, תוביל בקלות את קהל היעד שלכם אל החנות הווירטואלית ואל תחילת מסע הקניות בה, המהווה עבור הלקוחות הפוטנציאליים תחליף נוח, קל ופשוט ביותר להגעה פיזית אל הסניף במטרה לרכוש את הפריטים הנמכרים בו.

 

האם חנות וירטואלית מתאימה לעסק שלכם?

התשובה היא חד משמעית – כן! אם אתם יכולים למכור את זה בחנות פיזית אתם יכולים (וצריכים) למכור את זה גם און ליין. כפי שצוין מעלה, ישנם יתרונות רבים לשימוש בחנות וירטואלית והיא מהווה הזדמנות עצומה לקידום העסק שלכם, לצמיחתו, לגדילתו ולהגדלת הרווחים. בקיצור – מדובר בהזדמנות שאתם לא יכולים לסרב לה.

אז כמה זה עולה?

עלות הקמת חנות וירטואלית תלויה במספר קריטריונים ובהם כיצד מוקמת החנות, מה סוג החנות, מה גודלה (מבחינת כמות עמודים ומוצרים), מהם הכלים והפונקציות המוצעים בחנות ועוד. כיום, ניתן להקים ולנהל חנויות אינטרנטיות במחירים המתאימים לכל כיס ולכל עסק – החל מעלות של עשרות בודדות של שקלים בחודש ועד למאות שקלים ואף יותר מכך, כשמדובר בחנויות מיוחדות ובבעלי מקצוע המתפעלים אותן עבורכם.

מתלבטים במי לבחור להקמת החנות?

ישנן חברות רבות המציעות שירותי הקמת חנויות וירטואליות, כאשר חלקן מתמחות בהקמת וניהול חנויות וירטואליות לעסקים קטנים, חלקן בהקמת חנויות קונספט, חלקן בפיתוח כלים ופונקציות לחנויות בהתאמה אישית ועוד. בבואכם לבחור בחברה להקמת החנות האינטרנטית הבאה שלכם, חשוב לוודא כי החברה אכן מתמחה בתחום זה, בעלת ניסיון ומעניקה את כלל השירותים הנדרשים לבעל העסק עבור החנות האינטרנטית, ניהולה, פעילויות השיווק וכו'.

לבחירת הספק לבניית החנות האינטרנטית שלכם חשיבות רבה, שכן עליו להתאים לאופי העסק שלכם, ליעדים, לקהל הלקוחות שלכם ולדרישות שתציבו בפניו, תוך תיאום ציפיות מלא ובמטרה לשרת את העסק שלכם ואתכם על הצד הטוב ביותר. שימו לב – בחירה בספק שאינו מתאים עבורכם, עלולה לגרום לבניית חנות שלא תהיה אטרקטיבית בעיני קהל היעד, לא תשיג את המטרות שהצבתם עבורה ולא תשיג לכם את החשיפה ואת היקף המכירות להם אתם מצפים. לכן, אל תהססו להיעזר במקורות המידע הרלוונטיים, למציאת ספק החנויות האינטרנטיות המושלם עבור העסק שלכם.

אנחנו באקספרט, פועלים על מנת להציג את מיטב הספקים ובעלי המקצוע בתחום, במטרה לסייע לעסקים הקטנים בתהליך הקמת החנות הווירטואלית המושלמת, תוך התאמה אופטימלית של הספקים לסוג העסק, למודל העסקי, לצרכיו, למאפייני העסק ולדרישות בעליו.

ברכותינו – הקמתם חנות וירטואלית! כעת, הכירו אותה לכולם! לאחר הקמת החנות הווירטואלית שלכם, עליכם לוודא שקהל היעד שלכם יכיר אותה. כיצד עושים זאת? שיווק דיגיטלי.

קידום אורגני, קידום ממומן ושימוש ברשתות חברתיות הם רק חלק מהכלים המקובלים והפופולאריים לקידום החנות האינטרנטית. לא יודעים כיצד לעשות זאת? אין בעיה. חלק מספקי שירותי הקמת ובניית החנויות הווירטואליות, מציעים גם את שירות זה. לחלופין, תוכלו להיעזר במקדמי אתרים, שייקחו את החנות שלכם הכי רחוק שאפשר ושגם עליהם נשמח להמליץ לכם כאן באקספרט.

זכרו – לאחר שהוקמה החנות האינטרנטית שלכם, עליכם להקפיד ולתחזק אותה, להציג את כלל המוצרים באופן מסודר ולעדכן את המחירים והמבצעים. כמו כן, השתמשו באופן תדיר בפונקציות וכלי השיווק הרלוונטיים למטרות קד"מ ועל מנת לנצל ככל הניתן את יתרונות החנות הווירטואלית שלכם, למקסם את המכירות ואת הרווחים.

פירוט על מערכת להקמת חנות אינטרנטית של כל אחד מהספקים המומלצים שלנו

5.0
חברת YALLA, מהמובילות בתחום, גאה להציג את הדור הבא של החנויות האינטרנטיות עם פלטפורמת Webzie החדשנית, בעלת ביצועי הקצה חסרי התחרות במהירות וביחס המרה. הפלטפורמה המהפכנית הוקמה הודות לידע וניסיון שהצטברו במהלך 12 שנות פעילות בתחום החנויות הווירטואליות והקמתן של אלפי חנויות. 
יתרונות וחסרונות
  • עיצובים יחודיים
  • ממשק ניהול קל לתפעול
  • שרתי אחסון מהירים
פיצ'רים מרכזיים
  • ממשק קל ופשוט לתפעול
  • הקמת חנות מא' ועד ת'
  • מבוססת פלטפורמה Webzie
  • מהירה
  • טכנולוגיה חדשנית
  • ללא תוספת תשלום!
  • תמיכה מלאה בשפות
  • ליווי ויחס אישי ברמה הגבוהה ביותר
ביקורות משתמשים
5.0
e-shop  היא הפלטפורמה המובילה והמתקדמת בישראל כיום לבניית אתרי איקומרס. היא נמצאת בחזית החדשנות עם כלים טכנולוגיים מתקדמים בשילוב מערכות AI לייעול תהליכים. המערכת מתעדכנת ומתחדשת בשוטף ולקוחות e-shop נהנים מפיצ'רים חדשניים. המטרה שלה היא לצייד אתכם בכלים שימושיים לתפעול אתר מכירות וניהול ההזמנות תחת ממשק נוח ויעיל.  אישופ מעניקה ללקוחותיה מעטפת 360 הכוללת מנהל פרויקט אישי בתהליך בניית האתר, תמיכה טכנית בעברית שזמינה לכל מענה ומחלקת דיגיטל מומחית לקידום ופרסום אתרי איקומרס שתמנף לכם את העסק קדימה. השירות של אישופ נותן לכם פתרון מקצה לקצה ושקט נפשי.
יתרונות וחסרונות
  • הכי הרבה ממשקים לחברות חיצוניות
  • מועדון לקוחות עם צבירת נקודות
  • דיוורים אוטומטיים להחזרת לקוחות לקנייה חוזרת
פיצ'רים מרכזיים
  • מנהל פרויקט בתחום שלך שילווה אותך לאורך כל תקופת ההקמה
  • מומחי דיגיטל - פרסום ממומן, קידום אורגני, וניהול סושיאל מדיה
  • תוסף למשיכת מוצרים מספקים
  • מערכת API מתקדמת - לסנכרון מוצרים, מלאים, מחירים לחנות הפיזית
  • התראות אוטומטיות על עדכון מלאי
  • סטטיסטיקות ונתונים
  • פתרונות סליקה מתקדמים (ביט, גוגל פיי, אפל פיי, ביי מי, קרנות שוטרים ועוד)
  • כלי מכירה ייחודיים להגדלת סל הרכישה ואחוזי ההמרה
  • שרתים איכותיים ומהירים
ביקורות משתמשים

עדיין לא דורג

shopup הם מומחים בהקמת חנויות מסחר מקוונות משנת 2008 אשר מפעילים ממשק המתמחה בהקמת חנויות ומכירות באינטרנט. shopup מספקת מערכת מובילה לניהול חנות, ממשק משתמש נוח בעברית, עיצוב מתקדם, UX/UI - ממשק משתמש קל ונוח להקטנת אחוזי נטישה, חיבור לשירותי סליקה ושילוח, הקמת רשימת דיוור וכלים לאינטרקציה עם המשתמש ועוד 
יתרונות וחסרונות
פיצ'רים מרכזיים
  • ממשק משתמש בשפה העברית קל ונוח לתפעול
  • חיבור לשירותי סליקה ושילוח
  • מוצרים ללא הגבלה
  • שרת מאובטח כולל גיבויים
ביקורות משתמשים
5.0
1net היא מערכת שיווק שמיועדת להקמת חנות אינטרנטית, דיוור אלקטרוני ודפי נחיתה. המערכת משלבת בתוכה את כל מה שצריך לניהול חנות אונליין ולשיווק העסק: סקרים, פרסום, כלי מעקב ועוד פיצ'רים, ללא צורך בידע טכני ועם שירות אישי בטלפון ואונליין. 1net מציעה גם התממשקות למערכות סליקה, חשבוניות, SAP, פריורטי וריווחית וגם שירותים נוספים
יתרונות וחסרונות
  • מערכת נוחה ושירות ברמה אחרת
  • מכיל את כל החידושים האפשריים
  • שירות ותמיכה ברמה בינלאומית
  • מערכת מעולה, ניהול פנטסטי ושירות איכותי
פיצ'רים מרכזיים
  • מוצרים ללא הגבלה
  • יכולת צ'אט כדי לתת שירות מיידי ללקוחות
  • יכולת קנייה מדף הפייסבוק
  • תמיכה בשפות ומטבעות. מאפשר לך למכור ולנהל גם מיסוי שונה לפי מדינה
  • הקמת מועדוני לקוחות,
  • אפליקציה סלולרית
  • חיבור ל-CRM
ביקורות משתמשים
5.0
Junami היא סוכנות דיגיטלית רב תחומית עם צוות עובדים מקצועיים ומוכשרים המשלבים ידע נרחב בתכנות והקמת אתרים. אנו מאמינים כי יש לתת דגש על ניהול התהליך כולו. יש להציב מטרות ויעדים ברורים, לתכנן את המטרות ותהליך העבודה באופן ברור ומשותף הכולל לוחות זמנים ומעקב – וכל זאת בשקיפות מלאה
יתרונות וחסרונות
  • צוות מקצועי ושירות אישי
  • שירות אישי וברמה הכי גבוהה שיש
פיצ'רים מרכזיים
  • חנות וירטואלית רספונסיבית
  • התממשקויות למערכות ניהול מלאי
  • תמיכה בשפות להפיכת החנות לבינלאומית
  • תוספים לחנות וירטואלית להגדלת נפח מכירות - קופונים
  • בניית אתרי וורדפרס מעוצבים
ביקורות משתמשים
5.0
צוות Web2 כולל אנשי מקצוע יצירתיים ומנוסים בתחום בניית האתרים באינטרנט ובסלולר. Web2 ידאגו לך לפיתרון כולל בכל השלבים מהשלב ההתחלתי ביותר ועד להשקת האתר. הליווי של Web2 יימשך גם לאחר השקת האתר וקידומו ברשת. החברה מתמחה בעיצוב ממשקי משתמש ומספקת פתרונות יצירתיים ומותאמים להרגלי גלישה וחוויית משתמש נכונה
יתרונות וחסרונות
  • שירות מעולה, מהיר ומקצועי
  • אתרים וחנויות ברמה מאוד גבוהה
  • עיצוב מדהים ללא פשרות
פיצ'רים מרכזיים
  • חנות וירטואלית רספונסיבית- מתאימה לסלולר
  • פלטפורמה על בסיס WordPress או Magento.
  • מציעים גם שיווק ופרסום בחבילות
  • מותאמת להעלאת מוצרים לזאפ
  • מערכת ניהול מלאי
  • חיבור למערכות סליקה
  • מערכת ניהול משתמשים -לקוחות
  • מערכת לקידום מכירות בחנות
  • התממשקות ל PayPal
ביקורות משתמשים

השוואה ראש בראש - בניית חנות וירטואלית

צעדים ראשונים בהקמת חנות אינטרנטית

יותר ויותר עסקים עוברים למכור OnLine ונהנים מהיתרונות הגדולים של פעילות מסחר אלקטרוני. במאמר זה נמליץ לכם על הצעדים הראשונים של עסק שרוצה לעבור למכירות OnLine

אז מהם היתרונות של חנות אינטרנטית?

  • לא משלמים שכירות
  • הפעילות נעשית 24/7
  • חשיפה לקהל הרבה יותר גדול
  • הגעה לקהלים בחו"ל
  • ועוד יתרונות רבים

חשוב להבין שחנות אונליין היא תהליך שלם

הקמת חנות אינטרנטית משמעותה הקמת סניף לכל דבר ועניין, חשוב להבין שיש כאן תהליך שידרוש משאבים של זמן, כסף ותשומת לב ניהולית. חשוב להגיע לתהליך זה מתוך ועם אסטרטגיה ברורה של העסק (השאלה הראשונה שנצטרך לענות עליה היא: מדוע אנו בוחרים למכור און ליין?) האסטרטגיה תעזור לנו לקבל החלטות נבונות יותר במהלך המסע

 

סגירת בתי עסק 2020

חובה לבצע איפיון של החנות שאנחנו רוצים להקים

לפני שאנו ניגשים להניח את התשתיות בבית חדש או במשרד חדש שאנו בונים, אנו מתכננים לפרטי פרטים את התוכניות בעזרת אדריכל, באון ליין האדריכל נקרא "מאפיין" וויתור על השלב יעלה לנו בהמשך הרבה כסף זמן ותסכול. חשוב להבין בדיוק מה העסק שלנו צריך, איזה ממשקים חשוב שיהיו באתר ואיזה תהליכים יהיו באוטומציה מלאה וחלקית.

 

בשלב האיפיון חשוב להגדיר למאפיין גם אופציות עתידיות (למשל בשלב הראשון שלכם האתר בעברית, אך בעתיד תרצו להוסיף לו שפות נוספות) – אמירה מסוג זו יכולה לגרום למאפיין לבחור בכלל פלטפורמה (מערכת) אחרת לחלוטין שתומכת באופציה הזו.

 

מנגד, חשוב להגיע לתהליך האיפיון "צנועים" – עם הצרכים המדויקים ביותר שאנו צריכים ולא שאיפות גבוהות מדי, כי אז הצעות המחיר שנקבל למערכת יהיו גבוהות מאוד.

 

במקביל לבחירת הספק שיבנה לכם את האתר או ממשק שבו תשב החנות הווירטואלית שלכם יש לבצע רכישת דומיין מתאים ואפשר לעשות זאת עוד הרבה לפני, כדי לבחור בשם הכי מתאים בעברית או אנגלית, מומלץ שהסיומת תהיה com שתאפשר יתרון לחנויות וירטואליות.

טיפ חשוב בשלב האיפיון

בקרו באתרים דומים או של מתחרים, השלימו תהליך רכישה מלא (כולל קבלת החבילה) ורשמו בצד אילו רעיונות אהבתם כלקוחות ואיזה פחות. דבר זה יעזור לכם לדייק את עצמכם בשלב כתיבת האיפיון שלכם.

בחירת הפלטפורמה שבה תקימו את החנות חשובה ביותר

לכל מערכת יתרונות וחסרונות משלה, חשוב להבין שהמערכות מתחלקות ל-2 משפחות:

 

  • Saas – שירות כתוכנה, בעצם מערכות "סגורות" (לדוגמת שופייפי וויקס) – המערכות נורא מוגבלות בשינויים שניתן לעשות בהן, אך מצד שני מוזילות עלויות וזמני הקמה. במידה והצרכים שלכם בסייסים, מערכת סגורה בהחלט יכולה להוות פתרון טוב עבורכם.

 

  • Open Source – מערכות קוד פתוח (לדוגמת מג'נטו ווורדפרס) – מערכות אלו ניתנות כמעט לכל שינוי, אך מנגד, עלות וזמן ההקמה דורשים יותר משאבים. במידה ותצטרכו ממשקים משמעותיים (למשל אוטומציה לחברת משלוחים, מערכת הנהלת חשבונות וכו') – יכול להיות מאוד שתהיו מוכרחים לבחור באחת מהמערכות הפתוחות.

באיקומרס אין copy paste

יצא לי לנהל לא מעט פעילות און ליין, רובן לחו"ל. אם יש משהו אחד שלמדתי זה שאין כללים קבועים. יכולות להיות 2 חברות קוסמטיקה שמוכרת באותה זירת מסחר (אמזון) לאותו קהל יעד. גם אם נקטתי באותן פעולות, אחת תהיה הצלחה מסחררת ואחת פחות. משם למדתי שבאיקומרס אין copy paste. כל מותג שוק קהל מוצר צריך פיצוח, חשיבה, המון ניתוחים והמון AB testing. איקומרס זה לא הכנסה פסיבית, איקומרס זה עבודה קשה. אבל כשהעסק מתמיד בערוץ הזה זה יהיה הערוץ מכירה הבלתי מוגבל שלו, הפוטנציאל של נתח השוק הוא אינסופי

ניר-זיגדון

ניר זיגדון

מייסד ecommunity ומומחה להקמת חנויות אונליין

מתי להתייעץ עם מומחה?

לאחר שיש לכם ביד איפיון, תוכלו לפנות לבתי תוכנה או פרילנסרים על מנת להקים את המערכת. המומחים מתמקצעים בפלטפורמות (שופייפי / וויקס / וורדפרס / מג'נטו) ולכן כל מומחה "יוביל" אתכם למערכת שבה הוא מומחה וזהו לא בהכרח הפתרון המתאים לכם. עליכם לפנות למומחים לאחר שאתם יודעים ומגובשים בפלטפורמה המתאימה לכם – זאת תדעו לאחר איפיון נכון והתייעצות.

חנות קניות אונליין

עכשיו מגיע שלב השיווק

חוץ מתהליך ההקמה הטכני אתם צריכים במקביל לבצע תהליך שיווקי, ובו תכינו את החומרים השיווקיים

 

1. איזה מהמוצרים יהיו באתר?

 

האם נכון לכם להעלות את כל המוצרים לאתר? האם כל המוצרים גורמים לחוויה חיוביות עבור הלקוחות? האם אתם יודעים לשלוט במלאי בכל רגע נתון על כל מוצר? אלו שאלות שתצטרכו לקבל עליהן החלטה בציר השיווקי.

 

2. תמונות הן כלי שמוכר

 

כל מוצר שיעלה לאתר מחויב בתמונות שיווקיות שלו ורצוי יותר מאחת. חשוב מאוד להראות את אופן השימוש במוצר, רקע לבן תמיד מוכר יותר, תמונות אותנטיות לרוב מנצחות. אין טעם להראות את האריזה למשל. המקום שבו אין לחסוך זה בתמונות, יש לבחור צלם שצילם בעבר מוצרים דומים (צלם בגדים מעולה לא בהכרח יידע לצלם תכשיטים בצורה נכונה).

 

3. כתיבה שיווקית

 

כאשר לקוח נכנס לחנות פיזית יש לו את מי לשאול שאלות (איזה סוג בד? כיצד מכבסים? האם הטלוויזיה הזו היא חכמה?) באתר שלכם לרוב לא יהיה לו את מי לשאול, לכן חשוב לכתוב את התשובות לשאלות נפוצות בתיאור המוצר.

web2

חייג עכשיו 072-3301999

e-shop

חייג עכשיו 072-3316222

1net

חייג עכשיו 072-3300954

מזל טוב! יש לכם אתר - מה עושים עכשיו?

הקמתם חנות מדהימה, מה עכשיו? אתם נכנסים לשגרת חנות, אז הנה מספר טיפים לניהול השיגרה:

 

♦ שירות לקוחות און ליין – הוספת כפתור (פייסבוק מסנג'ר או וואצאפ) – כאשר אדם עונה מהצד השני זה מקפיץ את אחוז המכירות באופן מפתיע ונותן חווית שירות חיובית ללקוחות.

 

♦  לשלוח בזמן ולבחור ספק הפצה – עבור המוכרים (לרוב) המכירה מסתיימת כאשר הלקוח שילם, עבור הלקוח תהליך ואופן קבלת המוצר הינו חלק מחוויית הרכישה, חשוב לבחור חברת הפצה ששולחת מהר (עד 3 ימי עסקים זה הסטנדרט בישראל) ושמספקת את המוצר בצורה ראויה לבית הלקוח או למקום איסוף בקרבתו. לא בטוחים במי לבחור? נסו את החברות בתור לקוחות ותראו באיזה חברה קיבלתם חוויה חיובית.

 

♦  ניהול תקציב שיווק – גם אם הקמתם חנות מושלמת, אבל אף אחד לא יודע על קיומה, היא לא תמכור. חשוב להיעזר באנשי מקצוע בכל תחום הקידום הדיגיטלי על מנת להביא תנועה לחנות. יש לעקוב על ידי גוגל אנליטיקס על יחס ההמרה (מספר כניסות חלקי מספר עסקאות) ולראות שהוא משתפר עם הזמן.

 

השלב הבא יכול להיות פתיחת חנות בינלאומית על מנת להגיע לשווקים במקומות אחרים בעולם וכמובן להגדיל בצורה משמעותית את כמות הלקוחות באתר.

זהו, עכשיו כל מה שנותר לכם לעשות זה לבחור את אחד או יותר מהספקים הנבחרים שלנו, לקבל מהם הצעת מחיר ולהתחיל להרוויח!

שאלות נפוצות

איך אדע איך להקים אתר אינטרנט?

כדאי להיכנס לכל מיני אתרים ולבדוק מה מהם נראה לך מרשים ויעיל, לקרוא על הנושא, להתייעץ עם מומחים לבניית אתרים שייתנו לך את ההמלצות שלהם ולשאול מכרים וחברים

באיזו פלטפורמה כדאי לבנות אתר?

יש שתי פלטפורמות עיקריות שאפשרי לשלם להן ולהקים דרכן אתר לכל מטרה או שתקימו אתר עצמאי עם דומיין שלכם ותפתחו אותו מאפס באמצעות אנשי מקצוע בתחום בניית האתרים

האם יש עסקים שעובדים ללא אתר אינטרנט?

כיום מעטים העסקים שלא עובדים עם אתר אינטרנט, מדובר בייחוד בעסקים קטנים או ותיקים שמתבססים על קהל קבוע. כל עסק שרוצה לגדול ולהתפתח בונה כצעד ראשוני אתר שבו ניתן להכיר אותו

מה עלי לעשות כדי לקדם את העסק שלי באינטרנט?

כדאי לחשוב על בניית אתר אינטרנט מקצועי, אחסון לאתר ושם דומיין, או שימוש בספקים שנותנים את המעטפת הזו. כמובן שרצוי שהאתר יקודם במנועי החיפוש, יעוצב כראוי, יכיל תוכן רלוונטי ויהיה זמין גם בגרסת מובייל