קבלו הצעת מחיר מהירה

אנא מלאו את הפרטים ונשלח אליכם את הצעת המחיר

תודה! ההצעה בדרך אליכם

מחפשים מעצב גרפי? רשימת מעצבים גרפיים (לעסקים) מומלצים ביותר (מעודכן 2024)

כל עסק זקוק לשירותי מעצב גרפי או מעצבת גרפית ורבים משתמשים בשירות של סטודיו לעיצוב לצורך הפקת פליירים, לוגו וכרטיס ביקור, וכמובן לעיתים מיתוג עסקי כולל לעסק בתחילת דרכו (ובכלל עיצוב גרפי לעסקים). גם עסקים ותיקים נעזרים רבות בשירותים של מעצבים גרפיים ואנחנו באתר אקספרט ריכזנו לכם את הטובים ביותר, כולל המלצות.

קרא עוד

עודכן ב- 29 מרץ 2024

דנה ישעיהו

דנה ישעיהו

מומחית בשיווק ומיתוג

עודכן ב- 29 מרץ 2024

בעשורים האחרונים השימוש בעיצוב גרפי לעסקים התרחב באופן ניכר. כך שאם בעבר עסקים רבים נעזרו בסטודיו לעיצוב גרפי בעיקר לצורך עיצוב לוגו ועיצוב חומרים מודפסים, הרי שכיום השימוש בוויזואליה מתפרש על פני פלטפורמות וערוצים שונים וכולל מגוון רחב של תוצרים ויזואליים.  מה גם שבימינו, עיצוב גרפי לא משמש רק לצורך אסתטיקה, אלא מהווה חלק בלתי נפרד מהאסטרטגיה השיווקית של העסק, במטרה למשוך לקוחות רבים ולהגדיל את הכנסות העסק בטווח הארוך.

 

עם זאת, לצד הדרישה הגבוהה למעצבים גרפיים, עסקים רבים מתקשים לבחור בספק הנכון ביותר עבורם, בין אם בשל היצע רב של מעצבים גרפיים (או מעצבות גרפיות), תקציב מוגבל, או קושי להגדיר את הצרכים הוויזואליים הספציפיים של העסק. בדיוק לשם כך החלטנו לרכז עבורכם רשימה של ספקים מומלצים בתחום, לצד טיפים שיסייעו לכם לעשות את הבחירה הטובה ביותר.

מה הוא סופר-ספק?

ספק שסטנדרט של מצוינות בלתי מתפשרת הוא ערך עליון בתפיסת ההפעלה שלו

ספק שהתחייב, כן כן- התחייב, לתת שירות מעולה לעסקים של אקספרט

ספק שהתחייב לבחון ובמידת האפשר להציע הטבות ייחודיות לעסקים של אקספרט

ספק שממוצע ציון שביעות הרצון שקיבל מלקוחותיו גבוה מ-90%

המחויבות של אקספרט לבעלי עסקים
סופר-ספק
למצוא לכם התאמות מושלמות

באקספרט תמצאו מידע על ספקים מעולים (סופר-ספקים) שעברו בדיקה והתאמה מלאה לצרכים שלכם, בעלי העסקים. בחירה בספק של אקספרט תבטיח לכם פתרון איכותי ולא מתפשר ולעתים קרובות- גם הטבה ייחודית.

קראו עוד על החזון של אקספרט
לימודים
לחלוק אתכם את הידע שלנו

אנחנו מאמינים שידע זה כוח. אחת מן הדרכים בהן בחרנו לעזור לכם, בעלי העסקים, היא באמצעות יצירה של תוכן איכותי, תכליתי וישים כדי שתוכלו לעזור לעסק שלכם לעשות בחירות חכמות ונכונות.

האקדמיה של אקספרט

רשימת מעצבי / מעצבות גרפיות מובילות

לרשימה המלאה

שימו לב: חשוב שתפנו לסופר-ספקים דרכנו ולא באופן ישיר- ככה תוכלו לקבל יחס ושירות מעולים!

למידע נוסף

בחירה בסטודיו לעיצוב גרפי – איך זה מסייע לעסק?

אם בעבר לקוחות רבים נחשפו למותג כזה או אחר דרך אמצעי המדיה המסורתיים או באמצעות שלטי חוצות ופרסום פרונטלי, הרי שכיום הפרסום ברובו מתבצע אונליין ברשת באופן נגיש יותר ומתפרש על פני פלטפורמות שונות. לצד זאת, הפרסום ברשת יצר תחרותיות גדולה יותר בין המותגים השונים, בעיקר כשמדובר בעסקים קטנים ובינוניים. וכאן נכנס לתמונה ההיבט הוויזואלי. שכן, עיצוב גרפי הפך לכלי אסטרטגי חשוב ביותר לצורך שיווק העסק והצלחתו. אז איך עיצוב גרפי יכול לסייע לעסק שלכם בטווח הארוך? להלן מספר דרכים מרכזיות:

מסרים ויזואליים מתבלטים על פני מסרים מילוליים

מחקרים רבים שנערכו לאורך השנים מצאו כי האדם מסוגל לעבד טוב יותר אלמנטים ויזואליים לעומת טקסטים ואמצעי מידע נוספים. ואכן, פעמים רבות, הפן החזותי מהווה מקור משיכה ראשוני וקריטי עבור לקוחות פוטנציאליים. בחירה בסטודיו לעיצוב גרפי מקצועי המציע מגוון רחב של שירותים, תסייע לכם לייצר זהות וויזואלית ייחודית ומעניינת עבור העסק שלכם, במטרה למשוך כמה שיותר לקוחות חדשים ולשמר את הלקוחות הקיימים לאורך זמן.

יצירת בידול

השימוש ברשת אמנם הנגיש את הפרסום עבור עסקים רבים, אך לצד זאת, התחרותיות בשוק רק והולכת וגוברת, גם כשמדובר בתחומים פחות מבוקשים. על מנת ליצור בידול ולהתבלט לעומת המתחרים, חשוב ליישם אסטרטגיה ויזואלית מותאמת וייחודית וללכוד את תשומת לבם של הלקוחות הפוטנציאלים. לצורך כך חשוב להסתייע בשירותיו של מעצב גרפי מנוסה ומקצועי שיסייע לכם להעביר את החזון של העסק באמצעות אלמנטים וויזואליים מותאמים ולהבליט את השפה המיתוגית של העסק. לצד זאת, חשוב לשמור על קו עיצובי עקבי, במטרה לייצר זהות עיצובית ייחודית.

עיצוב גרפי מושקע = מקצועיות

עסקים קטנים רבים בתחילת דרכם מעדיפים להימנע מהשקעה בפן הוויזואלי בשל חוסר תקציב. אך פעמים רבות מדובר בצעד חורץ גורלות. אמנם ניסיון ומקצועיות הם תוצר של עבודה קשה וממושכת, אך השקעה בפן העיצובי של העסק עשויה ליצור רושם טוב יותר בעיני הלקוח הפוטנציאלי ולייצר תחושה של מקצועיות ואמון. כך לדוגמא, פעמים רבות אתר עסק אפרורי ולא מושקע או דף נחיתה חובבני שלא מעוצב באופן ידידותי וברור, עשויים להרתיע את הגולש ולגרום לו לנטוש לטובת מתחרים אחרים. עיצוב גרפי מושקע לעומת זאת, עשוי לסייע לכם להעביר את החזון של העסק באופן יצירתי ומדויק יותר ובכך לייצר רושם מקצועי יותר מצד הלקוח ולרכוש את אמונו בטווח הארוך.

5.0
סטודיו מישמיש-דיזיין מלווה אותך החל משלב פיתוח הרעיון הראשוני ועד להפקתו המלאה של הפרוייקט. המומחיות שלנו היא לתרגם את החזון של צרכי העסק שלך בצורה הקריאטיבית ביותר ובאופן שיגרום לך להיות בולט. בין ההתמחויות שלנו מיתוג בית העסק, עיצוב לוגו ומיתוג עסקי, עיצוב גרפי לדיגיטל, עיצוב לוגו ומיתוג עסקי
יתרונות וחסרונות
פיצ'רים מרכזיים
  • תהליך עבודה מהיר, אישי,מקצועי ונעים
  • עמידה בלוחות זמנים
  • 14 שנות ניסיון
ביקורות משתמשים
5.0
נייטצ'ר סטודיו הוא סטודיו לעיצוב שמספק את כל שירותי העיצוב לדפוס שאתם זקוקים לבית העסק או לחברה, מעיצוב כרטיס ביקור ועד עיצוב החללים שישמשו את העסק שלכם ביום יום. תערוכות, ספרים, ואפילו פרויקטים מיוחדים כמו אריזות שונות, שימשכו את עיני הלקוחות שלכם.
יתרונות וחסרונות
פיצ'רים מרכזיים
  • נותנים את כל שירותי עיצוב לדפוס
  • ניסיון רב שנים
  • דור שני בעיצוב גרפי
  • מיתוג עסקים
  • עיצוב לוגו
ביקורות משתמשים

עדיין לא דורג

לסטודיו ירוק יש את היכולת למתג עסקים בצורה יחודית ומקצועית המתאימה לקהל היעד. בנוסף למיתוג עסקים אנו נותנים שירותי עיצוב לדפוס וגם לדיגיטל - מעיצוב מוצרי הפרסום לדפוס ולרשת דרך דפי נחיתה ועד בניית אתרים בוורדפרס ועיצוב אפליקציות
יתרונות וחסרונות
פיצ'רים מרכזיים
  • שרותי עיצוב מא' עד ת'
  • עשיה מקצועית ירוקה לקידום האג׳נדה הסביבית
  • גמישה ויצירתית
ביקורות משתמשים

עדיין לא דורג

צוות סטודיו או.קיי מתמחה ביצירת עזרי שיווק מתקדמים עבור עסקים, חברות מקומיות ובינלאומיות וכן לעמותות. השירות של סטודיו או. קיי נעשה בחמישה תחומי עיצוב: תדמית עסקית, עזרים לקידום שיווקי, הפקת קטלוגים, תיק תורם ומגזינים, אינטרנט ודיגיטל – עיצוב אתרים ופרויקטים מיוחדים
יתרונות וחסרונות
פיצ'רים מרכזיים
  • 10 שנות נסיון לקהל העסקי
  • הקשר שלנו הוא אישי, חם ומכיל
  • עמידה בלוחות זמנים ויעדים
ביקורות משתמשים

השוואה ראש בראש - מעצבים גרפיים

שירותי עיצוב גרפי לעסקים – המדריך המלא

תחום העיצוב הגרפי הינו חלק בלתי נפרד ממיתוגו, מיצובו ובידולו של כל עסק. כמו כן, לעיצוב הגרפי חשיבות גבוהה במשיכת תשומת ליבו של הלקוח הפוטנציאלי, ביצירת תדמית העסק בעיניו ובסופו של דבר במשיכתו אל העסק ובהנעתו לפעולה. בעלי עסקים? מנהלי שיווק? מקדמי מכירות? כך תחשפו את העסק, תיצרו את הרושם הנכון בעיני המתבונן, תמשכו לקוחות ובסופו של דבר גם תגדילו רווחים. עיצוב גרפי לעסקים – כשתמונה אחת שווה 1000 מילים (והרבה כסף).

 

 

חשבו לרגע על הסמל של רכב החלומות שלכם, על הלוגו של המסעדה או הבר האהובים עליכם ועל מודעת הפרסומת של בית המלון בו אתם רוצים להתארח בחופשתכם הבאה. הרגשות, התחושות והרצונות שמתעוררים בכם כשאתם חושבים על כל אלו, הם המהות של תחום העיצוב הגרפי ושל התורה השלמה העומדת מאחורי תחום זה.

 

 

אם גם אתם רוצים שהלוגו שלכם, אתר הבית, מודעת הפרסום והדיוור, הפוסט, המצגות וכלל החומרים השיווקיים יצרו את אותן תחושות גם אצל קהל היעד שלכם ויניעו אותו לפעולה, עיצוב גרפי מקצועי ואיכותי הוא הסוד (והיסוד).

אז איך תבחרו מעצבים גרפיים או חברת עיצוב? מדוע חשוב להיעזר בשירותי עיצוב מקצועיים? מה התוצרים המוצעים על ידי מעצבים גרפיים ולא פחות חשוב – כמה זה יעלה לכם?

ריכזנו עבורכם את כל המידע הנחוץ למציאת שירותי העיצוב האידיאליים עבור העסק שלכם וליצירת החומרים הגרפיים המושלמים, מהם אף אחד מלקוחותיכם הפוטנציאליים לא יוכל להתעלם.

חשיבות החומרים הגרפיים בעולם העסקים

בעידן הדיגיטל, בשוק התחרותי של ימינו ובעולם בו הלקוחות "מותקפים" ומוקפים במסרים שיווקיים, עולה הצורך ביצירת בידול ובולטות בעיני קהל היעד, משיכת תשומת ליבם ויצירת רושם ראשוני חיובי תוך הנעת הלקוח הפוטנציאלי לפעולה הרצויה (יצירת קשר, רכישה, השארת פרטים וכו').

 

כך, כוחם של העיצוב והנראות של כלל החומרים הגרפיים מתעצמת, עובדה הדורשת מכם, בעלי העסקים ומנהלי השיווק, ליצור את החומרים הגרפיים המושלמים שייצגו את העסק שלכם, את פעילותו ואת מטרותיו.

 

החומרים הגרפיים הנדרשים בעולם העסקים מלווים את העסק שלכם כבר מרגע הייוסדו ולאורך כל חייו: החל מהלוגו המייצג את המותג, דרך אתר האינטרנט ועמודי הרשתות החברתיות המייצגים את העסק והחומרים המודפסים (כרטיסי ביקור, ניירת משרדית, ברושורים וכו') ועד לפרסומות ומצגות המשמשות לצרכי שיווק וקידום מכירות.

 

על מנת ליצור את חומרים אלו בהתאם למאפייני העסק ורוח המותג, נדרשת מיומנות רבה והבנה של עולם העיצוב כמו גם של ההשלכות של סוגי העיצובים השונים, הצבעים, הפונטים וכו' על הצופה, בכל אחד מהתוצרים:

לוגו ומיתוג – מיתוג העסק כולל את יצירת השפה העיצובית המייצגת עבורה ובראשה הלוגו – הסמל המייצג של העסק, שתפקידם לייצג את מהותו של העסק, פעילותו, ערכיו, את המסרים שמעוניין להעביר למי שנחשפים אליהם ואת התחושות והתדמית שמעוניין ליצור בקרב הלקוחות הפוטנציאליים והלקוחות הקיימים. במסגרת קביעת השפה העיצובית, ייבחרו הצבעים, הפונטים והסמלים שייצגו את העסק מבחינה ויזואלית בדיגיטל ובדפוס.

 

אתר האינטרנט – אתר האינטרנט מהווה בימינו כרטיס הביקור הראשי של העסק. חשיבות נראותו של האתר רבה, שכן הרושם הראשוני שנראותו תיצור על הצופה, הוא שיכריע כבר בשניותיו הראשונות של הגולש באתר, אם ימשיך לגלוש ולחקור את האתר או שמא יחליט לנטוש את האתר ולחפש אחר אתר אחר שיימצא בעיניו יותר אטרקטיבי.

 

רשתות חבריות – הפעילות ברשתות החברתיות הפכה בעשור האחרון לחלק עיקרי מפעילות השיווק של העסקים. בין אם מדובר בניהול עמוד עסק ובין אם בניהול קמפיינים למטרות חשיפה או הנעה לפעולה, הצלחת הפעילות תלויה בנראות ומחייבת עסקים ביצירת תכנים אשר מושכים את תשומת ליבו של הגולש ובולטים בין אינספור המסרים, הפוסטים, ההודעות והפרסומים, המציפים אותו בעת הגלישה ברשתות החברתיות.

 

ניירת משרדית – על אף שאנו חיים בעידן הדיגיטל, זכרו שעדיין ישנה חשיבות רבה לחומר המודפס. כרטיסי הביקור, פליירים, רולאפים, פולדרים, קטלוגים, גלויות וחומרים שיווקיים רבים עדיין מוגשים ומוצגים פיזית כחומרים מודפסים ועליהם לייצג כראוי את המותג, תוך התאמה מלאה לשפה העיצובית שהוגדרה לעסק, למסרים ולתחושות שמעוניינים להעביר למקבל החומרים המודפסים, לרושם ולמיצוב שמעוניינים ליצור.

 

מצגות – רבים נוטים להקל ראש בחשיבות עיצוב המצגות המשמשות את העסק לצרכים שיווקיים ומכירתיים. על אף שיצירת מצגת נתפסת כפעולה פשוטה למדיי, הנעתם לפעולה של הצופים בה והרושם שייווצר עליהם תלויים באופן ניכר בנראות השקופיות, באסתטיקה ובמסרים המועברים בה באופן ויזואלי (צבעים, רקעים, תמונות וכו').

את התוצרים הגרפיים הנ"ל מייצרים כאמור בעלי מקצוע מתחום העיצוב הגרפי. על מנת לקבל תוצרים איכותיים אשר ישיגו את מטרתם, יצרו את הרושם הרצוי, ימצבו את העסק כנדרש ויניעו את קהל היעד לפעולה, עליכם לבחור בבעל מקצוע מנוסה, מיומן ומקצועי, שהינו בעל הידע, ההכשרה, היכולות והכישורים המתאימים ליצירת חומרים גרפיים בהתאמה אישית לעסק, לפעילותו ולמטרותיו.

מעצבים גרפיים, גרפיקאים או חברות עיצוב גרפי – מצאו את ההבדלים

על אף שנותני השירות המוזכרים בכותרת נשמעים כאילו הינם בעלי הכשרה זהה ויכולת לתת את אותו השירות, אין זה המצב בפועל. רבים אינם יודעים זאת, אך קיים הבדל מהותי בין הכשרתם של גרפיקאים לזו של מעצבים גרפיים ובעקבות כך גם ביכולותיהם.

 

מעצבים גרפיים – מאחורי העיסוק בעיצוב גרפי עומדת תורה שלמה הכוללת מגוון רחב של תחומים מעולם התקשורת החזותית ובהם עיצוב ייעודי לדיגיטל ולדפוס, שימוש בתוכנות גרפיות, טיפוגרפיה, קליגרפיה, טכניקות גרפיות, קריאייטיב ופרסום, מיתוג, סמלים, צבעים ומשמעותם, עיבוד תמונה, שרטוט, הכנה לדפוס ועוד. מעצבים גרפיים הינם בעלי מקצוע אשר עוברים הכשרה אקדמאית, הסמכה מקצועית והתמחות בכלל תחומים אלו, במסגרת לימודי תואר אקדמאי. הלימודים אורכים כ – 4 שנים ובסיומם מקבלים המעצבים הגרפיים תעודה מקצועית רשמית המעידה על הידע, הניסיון והכישורים שרכשו. 

 

גרפיקאים – בניגוד למעצבים גרפיים, גרפיקאים אינם בעלי הכשרה אקדמאית מקיפה בתחום וכינוי מקצועי זה ניתן לרוב גם למי שעשו אך ורק קורס ייעודי בודד או מספר קורסים הנוגעים לשימוש בתוכנות גרפיות או לחלק מתחומי העיצוב הגרפי. בהתאמה, גם כישוריהם, יכולותיהם, ניסיונם והידע בתחום אינם תואמים לאלו של המעצבים הגרפיים.

 

עם זאת, ביכולתם לתת שירותי עיצוב בתחומים בהם התמחו. 

 

חברות עיצוב גרפי (סטודיו לעיצוב) – חברות העוסקות במתן שירותי עיצוב גרפי, המכונות לרוב "סטודיו לעיצוב", מעניקות שירותי עיצוב מקיפים, לדיגיטל ולדפוס, לעסקים וללקוחות פרטיים. בסטודיו מועסקים לרוב מספר גרפיקאים או מעצבים גרפיים, הפועלים תחת בעלי הסטודיו, המחלקים את הפרויקטים והלקוחות השונים ביניהם. 

 

מכיוון שמדובר בצוות עובדים, יכול הלקוח ליהנות הן מקבלת התוצרים הנדרשים במהירות והן מהעובדה שתוצרים אלו מתקבלים לאחר שעברו ביקורת של המפקח מטעם הסטודיו.

עלויות שירותי עיצוב

בתחום העיצוב ישנו מגוון רחב ביותר של תוצרים ואף אופן יצירתם משתנה כמובן בין נותני השירות השונים. בהתאם, גם מחירי שירותי העיצוב אינם קבועים ונגזרים ממספר משתנים עיקריים:

התוצרים הנדרשים – לכל תוצר ישנו תמחור שונה התלוי בזמן העבודה, במיומנות הנדרשת ליצירתו וכמובן בתועלת ובערך שאותו תוצר מעניק למבקש השירות. לשם הדוגמא, כרטיס ביקור שעיצובו פשוט ודורש לרוב אך ורק ארגון של הלוגו והטקסט הנדרשים לא יכול להיות מתומחר באותו אופן שיתומחר לוגו אשר יצירתו דורשת מחשבה רבה, ניסיון ויצירת שפה עיצובית חדשה, התאמה של כל אלו לפעילות העסק, מאפייניו וערכיו.

 

כך, עלות של כרטיס ביקור עומדת על כ – 300 ₪, בעוד עיצוב לוגו (עם מספר סקיצות מוגבל וקבוע מראש) יעלה בממוצע 800-900 ₪.

 

תמחור לפי תוצר / שעה – התמחור של החומרים הגרפיים הנדרשים יכול להיקבע על פי תמחור קבוע לתוצר או לפי שעת עבודה. לתוצרים רבים שזמן ואופן יצירתם אחידים למדי, מוצע לעיתים מחיר קבוע (לשיקול דעתו של נותן השירות), בעוד לתוצרים אחרים אשר הזמן הנדרש ליצירתם ואופן יצירתם משתנים, ייתכן תמחור בהתאם לזמן העבודה בפועל.

 

בין המחירים הקבועים ניתן למצוא מוצרי דפוס בסיסיים כגון: כרטיסי ביקור (כ – 300 ₪), פוסטר/רולאפ (כ – 400 ₪), פלייר (כ – 300 ₪), שלט לחנות (200-300 ₪) ועוד. עבור מוצרי דפוס מורכבים יותר כדוגמת עיצוב אריזות, מגזינים פולדרים וכו', טווח המחירים בין נותני השירות השונים עשוי להיות רחב מאד ותלוי ביתר משתני התמחור.

 

גם בתחום הדיגיטל יתומחרו תוצרים מסוימים במחירים קבועים, כדוגמת פוסטים (100-300 ₪), בעוד לתוצרים מורכבים כדוגמת עיצוב אתר יינתן תמחור שיכול לנוע בטווח רחב של אלפי שקלים בין נותני השירות השונים.

 

לעומת זאת, כשמדובר בתמחור שעתי לפי זמן העבודה, השכר הממוצע עומד כיום על כ 150-170 ₪ לשעה.

 

נותן השירות – אחד המשתנים המשפיעים מאד על התמחור הוא נותן השירות. 

 

כאשר מדובר בגרפיקאי שאינו בעל הכשרה אקדמאית אשר נדרש לבצע עבודת עיצוב פשוטה, יינתן תמחור זול יחסית, העשוי להיות מושפע מפשטות העבודה, מהרצון של הגרפיקאי לקבל את הפרויקט (על ידי מתן הצעת מחיר תחרותית) ומתוך ידיעה שאינו יכול לדרוש מחיר המשתווה למעצב גרפי או סטודיו לעיצוב.

 

מעצב גרפי לעומת זאת, יתמחר את תוצריו ואת שעות עבודתו במחיר הממוצע בשוק ואף בעלות גבוהה יותר, הנגזרת מהידע וההכשרה הנרחבים שרכש, מכישוריו ומיכולותיו. 

 

סטודיו לעיצוב יתמחר את תוצריו לעיתים במחירים גבוהים יחסית, שכן עליו להעמיס את עלויות בית העסק, העובדים, הציוד ויתר העלויות הקבועות של העסק. עם זאת, העובדה שישנם מספר עובדים והיכולת לייעל את העבודה וליצור את החומרים הנדרשים בזמן קצר יותר ובכמויות גדולות יותר עשויות דווקא להוזיל את מחירם של שירותי עיצוב מסויימים.

 

ותק וניסיון – כמו בכל תחום אחר, גם בתחום העיצוב לוותק ולניסיון ישנו מחיר. חברות עיצוב ומעצבים גרפיים וותיקים, בעלי תיק עבודות מכובד וניסיון רב, יתמחרו את תוצריהם בהתאם. לעומת זאת, גרפיקאים, מעצבים וחברות שאינם בעלי ניסיון, יתמחרו את מוצריהם בזול ובאופן תחרותי.

כך תבחרו את נותן השירות המתאים ביותר לעסק שלכם

בבואכם לבחור את נותן השירות ליצירת העיצובים הגרפיים הנדרשים עבור העסק שלכם, עליכם לזכור שלנראות התוצר הסופי ישנה חשיבות רבה והשלכות על הצופים בו ועל הנחשפים אליו, כמו גם על אופן הנעתם לפעולה. בחירה נכונה של נותן השירות ושל איכות העיצוב, על אחת כמה וכמה כשמדובר ביצירת השפה העיצובית כולה, היא זו שעושה את ההבדל בין עסק הנתפס כאטרקטיבי בעייני המתבונן והבולט בין מתחריו לבין עסק שנעלם בין שלל העסקים המתחרים. לשם כך חשוב לשים לב למספר מאפיינים חשובים:

 

  • הקפידו לבחור במעצב מנוסה, מוסמך ומקצועי. לשם כך, בקשו לראות תיק עבודות ולהתרשם מפרויקטים קודמים שביצע ובמידת האפשר אף מפרוייקטים בתחום עיסוקכם. וודאו כי לנותן השירות יש את הידע, הניסיון והכישורים לביצוע העבודה הנדרשת, במיוחד אם ברצונכם להיעזר בו לצרכי מיתוג וקביעת שפה עיצובית לעסק ונסו להתרשם ממספר נותני שירות שונים.

 

  • בעת בחינת תיק העבודות של הספק, חשוב לשים לב למספר פרמטרים מרכזיים שיסייעו לכם בעת תהליך הבחירה – האם המעצב שולט ביסודות העיצוב הגרפי  כמו – טיפוגרפיה, פריסה נכונה של אלמנטים ושימוש מותאם בצבעים? האם הוא מסוגל לחשוב מחוץ לקופסא וליצור קונספטים שונים ומרעננים? האם הוא מצליח להעביר את המסר הנכון? הרי בסופו של יום, עיצוב גרפי הוא הרבה מעבר לחיבור בין אלמנטים שונים ומצריך חשיבה יצירתית ואסטרטגית במטרה להעביר את המסר הנכון  בקרב הלקוחות הפוטנציאליים ולייצר חוויה וויזואלית מושכת ומקורית.

 

  • בדומה לתהליכים מקצועיים אחרים, עיצוב גרפי של העסק מצריך קשב והבנה רבה מצד נותן השירות, כמו גם יכולת לתרגם את צורכי העסק לכדי שפה ויזואלית נגישה, מושכת וקריאטיבית. לכן, כאשר אתם בוחרים בסטודיו לעיצוב גרפי לעסק, חשוב לבחון בנוסף  את רמת התקשורת והכימיה עם הספק, לצד הניסיון והידע המקצועי שברשותו. שכן, תקשורת טובה ורציפה עם הספק עשויה לסייע לו להבין טוב יותר את חזון העסק ועל ידי כך לגבש אסטרטגיה וויזואלית טובה ומדויקת יותר.

 

  • השוו בין מספר הצעות מחיר ואל תתפתו לקחת את ההצעה הזולה ביותר, שכן הצעות המחיר הגבוהות יותר ניתנות לרוב על ידי בעלי הכישורים, היכולות, הניסיון והידע הרבים יותר. זכרו שבסופו של דבר עלות התוצרים הגרפיים היא השקעה לכל דבר ותוצרים איכותיים הם אלו שיצרו לכם תדמית טובה יותר ובולטות על המתחרים ושיביאו לכם יותר חשיפה, יותר לקוחות ובסופו של דבר גם יותר רווחים.

לסיכום

השפה העיצובית הנבנית עבור העסק וכלל התוצרים הגרפיים הנדרשים לפעילותו השיווקית והמכירתית, הינם בעל כוח רב ולכן אין להקל ראש בבחירתם של נותני שירותי העיצוב. כבעלי עסקים, מנכ"לים ומנהלי שיווק ומכירות, עליכם להקפיד ולבחור במעצבים הטובים ביותר, תוך בחינת ניסיונם והתאמת כישוריהם למשימות העיצוב הנדרשות ולתחום פעילות העסק.

בשל החשיבות התדמיתי הרבה של החומרים הגרפיים, הימנעו מפשרות ובחרו עבור העסק שלכם את הטוב ביותר כי כידוע – "תמונה אחת שווה אלף מילים".