קבלו הצעת מחיר מהירה

אנא מלאו את הפרטים ונשלח אליכם את הצעת המחיר

תודה! ההצעה בדרך אליכם

איך לעשות כסף? כך תוכלו גם אתם לחיות את החלום

לקנות בגדי מותגים, לטוס לחופשות מפנקות בחו"ל, לשכור דירה מרווחת ואולי אפילו לרכוש אחת והכי חשוב – להתחיל ולסיים את החודש עם שקט כלכלי. נשמע חלום? אז זהו שלא… עבור צעירים רבים זו מציאות. רוצים לדעת מה משותף לכולם ואיך גם אתם יכולים להתחיל לחיות את החלום? תופתעו עד כמה זה פשוט.

החיפוש אחר הדרכים הקלות, המהירות והפשוטות ביותר להרוויח יותר כסף ויותר מהר, הפך לחלק בלתי נפרד מאורח חייהם של צעירים רבים, כאשר המטרה ברורה: מציאת מקור הכנסה שיהווה רשת ביטחון כלכלית ויעניק את היכולת לחיות חיי מותרות מפנקים. לשם כך, פונים כיום צעירים וצעירות למגוון פתרונות הכנסה בעלי פוטנציאל רווח גבוה ומהיר, תוך מיצוי מקסימלי של יכולותיהם, כישוריהם ושל שלל האמצעים והכלים העומדים לרשותם. 

 

אז מהו פתרון הקסם ליצירת הכנסה גבוהה ומהירה? האם כל אחד יכול לעשות זאת? מהן הדרכים הפופולאריות לעשות כסף ומה נדרש על מנת להצליח בכך? קבלו מדריך קצר שיסייע גם לכם להבין את הסוד ולבחור את הכיוון הנכון ביותר עבורכם, שיסדר לכם את ההכנסה המיוחלת.

גם אני רוצה לעשות כסף. אז איך מתחילים?

הדרך המתבקשת והפשוטה ביותר להרוויח כסף היא כמובן למצוא עבודה כשכירים. כך, תיהנו מרשת ביטחון תעסוקתית וכלכלית ותוכלו לדעת בוודאות כמה כסף תרוויחו בסוף כל חודש. עם זאת, מדובר לרוב בשכר סביר, שאולי יספיק לכם בשביל "לסגור את החודש" ואולי אף ליהנות מקצת שופינג ובילויים, אבל קרוב לוודאי שלא יגשים את כל חלומותיכם, כי כמו שאומר המשפט הידוע: "לא מתעשרים מלעבור כשכירים". אז נכון – ישנן משרות בענף ההייטק ובמספר תחומים בודדים נוספים, שכן גורמות לעובדים בהן לחיוך רחב בסוף החודש, אך על מנת להגיע למשרות אלו נדרשים ידע וניסיון שנרכשים על פני שנים, עליהם יעדיפו רבים לוותר.

אז מה האלטרנטיבה? עצמאות. כי מדוע להשקיע כל כך הרבה אנרגיות בעבודה שעליה ירוויח מישהו אחר? מדוע לא ליהנות מכל סכום הכסף בו מוערכת עבודתכם ולהסתפק רק במה שהמעסיק משלם לכם על ביצועיכם? למה להרגיש שעליכם לתת דין וחשבון לאחרים כשאתם יכולים להיות האדונים של עצמכם?

עבודה כעצמאיים, בין אם מדובר בעבודה העיקרית ובין אם בעבודה המתבצעת כהשלמת הכנסה, הינה המפתח לפתרונות תעסוקה והכנסה רבים. עם זאת, רבים מאלו הפנים לדרך עצמאית, מבינים במהרה כי הדרך להגשמת חלום ההתעשרות כרוכה גם במקרה זה בהשקעת מאמץ רב, משאבים, זמן ואנרגיה ודורשת בין היתר חריצות, מוטיבציה, דבקות במטרה, שאפתנות, יצירתיות והמון משמעת עצמית.  

מוכנים להתחיל להרוויח? צאו לדרך

עידן הדיגיטל יצר מקצועות רבים ותחומי עיסוק מגוונים, המאפשרים לכל אחד למצוא את מקומו ולהתחיל להרוויח כסף גם מהבית, תוך ניצול כישורים אישיים, שימוש בידע אשר נחשב בחלקו לבסיסי ובחלקו ניתן לרכישה בקלות ובמהירות ובעזרתם של משאבים נדרשים מועטים. 

מקצועות אלו כאמור מאפשרים לכל אחד לעסוק בהם מביתו באופן עצמאי, להציע את שירותיו לעסקים רלוונטיים או פשוט לעסוק בהם למען רווחתו האישית. אז באילו מקצועות מדובר? ריכזנו עבורכם את מבחר תחומי העיסוק בעזרתם תוכלו גם אתם להתחיל לעשות כסף.

כתיבת תוכן

 

כיום, כשחלק ניכר מהפעילות השיווקית, המכירתית והעסקית מתבצעת בדיגיטל, עולה הצורך ביצירת תכנים אטרקטיביים שייצרו עניין וימשכו את קהל הלקוחות הפוטנציאליים של העסק. בין אם מדובר בתכנים לאתר האינטרנט של העסק ובין אם לבלוגים, לרשתות חברתיות או לדפי נחיתה, על התכנים להיות איכותיים, רלוונטיים לקהל היעד, כתובים בשפה תקינה ומייצגים באופן האופטימלי את העסק, את מטרותיו ואת פעילותו.

לשם כך, נדרשים כותבי תוכן. כותבי תוכן מתמחים בכתיבה המותאמת ללקוחותיהם ולצרכיהם, באיסוף מידע רלוונטי, בעריכתו ובכתיבתו באופן המותאם לקהל היעד של העסק. סיוע של כותבי תוכן נדרש כיום עבור כל אתר אינטרנט, ניוזלטר, בלוג ופעילות ברשתות חברתיות, לשם יצירת תכנים נכונים ומותאמי לקוח ועל מנת לחסוך מבעל העסק את ההתעסקות בכתיבת התכנים בעצמו, במציאתם של חומרים רלוונטיים, בהתאמתם של התכנים לקהל ובעריכתם על פי חוקי הכתיבה המקובלים

אם גם אתם מעוניינים לעסוק בכתיבת תוכן, עליכם לוודא כי אכן ביכולתכם לספק תכנים ברמה גבוהה, הן מבחינת כושר התבטאות בכתב, הן מבחינת עמידה בחוקי הכתיבה והן מבחינת יכולתכם לכתוב על כל נושא שתידרשו, לאחר ביצוע עבודת מחקר ואיסוף חומרים עליו.  

לחלופין, תוכלו להחליט שברצונכם לכתוב אך ורק בנושאים בהם אתם בקיאים, כך שאת התכנים המבוקשים תוכלו לכתוב בקלות ובמהירות ללא כל צורך בהשקעת זמן נוסף באיסוף ולימוד חומרים ונושאים שאינכם מכירים.

השכר עבור שירותי כתיבת תוכן תלוי במספר קריטריונים ובהם הניסיון של הכותב, רמת הכתיבה, סוג התוכן הנדרש, אורך התוכן וערכו של התוכן עבור הלקוח. כשמדובר בטקסטים ארוכים, כגון מאמרים וכתבות, נהוג לגבות תשלום לפי כמות המילים, כאשר העלות יכולה לנוע בין 10 אגורות למילה (כשמדובר במאמרי קידום אתרים פשוטים, תוכן פשוט ובסטנדרט נמוך וכותבים חסרי ניסיון) ועד לשקל ואף יותר למילה (עבור מאמרי עומק). עבור תכנים מסוימים, כדוגמת פוסטים, עמודי נחיתה, ניוזלטרים נהוג לגבות מחירים קבועים מראש, הנעים בין עשרות שקלים ועד למאות, ללא כל קשר לכמות המילים.

כך, על ידי כתיבת תוכן, תוכלו בהשקעה של מספר שעות ביום להרוויח סכומי כסף נכבדים ולעבוד היכן שנוח לכם ובזמן שנוח לכם.

עיצוב גרפי

 

עבודות עיצוב גרפי נדרשות כיום לכל עסק, מקטן ועד גדול, למטרות מיתוג, שיווק, מכירות, לתוצרים מודפסים ולתכני דיגיטל. כך, כמות העבודה ופוטנציאל הרווח מעיסוק בתחום זה גבוה ביותר.

עם זאת, חשוב להבין כי עיסוק בתחום העיצוב הגרפי דורש ידע, ניסיון, הכרה של תוכנות גרפיות ויצירתיות. לכן, לא כל אחד יכול להציע את שירותיו לביצוע עבודות עיצוב גרפי, שכן למידה בלבד של אופן העבודה עם התוכנות הגרפיות אינה מספקת.

כמו כן, תחום זה נחלק בין שני בעלי מקצוע – גרפיקאים ומעצבים גרפיים, שעל אף שרבים מייחסים להם את אותם כישורים, אין זה המצב בפועל. בעוד גרפיקאים הינם בעלי מקצוע אשר למדו קורס או מספר קורסים הנוגעים לתחום העיצוב הגרפי ויודעים להשתמש בתוכנה או במספר תוכנות גרפיות, מעצבים גרפיים עברו הכשרה אקדמית מקצועית ארוכה ומקיפה. השכלתם של המעצבים הגרפיים כוללת לימודי תואר האורכים 4 שנים, התמקצעות במגוון תוכנות, לימודי שיווק, מיתוג ומגוון רחב ביותר של כלל תחומי התקשורת החזותית: עיצוב לדפוס ולדיגיטל, קליגרפיה, טיפוגרפיה, טכניקות גרפיות, קריאייטיב, עיבוד תמונה, הכנה לדפוס, שרטוט ועוד.

השכר של העוסקים בתחום זה מתחיל בעשרות בודדות של שקלים לשעה עבור גרפיקאים שאינם מנוסים ועד ל – 250 ₪ לשעת עבודה של מעצבים גרפיים מנוסים. כמו כן, עבור עבודות מסוימות (עיצוב פוסטים, עיצוב ברושורים, כרטיסי ביקור וכו') ישנו לעיתים מחיר קבוע.

העוסקים בתחום זה נהנים כאמור משכר גבוה, בעיקר אם מדובר במעצבים גרפיים מנוסים ומקצועיים. מעצבים גרפיים אלו יכולים ליהנות מהכנסה יומית של מאות ואף אלפי שקלים, בהתאם להספק ולתוצרים המבוקשים.

שיווק דיגיטלי וקידום אתרים

 

שיווק דיגיטלי ופעילות קידום אתרים הינם מנועי הצמיחה של העסקים בימינו, שכן ללא יצירת נוכחות לעסק במרחב הדיגיטלי וללא יצירת בולטות ואטרקטיביות על פני המתחרים, העסק כאילו ואינו קיים. 

פעילות השיווק הדיגיטלית כוללת את פעילות קידום האתרים (האורגנית והממומנת), ניהול אתר האינטרנט של העסק, ניהול עמודי העסק ברשתות החברתיות, פרסומים באתרים השונים, שיתופי פעולה ועוד.

על מנת שתוכלו גם אתם להציע את שירותיכם בתחום זה, נדרשת הבנה מלאה ומקיפה, שכן לפעילות זו השלכות ישירות על העסק, על תדמיתו, על הוצאותיו ועל הכנסותיו. עליכם לוודא שביכולתכם לקחת על עצמכם את תחומי אחריות אלו ולבצע את הפעילות הנדרשת במלואה, תוך מתן דיווחים ללקוחותיכם על הפעילות שמתבצעת, ההתקדמות והתועלות המופקות מפעילותכם והשפעותיהן על העסק.

בימינו, רבים מחזיקים בחלק מהמיומנויות הנדרשות לעבודת השיווק הדיגיטלי וקידום האתרים, בזכות ביצוע פעילויות אלה עבור עצמם. עם זאת, אם ברצונכם להציע את שירותיכם בתחום, נדרשים בקיאות, ניסיון והיכרות עם שלל הכלים והאמצעים העומדים לרשות העוסקים בו. את כל אלו ליתן להשיג בקלות באמצעות קורסים ייעודיים האורכים חודשים ספורים ומעניקים את כל הידע והכלים הנדרשים לעיסוק מקצועי בשיווקי דיגיטלי, קידום אתרים וניהול פעילות ברשתות החברתיות. למי שכבר מכירים את רוב הכלים בעולמות השיווק הדיגיטלי והקידום, מבלי שעברו הכשרה רשמית, מומלץ לעבור קורס ייעודי מעין זה לשם העשרת והעמקת הידע, על מנת לוודא שאכן עומדים בסטנדרטים הנדרשים בימינו בתחום עיסוק זה ובכדי שיוכלו להציג ללקוחות המעוניינים בכך תעודה רשמית המעידה על כישוריהם.

יוטיוב

 

יצירתיים? אוהבים ליצור תוכן מקורי? יש לכם ידע מעניין שתרצו לחלוק עם אחרים? יוטיוב היא פלטפורמה נהדרת לשיתוף תוכן מעניין, אטרקטיבי ומקצועי אשר יכולה להניב לכם רווחים נאים ביותר. 

על מנת להרוויח מפרסום סרטונים ביוטיוב, עליכם להבין כי מדובר בעבודה לכל דבר. אמנם העלאת סרטון הינה פשוטה ואינה מצריכה מיומנות מיוחדת, אך עם זאת – הרווח מפרסום סרטון תלוי בסופו של דבר באיכות הסרטון, באטרקטיביות, ברלוונטיות, בכמות הצפיות שישיג, בכמות הפרסומות שיוצגו בו ובכמות ההקלקות עליהן. הכנסות נוספות יכולות להגיע ממועדון החברים של הערוץ שתפתחו או מדף מרצ'נדייז.

לאחר עדכון חשבונכם כחשבון "סטודיו ליוצרים" תוכלו להתחיל להרוויח את הכסף המיוחל, אך חשוב לזכור כי למרות שרבים מתייחסים להכנסות מיוטיוב כהכנסות פסיביות, אין כך הדבר. על מנת שהסרטונים המפורסמים ימשכו את כמות הצופים הנדרשת לקבלת תשלום הולם מיוטיוב, עליהם להיות איכותיים ומעוררי עניין ולשם כך עליכם לבחון ולהכיר את המגמות השונות בתחום בו הנכם מעוניינים לעסוק בסרטונים אותם תפרסמו. כמו כן, עליהם להשקיע בפרסום הערוץ והתכנים שלכם, ביצירת מודעות אליהם ובביצוע פעולות למיקסום החשיפה להם.

הרווחים מפרסומות שמוצגות יכולים לנוע בין 1$ ועד ל – 8$ עבור כל אלף צפיות. לרוב, ההכנסה תנוע בין 1-1.5$, כך שאם תצליחו להגיע למיליון צפיות, תהיו צפויים לרווח של כ – 1500$. הרווח יחושב, כאמור בהתאם לכמות הפרסומות שנכנסות בסרטונים אותם פרסמתם ובכמות ההקלקות על הפרסומות.

יצירת קורסים מקוונים

 

דרך נוספת ליצירת הכנסה מכישוריכם והשכלתכם, היא בניית קורס מקוון והצעתו לקהל הרחב. ישנן מספר פלטפורמות המאפשרות העלאת קורסים אליהן והצעתם לרכישה לכל המעוניין בכך. באמצעות אפשרות זו, תוכלו ליצור הכנסה פסיבית וליהנות מרווחים המתקבלים לאורך תקופה ארוכה, לאחר השקעה חד פעמית של כסף ומשאבים בצילום הקורס והתכנים הנדרשים ובעריכתם באופן ענייני ואטרקטיבי.

יש לזכור שכדי שקהל היעד הפוטנציאלי של הקורס אכן יתעניין בו, עליו להיות מקצועי, מקיף, מעניין וענייני, כך שיצדיק מצידם של המתעניינים השקעה כספית. כמו כן, עליכם להשקיע גם בפרסומו של הקורס בקרב קהל היעד.

אתרי מכירות

 

בעולם הדיגיטל, אתרי מכירות הפכו לאחד מאמצעי המכירות הפופולאריים, היעילים והרווחיים ביותר עבור עסקים. פתיחת האתר מתאפשרת בימינו בקלות ובמהירות, באמצעות פלטפורמות ייעודיות, ומאפשרות לכל אחד למכור את כל שברצונו, בהשקעה מינימלית בהקמת אתר המכירות, עיצובו ופרסומו.

המוצרים הנמכרים באתר אינם חייבים להיות מוצרים אשר יצרתם בעצמכם וביכולתכם למכור כל מוצר שתרצו, גם אם מדובר במוצרים של אחרים, כל עוד המכירה נעשית באופן חוקי. כך, בוחרים רבים למכור מגוון מוצרים אותם הם רוכשים במחירים זולים ביותר, לרוב ממדינות המזרח ומוכרים אותם ברווחים נאים. המוצרים יכולים להיות כולם מנישה אחת (מוצרי תינוקות, אביזרי יצירה, אקססוריז וכו') או מנישות שונות.

שיטה נוספת המשמשת רבים בתחום המכירות הינה שיטת הדרופשיפינג. בשיטה זו, אתם מוצאים מוצרים אטרקטיביים המוצעים למכירה בערוצי מכירה שונים, מציעים אותם במחיר גבוה יותר בחנות מקוונת משלכם (חנות פרטית או חנות באחד מערוצי המכירות המוכרים – כדוגמת ebay) ולאחר שמבוצעת רכישה על ידי לקוח מסוים, אתם מקבלי ממנו את המחיר שדרשתם ורוכשים עבורו את המוצר מהספק המקורי ובמחיר מוזל. עם זאת, שיטה זו דורשת מיומנות והבנה של המגמות השונות ושוק העוסקים בה נחשב לרווי.

אז איך מתחילים?

אחד האתגרים הראשונים בדרך להרוויח כסף באופן עצמאי היא מציאת הנישה בה אתם מעוניינים להתמקד ובציע כל ההכנות המקדימות.

לאחר שהבנתם במה ברצונכם לעסוק על מנת להתחיל להרוויח את סכומי הכסף המיוחלים, עליכם להכין תוכנית עבודה מדויקת. תכנית זו תכלול את רכישת הידע הנדרש או החסר לכם על מנת לעסוק בתחום בו בחרתם, פתיחת תיק במס הכנסה (עוסק פטור או עוסק מורשה), טיפול בתשלומים עצמאיים של ביטוח לאומי והפרשה לקופת פנסיה, טיפול בהפקת חשבוניות וקבלות, פתרונות סליקה, בניית תכנית שיווק עצמי, עריכת קורות חיים וארגון תעודות המעידות על הסמכתכם, ניסיונכם וכישוריכם ובניית תוכנית אסטרטגית לעסק המיועד (הכוללת מטרות, יעדים, הגדרת הפעילות וכו').

זכרו שישנו מגוון רחב של תחומים בהם תוכלו לעשות כסף וליהנות מהכנסה חודשית מכובדת, שתאפשר לכם להגשים את חלומותיכם – פוטנציאל הרווח תלוי ברובו בכם. אז אם גם אתם החלטתם לצאת לדרך ביוזמה עסקית עצמאית, וודאו שיש לכם את כל הזמן, האנרגיות, המשאבים והידע הנדרשים לכך (ואם אין לכם אז דאגו להשיג ולהשלים את החסר) וצאו לדרך!