קבלו הצעת מחיר מהירה

אנא מלאו את הפרטים ונשלח אליכם את הצעת המחיר

תודה! ההצעה בדרך אליכם

ערוץ יוטיוב לעסק שלך – כן או לא?

האם ערוץ יוטיוב יכול באמת לעזור לעסק שלך או שמדובר בעוד כאב ראש להתעסק איתו?

בתור עסק קטן, אתם וודאי נתקלים בשלל הצעות ודרכים לקדם את העסק שלכם; פרסמו כאן, מכאן בטוח יגיעו קונים, כאן תקבלו את החשיפה הגדולה ביותר וכו'. זה יכול להיות מאוד מבלבל, במיוחד עבור מי שבאמת רוצה לדחוף את המוצרים שלו לפרונט, ולא בטוח איך לעשות את זה.

יוטיוב הוא אחד האתרים הפופולאריים ביותר באינטרנט, עם קהל עצום שיושב וצופה כל היום בסרטונים באמצעות האתר או האפליקציה (שנמצאת אצל כל אחד בפלאפון). גם אם אתם כלל לא מבינים בשיווק, אתם וודאי יכולים לזהות את הפוטנציאל שיש ליוטיוב לקדם את העסק או המוצר שלכם.

אבל אם אתם עדיין לא בטוחים, לפניכם 5 סיבות מדוע כדאי לכם לפתוח ערוץ יוטיוב לעסק שלכם.

  1. קהל היעד שלכם צופה ביוטיוב ברגעים אלו

 

ידעתם שיש 4 ביליון צפיות בסרטונים בכל יום? נכון, רובם לא ישראלים, אבל אתם יכולים להיות בטוחים שגם הישראלים מהווים נתח נאה מהצופים של יוטיוב, כך שאם תשתמשו ביוטיוב לעסק שלכם תוכלו להגיע בקלות לקהל שלכם, גם על ידי יצירת סרטונים משלכם וגם על ידי פרסומות בסרטונים של אחרים.

 

  • יוטיוב הוא מנוע החיפוש השני בגודלו והאתר שנמצא במקום השלישי מבחינת ביקורים בכל העולם, אחרי גוגל ופייסבוק.
  • ביליון אנשים מבקרים ביוטיוב כל חודש מכל רחבי העולם.
  • 100 שעות של סרטונים מועלים לאתר כל 60 שניות.

 

הפלטפורמה של יוטיוב הפכה לגדולה כל כך, עד שכמעט וודאי שתמצאו קבוצה של אנשים שיהפכו לקהל הצרכנים שלכם, כל עוד תעשירו, תבדרו ותספקו פתרון לבעיות שלהם.

 

  1. שיווק ביוטיוב יעזור לכם לנוכחות שלכם בגוגל

 

תוצאות החיפוש של גוגל כוללות לרוב שילוב של סרטונים, תמונות, חדשות, ספרים ותוצאות חיפוש, כדי לספק מידע כמה שיותר שימושי עבור המחפשים.

 

ייתכן ששמתם לב שסרטונים של יוטיוב מופיעים לעיתים קרובות בראש תוצאות החיפוש בגוגל, מה שמראה לנו שגוגל מחשיב את אותם סרטונים ללא פחות חשובים מדפי טקסטים.

 

אתם יכולים לנצל את המצב על ידי כך שתכתבו מאמרים מפורטים ואיכותיים באתר שלכם ותיצרו סרטונים משלימים ביוטיוב. כך תיצרו לינקים לאתר שלכם ותימצאו בתוצאות החיפוש בגוגל לעיתים קרובות יותר.

 

בנוסף, על ידי כך שתהפכו את יוטיוב לחלק מאסטרטגיית השיווק של העסק שלכם, אתם גם מגבירים את הסמכות של האתר שלכם והופכים אותו למהימן יותר. ככל שהאתר שלכם מהימן יותר בעיני גוגל, כך דפי האתר שלכם יופיעו גבוה יותר בתוצאות החיפוש.

 

 

  1. התוכן שלכם יחיה לנצח

 

אם תשתמשו ביוטיוב לעסק שלכם, תוכלו לתת תכלית חדשה לתוכן שכבר יצרתם מבלי שתצטרכו לבזבז הרבה זמן או להשקיע בציוד יקר.

 

לתת תכלית חדשה לתוכן שכבר יצרתם היא דרך אפקטיבית לשיווק באמצעות תוכן, היות ואתם יכולים להגיע לקהל שיאהב את סוג התוכן הספציפי הזה.

 

לדוגמה, המאמר הזה יכול לקבל תכלית חדשה בתור פורמטים רבים כגון:

 

  • פודקאסט
  • אינפוגרפיקה
  • מצגת
  • סדרת סרטונים

 

גישה זו מאפשרת לכם ליצור לפחות 4 סוגי פורמטים שונים של תוכן מרעיון אחד בלבד, מה שמאפשר לקהל שלכם לקבל את התכנים שלכם בקלות ובדרך הנוחה לו ביותר.

 

  1. הגיעו לקהל גם מחוץ לישראל

 

מדובר באחד היתרונות הגדולים ביותר בשימוש ביוטיוב. יצירת סרטונים באופן קבוע פותחת את הדלת למבקרים חדשים שלעולם לא היו מגיעים לעסק שלכם אילולא יוטיוב. באמצעות יוטיוב, אתם יכולים להגיע לקהל מכל העולם, אפילו אם אתם מדברים רק שפה אחת.

 

אם אתם מדברים גם אנגלית, יש לכם יתרון, היות והקהל שמדבר אנגלית הוא עצום (30% מכל הצפיות ביוטיוב) והרבה יותר גדול מזה שמדבר עברית. אפשרות נוספת היא לכלול כתוביות באנגלית בסרטונים שלכם, כך שתוכלו להגיע לקהלים שדוברים שפות שונות. מחקרים מראים שסרטונים עם כתוביות מקבלים 4% יותר צפיות ונרשמים מאלו שללא כתוביות.

 

  1. הקהל שלכם יקדם אתכם וירכוש מכם

 

סרטונים עם מגע אישי עוזרים להגביר המרות. אנשים קונים מאלו שהם סומכים עליהם והאמון הזה נבנה על ידי כך שתתחברו אליהם ברמה האישית.

 

מחקרים מראים היום, אצל חברות ונותני שירות מקצועיים, שאם תובילו תנועה לדף נחיתה עם סרטון של אדם מהחברה שמדבר על המוצר או השירות, זה יכול להגביר משמעותית את הלידים והמכירות שלכם.