קבלו הצעת מחיר מהירה

אנא מלאו את הפרטים ונשלח אליכם את הצעת המחיר

תודה! ההצעה בדרך אליכם

על נדל"ן עסקי ועל עיצוב משרד

מתחמי העבודה והמשרדים הולכים וגדלים ולצד הנכסים המסחריים התחיל טרנד של עיצוב ייחודי ומוקפד

בשנים האחרונות החלו לתפוס תאוצה מתחמי העסקים, מגדלי המשרדים וחללי העבודה המשותפים, בעיקר בשל הביקוש הרב בקרב בעלי עסקים, חברות וארגונים. עסקים אלו, המעוניינים בקיום פעילותם במתחמים מכובדים וייעודיים לעולם העסקים, אימצו סטנדרטים גבוהים וקידמו בכך אף יותר את פריחתו של הנדל"ן העסקי

כיום, ישנם אינספור מתחמי עסקים, הן בערים הגדולות והן בפריפריה, אשר נבנו מתוך מטרה לאפשר לבעלי עסקים למקם את משרדיהם בסביבה ייעודית והולמת המציעה את כל הנדרש לבעלי המשרדים מבחינה פונקציונאלית, מבחינת צרכי עובדי המשרדים ולקוחותיהם ולא פחות חשוב – מבחינת נראות.

בחירת נדל"ן עסקי

מתחמים המשרדים והעסקים הפכו למבוקשים הן על ידי בעלי עסקים וחברות והן על ידי משקיעים, הרואים את הפוטנציאל בהשקעה במתחמים אלו וברכישת משרדים והשכרתם. הביקוש לנדל"ן עסקי זה מושפע ממספר קריטריונים עיקריים:

 

מיקום – מגדלי משרדים ומתחמים עסקיים ייעודיים הממוקמים בערים הגדולות, במרכזי הערים ובאזורים מסחריים נחשבים כמובן למבוקשים יותר. מיקום מרכזי של המשרדים הופך אותם לאטרקטיביים יותר בעיני הלקוחות וכך גם בעיני העובדים המועסקים בו. כמו כן, גם מיקום באזורים ייעודיים כדוגמת אזורי הייטק, אזורי יוקרה וכו' הופכים את הנדל"ן העסקי בהם למבוקש יותר, במיוחד בקרב עסקים מתעשייה דומה לזו הפועלת במקום.

 

ייעוד – משרדים הממוקמים באזורים ובמבנים ייעודיים לכך, יזכו לביקוש גבוה ביותר בקרב בעלי עסקים המעוניינים להתמקם במקומות הנתפסים ייעודיים ועסקיים.

 

סביבה – גם לסביבת המשרדים השפעה רבה על הביקוש. בסביבה ישנם מספר מאפיינים חשובים הן עבור העובדים והן עבור הלקוחות: קרבה לתחבורה ציבורית, קרבה לדרכים ראשיות, חניה זמינה, מסעדות ובתי קפה, חנויות ציוד משרדי, רעש, נראות כללית וכו'.

 

נראות – לנראות המתחם חשיבות רבה בהשפעתה על מיצוב העסק בעיני הלקוחות, הרושם הראשוני שנוצר על המבקר ועל תדמיתו הכללית של העסק. עסקים המכבדים עצמם והמעוניינים במיצוב נכון ויצירת תדמית חיובית, יבחרו במשרדים אסתטיים, במבנים חדשים, בסביבה ירוקה ומפותחת, אשר יעניקו לעסק חזות מכובדת בכלל ובעיניו של הלקוח בפרט.

 

בחירת נדל"ן עסקי איכותי מושפעת כאמור מכל הנ"ל ותחום זה הפך לאחד התחומים החמים בקרב כרישי הנדל"ן ואנשי העסקים, האורבים למתחמים החדשים שמוקמים ונפתחים, בכוונה להקדים ולרכוש נדל"ן איכותי עם פוטנציאל רווח גבוה.

עיצוב משרד

אחד המאפיינים המשפיעים ביותר על אטרקטיביות המשרד בעיני בעל העסק ובעיני הלקוחות הינו כאמור נראות המשרד. שוכרי ורוכשי המשרדים בוחרים להשקיע בעיצוב המשרד ממספר סיבות עיקריות: מיצוב, תדמית, רושם על הלקוחות ותחושת העובדים.

 

עיצוב המשרד נעשה לרוב מיד עם רכישתו על ידי בעל העסק, תוך התחשבות בקריטריונים הבאים:

  • מותג – כל עסק ממותג מאופיין בלוגו, צבעים ושפה עיצובית כללית המשויכת אליו. כפי שנוהגים לשמור על שפה זו בכל תוכן המוצג על ידי החברה, בין אם מודפס ובין אם בדיגיטל, כך יש לשמור על שפה זו גם במשרד עצמו. רבים נוהגים לכלול בעיצוב המשרד את צבעי הלוגו ואלמנטים מתחום העיסוק (ספרים, פסלים תמונות וכו'), אשר יוצרים באמצעים ויזואליים את תחושת שייכותו של המשרד למותג.
  • תדמית –  עיצוב משרד חיוני מאד עבור תדמיתו של העסק. במיוחד כשמדובר במשרדים בהם מארחים את לקוחות החברה, שותפים עסקיים, משקיעים וכו', לנראות חלק מכריע בתפיסתו של המבקר את העסק, את רצינותו ואת איכותו. ככל שהמשרד יותר אסתטי למראה, מעוצב בצורה מזמינה ובאופן המשקף את פעילותו של העסק, כך התדמית שתיווצר בעיניו של המבקר יותר חיובית.
  • נוחות ופונקציונאליות – בנוסף לנראות, על העיצוב להיות פונקציונאלי, כך שיאפשר את הפעילות השוטפת במשרד ויתרום ליעילותה, יותאם לנוחות העובדים ולתפקידיהם וייתן מענה לדרישותיהם וצרכיהם ובמקרה הצורך גם יותאם לאירוח ולצרכי המבקרים.

 

על מנת לתת מענה לכל אלו, נדרשת לרוב התערבות של בעל מקצוע מתחום העיצוב. בעלי עסקים, חברות וארגונים רבים בוחרים להיעזר בשירותיהם של מעצבי פנים, המוכשרים ליצירת עיצוב בהתאמה אישית, המותאם למאפייני העסק, לפעילותו, למותג, לתדמית הרצויה וכמובן לדרישותיו וצפיותיו של בעל העסק.

 

נדל"ן עסקי מהווה אם כן את אחד התחומים המבוקשים במשק כיום ומושך אליו הן את בעלי העסקים המעוניינים בהעברת פעילותם למתחמים ההולמים את שמם ואת תדמיתם והן את קהל המשקיעים ואנשי הנדל"ן המחפשים עסקאות נדל"ן משתלמות ובעלות פוטנציאל תשואה גבוה.

 

מכיוון שלמאפייניו של הנדל"ן העסקי המבוקש השפעה רבה ולטווח ארוך על רוכשיו ועל העסקים הפועלים ממנו, אין להתפשר על איכותו ויש להתחשב בכלל המאפיינים והקריטריונים על מנת לוודא את התאמתו.