קבלו הצעת מחיר מהירה

אנא מלאו את הפרטים ונשלח אליכם את הצעת המחיר

תודה! ההצעה בדרך אליכם

מרכזיה בענן – 5 טיפים חשובים

אחד מהמאפיינים החשובים ביותר באיכות השירות ללקוחות שלך הוא הזמינות. כיום יותר מאי פעם, מאפשרים אמצעים טכנולוגיים להבטיח כי כל פנייה תקבל את המענה היעיל, המהיר והמדויק ביותר. מסיבה זו בדיוק, עסקים רבים מכל התחומים במשק, משקיעים משאבים רבים כדי לשלב מרכזיה טלפונית כחלק מהפעילות הארגונית שלהם

על אף שהשוק מוצף בחברות המציעות מרכזיות מתקדמות, לא כל נותן שירות יוכל לספק לך בהכרח את כל מה שנדרש לעסק שלך. כדי לעזור לך לקבל החלטה מושכלת, אספנו עבורך כמה טיפים יעילים לבחירת מרכזיה בענן לעסק.

לא לוותר על חיבוריות IP

העידן הדיגיטלי מתפרש על יותר ויותר תחומים ובמובנים רבים, מרכזיות הטלפונים הקלאסיות יצאו לגמלאות. לכן, חשוב שנוודא כי נותני השירות שלנו מספקים לנו מרכזיית IP בענן. על ידי שילוב חיבוריות במרכזיה הטלפונית, נוכל לקבל שיחות מכל מקום ובכל זמן ולהטמיע את הטלפוניה שלנו ביישומי המחשב ובענן. במהלך השיחה עם נותני השירות, חשוב שנברר מהו רוחב הפס ואיכות החיבור שמובטחת לנו במרכזיה.

מרכזיה בענן

התאמת המרכזיה לצרכים הייחודיים שלך

לכל עסק המאפיינים הייחודיים שלו. כדי לתת ללקוחות שלך את השירות הטוב ביותר, חשוב שכל היבט משמעותי בשירות הלקוחות שלך יקבל מענה. ישנן שאלות רבות שכדאי שנשאל את עצמנו ונעלה מול נותן השירות.

 

• כיצד יש לבנות את ניתוב השיחות?

• האם לאחר שעות הפעילות נשתמש בדואר קולי או נזמין את המתקשר לפנות באתר?

• האם נדרשת הקלטת שיחות לבקרה אחר השירות?

• האם אנחנו זקוקים למספרים וירטואליים? למספרים ייעודיים לחו"ל?

 

ככל שנקדיש יותר מחשבה לצרכים שלנו, כך המרכזייה תשרת אותנו טוב יותר.

לברר מה כולל השירות לטווח הארוך

לרוב, התקנת המערכת היא רק ההתחלה. במהלך הפעילות השוטפת של העסק שלך, סביר להניח שיהיה לך צורך בשירותים נוספים מנותני השירות שלך. חשוב לברר כי יהיו זמינים לך שירותים לאחר מכירה כגון:

 

• שירותי תחזוקה ותיקונים ברמת התשתית.
• שירותי תמיכה מרחוק עבור כל תקלה שעלולה לעלות בזמן אמת.
• אפשרות להרחבות שונות של השירות ככל שצרכי העסק ישתנו, כמו חיבור המרכזייה למערכת CRM, הוספת שפות למערכת ניתוב השיחות, אפשרויות מתקדמות לשיחת ועידה וכל מענה אחר למאפיינים חדשים שהעסק שלך ירכוש בחלוף השנים.

partner

חייג עכשיו 1-800-054-072

תדיראן טלקום

חייג עכשיו 03-9262626

בזק

חייג עכשיו 1-800-800-199

לשקול שילוב פתרונות אבטחה במערכת

כיום, ניתן לשלב את מערכת המרכזייה הטלפונית למערכות הכריזה והאינטרקום של העסק שלך ולשלוט בפתיחת דלתות ושערים דרך המערכת. כך, יש לך שליטה על היבט נוסף וחיוני של העסק דרך מערכת מרכזית נוחה אחת שניתן לשלוט עליה מכל מקום.

ניסיון והכשרה הם המפתח

ישנם שירותים ויתרונות רבים שספקי השירות יכולים להבטיח לנו, אך בסופו של יום הכול מתחיל ונגמר ביכולות וההכשרה שלהם. חשוב שנבחן מה תחום ההתמחות של החברה מולה אנו עובדים ולא נתבייש לשאול מהי ההכשרה של אנשי הצוות, עד כמה הם מנוסים בהתאמת מרכזייה לאופי העסק שלך ולבקש סימוכין על הכשרתם. בטווח הארוך, ההשקעה הכספית בחברה מקצועית ומיומנת תצדיק את עצמה.