קבלו הצעת מחיר מהירה

אנא מלאו את הפרטים ונשלח אליכם את הצעת המחיר

תודה! ההצעה בדרך אליכם

בניית אתר וויקס – מדריך מקוצר

נמרוד רייזנר

נמרוד רייזנר

מנכ"ל Expert מומחה לעסקים קטנים

בשנים האחרונות, ובעיקר לאחרונה עקב משבר הקורונה, עסקים רבים נוהרים אל הדיגיטל ויוצרים אפיקים לרכישה מקוונת. הצרכנים מחפשים אחר פלטפורמות איכותיות ומזמינות לבצע בהם רכישה מאובטחת, לקבל את כל המידע שמעניין אותם אודות מוצרים ושירותים ולקבל חוות דעת ממשתמשים אחרים אודות חוויית השימוש בהם. התחרות היא אינטנסיבית וכדי להישאר תמיד צעד לפני כולם, חשוב שנשקיע באתרים מעוצבים היטב ועם תוכן איכותי.

עד לאחרונה, הקמת אתר ברמה כזו דרשה ידע נרחב בעיצוב, בשפות תכנות ובטכנולוגיות אינטרנט ודיגיטל. כעת, כלים חדשים משנים את חוקי המשחק מהיסוד. אחת מהמערכות הדומיננטיות והידידותיות ביותר למשתמש כיום לבניית אתרים היא וויקס. המערכת מאפשר בניית אתר באופן עצמאי, בהתאמה אישית גבוהה ולכל מטרה – מדף נחיתה תדמיתי בסיסי ועד לאתר איקומרס מורכב המציע מאות מוצרים. וויקס היא גם פיתוח כחול לבן ואחת מהחברות המובילות את עולם ההייטק הישראלי

בניית אתר וויקס – כל היתרונות

שימוש בוויקס לבניית הפלטפורמות שלך מאפשר לך ליהנות ממספר יתרונות בולטים שיהפכו את חוויית ההקמה לנעימה, קלה ומשתלמת יותר.

זה בחינם

 

היתרון הבולט ביותר ככל הנראה הוא שאיננו נדרשים עוד לשלם הון לבוני ומעצבי אתרים. הקמת האתר ועיצובו זמינה לך בבנייה עצמית ללא כל תשלום. גם ללא אפשרויות הפרימיום המוצעות באתר, ניתן ליצור אתרי תדמית מצוינים ומעוצבים היטב.

 

תהליך ידידותי למשתמש

 

ממשק המשתמש של וויקס הוא אחד הקלים ביותר ללמידה ואינטואיטיבי ביותר. כל כלי בניית ועיצוב האתר מרוכזים באזור אחד ולאורך כל תהליך הבנייה ילוו אותך הנחיות, המלצות טיפים ומגוון כלים להתאמה אישית של נראות האתר שלך.

 

מגוון רחב של תבניות עיצוב

 

וויקס מציעה מאות תבניות חינמיות שמאפשרות ליצור אתרים מעוצבים בקלות ובמהירות. פשוט גוררים את התבנית הרצויה ומתחילים לשחק עם עיצוב האתר. בתוספת תשלום קטנה, נוכל לקבל עוד מגוון רחב של תבניות נוספות.

 

אפשרויות פרימיום גמישות המותאמות למגוון תקציבים

 

זהו כנראה אחד ההיבטים המעניינים והכדאיים ביותר של וויקס. במהלך בניית אתר וויקס, ייתכן שנרצה לשדרג לתבנית מעוצבת הזמינה בתשלום, או להוסיף אלמנט מתקדם שאינו נמצא בגרסה החינמית. החדשות הטובות הן שהמעבר מחינם לפרימיום אינו מוחלט. תמיד ניתן לרכוש שדרוגים קטנים במספר דולרים בודדים לחודש ולבחור אך ורק בדברים שנדרשים לנו באמת. ההתאמה האישית הגבוהה הזו למגוון תקציבים מאפשרת לעסקים בכל הגדלים לשלם רק על מה שנדרש להם.

 

שירותי תמיכה אמינים וזמינים

 

מערכת וויקס מציעה מחלקת שירות לקוחות בזמינות גבוהה מאוד ומספקת תמיכה בזמן אמת בטלפון, במייל ובאמצעים אינטראקטיביים.

 

ביצועי אתר גבוהים

 

הפלטפורמה של וויקס שומרת על ביצועי שיא באתר. אתרי וויקס ניחנים במהירות גבוהה, ביציבות ובכלי אבטחה מתקדמים שיבטיחו לגולשים שלך חוויית משתמש אופטימלית.

איך מתבצעת בניית אתר וויקס?

כאמור, הממשק הוא פשוט מאי פעם. לאחר בחירת התבנית, ניתן למקם ולשלב אלמנטים בקלות באמצעות גרירת והזזת עצמים. טווח רחב של תוספים מאפשר לך לשלב טפסים, כפתורים, ממשקי רכישה ומכירה ושלל כלים אחרים שמשדרגים משמעותית את חוויית המשתמש.
במובן הזה, בניית אתר וויקס היא גמישה ומאפשרת התאמה אישית גבוהה למיתוג העסק ולכל הצרכים הייחודיים שלו. רבים מעידים על כך שהממשק כל כך אינטואיטיבי, עד שברוב המקרים התנסות קצרה במערכת מאפשרת תוך זמן קצר ללמוד את כל התכונות שלה ולפתח מיומנות גבוהה בבניית האתרים. אם פעם בניית אתרים בעברית בוויקס הייתה בעייתית ומסורבלת, היום ניתן לבנות אתר גם מימין לשמאל ללא מכשולים.

האם ניתן לקדם אתר וויקס?

בעבר, גוגל התקשה לסרוק אתרי וויקס. מאז, חלו שינויים רבים הן בפלטפורמות וויקס והן באלגוריתם של גוגל. כיום, קל מאי פעם לקדם גם אתרי וויקס ביעילות.

 

על אף שאפשרויות רבות בהקמת האתר עם וויקס זמינות לך לגמרי בחינם וללא תלות באחרים, כדי להוציא את המיטב מהפלטפורמה שלך, בניית אתר וויקס מומלץ לעשות עם מומחים. אנשי מקצוע מנוסים ומיומנים יוכלו לעצב עבורך לוגו ואייקונים שימשכו את תשומת הלב וילוו את כל אסתטיקת המותג שלך. אנשי תוכן יסייעו לך לכתוב תכנים איכותיים ומעניינים ולמטב את מאמצי הקידום שלך עד למקסימום. כשהפלטפורמה הראשונית חוסכת לך כל כך הרבה, אפשר להשקיע בדברים החשובים באמת שיתנו לך את היתרון החיוני בשוק.