קבלו הצעת מחיר מהירה

אנא מלאו את הפרטים ונשלח אליכם את הצעת המחיר

תודה! ההצעה בדרך אליכם

האם לקחת הלוואה מכרטיס האשראי?

בשנתיים שלוש האחרונות החלו שחקנים רבים בעולמות האשראי "לדחוף" לנו הלוואות. מי מאיתנו לא קיבל סמס על הלוואה? הסיבה אינה הרצון הטוב של החברות – אלא בכך שכתוצאה מסיבות מאקרו-כלכליות שונות, נוצר מצב שישנו הרבה כסף שממתין להשקעה בשוק, כך שהכסף הוא "זול"

מה הכוונה כסף "זול"? המשק מנוהל על ידי הבנקים המרכזיים בכל רחבי העולם בסביבת ריבית נמוכה. ריבית בנק ישראל למשל עומדת על 0.1% לשנה, וריבית הפריים (הריבית המסחרית שאותה רואה הלקוח הסופי, אחרי מרווח הבנקים) עומדת על 1.6% לשנה. זו ריבית נמוכה מאוד! משמעות הדבר, שאם נפקיד היום כסף בפיקדון יומי בבנק, נקבל 0.02-0.05% לשנה. ריבית אפסית.

 

לכן לא שווה להפקיד את הכסף בבנק, וגופים מוסדיים, כמו גם גופי השקעות פיננסיים מחפשים תשואה. אגב, באירופה הריבית בחלק מהמדינות הריבית היא שלילית! במילים אחרות, אתה מפקיד בבנק פיקדון יומי (פק"מ למשל), והבנק מחזיר לך פחות ממה ששמת אצלו! הבנקים המרכזיים רוצים לעודד השקעות בעסקים ופעילות משקית, ולכן הם למעשה 'קונסים' את מי שנותן לכסף לשכב בבנק.

הלוואה מאשראי

איך כל זה קשור להלוואות

כל זה מביא לכך שגופים פיננסיים גדולים, כמו בנקים וחברות כרטיסי אשראי, שיש להם הרבה כסף בקופה או שקל להם לגייס כסף בשוק ההון, מנסים להרוויח קצת יותר על הכסף הזה – קרי, מנסים להציע את הכסף, כהלוואה, בתמורה לריבית. הלוואות לעסקים, הלוואות צרכניות והלוואות לרכישת רכב חדש הם רק דוגמה לכך. הם יתנו את הכסף לכל מי שיש לו מה לעשות עם הכסף ויכול להפיק ממנו ערך.

אם אתם כבר משחקים עם נתוני ההלוואה באפליקציה, נסו גם לשחק עם משך חיי ההלוואה, ולקצר אותה לשנה או שנתיים, במקום ל-4 או 5 שנים המקסימליות המוצעות. תופתעו לגלות שבחלק מן החברות בהלוואות קצרות יותר גם הריבית נמוכה יותר

מתי נכון לקחת הלוואה מחברת האשראי?

הלוואות בכרטיסי אשראי אלו הלוואות מהירות – ולכן מפתות מאוד. הן יכולות להתקבל לחשבון הבנק אחרי כמה קליקים באפליקציה ותוך כמה שעות (או מקסימום יום-יומיים). חלק מההלוואות הן עד 100 אלף שקל. ובנוחות מקסימלית – אפילו לא צריך להתקשר לפקיד. בטח שלא להסביר יותר מדי או להתחנן. היו אפילו מקרים של אנשים שהקליקו על המקשים בטעות ולפתע קיבלו הלוואה.

 

אולם כדאי לזכור שהלוואות אלו הן יקרות באופן יחסי (הריבית יכולה להגיע ל-6% ואף 8% לשנה, והן צפויות למלא את מסגרת האשראי בכרטיס.

הלוואה כזו לעסק, כדאי לקחת בעיקר כשדרוש לכם אשראי מהיר וזמין. למשל, אם אתם רואים שצפויים לרדת בחשבון הבנק תשלומים שיכניסו אתכם למשיכת יתר ('אובדראפט'), ואתם צפויים לשלם על החריגה ריבית גבוהה יותר. או אם יש לכם תשלום לבצע לטובת השלמה של עסקה או רכישה של מכונה, ואתם ממתינים להלוואה שמתעכבת – וחוששים שתפספסו את מועד התשלום.

ממה בכל זאת מומלץ להזהר?

שימו לב לאותיות הקטנות – מתי מתבצע התשלום הראשון (מייד?), ומה תנאי הפירעון המוקדם למקרה שהוצעה לכם כעבור זמן הצעה להלוואה טובה יותר או בתנאי החזר משופרים. אם יש לכם כמה כרטיסי אשראי – כדאי לבחון את ההצעות השונות באפליקציות של החברות. תתפלאו לגלות שבגין אותה הלוואה חברות אשראי שונות יציעו לכם ריביות אחרות לחלוטין.

 

אם מכל סיבה שהיא לא תצליחו לעמוד בפרעון אחד התשלומים – תחוייבו בריבית פיגורים מבהילה (13-18% לשנה).

דבר האקספרט

הריביות שמציעות חברות כרטיסי האשראי הן ברוב המקרים גבוהות משמעותית מאלה של הבנקים או גופי הפנסיה, אך מצד שני הן מציעות אפשרות מהירה ופשוטה לקבל סכומים גבוהים לחשבון הבנק תוך 3 ימים וללא צורך בערבים או בהצגת מסמכים שונים. אם אתם זקוקים להלוואה מהירה ויש לכם כרטיס אשראי של אותה חברת אשראי, תוכלו לקבל הלוואה אפילו באמצעות האינטרנט 24 שעות ביממה

MAX עסקים

חייג עכשיו 072-2160791

בנק דיסקונט

חייג עכשיו 072-2160795

בנק לאומי

חייג עכשיו 5522*