קבלו הצעת מחיר מהירה

אנא מלאו את הפרטים ונשלח אליכם את הצעת המחיר

תודה! ההצעה בדרך אליכם

כיצד כדאי לבנות חנות אינטרנטית? פרילנס, חברה או לבד.

חנות אינטרנטית הפכה בשנים האחרונות לנכס דיגיטלי הכרחי, עבור כלל העסקים המוכרים מוצרים ושירותים והמעוניינים לאפשר לקהל לקוחותיהם הפוטנציאליים לבצע רכישה מכל מקום ובכל עת. אך בימינו, כשמגוון האפשרויות המוצעות למעוניינים בהקמת חנות דיגיטלית רחב כל כך, כיצד כדאי להקימה? באמצעות פרילנס, בעזרת חברה המתמחה בהקמת חנויות אינטרנטיות או באופן עצמאי?

ההתפתחות הטכנולוגית, בעיקר בתחום הדיגיטל, מאפשרת כיום, לכל המעוניינים בכך, להקים חנות אינטרנטית בקלות ובמהירות ולהציע את מוצריהם ושירותיהם למכירה לקהל היעד הרלוונטי "און ליין".

 

החנויות האינטרנטיות ניתנות בימינו להקמה באמצעות מערכות מתקדמות, הכוללות תבניות עיצוב מוכנות וכלים מובנים, המאפשרים את הקמתן גם ללא כל ידע טכני קודם. כך, נהנים בעלי העסקים מהיכולת לבחור האם ברצונם לפתוח את החנות האינטרנטית בכוחות עצמם, להיעזר בשירותיו של איש מקצוע עצמאי או לחלופין לבחור בשירותי הקמת חנות של חברה המתמחה בתחום זה.

 

ראשית, חשוב לזכור שישנם מספר קריטריונים חשובים הנדרשים ליצירת חנות אינטרנטית מוצלחת:

 

אפיון אתר – אפיון האתר כולל את הגדרת המטרות, הכלים, התפריטים, העיצוב, התוכן, המשפך השיווקי והפונקציות המוצעות למשתמש.

 

ממשק ניהול – באמצעות ממשק הניהול ניתן לעדכן את תוכן האתר ועל כן חשוב שיהיה פשוט ואינטואיטיבי ושתהיה לבעל האתר היכולת להשתמש בו (ללא תלות בגוף שלישי).

 

חוויית משתמש – מאפיין זה, הידוע בכינוי UX, חשוב ביותר לשם יצירת אטרקטיביות בעיניי המשתמש והנעתו לפעולת הרכישה הרצויה.

 

תוכן ופעילות קידום – התוכן בחנות חייב להיות ברור וענייני וכמו כן יש לפעול לקידום החנות, שכן חנות שאינה מקודמת כראוי לא תזכה לחשיפה בפני קהל היעד. 

 

רספונסיביות – מכיוון שכיום ישנו בחר עצום של מכשירים דיגיטליים, יש לוודא שהחנות מותאמת לכלל סוגי המסכים והרזולוציות, על מנת להימנע ממצב בו לקוח פוטנציאלי הגולש לחנות נתקל בחנות מעוותת שאינה מותאמת למכשיר ממנו גולש ושהתצוגה בו אינה מאפשרת את גלישה נוחה ונעימה. 

 

מערכות תומכות – מעבר לבניית החנות, יש לרכישת התוכנות והמערכות התומכות בפעילות החנות והמסייעות לבעליה בניהולה, בניהול הלקוחות, המכירות, השיווק והתשלומים. בין מערכות ותוכנות אלה ניתן למצוא מערכת CRM, תוכנות הנהלת חשבונות, תוכנות דיוור ועוד.

 

אז כיצד כדאי לכם להקים את החנות האינטרנטית שלכם?

חברה לבניית אתרים – בעד ונגד

ישנן חברות בניית אתרים רבות, העוסקות בהקמת אתרים ככלל ובהקמת חנויות אינטרנטיות בפרט. לשימוש בחברות אלה ישנם מספר יתרונות וחסרונות עיקריים:

 

ניסיון – חברות אלה הינן בעלות ניסיון בהקמת חנויות וביכולתן לייעץ לבעל העסק לגבי מבנה החנות, הנראות, משפך המכירה, הכלים המוצעים לגולשים, הפעולות הניתנות לביצוע ולגבי מאפייני החנות והתאמתם לאופי העסק ולמוצריו הנמכרים בה. 

 

יכולות פיתוח – ביכולתן של חברות אלה אף להציע כלים ועזרים מתקדמים המפותחים על ידם ושאינם מוצעים בחנויות מובנות של הפלטפורמות המוכרות וכמו כן מסוגלות אף להציע פיתוח כלים נוספים בהתאמה אישית. בנוסף, חברות אלה ערוכות לטפל בכלל הקריטריונים הנדרשים להקמת חנות אינטרנטית מוצלחת (ושצויינו מעלה).

 

עם זאת, ייתכן שחנות המפותחת על ידי חברה תיצור בה תלות ולא תאפשר לבעל העסק לנטוש את החברה ולהעביר את החנות לניהול של חברה אחרת או לניהול עצמאי.

 

קידום החנות – במקרים בהם החברה שנבחרה הינה גם חברת קידום אתרים, הרי שבעל החנות מקבל ערך מוסף רב ויכול ליהנות גם משירותי הקידום שכל כך חיוניים עבור חנויות המתמודדות עם סביבה תחרותית.

 

אמינות ותמיכה – חברות בניית אתרים שהינן מוכרות ובעלות שם, עשויות להיות אמינות יותר מבוני אתרים עצמאיים שאינם בעלי מוניטין וכמו כן מציעות שירותי תמיכה וסיוע מתקדמים על פי הצורך.

 

מחיר – מכיוון שמדובר בחברה המעסיקה מספר עובדים ובעלי מקצוע, אמנם איכות השירות גבוהה יותר, אך עלויות הקמת החנות והעלויות החודשיות עלולות להיות גבוהות יחסית לחנויות המוקמות על ידי עצמאיים ובוודאי יקרות יותר מחנויות המוקמות באופן עצמאי.

 

חברות בניית חנויות אינטרנטיות מומלצות

Yalla

חייג עכשיו

e-shop

חייג עכשיו 072-3316222

כיצד כדאי לבנות חנות אינטרנטית? פרילנס, חברה או לבד.

חייג עכשיו

פרילנסר – בעד ונגד

ישנם בוני אתרים רבים המתמחים בבניית חנויות אינטרנטיות, אך עם זאת, כמו בהעסקת עצמאיים בכל תחום אחר, גם כאן ישנו סיכון. כאשר מדובר בבעל מקצוע עצמאי שניסיונו ויכולותיו הנוגעים לבניית אתר אינטרנט אינם ברורים, ייתכן כי בפועל הוא אינו בעל הכישורים הנדרשים לעמידה בכלל הקריטריונים של חנות מוצלחת ואינו בעל כל הידע הנחוץ לייעוץ הולם  ומקצועי לבעל החנות לגבי מאפייניה.

 

אמנם פרילנסרים עשויים להציע מחירים אטרקטיביים יותר מחברות, אך עם זאת עלולים גם הם ליצור לבעל החנות תלות בהם, אשר תקשה על עזיבתם ועל מעבר לניהול באופן עצמאי על ידי גוף אחר.

 

באופן עצמאי

בימינו ישנן פלטפורמות ומערכות המאפשרות פתיחת חנות בקלות ובמהירות, ללא כל צורך בידע טכני. באמצעות פלטפורמות אלה יכול בעל החנות לבחור בתבנית עיצוב רצויה, בכלים ובעזרים הנחוצים וכל שעליו לעשות הוא להכניס באופן עצמאי את התוכן והתמונות.

 

 

השימוש בפלטפורמות אלה הפך כיום לנפוץ, הן פשוטות ביותר לתפעול ולניהול ומוצעות במחירים זולים ביותר. עם זאת, חלק מחנויות אלה מוגבלות ביכולותיהן, בכלים המוצעים בהן וביכולות הקידום.

 

 

לסיכום – בבואכם להקים חנות אינטרנטית, וודאו כי ביכולתה לעמוד בכלל הקריטריונים החשובים להצלחתה, בדקו האם מקים החנות (חברה או עצמאי) הינו בעל הניסיון, הידע והיכולות הנדרשות להקמת חנות מוצלחת והקפידו להשוות בין מספר חברות או עצמאיים את מאפייני החנות שמציעים ואת העלויות. כמו כן, אל תהססו לבחון גם את האפשרות של הקמת החנות באופן עצמאי, במיוחד אם מדובר בעסק קטן בעל מספר מוצרים או שירותים מצומצם.