קבלו הצעת מחיר מהירה

אנא מלאו את הפרטים ונשלח אליכם את הצעת המחיר

תודה! ההצעה בדרך אליכם

מי צריך ייעוץ עסקי

בעלי עסקים רבים, בין אם מדובר בעסקים ותיקים ובין אם בכאלו שזה עתה הוקמו, נתקלים בשאלות, לבטים, תהיות או בעיות, עבורן לא תמיד מוצאים תשובה. שירותי ייעוץ עסקי נועדו למתן מענה, פתרונות, הכוונה וליווי לבעלי עסקים אלו, במטרה להעניק את התשובות הנכונות ולהראות לבעלי העסק את הדרך הנכונה להצלחה.

כמו לכל הדברים בטבע, גם לעסק ישנו מחזור חיים. מחזור החיים של העסק מורכב מחמישה שלבים עיקריים: שלב היזמות ופיתוח הרעיון, שלב הקמת העסק והשקתו, שלב הצמיחה, שלב שדרוג העסק (הרחבת תחומי הפעילות או שיפור הפעילות הקיימת) ושלב הבגרות.

 

לכל אחד משלבי מחזור חייו של העסק, נדרשים מבעליו ידע, כישורים ופעולות לביצוע, ההכרחיים לצליחתו. כמו כן, לאורך מחזור חיי העסק נדרשת יכולת הסתגלות למצבים בלתי צפויים ויכולת התמודדות עמם. לעיתים בעלי העסק אינם בעלי הידע, היכולות או הכישורים להתמודדות עם חלק ממצבים אלו.

 

ייעוץ עסקי – גב מקצועי לכל מצב ותרחיש

בעבר, נהגו בעלי עסקים ויזמים להתמודד עם כל אירוע חריג או שינוי בפעילות העסק באופן עצמאי, בין אם החזיקו בכישורים ובידע הנדרשים ובין אם לאו. רצון זה להתמודדות עצמית וללא סיוע מבחוץ, הביאה במקרים מסויימים להידרדרותו של העסק ואף לקריסתו.

 

כיום, שירותי ייעוץ עסקי הפכו לנפוצים ולמבוקשים בקרב עסקים רבים, גם אם לתקופה קצרה בלבד ולצורך התמודדות עם תרחיש או אירוע ספציפי או עם אחד מהשלבים במחזור חייו של העסק. הייעוץ העסקי מעניק לבעלי העסק את היכולת ליהנות משירותיהם של בעלי מקצוע מומחים בתחומם בכל נושא הקשור לפעילות העסק ובכל אחד משלבי חייו:

 

 

הקמת עסק

טרם הקמת העסק ישנם נושאים רבים הדורשים בחלקם ידע מקצועי וחוות דעת של מומחים: בחינת היתכנות של הקמת העסק, הגדרת חזון, מטרות ויעדים, בחינת כדאיות כלכלית, מחקרי שוק, רגולציה ועמידה בחוקים ותקנות, הקמת המערכות והתשתיות הנדרשות (קניית ציוד מחשוב ותוכנות, רכישת מערכת סליקת אשראי, רכישת ציוד רלוונטי וכו') גיוס כסף ומשקיעים ועוד.

 

במסגרת ייעוץ עסקי, מקבל בעל העסק ליווי בהקמתו של העסק ונהנה מכל המידע הנדרש, ההכרחי לצליחת תהליך ההקמה.

 

שיפור התפוקה, המכירות והרווחים

כשהעסק נמצא בפעילות מלאה, מגיע השלב בו בעלי העסק מעוניינים בהרחבת הפעילות, שדרוג העסק, שיפור ביצועיו והגדלת הרווחים. כחלק מפעילות זו נדרשת הבנה בענייני שיווק, מכירות, לוגיסטיקה (לרבות בחינת שינוי מיקום העסק, עיצוב משרדים, רכישת מחסנים וכו'), תמחור מוצרים ועוד. שירותי הייעוץ עסקי מספקים לבעל העסק את הכלים, הליווי והידע הנדרשים לקידומו של העסק.

 

עצירת ומניעת הדרדרות העסק

לעיתים, נדרשים עסקים לסיוע בהתמודדות עם מצבי משבר. במקרים אלו נדרשת עזרה של מומחים היכולים לייעץ לבעלי העסק בכל הנוגע להתייעלות ארגונית, שינוי הפעילות, לקיחת הלוואה לעסק, צמצום הוצאות וכו.

 

שמירה על המצב הקיים או מכירת העסק

גם לעסקים מוצלחים הנהנים מפעילות תקינה ורווחית נדרשת לעיתים חוות דעת מקצועית הנוגעת לשמירה על המצב הקיים ואף לבחינת אפשרות של מכירת העסק בעודו בשיאו, על מנת ליהנות מרווח מקסימלי ממכירתו.

 

יתרונות שירותי הייעוץ העסקי

שירותים הייעוץ העסקי כאמור, מסייעים רבות לכל עסק, בין אם ניתנים באופן קבוע לאורך פעילותו השוטפת ובין אם ניתנים לתקופה מוגבלת ולצורך התמודדות עם סיטואציה ספציפית או שלב במחזור חייו של העסק.

לשירותים אלו כאמור יתרונות רבים המעניקים ערך מוסף רב לעסק:

ניסיון

חברות ייעוץ עסקי מעסיקות מגוון בעלי מקצוע, המומחים בהתמודדות עם כלל המצבים והתרחישים האפשריים ומורגלות ומנוסות במציאת הפתרונות האופטימליים והאידיאליים להתמודדות עמם.

ידע

בחברות אלו הצטבר לאורך שנות פעילותן ידע רב המנוצל לטובת העסקים ובעלי העסקים מזמיני שירותי הייעוץ. באמצעות ידע זה נהנים העסקים ממבחר כלים ופתרונות שלרוב אינם ברי השגה ללא שירות זה.

זמינות וליווי אישי

אחד היתרונות הבולטים של שירותי הייעוץ העסקי הוא זמינות אנשי מקצוע מומחים, העומדים לרשות בעלי העסק בכל שאלה, בעיה או בקשה וערוכים לתת מענה מיידי. כמו כן, שירות זה כולל ליווי אישי, המפיג בקרב בעלי העסקים את החששות מנקיטת צעדים מסויימים הנוגעים לפעילות העסק, אותם לא היו מבצעים ללא תמיכה מקצועית.

 

לסיכום, ייעוץ עסקי מיועד לכל עסק, קטן כגדול ומהווה כלי חיוני עבור בעלי עסקים רבים לצרכי הקמת העסק, לשמירה על פעילותו, להתמודדות עם מצבים בלתי צפויים ומשברים ובבוא הזמן גם לצרכי שדרוג ופיתוח העסק או אף למכירתו ברווח מקסימלי, לאחר מיצויו.