קבלו הצעת מחיר מהירה

אנא מלאו את הפרטים ונשלח אליכם את הצעת המחיר

תודה! ההצעה בדרך אליכם

ניוזלטר הוא עדיין כלי מאוד אפקטיבי לשיווק ב-2024!

תתפלאו אבל שיווק והעברת מסרים באמצעות אימייל מרקטינג (ניוזלטר) הוא עדיין אחד הכלים הכי טובים להגיע במהירות לקהל שלנו, לשלם עלויות נמוכות ולשמור על קשר ארוך טווח עם הלקוחות שלנו

 

דווקא עכשיו כשהיכולת לשלוח מסרים לגולשים נעשית קשה יותר ומצריכה עלויות לגוגל ופייסבוק, מי שהקים לעצמו קהל איכותי למשלוח ניוזלטרים, יכול להיות בטוח שיש לו נכס איכותי ומניב.

 

וזה מכמה סיבות:

 

1. היכולת לשלוח מסרים לכמות נמענים בלתי מוגבלת: משלוח מייל יכולה להגיע תוך דקות בודדות לרשימת תפוצה ענקית ולהעביר מסרים למאות ואלפי גולשים בעלות מאוד נמוכה יחסית

 

2. חוסר תלות באלגוריתם ובחשיפה – ברגע שיש לכם רשימת תפוצה גדולה שהקמתם וקהל שמקבל את הניוזלטר שלכם באופן קבוע, אין לכם תלות בחשיפה שפייסבוק בוחר לעשות מבחינה אורגנית וגם אין צורך לשלם עבור מודעות. הנכס כולו בידיכם והוא המיילים של הנמענים שאחוז החשיפה שלהם הוא יחסית גבוה ועומד על כ-30% פתיחה ואף יותר בתנאי שתבצעו התאמה ופילוח של הקהל לעומת בפייסבוק מדובר על 10% חשיפות כלליות לא מדובר בפתיחה של התוכן ממש.

 

3. עצמאות במסרים ובאפשרויות – רשימת התפוצה שלכם מאפשרת לכם לשלוח כמה טסטים, כמה כותרות, ואפילו תכנים שונים לקהלים שונים בהתאם. התוכן שלכם יכול להיות מכירתי או מורכב מתמונות, אין מגבלה בנוגע להפניה מתוך הטקסטים, כמות הטקסטים ועוד.

ניוזלטר כלי אפקטיבי לשיווק

4. המייל הופך לחשוב יותר – המייל הפרטי של הנמענים הופך למשהו שהם שומרים עליו, מתחזקים אותו, נמצאים בו, יותר מאשר כלים אחרים. המשלוח הוא אישי, פר מייל, פר נמען, אתם יכולים להשתמש בשם הנמען או בפרטים אחרים כדי ליצור פנייה אישית, יש לכם אפשרות לדעת בדיוק למי שלחתם ומה קרה עם המייל.

 

5. אפשרות קלה למעקב – באמצעות מערכות הדיוור של היום ניתן לבצע מעקב אחרי הגולשים, לדעת בדיוק מה הם עשו ואף לשלוח להם מייל חוזר, להתאים להם את התכנים ולוודא מתי הם פותחים ואיך, באיזה כלי הם משתמשים מחשב או נייד ועוד.

 

6. הודעות SMS – עוד משהו שמאפשרת רשימת תפוצה מפולחת הוא משלוח סמס ישירות לגולש, יש מקרים שבהם זה עובד טוב יותר, או אפילו מחזק מסר שנשלח במייל, בתנאי שאינכם מרבים בכך.

 

7. אפשרות ליצור אינגייג'מנט – משלוח ניוזלטר מותאם לפי הקהל, לפי תחומי העניין שלו, בהתאם לגיל שלו וכדומה, מאפשר אינטרקציה עם הגולש. אפשר לבק ממנו להשתתף בסקרים, להגיב, לחוות דיעה, להזמין אותו לכנסים וחשוף אותו למוצרים חדשים ועוד והקשר נעשה בצורה טובה יותר ואישית יותר.

 

8. יצירתיות והתאמה מיידית – ניוזלטר הוא מסר שיכול להשתנות בהתאם למידת ההתעניינות של הגולשים, אפשר לשלוח אותו בהתאם לתקופה, בשעות רלוונטיות שתבחרו, תצטרכו להיות מקוריים ולעניין את הגולשים שלכם באמצעות הכותרת והתוכן, זה מאפשר יצירתיות והבנה של הקהל שלכם. אם תראו שיש היענות לאחד מהפרסומים, תוכלו לפרסם עוד באותו תחום למשל, הכל עניין של מעקב ולמידה.

 

לסיכום, ניוזלטר הוא עדיין כלי חזק ויעיל. מדובר בכלי שמצריך תחזוקה וניתוח נכון של הנתונים על מנת להשתפר ולבדוק מהי ההיענות של הגולשים. זה כלי שמצריך רגישות לקהל ובדיקה שלא שולחים לו יותר מדי דברים. זה כלי שמאפשר פניה אישית, תגובתיות מהירה, הסרה מהירה במידה ולא מעוניינים לקבל מכם תכנים והוא מהווה כלי נוסף וחשוב למכירות ולחשיפה של הלקוחות שלכם.