קבלו הצעת מחיר מהירה

אנא מלאו את הפרטים ונשלח אליכם את הצעת המחיר

תודה! ההצעה בדרך אליכם

עבודה מהבית עם מרכזיה בענן

דנה ישעיהו

דנה ישעיהו

מומחית בשיווק ומיתוג

התקופה הנוכחית הוכיחה לכולנו שכדי להמשיך בשגרה, אנחנו צריכים להערך גם לעבודה מהבית. ואכן, קיימים כיום פתרונות תקשורת שנועדו להמשיך את הפעילות העסקית מכל מקום, לרבות מהבית. אבל איך בוחרים בפתרון התקשורת המתאים ביותר לצרכי העסק?

עבודה מרחוק ומהבית בעידן הסמארטפון והטאבלט, מאפשרת להיות אונליין כל הזמן ולקיים תקשורת באימייל, לגלוש באינטרנט מכל מקום ובמקום לשלם עלויות על הוצאות משרד וכל מה שכרוך בכך, לפעמים חסכוני יותר לעבוד מהבית.

מה כדאי לבדוק לפני שעושים את המהלך

  1. האם העבודה מהבית היא לצורך זמני או כחלק קבוע של בית העסק?
  2. לאילו עובדים האופציה הזו קיימת ולאיזו כמות
  3. מהו התקציב שיוקצה לרכישת ציוד לעובדים או שהם ישתמשו בציוד שלהם
  4. יש לבדוק את רמת האבטחה והסודיות הנדרשת
  5. האם יש שינויים שכדאי לבצע

 

הביצוע של הסעיפים שציינו למעלה דורשים תכנון והערכות מוקדמת. היתרון העיקרי פה הוא מרכזיה בענן, שיכולה לפעול מכל מקום ובכל אמצעי

הערכות טכנית לעבודה מהבית עם מרכזיה בענן

מומלץ להתייעץ עם מי שמספק לכם את שירותי המרכזיה כדי לעבור לשירותי טלפון במיקור חוץ, לדאוג לכך שהחיבורים יהיו תקינים וזמינים וכן היכולת לבצע שינויים במערכות המחשוב או על ידי סנכרון חיצוני.

 

חשוב גם לבדוק כיצד תפקחו על העבודה וניתן לבצע זאת באמצעות כלים שונים, לצד חסימות דרושות לאבטחת המידע ויכולת שליטה מרחוק על כל הפיצ'רים הרלוונטיים.

 

רצוי לספק טלפון לעובדים ולבדוק האם יש להם חיבור לטלפון נייח ובכלל תשתית מתאימה. תוכלו לרכוש כרטיס סים שתומך במרכזיה ומאפשר להשתמש בכל השירותים שלה מהנייד וכך לא תצטרכו להיות תלויים ברשת האינטרנט.

מי מספק את כלל פתרונות התקשורת לעבודה מהבית

ספקי התקשורת הגדולים כמו בזק, פרטנר, תדיראן טלקום, Voicenter, כדאי לברר מול הספקים שאנו ממליצים עליהם ולקבל מהם הצעות ופתרונות בנושא

עבודה מהבית

דבר האקספרט

לפני שתעשו שינוי ותתחייבו בנוגע למעבר לעבודה מהבית, כדאי שתבחנו את האפשרויות שקיימות עבורכם כיום ותקבלו החלטה בהתאם לצרכים שלכם. עשו רשימה של פעולות חשובות ונסו לחשוב על כל התסריטים האפשריים לפני שתבחרו ספק שיענה על בקשתכם.

מהן ההכנות שצריך לבצע לפני תחילת העבודה מרחוק?

כשעובדים מרחוק ובמיוחד מהבית, מומלץ לבצע כמה הכנות, שיאפשרו תפקוד טוב ומאובטח יותר:

 

א. כל המכשירים האלקטרוניים והמחשבים השאיתם תתבצע העבודה צריכים להיות מוגנים באל-פסק כולל תוכנה מתאימה שתשמור על הנתונים כל הזמן.

 

ג. מומלץ מאוד להתקין בכל המכשירים שאיתם נעשית העבודה מהבית תוכנות אנטי-וירוס ו-Firewall חזקות וכל מה שיכול להגן על המכשירים והמידע שבהם.

בדיקת המערכת מראש על ידי קבוצת בדיקה

כדאי להתנסות בפעולות המרכזיה על ידי נציג או קבוצת נציגים לפני שעושים את המעבר לעבודה מהבית קבוע ולכלל העובדים. מרכזיית IP יכולה לפעול ברשת של ספק אחר וזאת על מנת לבחון את רמת השירות והיכולות של הספק החדש או הספק הקיים באמצעות קישור ל-VPN.