אין.
אולי רק שאני יודע שאסור להתקרב לצ'יטה עם מקל של קילומטר
נעזור לכם לבחור את הספקים הטובים והמתאימים ביותר עבורכם
כבר יש לך חשבון? כניסה
או
תורמים לפיתוח הקהילה
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קונסקטורר אדיפיסינג אלית אלמנקום ניסי נון ניבאהדס איאקוליס וולופטה דיאם
תורמים לפיתוח הקהילה 2
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קונסקטורר אדיפיסינג אלית אלמנקום ניסי נון ניבאהדס איאקוליס וולופטה דיאם
קבלו הצעת מחיר מהירה
אנא מלאו את הפרטים ונשלח אליכם את הצעת המחיר
שליחויות לכל חלקי הארץ
מערכת למעקב משלוחים
מחירים הוגנים ונוחים
כל סוגי השליחויות במקום אחד
שירות מהיום למחר
ייבוא מחו"ל
6 באפר, 2025
שירות והתייחסות מעל המצופה!
4 באפר, 2025
שומר נפשו ירחק. אילו אני הייתי מי שמשלם להם, כבר הייתה דרישה לפיצוי.
יתרונות
אין.
אולי רק שאני יודע שאסור להתקרב לצ'יטה עם מקל של קילומטר
חסרונות
אין תיאום לאיסוף, השליח מתנהל כאילו אני עובד אצלו, אין עם מי לדבר
יש לי מחשב תקול, וכדי לממש את האחריות, נותן השירות הוציא איסוף ע"י צ'יטה. כיוון שהיה צריך להזמין חלק, אני זוכה "ליהנות" פעמיים מהשירות של צ'יטה בשני הכיוונים.
השליח של צ'יטה מתקשר בלי התראה לפני שמונה בבוקר ואומר "אני כאן" – אם במקרה לא עניתי וחזרתי אליו תוך עשר דקות – הוא כבר המשיך הלאה ו"יבוא מחר, אולי". אם אני לא בבית ולא יכול לתת את המחשב – הוא יבוא שוב בזמן שמתאים לו.
תיאום מראש לגבי זמנים שמתאימים לי? הצחקתם את הסבתא. גם במקרה הבודד בו נקבעו יום ושעה, השליח פשוט הקדים בשעתיים (במקום בין עשר לשתים עשרה, שוב לפני שמונה) ורק במזל הייתי בבית באותו יום. צריך לארוז את המחשב באופן מוגן? למה שלחברת שליחויות יהיה את הדרוש? בנס מצאתי קצת ניילון בועות וסלוטייפ. שלחתי את המחשב.
בחנות היו אחלה, עדכנו שצריך להזמין חלק, והוציאו, על חשבונם, משלוח נוסף שיחזיר את המחשב ועוד אחד שיאסוף אותו כשהחלק יגיע.
כשהמחשב חזר – אותו סיפור, רק בשעות אחרות. מזל שיש מקום בו יכולתי לומר לשליח שבטוח להשאיר בו את המחשב לשעתיים עד שהגעתי הביתה.
עכשיו צריך לאסוף את המחשב שוב כי החלק הגיע – כבר שבוע וחצי שאני מקבל טלפונים "אני פה" שאסור לפספס, ובכל פעם בה משלוח כזה מתפספס, אני נכנס להמתנה של בין יום לחמישה ימים עד הטלפון הבא, בלי שום צפי, שום תיאום, שום דבר.
3 באפר, 2025
שומר נפשו ירחק. אילו אני הייתי מי שמשלם להם, כבר הייתה דרישה לפיצוי.
יתרונות
אין.
אולי רק שאני יודע שאסור להתקרב לצ'יטה עם מקל של קילומטר
חסרונות
אין תיאום לאיסוף, השליח מתנהל כאילו אני עובד אצלו, אין עם מי לדבר
יש לי מחשב תקול, וכדי לממש את האחריות, נותן השירות הוציא איסוף ע"י צ'יטה. כיוון שהיה צריך להזמין חלק, אני זוכה "ליהנות" פעמיים מהשירות של צ'יטה בשני הכיוונים.
השליח של צ'יטה מתקשר בלי התראה לפני שמונה בבוקר ואומר "אני כאן" – אם במקרה לא עניתי וחזרתי אליו תוך עשר דקות – הוא כבר המשיך הלאה ו"יבוא מחר, אולי". אם אני לא בבית ולא יכול לתת את המחשב – הוא יבוא שוב בזמן שמתאים לו.
תיאום מראש לגבי זמנים שמתאימים לי? הצחקתם את הסבתא. גם במקרה הבודד בו נקבעו יום ושעה, השליח פשוט הקדים בשעתיים (במקום בין עשר לשתים עשרה, שוב לפני שמונה) ורק במזל הייתי בבית באותו יום. צריך לארוז את המחשב באופן מוגן? למה שלחברת שליחויות יהיה את הדרוש? בנס מצאתי קצת ניילון בועות וסלוטייפ. שלחתי את המחשב.
בחנות היו אחלה, עדכנו שצריך להזמין חלק, והוציאו, על חשבונם, משלוח נוסף שיחזיר את המחשב ועוד אחד שיאסוף אותו כשהחלק יגיע.
כשהמחשב חזר – אותו סיפור, רק בשעות אחרות. מזל שיש מקום בו יכולתי לומר לשליח שבטוח להשאיר בו את המחשב לשעתיים עד שהגעתי הביתה.
עכשיו צריך לאסוף את המחשב שוב כי החלק הגיע – כבר שבוע וחצי שאני מקבל טלפונים "אני פה" שאסור לפספס, ובכל פעם בה משלוח כזה מתפספס, אני נכנס להמתנה של בין יום לחמישה ימים עד הטלפון הבא, בלי שום צפי, שום תיאום, שום דבר.
8 במרץ, 2025
1 במרץ, 2025