קבלו הצעת מחיר מהירה

אנא מלאו את הפרטים ונשלח אליכם את הצעת המחיר

תודה! ההצעה בדרך אליכם

הצג מספר טלפון073-2171717

צ'יטה

שליחויות ברמה אחרת

הצג מספר טלפון073-2171717

אודות צ'יטה

צ'יטה שליחויות ברמה אחרת

צ'יטה מתמחה בשינוע של חבילות וסחורות ובביצוע מהיר של משלוחים לכל רחבי הארץ. החברה מפעילה מערכות ממוחשבות מתקדמות אשר עוקבות אחר התקדמות המשלוח, ומאפשרות שקיפות רבה יותר בהליך השילוח. בנוס, מציעה צ'יטה שירות הפצה בטוחה ליבואנים ואתרי סחר, כולל טיפול מיוחד במוצרים שבירים, ביצוע תיאום עם הלקוח ומסירה מהירה

פיצ’רים מרכזים

שליחויות לכל חלקי הארץ

מערכת למעקב משלוחים

מחירים הוגנים ונוחים

כל סוגי השליחויות במקום אחד

שירות מהיום למחר

ייבוא מחו"ל

תמונות ומדיה של צ'יטה

חוות דעת / המלצות על צ'יטה

איכות
3.0
מחיר
3.2
היענות
3.2
עמידה בלוח זמנים
3.2
User Profile
                        Image
מחיקת תגובה
  • משוב
  • הפרוייקט

6 באפר, 2025

4.4
איכות
4
מחיר
4
היענות
5
זמנים
4

שירות והתייחסות מעל המצופה!

User Profile
                        Image
מחיקת תגובה
  • משוב
  • הפרוייקט

4 באפר, 2025

1.0
איכות
1
מחיר
1
היענות
1
זמנים
1

יש לי מחשב תקול, וכדי לממש את האחריות, נותן השירות הוציא איסוף ע"י צ'יטה. כיוון שהיה צריך להזמין חלק, אני זוכה "ליהנות" פעמיים מהשירות של צ'יטה בשני הכיוונים.
השליח של צ'יטה מתקשר בלי התראה לפני שמונה בבוקר ואומר "אני כאן" – אם במקרה לא עניתי וחזרתי אליו תוך עשר דקות – הוא כבר המשיך הלאה ו"יבוא מחר, אולי". אם אני לא בבית ולא יכול לתת את המחשב – הוא יבוא שוב בזמן שמתאים לו.
תיאום מראש לגבי זמנים שמתאימים לי? הצחקתם את הסבתא. גם במקרה הבודד בו נקבעו יום ושעה, השליח פשוט הקדים בשעתיים (במקום בין עשר לשתים עשרה, שוב לפני שמונה) ורק במזל הייתי בבית באותו יום. צריך לארוז את המחשב באופן מוגן? למה שלחברת שליחויות יהיה את הדרוש? בנס מצאתי קצת ניילון בועות וסלוטייפ. שלחתי את המחשב.
בחנות היו אחלה, עדכנו שצריך להזמין חלק, והוציאו, על חשבונם, משלוח נוסף שיחזיר את המחשב ועוד אחד שיאסוף אותו כשהחלק יגיע.
כשהמחשב חזר – אותו סיפור, רק בשעות אחרות. מזל שיש מקום בו יכולתי לומר לשליח שבטוח להשאיר בו את המחשב לשעתיים עד שהגעתי הביתה.
עכשיו צריך לאסוף את המחשב שוב כי החלק הגיע – כבר שבוע וחצי שאני מקבל טלפונים "אני פה" שאסור לפספס, ובכל פעם בה משלוח כזה מתפספס, אני נכנס להמתנה של בין יום לחמישה ימים עד הטלפון הבא, בלי שום צפי, שום תיאום, שום דבר.

User Profile
                        Image
מחיקת תגובה
  • משוב
  • הפרוייקט

3 באפר, 2025

1.0
איכות
1
מחיר
1
היענות
1
זמנים
1

יש לי מחשב תקול, וכדי לממש את האחריות, נותן השירות הוציא איסוף ע"י צ'יטה. כיוון שהיה צריך להזמין חלק, אני זוכה "ליהנות" פעמיים מהשירות של צ'יטה בשני הכיוונים.
השליח של צ'יטה מתקשר בלי התראה לפני שמונה בבוקר ואומר "אני כאן" – אם במקרה לא עניתי וחזרתי אליו תוך עשר דקות – הוא כבר המשיך הלאה ו"יבוא מחר, אולי". אם אני לא בבית ולא יכול לתת את המחשב – הוא יבוא שוב בזמן שמתאים לו.
תיאום מראש לגבי זמנים שמתאימים לי? הצחקתם את הסבתא. גם במקרה הבודד בו נקבעו יום ושעה, השליח פשוט הקדים בשעתיים (במקום בין עשר לשתים עשרה, שוב לפני שמונה) ורק במזל הייתי בבית באותו יום. צריך לארוז את המחשב באופן מוגן? למה שלחברת שליחויות יהיה את הדרוש? בנס מצאתי קצת ניילון בועות וסלוטייפ. שלחתי את המחשב.
בחנות היו אחלה, עדכנו שצריך להזמין חלק, והוציאו, על חשבונם, משלוח נוסף שיחזיר את המחשב ועוד אחד שיאסוף אותו כשהחלק יגיע.
כשהמחשב חזר – אותו סיפור, רק בשעות אחרות. מזל שיש מקום בו יכולתי לומר לשליח שבטוח להשאיר בו את המחשב לשעתיים עד שהגעתי הביתה.
עכשיו צריך לאסוף את המחשב שוב כי החלק הגיע – כבר שבוע וחצי שאני מקבל טלפונים "אני פה" שאסור לפספס, ובכל פעם בה משלוח כזה מתפספס, אני נכנס להמתנה של בין יום לחמישה ימים עד הטלפון הבא, בלי שום צפי, שום תיאום, שום דבר.

מחיקת תגובה
  • משוב

8 במרץ, 2025

4.8
איכות
5
מחיר
5
היענות
4
זמנים
5
מחיקת תגובה
  • משוב

1 במרץ, 2025

4.8
איכות
4
מחיר
5
היענות
5
זמנים
5