קבלו הצעת מחיר מהירה

אנא מלאו את הפרטים ונשלח אליכם את הצעת המחיר

תודה! ההצעה בדרך אליכם

תוכנה לניהול עסק

ברוב החברות קיימת תוכנה מרכזית לניהול עסק הפועלת באמצעות העיקרון הבסיסי שכל הפעילות העסקית תתבצע באמצעות תוכנה אחת, אשר יש לה כמה שלוחות לרבדיה העסקיים של החברה.

לכל אחת מהמחלקות תתבצע התאמה של התוכנה על פי הצרכים הייחודיים שלה הכוללת הטמעה ויישום, אך שיטת העבודה ועקרונותיה יהיו זהים לכולם.

צוות ההנהלה יחליט למי מהעובדים יהיו הרשאות לכל אחת מהמחלקות, בהתאם לתחום העיסוק של כל אחד מהם. יש עובדים שיקבלו השראה למחלקה שלהם בלבד ואחרים לכמה מחלקות וזאת על פי הנחיצות של מידע זה להגדרת התפקיד שלהם

למי רלוונטי לעבוד עם תוכנה לניהול עסק?

מחלקת שיווק ומכירות

 

עובדי המחלקה יוכלו באמצעות תוכנה זו לבצע את הפעולות הבאות:

 

  • הגשת הצעות מחיר על פי מסגרת בסיסית שנבנתה במיוחד עבורם.
  • קליטת הזמנות מלקוחות אשר רואים אותן גם בלוגיסטיקה.
  • קליטת החזרות של סחורה שגם אותן רואים בלוגיסטיקה.
  • הפקת חשבוניות מס או זיכויים בשיתוף עם מחלקת החשבונאות.
  • בקרה על המשלוחים, גם אופציה זו משותפת עם הלוגיסטיקה.

 

מחלקת חשבונאות

 

  • טיפול בכל נושא קליטת נתוני הנהלת חשבונות, הכנסות והוצאות בתוכנה.
  • התאמות בנקים.
  • תזרים מזומנים
  • דוחות רווח והפסד.
  • גיול חובות.
  • מאזני בוחן.
  • הפקת דוחות חודשיים ודו חודשיים לרשויות.

 

מחלקת ייצור ולוגיסטיקה

 

  • ניהול הייצור ועצי המוצר.
  • בקרה על מצב המלאי.
  • קליטת נתוני מלאי מפורטים במשרד האחורי.
  • ניהול הרכש וביצוע הזמנות בפועל.
  • ניהול סעיפים תקציביים.
  • ניהול הסכמי סחר.

 

בהתאם לצורך, אפשר להוסיף עוד שלוחות רבות.

התאמה לטלפונים הסלולריים

ההתאמה לטלפונים הסלולריים היא בעיקר עבור מי שנמצא בשטח כמו לדוגמה נהגים, טכנאים, עובדים מקצועיים באתרי בנייה, אנשי מכירות, עובדי מחסנים ועוד. דרך הסמרטפון הם יכולים לבצע פעולות רבות של דיווחים, הזרמת נתונים, הצעות מחיר, הפקת חשבוניות, העברת נתוני מלאי ועוד, כל אחד על פי תחום העיסוק שלו.

תוכנה לניהול עסק

שיטת הניהול ERP

שיטת הניהול המתקדמת ERP  היא הגדרה לתוכנה אחת אשר מאגדת את כל נושא ניהול המשאבים של הארגון הספציפי. באופציה זו נקלטים כל הנתונים המנהליים, כל מערכות המידע מסונכרנות וכל עובד בעל הרשאה יכול לבצע בה פעולות שונות על פי תפקידו.

שיטת הניהול CRM

פעילות בשיטת CRM היא ריכוז הניהול של כל מה שקשור בקשרי הלקוחות של החברה על פי תחום העיסוק שלה, הטמעת טכנולוגיית המידע, יצירת שיטות עבודה תוך שימוש בחומרה ייעודית לכך, תוכנות שהותאמו למטרה זו ותורות עבודה ספציפיות של הארגון.

 

 

הארגונים הגדולים במשק עובדים ביום יום באמצעות שתי השיטות הללו המסונכרנות זו לזו. בתחילת הדרך קשה לעובדים להסתגל לאופציות הללו שנראות מסובכות ומורכבות, אך מהר מאד כולם מבינים את היכולות המצוינות של השימוש בשיטה המאתגרת והם מבינים עד כמה היא מיטיבה עם החברה ויוצרת עלייה משמעותית במקצועיות של כל אחת מהמחלקות.

השליטה של הנהלת החברה

הנהלת החברה וצוות העובדים הבכירים שלה כמו המנכ"ל והסמנכ"לים אחראים לפעילות של כל החברה ולכן הם חייבים לשלוט בכל תחומי הפעילות של החברה. ברוב המקרים לכולם או לרובם יש הרשאות לכל הנישות כדי שיוכלו תמיד להיכנס, לרשום מידע, לבדוק נתונים, להכין דוחות וכו'.

 

 

העובדה שכל השלוחות פועלות בתוכנה זהה יוצרת נוחות מקסימלית לכל העובדים. גם מי שעובד לדוגמה ברכש ועובר לעבוד במחלקה אחרת, די מהר הוא נכנס לעניינים כיוון שעיקרון הפעולה הוא זהה.

 

 

נוחות השימוש ביום יום בתוכנה הזו יוצרת גם פשטות בהכנת הנתונים עבור יצירת דוחות שונים, כיוון שהתוכנה אוספת מידע רלוונטי מכל המחלקות מתוך כלל הנתונים שקיימים במערכת ועל פי הנחיצות שלהם בכל דוח ספציפי ובדרך זו אפשר די מהר להפיק סוגים שונים של דוחות בסיסיים אשר שופכים אורי על מצבה הנוכחי של החברה. כמו לדוגמה דוחות רווח והפסד על פי יחידות רווח, תזרים מזומנים, מאזני בוחן, גיול חובות, מצב המלאי במחסנים.

 

 

כשרואים הכול במבט על ובנוחות מקסימלית, הדבר יוצר מקצועיות ומאפשר חדות מחשבה על בחירת אסטרטגיות ודרכי פעולה, כדי ליצור שינויים כאלו ואחרים שנדרשים על פי הדוחות.

הצגת הדוחות לגורמים חיצוניים

מעת לעת נדרשת כל חברה להציג דוחות לגורמים שונים כמו לבנק כשמבקשים הלוואה בערבות מדינה, לגורם כלכלי שמעוניין להשקיע בחברה או לגורמים אחרים. כשמגישים דוחות כה מפורטים וקלים לעיון שרואים בהם אין ספור נתונים, הדבר מעלה באופן ניכר את התדמית של החברה ואת המוניטין שלה.