קבלו הצעת מחיר מהירה

אנא מלאו את הפרטים ונשלח אליכם את הצעת המחיר

תודה! ההצעה בדרך אליכם

קופה רושמת – החברות המומלצות ביותר (2021)

קופה רושמת או קופה ממוחשבת היא חיונית לקבלת תשלום לכל עסק. למעשה, בלי קופה לעסק לא תוכלו להתקיים, גם בתשלומים במזומן וגם באשראי. קופה רושמת מסכמת לכם את ההכנסות היומיות והחודשיות ורלוונטית לצורכי ניהול החשבונות של העסק, לצד שירות מהיר ללקוח

קרא עוד

תוצאות בהתאמה גבוהה

הכירו את AP מבית אקיופוז והצטרפו למאות עסקים שמנהלים מערך מכירות מתקדם, חכם וטכנולוגי – ורואים תוצאות בשטח בעזרת כלים חכמים שמלווים את הקופה הרושמת ואת הפעילות המכירתית בעסק. אנו רואים את עולם העסקים המשתנה ויש לנו יכולת טכנולוגית ליצור פתרונות ממוחשבים מעולים

ניהול שעוני נוכחות

תאימות מושלמת ל-ENV

אפשרות למשלוח קבלות בדואר אלקטרוני

הנהלת חשבונות אוטומטית

אוסף מידע על לקוחות לצורכי שיווק

דוחות מותאמים אישית

גמישות בהוספת עמדות

גישה מקום מכל בעולם

ניהול מלאי בפשטות ובקלות

מאובטחת נגד גנבות עובדים

מתאים לשימוש ב- Android & Windows

כוללת חיבור למשקל

חייג עכשיו 077-231-7428

חברת אוטוסופט פועלת כבר שנים רבות בתחום מתן שירותי פיתוח התוכנות לניהול חשבונות בשילוב עמדות מכירה של קופות ממוחשבות, ועל ידי כך מאפשרת לכם לעשות סדר וארגון מעשי בבית העסק שלכם, על ידי הכנסת מכשירים מתקדמים כמו קופה רושמת בטכנולוגיות חדישות להתנהלות מקצועית בכל הרבדים

מגוון דוחות להפקה

אפשרות להפקת חשבונית מס קבלה במסמך אחד על נייר טרמי

קבלת כלל סוגי התשלומים

הפקת דוחות נוכחות

הגדרת כרטיס מגנטי לעובד או כניסה באמצעות קוד ו/או קורא ביומטרי

בודה עם כרטיסים מגנטים לצבירת נקודות, אפשרות הפקת GIFT CARD

ניהול מועדון לקוחות מתקדם וביצוע קמפיינים שיווקיים

ניהול מלאי מתקדם הכולל דוחות מלאי מתקדמים

חייג עכשיו 072-2772222

אצלנו ב"קוקו קופות ודיגיטל" מפתחים את כל הכלים המקצועיים שמניעים להלקוחות לעסק שלכם ולאפשר תהליך מכירה מהיר, פשוט וקל. אנו מתמחים בכל הפלטפורמות באינטרנט, החל באתר אינטרנט תדמיתי, מכירתי או הקמת דף נחיתה, דרך מערכות CRM – Customer Relationship Management, אפליקציות חכמות ועד קופות ממוחשבות

דוחות מכירה

דוחות מלאי

שעון נוכחות

מועדון לקוחות

שימוש בקופונים

ריכוז נתונים מסניפים באפליקציה

אפליקציית נתונים כספיים

ניהול משלוחים

ניהול מלצרים

סידור שולחנות

חייג עכשיו 03-9439403

חברת New Order מעניקה פתרונות מותאמים לכל סוגי העסקים לניהול העסק, ביניהם מערכת קופה ממוחשבת מותאמת לצרכי העסק שלך שמאפשרת לך לדעת בכל זמן נתון ומכל מכשיר מה קורה בעסק. כל הנתונים מאוחסנים בענן בשני שרתים נפרדים. המערכת שלנו עובדת און ליין מול בסיס הנתונים, ללא צורך בסינכרונים, עדכון מחירים/מבצעים מתבצע מיידית

קופה על ענן

משרד אחורי אינטרנטי עם גישה מכל מקום בעולם

יצוא פקודות יומן לתוכנות הנהלת חשבונות

תמיכה מלאה בריבוי סניפים

עבודה און ליין מול בסיס הנתונים, ללא צורך בסינכרונים יזומים

ניהול משתמשים, ניהול מכירות לפי משתמש, שעון נוכחות

תמיכה מכל מכשיר

חייג עכשיו 074-7033-940

וריפון היא אחת החברות הטכנולוגיות המובילות בעולם בתחום מערכות תשלום אלקטרוניות מאובטחות. וריפון מספקת פתרונות חומרה ותוכנה היוצרים סביבה קמעונאית חכמה לבעלי עסקים בכ-150 מדינות ברחבי העולם. פתרונות החברה מותאמים לצרכים הייחודיים של כל בית עסק, החל מחנות קטנה ועד לרשת קמעונאית גדו

קבלת כל אמצעי התשלום

מכירה לפי מחלקות וקופאים

הפקת חשבונית מס

קישוריות הטאבלט: Bluetooth, WiFi

מערכת מנוהלת בענן

הגדרת פריטים על המסך בהתאמה

ניהול מלאי עפ"י שם, מק"ט, מחיר, כמות מינימום ומקסימום

דוחות ניהול

חייג עכשיו 03-9029740

ONE Point היא חברה מובילה בתחום פתרונות המחשוב לעסקים כולל מערכת ERP לניהול העסק מקצה לקצה. אנו ממשיכים לפתח מוצרים חדשים בקדמת הטכנולוגיה: עמדות לבדיקת מחירים, מסופון מלאי, מסופוני מכר, עמדות קופה לשירות עצמי ועוד. ONE תלווה אתכם בהטמעת השינוי ובפיתוח המיומנויות הדרושות לעולם העסקי של מחר

מותקנת באלפי נקודות מכירה

הקופה היציבה ביותר בתחום הקופות הממוחשבת

מובילים בתחום פתרונות מחשוב לעסקים

ניסיון רב שנים

חייג עכשיו 03-9767800

ריטליקס היא ספקית עולמית מובילה של תוכנות ושירותים חדשניים וקופות רושמות לרשתות שיווק קמעונאיות עם רמת מורכבות והיקפי פעילות גבוהים. ריטליקס מציעה לבתי עסק שלל פתרונות עמדות מכירה (POS), ניהול חנויות וערוצי מכירות (לרבות פתרונות סלולריים ומסחר אלקטרוני), ניהול לקוחות ושיווק, מסחור מותגים (Merchandising) ולוגיסטיקה

החברה המובילה בעולם

למעלה מ-1,600 מומחי פיתוח

כ-70,000 חנויות ביותר מ-50 מדינות ברחבי העולם כולו

חייג עכשיו 09-7766677

קופה רושמת - על החשיבות שלה בכל עסק

המטרה של המצאת הקופה הרושמת בסוף המאה ה-19 הייתה כדי להקל על החישובים של בעלי העסקים, וכדי לפקח על העובדים לאור גניבות של כספים שבוצעו מהקופה. אך עם השנים הפעילות של הקופה הרושמת קפצה הרבה מאוד מדרגות קדימה והיום מדובר במערך ממוחשב וחיוני מאוד לכל בית עסק, ללא קשר לגודלו ולתחום העיסוק שלו.

בקופה הרושמת המודרנית שהיא מחשב, קיימים הרבה מאוד ממשקים כמו מערכת לניהול רשתות (ERP) מערכת לניהול מידע (BI), ניהול כספים, ניהול עובדים, ניהול מלאי ופונקציות חשובות נוספות.

הפעילות של הקופות הישנות

המטרה הראשונית של הקופות הרושמות הישנות הייתה לבצע חישוב של עלות מוצרים עבור לקוח שרוכש כמה פריטים. בשלב שני בעלי העסקים רצו למנוע את גניבות הכספים שבוצעו על ידי העובדים ולכן הוסיפו פעמון שמצלצל בעת פתיחת מגירת הכסף. כך הם יצרו פיקוח ובקרה ומנעו את הגניבות.

היכולות של הקופות הממוחשבות

הקופה הממוחשבת בימינו היא לב ליבו של כל עסק בכל רבדי העשייה שלו ולכן הוא צורך אקוטי בכל בית עסק. בעסקים שיש בהם קהל רב כמו חנויות גדולות, קיימות כמה עמדות מכירה שמסונכרנות ברשת המחשבים ופועלות במקביל.

אופן ההפעלה של הקופות הממוחשבות

הקופות החדשניות פועלות באמצעות תוכנות ייעודיות שמטרתן לאפשר ניהול שוטף ונכון של העסק. הבעלים מסוגל לקבל בכל נקודת זמן מידע מעודכן על אחד מתחומי העשייה של העסק וזאת כדי להסיק מסקנות ולשנות את אופן הפעילות שלו במידת הצורך.

דבר האקספרט

מומחית לייעוץ עסקי

עדינה אקוקה

כותבת במיומנות רבה מאמרים לאתרי אינטרנט עיתונאיים ועסקיים בנושאים רבים

מילאתי תפקידים ניהוליים בכירים ולכן לאורך השנים צברתי ידע רב במגוון רחב של תחומים

ניהול עובדים

עבור כל עובד חדש שמתחיל לעבוד בבית העסק מקימים כרטיסיה של עובד חדש בתוכנת הנוכחות המכילה את כל המידע עליו. בכל בוקר כשהוא מגיע לעבודה הוא מעדכן בתוכנה שהוא נוכח ובסוף היום הוא מעדכן שסיים את המשמרת.

בתום החודש, כל הנתונים מועברים אוטומטית לחשב השכר ובהתאם לכך מכינים את תלושי השכר של כל אחד מהעובדים. זוהי דרך מצוינת להפקת דוחות כדי לראות את רמת המעורבות של העובד, אילו מכירות אפשר לזקוף לזכותו, אילו עמלות או בונוסים מגיעים לו, כמה פעמים עבד בסופי השבוע וכו'.

ניהול המלאי כולל שליטה ובקרה וספירת מלאי

במערכת קיים מאגר של כל הפריטים שמוכרת חנות זו. ניתן כדוגמה מערכת ממוחשבת, אשר משרתת חנות שעוסקת במכירת ציוד משרדי. בחנות יש היצע של מאות ואלפי פריטים ולכל אחד מהם קיים ברקוד ספציפי שלו. אם קיימים עטים מסדרה מסוימת בחמישה צבעים שונים, לכל מהם יהיה ברקוד משלו.

כל מוצר חדש שמגיע לחנות מוזן למערכת הממוחשבת על פי הברקוד הקיים ומניחים אותו בחנות, אם מקבלים סחורה שכוללת פריטים שכבר קיימים בחנות, הברקוד נשאר זהה רק מוסיפים את הכמות שהתקבלה בפועל כתוספת לרמת המלאי.

בדרך זו מנהל החנות יודע באופן מדויק כמה פריטים קיימים בפועל בחנות ובמחסן מכל אחד מהמוצרים אשר נמכרים בחנות. אם הוא מקבל הזמנה לשלושים עטים, הוא בלחיצת כפתור בודק במחשב מהי הכמות הקיימת בפועל על המדף ובהתאם לכך הוא יודע אם הוא מסוגל לספק את ההזמנה, או שעליו להזמין כמות נוספת מהמחסן המרכזי.

בממשק זה מופיע גם מחיר המכירה של כל מוצר וקיימת אפשרות לבצע שינויים של העלאת המחיר או הורדת המחיר, כאשר מחליטים על מבצע אטרקטיבי.

טיפול במלאים של כל בית עסק

כל סחורה שנכנסת לחנות מעלה את רמת המלאי שלה ובכל פעם שהלקוח רוכש מוצרים, סורק הברקוד מעדכן את המערכת אילו מוצרים נמכרו ובהתאם לכך כמות זו יורדת מהמלאי הכללי בחנות.

בדרך זו קל מאד לדעת איזו סחורה יש להזמין ובאיזו כמות, כדי שרמת המלאי תהיה קבועה על פי הרמה שנקבעה לכל אחד מהמוצרים, על פי ממוצע המכירה היומי/ השבועי וכו'.

קיימים גם עסקים שהמערכת הממוחשבת שלהם עובדת בשיטה של שרשרת אספקה. בדרך זו המערכת מפיקה ריכוז בכל סוף יום של כל הפריטים שנמכרו באופן מדויק. בהתאם לכך מתבצעת דרישה אוטומטית לספקים השונים להשלים את המלאים כדי שרמת המלאי תישמר.

אם לדוגמה מדובר בתרופות, היצרנים והיבואנים מקבלים בכל סוף יום הזמנות אוטומטיות מכל בתי המרקחת בכל הארץ ובהתאם לכך הם מלקטים עבורם את התרופות בדיוק בכמות שנמכרה ביום הקודם והם מספקים זאת לבית המרקחת.

מבצעים מיוחדים בחנות

כאשר מעוניינים לבצע מבצע על סדרה של מוצרים או על מוצר אחד ובהתאם לנוהג בכל בית עסק, מבצעים כמה פעולות ב-Back office שכוללות הפחתה במחיר המוצר, רישום בחשבונית שיקבל הלקוח של המחיר המקורי, של המחיר המופחת והערך הכספי של ההנחה. כמו לדוגמה מוצר שעלה 100 ₪ עולה כעת 70 ₪ וההנחה של הלקוח היא 30 ₪.

במשרד האחורי יעדכנו בתוכנה את מועד תחילת המבצע ומועד סיומו כדי שההנחה תינתן ללקוח רק בטווח הזמן שהוקצה למבצע הספציפי. בדרך זו אפשר להקים כמה מבצעים יחד ולתמרן את מועד סיומם.

תיעוד של בית העסק

בהתאם לסוג העסק, אם הפעילות העסקית היא מול לקוחות הקצה כמו בסופרמרקט או מול לקוחות עסקיים כמו יצרנית צעצועים אשר מוכרת תוצרת לחנויות קמעונאיות, מחליטים אילו סוגי תיעוד תפיק המערכת הספציפית. בכל התוכנות אפשר להפיק את כל סוגי התיעוד הנדרשים על פי ההנחיות של מס הכנסה.

  •  יש לוודא שהתוכנה הספציפית קיבלה את האישור של רשות המיסים שהיא תקינה ופועלת על פי הקריטריונים שנקבעו כמו ספרור עוקב של המסמכים. רק לאחר שמוודאים שיש אישור, כדאי לרכוש אותה.
  • בסופרמרקטים ובחנויות מסוג זה, הלקוח מקבל שובר מהקופה. זוהי חשבונית מס קבלה שבה מפורטים המוצרים שנרכשו, העלות של כל אחד מהם, הבר קוד שלו ומהו הערך הכללי של הקנייה. בסופה של החשבונית מופיע ערך המע"מ מתוך כלל העלות של הרכישה.
  • במפעלים יצרנים או אצל יבואנים מפיקים תיעוד נוסף כמו לדוגמה:

– חשבון עסקה שזו פרופורמה, דרישה לקבלת כספים על פי העלות של הסחורה שנקבעה בין הצדדים. הפקת הפרופורמה מונעת הפקת חשבונית מס ותשלום מע"מ על ידי הספק בעוד הלקוח ישלם את התמורה רק לאחר פרק זמן מסוים כמו 30 או 60 יום. בחלוף הזמן ולאחר קבלת התשלום בפועל, הספק יפיק חשבונית מס קבלה אשר מבוססת על חשבון העסקה.

– הפקת הזמנה אשר מתעדת את הפריטים שמזמין הלקוח כמו לדוגמה כמות של אריחים על פי ברקוד ספציפי. ההזמנה מיועדת למחסן שינפיק את הסחורה ללקוח.

– תעודת רכש שזו הזמנה של לקוח אצל ספק כמו לדוגמה הזמנה של עשר קופסאות נייר צילום 4 A.

– חשבונית מס שזו דרישת תשלום עבור סחורה שסופקה.

– קבלה – עם קבלת התמורה על פי הסכום בחשבונית מס, הספק יפיק קבלה.

– כאשר מדובר בחשבונית מס קבלה או בקבלה, מצוין אופן התשלום. האפשרויות הן תשלום במזומן, בהמחאה תוך פירוט המידע המלא של סכום התשלום, מועד הפירעון של ההמחאה, פרטי הבנק, הסניף ומספר חשבון הבנק. העברה בנקאית, העברה באמצעות ביט, pay pal, תשלום באמצעות הטלפון הסלולרי ואמצעים חדשניים נוספים. תשלום באמצעות כרטיס אשראי שבו רשום מהו סוג הכרטיס כמו ישראכרט, ויזה, אמריקן אקספרס, MAX או כל כרטיס אשראי אחר, נרשם שהעסקה אושרה ומהן ארבע הספרות האחרונות של כרטיס האשראי.

– המערכת מסונכרנת ופועלת על פי מערך האבטחה הבין לאומי של כרטיסי האשראי, תוך חיבור למערכת הסליקה של שב"א.

  • את כל מסמכי התיעוד מעבירים באופן ידני ללקוח, או לחלופין שולחים לו במייל בהתאם לסיטואציה.
  • שיטה זו מחליפה לחלוטין את כל האופציה של שימוש בחשבוניות ידניות שכבר נעלמת לאט לאט מכל בתי העסק.
  • התיעוד בדרך זו מאפשר הפקת דוחות בכל עת כדי לדעת מהן סך ההכנסות בסוף כל יום, שבוע, חודש, רבעון, שנה ובכל מועד אחר.
  • התוכנות מאפשרות יצירת קובץ בסוף כל חודש או כל חודשיים על פי הצורך, כדי לדווח לרשויות על העסקאות ולשלם בהתאם לכך את תשלומי המקדמות למס הכנסה ותשלומי מס ערך מוסף.

תוספות ייחודיות למערכת הממוחשבת

בהתאם לסוג העסק, משתמשים בתוספות אשר הן ייעודיות לסוג הפעילות העסקית.

אם מדובר בעסק שהמוצרים נשקלים בו כמו קצביה, מחובר למערך המחשוב גם משקל דיגיטלי. יש עלות שכבר קיימת לקילוגרם ובהתאם לכך יודעים באופן מידי מהו המוצר ובהתאם לכך מהי העלות ללקוח עבור נתח הבשר שרכש.

ניהול העסק

האפקטיביות הרבה של המערך הממוחשב מאפשרת למנהלי העסק להפיק דוחות בעלי פילוחים שונים כדי לתהות על קנקנו של העסק על כל רבדיו.

כך אפשר לדוגמה להפיק דוח מכירות של חג פסח בשנה הקודמת מול השנה הנוכחית, מה היה היקף המכירות, אילו פריטים נמכרו בכמות גדולה מאד, מאילו פריטים נמכרה כמות גדולה בשנה הקודמת אך השנה כמעט לא היו מכירות שלו וכו'. המידע שמקבל בעל העסק מהדוחות הללו הוא עצום ומפורט ולכן יוצר אפשרויות ליצירת שינויים מהותיים בעסק.

אם קיימים מוצרים שאינם נמכרים כלל, עדיף להחזיר אותם לספק, להזדכות על העלות ולהניח על המדפים הללו מוצרים אחרים שיש להם דרישה גדולה מצידם של הלקוחות. בדרך זו מייעלים את ההתנהלות העסקית, מנצלים את כל השטח של רצפת המכירה ומגדילים את ההכנסות.

הכרת המערכת כולה

הממשקים השונים של הקופה הממוחשבת הם מאד מתוחכמים ולכן חשוב שבעלי העסק יכירו אותם ואת התועלות של כל אחד מהם, כיוון שהם יסייעו להם מאד. ברוב המקרים בתחילת הדרך בעלי העסק מקבלים הדרכה ולאט לאט הם לומדים כיצד להשתמש באופציות השונות כדי להוציא מהקופה הממוחשבת את המיטב. לאחר שהם מתרגלים לשיטת העבודה החדשה, הם מבינים את היתרונות העצומים ואת המהפך שעבר על בית העסק מאז הכנסת השימוש בתוכנות המתקדמות.

תפעול מועדון לקוחות

במערכת זו אפשר לנהל גם את מערך מועדון הלקוחות. קיים בו מידע של כל לקוח, פרטיו האישיים, פרטי התקשרות אתו, כמה נקודות יש לזכותו וכל מידע נוסף שרלוונטי על פי סוג העסק. כל המידע המאובטח קיים במאגר הלקוחות ומנוהל על פי החוק. יש אפשרות להוסיף לקוחות ולהסיר לקוחות על פי הצורך.

מערך מצלמות ממוחשב

נושא גניבת כסף מהקופה הוא בעייתי וברשתות שיווק ואופנה רבות נתקלים בכך. כדי למנוע עד כמה שאפשר את התופעה הזו מחברים למערכת גם רשת ממוחשבת של מצלמות אשר ממוקמות מעל כל עמדת מכירה ובדרך זו הגניבה הופכת לקשה הרבה יותר.

טכנולוגיה מתקדמת לשליטה מרחוק

למערך זה קיימת גישה עבור בעל העסק ועובדים נוספים גם אם הם לא נמצאים במשרד אלא בביתם או בכל נקודה אחרת בארץ או על פני הגלובוס. כל אחד מהם יכול להתחבר מרחוק ומסוגל לצפות, להפיק דוחות, או לבצע פעולות על פי הצורך ובהתאם להרשאות שלו.

שאלות נפוצות

אילו דוחות אפשר להכין באמצעות הקופה הממוחשבת?

מהקופה מפיקים את כל נתוני האמת לגבי המכירות במחלקות השונות בתוך החנות כמו בסופרמרקט – קצביה, מחלקת גבינות, ירקות וכו'. מזינים את המידע בדוחות רווח והפסד ואפשר לראות את מצב הרווח בכל יחידה בחנות, אם היא רווחית או הפסדית, אם יש עליה במכירות לעומת חודש קודם, חג קודם, שנה שעברה וכו'. על פי השורה התחתונה אפשר להסיק מסקנות ולבצע את השינויים הנדרשים, כמו סגירת מחלקה הפסדית.

אילו דוחות אוכל להפיק לגבי העובדים?

תוכל לראות את דוחות הנוכחות שלהם, מי מגיע בזמן, מי הולך מוקדם וכו'. מעבר לכך אפשר לבדוק את היעילות של כל אחד מהם על פי סך המכירות שמכר, כמות שיחות טלפון שביצע ללקוחות פוטנציאלים וכו', על פי תחום העיסוק של החברה.

איך אדע אילו מוצרים לא נמכרים?

מכיוון שכל המלאי ממוחשב, אפשר להפיק דוח של המכירות הנמוכות ביותר בחנות. כך אפשר לראות מוצרים שהמכירות שלהם הן מינוריות, או אין מכירות כלל. לאור זאת חבל על המקום שהם תופסים על המדף, עדיף להחזיר את הסחורה לספק ולהוסיף במקומם היצע נרחב יותר של מוצרים מהסוג שיש להם דרישה, בטווח מחירים סביר.

איך משנים מבצעים באופן מידי?

אם הגורם המתחרה שלך ביצע הפחתה של מחיר למוצר מסוים, ברוב המקרים כדאי להשוות את ההוזלה, כדי שלקוחות לא יעברו לרשת המתחרה. לכן אפשר לשנות את מחיר המכירה של המוצר על פי הברקוד שלו למחיר זהה או אפילו למחיר מעט נמוך יותר. אם מדובר ברשת של חנויות השינוי יופיע באופן רוחבי על כל הנתונים בכל הקופות הרושמות בסניפים השונים.