קבלו הצעת מחיר מהירה

אנא מלאו את הפרטים ונשלח אליכם את הצעת המחיר

תודה! ההצעה בדרך אליכם

המדריך המלא לשופיפיי – איך לפתוח חנות בקלות

בשוק העצום של מסחר אלקטרוני וחנויות אינטרנטיות, שבו אנשים קונים ומוכרים במהירות האור, שופיפיי התפתחה כפתרון מושלם ליזמים ולעסקים מבוססים. שופיפיי היא פלטפורמה מקוונת רבת עוצמה המיועדת להקל על המסחר, ומציעה כלים ופונקציות שמפשטות את תהליך ההקמה והניהול של חנות דיגיטלית.

זה כבר לא סוד שבשנים האחרונות הקניות באינטרנט הם בעלייה משמעותית. במהלך העשור האחרון, חל שינוי עמוק בהתנהגות הצרכנים, עם העדפה גוברת לקניות באינטרנט. הנוחות של גלילה דרך מגוון של מוצרים מהנוחות של הבית, יחד עם מגוון של אפשרויות וקנייה בקלות, הפכה את המסחר האלקטרוני לחלק בלתי נפרד מהחיים המודרניים שלנו. בתוך המצב הזה שופיפיי שיחקה תפקיד מרכזי, המגשר על הפער בין סוחרים וצרכנים והבטיחה כי גם אלה ללא ידע טכני יכולים להיכנס לעולם המסחר האלקטרוני בקלות.

מה זה שופיפיי?

שופיפיי היא פלטפורמת מסחר אלקטרוני מבוססת ענן מובילה שמעצימה אנשים, יזמים ועסקים ליצור ולנהל חנויות אינטרנטיות משלהם בקלות. היא מספקת חבילה מקיפה של כלים ופונקציות שנועדו לטפל בכל דבר, החל מרישומי מוצרים, ניהול מלאי ועיבוד תשלומים ועד למעורבות לקוחות, שיווק וסטטיסטיקות.

 

בליבה, שופיפיי בנויה עם החזון של דמוקרטיזציה של מסחר אלקטרוני. מתוך הכרה באתגרים העומדים בפני רבים בהקמת נוכחות מקוונת, שופיפיי מציעה ממשק ידידותי למשתמש שאינו דורש שום כתיבת קוד או מומחיות טכנית. משמעות הדבר היא שבין אם אתם יזמים עם רעיון, בעלי חנות פיזית המחפשים להרחיב את הפעילות באינטרנט, או מותג שהוקם במטרה לייעל את החוויה המקוונת שלכם, שופיפיי מספק את המסגרת כדי להביא את החזון שלכם לחיים.

 

מעבר לפלטפורמה עצמה המאפשרת הקמה של חנויות מקוונות, שופיפיי התפתחה כדי לספק מגוון רחב של צרכים שונים. באמצעות חנות האפליקציות הרחבה ניתן לשלב תוספים והרחבות שונות כדי לשפר את הפונקציונליות של החנות. יתר על כן, עם תכונות המותאמות עבור דרופשיפינג, פתרונות נקודת מכירה עבור חנויות פיזיות, ויכולות למכירה בינלאומית, שופיפיי מיצבה את עצמה כפתרון מושלם עבור מסחר, הן באינטרנט והן מחוץ לאינטרנט.

להצטרפות לתקופת ניסיון בשופיפיי בחינם

שופיפיי מציעים 3 חודשים ניסיון ללא עלות למימוש ההטבה לחצו כאן

למה כדאי לבחור בשופיפיי?

שופיפיי גדלה במהירות לאחת הבחירות המובילות עבור יזמים ומסיבה טובה. אם אתם שוקלים להיכנס לתוך תחום המסחר המקוון, הנה למה שופיפיי בולטת כפלטפורמה יוצאת דופן לבנייה וניהול החנות האינטרנטית שלכם:

 

ממשק ידידותי למשתמש: אחת התכונות האהובות בשופיפיי הוא הממשק האינטואיטיבי ונגיש המתאים גם לאלה ללא רקע טכני. מהעלאות מוצרים ועד לניהול הזמנות, כל תכונה מתוכננת לספק חוויית משתמש חלקה וקלה.

 

אבטחה: בעולם המסחר האלקטרוני, אבטחה היא דבר חשוב ביותר. שופיפיי מספקת אישורי SSL לכל החנויות שלה, ומבטיחה קישורים מוצפנים בין שרתי אינטרנט ודפדפנים. יתר על כן, הוא עומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר של תעשיית כרטיסי התשלום (PCI), ומבטיח שהעסקאות ונתוני הלקוחות שלכם יישארו מאובטחים.

 

עיצוב ניתן להתאמה אישית: עם מגוון רחב של ערכות נושא גם בחינם וגם בתשלום נוסף – שופיפיי חותרת למגוון סוגים של אסתטיקה וזהויות מותג. ערכות נושא אלה הן לא רק מושכות מבחינה ויזואלית, אלא גם ממוטבות לגלישה חלקה וחוויית משתמש.

 

חנות האפליקציות של שופיפיי: חנות האפליקציות של שופיפיי היא יתרון מאוד משמעותי שמאפשר לעשות כמעט הכל בחנות שלכם מבלי לדעת לתכנת ולהסתבך עם תוכנות שונות. בין אם אתם זקוקים לניתוח נתונים מתקדם, איסוף של חוות דעת מהלקוחות, תוכניות נאמנות או שילוב עם תוכנות אחרות, סביר להניח שיש אפליקציה עבור זה בחנות של שופיפיי.

 

תמיכת לקוחות 24/7: ניהול של חנות אינטרנטית יכולה לבוא עם אתגרים בלתי צפויים. תמיכת הלקוחות של Shopify מסביב לשעון מבטיחה שלעולם לא תתמודדו לבד עם הבעיות שלכם, ומציעה סיוע באמצעות טלפון, דוא"ל ולייב צ'אט..

 

התאמה לדרופשיפינג: עבור אלה המעוניינים בדרופשיפינג, שופיפיי משתלבת בצורה חלקה עם פלטפורמות כמו Oberlo, ומאפשר לכם מקור למוצרים הנשלחים לרחבי העולם מבלי לנהל את המלאי.

 

חנות האפליקציות של שופיפיי

חנות האפליקציות של שופיפיי

איך לפתוח חנות שופיפיי

להיכנס לעולם המסחר האלקטרוני מעולם לא היה קל יותר, הודות לפלטפורמות כמו שופיפיי. בחלק זה נעבור על השלבים השונים שנדרשים בכדי לפתוח את החנות שלכם בפלטפורמת שופיפיי.

 

1. הירשמו לשופיפיי: בקרו באתר של שופיפיי ולחצו על כפתור "התחל ניסיון חינם". ספקו את המידע הדרוש, כולל כתובת הדואר האלקטרוני, הסיסמה ושם החנות.

 

2. הגדירו את החנות שלכם: לאחר שתירשמו, תופנו למסך מנהל החנות. מכאן, תוכלו להתחיל להתאים אישית את החנות שלכם, להעלות מוצרים ולהגדיר אפשרויות תשלום ומשלוח.

 

3. בחרו ערכת נושא: שופיפיי מציעה מגוון רחב של ערכות נושא בחינם ובתשלום. בחרו אחד שמתאים למותג שלכם ולמראה שאתם מחפשים בחנות האינטרנטית שלכם. התקינו את ערכת הנושא שבחרתם והתאימו אותה אישית. רוב ערכות הנושא מאפשרות לכם לשנות צבעים, פריסות ולהוסיף רכיבים כגון הצגת שקופיות או סרטוני וידאו.

 

4. הוסיפו מוצרים: נווטו אל הכרטיסייה "מוצרים" בדאשבורד של מנהל המערכת. לחצו על "הוסף מוצר" וספקו את כל המידע הרלוונטי, כגון שם מוצר, תיאור, תמונות, מחיר ומצב מלאי.

 

5. התאימו אישית את הגדרות החנות: הגדירו את שערי התשלום המועדפים עליכם תחת הסעיף "תשלומים". שופיפיי תומכת במספר אפשרויות, הכולל כרטיסי אשראי, PayPal ועוד. קבעו את תצורת הגדרות המשלוח שלכם. והגדירו את אזורי המשלוח, התעריפים וספקי השירות המועדפים. חשוב גם לעדכן הגדרות מס בהתאם לאזור ולסוג המוצר.

 

6. יצירת דפים חשובים:

לכל הפחות, חשוב ליצור:

    • אודות: שתפו את סיפור המותג שלכם ואת הערכים שלכם.
    • צור קשר: ספקו פרטים על האופן שבו לקוחות יכולים ליצור קשר.
    • שאלות נפוצות: לטפל בשאלות וחששות נפוצות.
    • מדיניות: פרטו על מדיניות ההחזרות, ההחזר הכספי, המשלוח והפרטיות.

 

7. התקינו את היישומים הדרושים: בקרו בחנות האפליקציות של שופיפיי וחקרו אפליקציות שיכולות לשפר את הפונקציונליות של החנות שלכם. שקול יישומים עבור ביקורות, SEO, אינטגרציה לרשתות החברתיות חברתית, ושיווק בדוא"ל.

 

8. בדקו את החנות שלכם: לפני פרסום החנות יש לבצע בדיקות יסודיות. בצעו כמה הזמנות בדיקה כדי להבטיח שתהליך התשלום בקופה הוא חלק, וודאו שאפשרויות התשלום והמשלוח פועלות כצפוי.

 

9. הפעילו את החנות שלכם: ברגע שאתם מרוצים מהמראה, התחושה והפונקציונליות של החנות, הסירו את הגנת הסיסמה (הנמצאת תחת הגדרות "חנות מקוונת") והפעל אותה לציבור.

 

10. הכניסו תנועה לאתר ודאגו ללקוחות: השתמש באסטרטגיות שיווק דיגיטליות, כולל אופטימיזציה של SEO, שיווק תוכן, פרסום בתשלום לפי קליק, ומבצעים במדיה חברתית, כדי למשוך מבקרים. צרו קשר עם הקהל שלכם באמצעות דואר אלקטרוני, מבצעים, ועל ידי מתן שירות לקוחות יוצא דופן.

 

11. מעקב ומיטוב: השתמשו בכלי הניתוח המוכללים של שופיפיי כדי לעקוב אחד המכירות, מקורות התנועה והתנהגות הלקוחות. שפרו באופן רציף את החנות שלכם בהתבסס על תובנות מונחות נתונים, בדקו הצעות מוצר חדשות, אסטרטגיות שיווק ושיפורים בחוויית המשתמש.

החבילות השונות והעלויות

שופיפיי מציעה מגוון רחב של תוכניות שונות, כל אחת מותאמת לצרכים עסקיים שונים, החל מסטארט-אפים ועד לארגונים גדולים. חשוב לזכור כי שופיפיי מציעים תקופת ניסיון של 3 חודשים ללא עלות למצטרפים דרך הקישור הבא.

 

basic shopify

29$ לחודש

מתאים לחברות סטארט-אפ ועסקים חדשים.

מספק חנות מקוונת מלאה עם רשימות מוצרים בלתי מוגבלות.

כולל תמיכה של 24/7, ניתוח נתונים, יצירת הזמנות ידנית, קודי הנחה ותעודת SSL בחינם.

מתאים עד ל-2 משתמשים.

 

Standard Shoify

79$ לחודש

מיועד לעסקים צומחים עם היקף מכירות מתון.

כל התכונות של Basic Shopify בתוספת דוחות מקצועיים, דומיינים בינלאומיים ומחירים בינלאומיים.

ניתן להשתמש בעד 5 חשבונות.

מספק עמלת סליקת כרטיס אשראי נמוכים יותר בהשוואה לתוכנית הבסיסית.

 

Advanced Shopify

299$ לחודש

מיועד למוכרים בנפח גבוה ולעסקים מתרחבים.

כל התכונות של תוכנית Shopify, בתוספת בונה דוחות מתקדם ושיעורי משלוח של צד שלישי.

ניתן להשתמש בעד 15 חשבונות.

מציע את דמי העסקה הנמוכים ביותר בין שלוש התוכניות הסטנדרטיות.

 

Shopify Plus

החל מ- $2,000 לחודש

פתרון ארגוני המותאם במיוחד לסוחרים בעלי נפח גבוה ולעסקים גדולים.

מציע תכונות מתקדמות כגון אוטומציה, אפשרויות התאמה אישית, ממשקי API בלעדיים ותמיכה בעדיפות גבוהה.

התמחור יכול להשתנות בהתאם לדרישות עסקיות ספציפיות ולנפח מכירות מסוים.

 

מחיר שופיפיי

 

דמי עסקה ועיבוד תשלומים

 

Shopify Payments: אם אתם משתמשים באמצעי התשלום של Shopify, אין עמלות עסקה נוספות. עם זאת, ישנם דמי עיבוד כרטיס אשראי סטנדרטיים אשר יורדים כאשר אתם משדרגים את התוכנית שלכם.

 

שערי תשלום חיצוניים: אם אתם משתמשים בשערי תשלום של צד שלישי (לדוגמה, PayPal, Stripe), Shopify גובה עמלות עסקה נוספות, המשתנות בהתאם לתוכנית שבחרתם.

 

עלויות נוספות שיש לקחת בחשבון

 

ערכות נושא: בעוד ששופיפיי מציע ערכות נושא בחינם, ערכות נושא מסויימות גמיעות עם עלויות נוספות, החל מ $ 100 ל $ 200 +..

 

אפליקציות ותוספים: חלק מהאפליקציות בחנות של שופיפיי הן בחינם, אך רבות מהן מגיעות עם תשלום חודשי נוסף.

 

דומיין: רכישת דומיין מותאם אישית באמצעות שופיפיי עולה בסביבות 14 דולר לשנה, אם כי המחירים יכולים להשתנות.

להצטרפות לתקופת ניסיון בשופיפיי בחינם

שופיפיי מציעים 3 חודשים ניסיון ללא עלות למימוש ההטבה לחצו כאן

החסרונות של שופיפיי

בעוד ששופיפיי זוכה לשבחים על קלות השימוש שלה ותכונות מסחר אלקטרוני מקיפות, אין פלטפורמה ללא חסרונות שלה. בואו נבחן כמה מהחסרונות של שימוש ב-שופיפיי שיעזרו לכם לקבל החלטה מושכלת:

 

עמלות סליקה: אם תבחרו להשתמש באמצעי תשלום חיצוני (כגון PayPal או Stripe) במקום במערכת התשלומים המובנית של שופיפייף תחוייבו בעמלות עסקה נוספות. עמלות אלה יכולות להצטבר, במיוחד עבור חנויות עם נפח מכירות גבוה.

 

אפשרויות התאמה אישית מוגבלות: למרות שהפלטפורמה מציעה מגוון של ערכות נושא להתאמה אישית, יש מגבלה של כמה אפשר להתאים את החנות מבלי להיכנס לקוד של האתר. עבור עיצובים או פונקציות מותאמות אישית ברמה גבוהה, ייתכן שיהיה עליכם לשכור מפתח שמכיר את שפת התכנות של Shopify.

 

מגבלות תוכן: שופיפיי היא בעיקר פלטפורמת מסחר אלקטרוני, כלומר יכולות הבלוגים וניהול התוכן שלה עשויות להיות מוגבלות בהשוואה לפלטפורמות כמו וורדפרס.

 

מגבלות SEO: הפלטפורמה של שופיפיי ידידותית לSEO, אך ישנם כמה מגבלות מסוימות. לדוגמה, למשתמשים אין אפשרות להתאים אישית את הקובץ robots.txt, ומבני כתובות URL עבור דפי מוצר ורשומות בלוג מוגדרים מראש.