קבלו הצעת מחיר מהירה

אנא מלאו את הפרטים ונשלח אליכם את הצעת המחיר

תודה! ההצעה בדרך אליכם

מערכות CRM המומלצות ביותר (2021)

בחירת מערכת ניהול לקוחות (CRM - Customer relationship management) היא לא מהלך פשוט. הטמעת מערכת ניהול לקוחות בארגון או בעסק, עולה עשרות אלפי שקלים ותפקידה לקדם את הפעילות העסקית וקשרי הלקוחות שלכם

קרא עוד

תוצאות בהתאמה גבוהה

הכוורת היא אחת התוכנות המתקדמות לניהול וקשרי לקוחות. זו תוכנה מבוססת ענן שמספקת פתרון מקיף לניהול התקשורת לכל סוגי החברות והעסקים, והיתרון הוא שהעבודה בה קלה ונוחה. התוכנה פועלת משנת 2002 והיא מתפתחת עם השנים על מנת לאפשר ניהול איכותי ושימושי של העסק, סינכרון עם היומנים, הוצאת חשבוניות, הקמת מוצרים, ניהול מלאי ועוד.

ממשק חכם לניהול לידים ומכירות

לנווט אל הלקוחות באמצעות WAZE או GOOGLE MAPS

ללא הגבלה למספר הרשומות והנתונים שנכנסים למערכת

ממשק פשוט וידידותי

כל הלידים מערוצי השיווק בתוכנה אחת

שירות מהיר בכל המדיות

  • מתממשקת עם כל הערוצים הדיגיטליים
  • שירות לקוחות חכם ויעיל מאוד
  • פשוטה מאוד לתפעול
  • ניהול מקיף ומדויק של לידים, לקוחות, הצעות מחיר ומכירות
  • הצוות הטכני פשוט מעולה וזמין
חייג עכשיו 0522222222

תוכנת Powerlink מספקת פתרונות לחברות ועסקים בענן ב-5 תחומים: מכירות, שירות לקוחות, פיננסים, אנליטיקס ומובייל. Powerlink מלווה את בתי העסק מרגע הקמתם, לצד ניהול תהליכי מכירות לחברות ותיקות. מטרתה להגדיל את המכירות ולשמור על קשר רציף עם הלקוחות, לנתח מכירות ונתונים באמצעות דוחות שיותאמו לכם אישית בשליטה מלאה ועוד

קלה וידידותית

משרתת למעלה מ-1000 לקוחות

למעלה מ10 שנות ניסיון

מערכת מושלמת לצוותי מכירות ומוקדי טלמרקטינג

  • שירות טכני מעולה ואדיב
  • המערכת נוחה ומלאה באפשרויות
  • ניתוחים ודוחות מצוינים
  • ממשקים בעברית
חייג עכשיו 03-6339060

bmby היא מערכת CRM חדשנית, הכוללת מנגנון לניהול לידים, מרכזיה טלפונית, מערכת דיוור במייל ו-sms, תוכנת חשבוניות וסליקה. המערכת מנוהלת באמצעות אפליקצית ניהול לאייפון ואנדרואיד. זו מערכת ניהול לידים וקמפיינים שאוספת את כל הלידים מפייסבוק, גוגל, outbrain ואחרים, מאפשרת טיפול בלקוח, משפרת את יחס ההמרה ומורידה את העלויות

מערכת חדשנית

מותאם גם לניהול קמפיינים

לשיחת ייעוץ ראשונית ללא התחייבות

יצירת דוחות לגבי פעילות הלקוח

יחס אישי ואדיב

  • פתרון מושלם לכל צרכי העסק
  • שירות לקוחות מצריך קצת שיפור
  • אפליקציה פחות נוחה לשימוש
חייג עכשיו 03-5617003

ZebraCRM היא מערכת CRM המאפשרת גישה ועבודה מכל עמדה המחוברת לאינטרנט. ZebraCRM מבית אייקום תוכנה מספקת פתרונות ייחודיים מבוססי פלטפורמת WEB ומחשבי כף יד בהתאם לצרכי הלקוח. העבודה נעשית בגמישות וביצוע התאמות עצמאית, ללא תלות במתכנת והכל נעשה בממשקי ניהול מערכת פשוטים ואינטואיטיביים

מודולאריות גמישות מקסימלית

מושלם למנהלי מכירות

התאמה למנהלי חשבונות

ממשקים למערכות חיצוניות - לידים מדפי נחיתה, ממשקי טלפוניה ועוד

צוות שירותי מקצועי וקשוב

  • תמיכה מהירה ואיכותית
  • מחיר זול וטוב
  • מערכת מצויינת
  • השירות שלהם מעבר לכל דימיון
  • אפליקציה חלקית
חייג עכשיו 03-7341307

Mybusiness מספקת תוכנה לניהול לקוחות שנותנת מענה לכל צרכי הארגון בתחום קשרי ושירות הלקוחות. המערכת מאפשרת לחברות ענק ועסקים קטנים ניהול לקוחות, ניהול זמן ושיפור של היעילות הכלכלית באמצעות מערכות CRM שנותנות פתרון לניהול יעיל וחכם כמו גם מעקב וטיפול בלידים באמצעות ממשק נוח וידידותי

מערכת בעלת גמישות, יעילות וממשק משתמש ידידותי

פתרון אופטימלי למוקדים טלפוניים

בדיקות אבטחה תקופתיות

מגוון מסלולי הצטרפות

  • צוות סופר מקצועי
  • שירות מהיר לאורך כל הדרך
  • מערכת גמישה המאפשרת כמעט כל פעולה
חייג עכשיו 077-604-9599

השוואה ראש בראש

איך תבחרו מערכת CRM מושלמת לעסק?

בעולם העסקים של היום בחירת מערכת ניהול לקוחות (CRM – Customer relationship management) היא לא עבודה קלה כלל. עסקים וחברות משקיעים עשרות אלפי שקלים בבחירה והטמעת מערכת ניהול לקוחות בארגון או בעסק, וזאת במטרה ברורה לקדם את הפעילות העסקית ולחזק את הקשר עם הלקוח.

 

במאמר שלפניכם נעניק לכם מספר כלים חזקים שיסייעו לכם להבין למה העסק שלכם חייב מערכת CRM, אילו סוגי מערכות קיימות וכיצד בוחרים:

מהי מערכת ניהול לקוחות (CRM)?

מערכת ניהול לקוחות או בשמה המלא, מערכת ניהול קשרי לקוחות (CRM – Customer Relationship Management), היא מערכת ממוחשבת המתאימה לכל סוגי העסקים שיש להם לקוחות והם צריכים לנהל אותם, לדוגמא; קבלנים, חברות לניהול פרויקטים, ארגונים או גופים שנותנים שירות וזאת על מנת לנהל את הקשר עם הלקוחות הקיימים והלקוחות הפוטנציאלים שלהם.

מטרת מערכת ניהול הלקוחות הנה לסייע לארגון ולעסק במגוון רחב של תחומים, כגון:

  • ניהול ומעקב אחרי הלקוחות פוטנציאלים של הארגון/העסק
  • מעקב ושימור של לקוחות קיימים
  • בקרה ופיקוח על העובדים
  • מתן דוחות אודות הפעילות העסקית ושירות הלקוחות הארגון/העסק
  • ריכוז מאגרי המידע ויצירת שפה משותפת

 

מדוע כל עסק או ארגון חייב מערכת ניהול לקוחות (CRM)?

לקוחות הם המשאב הכי חשוב היום בכל ארגון או עסק. בהיעדר מערכת CRM, נדרש מנהל החברה או העסק לנהל באמצעות מחלקת ניהול הלקוחות של החברה או בעצמו את היחסים מולם. התנהלות ללא מערכת ניהול לקוחות יכולה לגרום לעסקים וחברות לאבד מידע רב שיכול לשמש אותם בעתיד לצורכי שיווק וגיוס לקוחות חדשים.

לכן, על מנת שתוכלו להמשיך לאסוף מידע אודות הלקוח, עליכם להשתמש במערכת CRM שתסייע לכם במגוון רחב של תחומים

  • גיוס לקוחות חדשים
  • פיתוח הפעילות העסקית
  • מעקב אחרי תפוקת העובד ועוד
מערכת CRM היתרונות

שימוש נכון במערכת CRM יסייע לעסק או לחברה לרכז את המידע הרלוונטי אודות הלקוח תחת מערכת אחת מה שיגרום ליצירת שפה משותפת בעסק או בארגון – והתוצאה? יותר עסקאות ויותר לקוחות. אבל! אל תתפתו להטמיע אצלכם מערכת CRM חינמית, בכל אופן לא באופן קבוע כי היא לא תתן לכם את כל הכלים שהעסק צריך.

אילו סוגי מערכות CRM קיימות בשוק?

כשמדברים על מערכות CRM עלינו להבין שיש מגוון רחב של מערכות ותוכנות שיכולות להשפיע על הבחירה שלנו. אם בעבר היה נהוג לעבוד עם מערכות תוכנה שמותקנות על המחשב (offline/semi-online) ומדברות ביניהן רק באמצעות נתונים, כיום אנו רואים מעבר למערכות מחשוב בענן, שמאפשרת למשתמש נגישות מלאה וגישה למידע בעזרת שימוש באינטרנט וללא צורך במחשב ייעודי.

 

המעבר למערכות ענן שינה באופן משמעותי את דרך העבודה של העסקים והארגונים, שכעת יכולים לעבוד מהבית ולקבל בקרה יותר עדכנית מבלי להיות מוגבלים למחשב ייעודי ובכך לאפשר גמישות גדולה יותר לעסק או לחברה.

דוגמאות למערכות נפוצות בתחום ניהול קשרי הלקוחות

1. מערכת קוד פתוח מבוססת ענן – קוד פתוח משמש בעולם התוכנה לציון תוכנה שקוד המקור שלה פתוח ונגיש לכל מי שחפץ בו והוא חופשי לשימוש, לצפייה, לעריכת שינויים ולהפצה מחודשת לכל אחד ואחת. ישנן מערכות לניהול לקוחות שעובדות על קוד פתוח מה שמאפשר לבעל העסק או הארגון להתאים את המערכת לצרכיו האישים ולבצע שינוים בדרך כלל בעזרת מתכנת ולפי דרישתו.

 

למי זה מומלץ: שימוש במערכת קוד פתוח מומלץ בעיקר לחברות או עסקים בעלי ידע מעבר לבסיס הטכנולוגיה המוכר.

 

על מנת שנוכל לקבל החלטה ולדעת האם מערכת קוד פתוח היא המתאימה ביותר עבורנו עלינו לבחון בעיקר 2 מצבים:

 

  • הראשון הוא עלויות, שימוש במערכת קוד פתוח ברוב המקרים זול משמעותית משימוש במערכות מבוססות ענן ובעלות ממשק אחיד שניתן להוסיף ולהוריד שדות לפי בחירה.
  • השני הוא ידע בתכנות. אל תנסו לבנות מערכת בעצמכם או להשתמש במערכת קוד פתוח אם הידע הזה לא נמצא ברשותכם הקפידו לבדוק את 2 המצבים האלה לפני שאתם חושבים לעבוד עם מערכת קוד פתוח.

 

2. מערכות מבוססות ענן – מערכות מבוססות ענן יכולות להיות גם הן בעלות קוד פתוח, אך רובן המכריע בעלות קוד נגיש, כלומר ניתן לראות את הקוד, אך לא ניתן לבצע שינויים מבלי שאותו ספק מערכת יאפשר לנו לבצע זאת.

מערכות אלה נפוצות ביותר מכיוון שלא מצריכות מאיתנו ידע קודם בתכנות ומאפשרות לנו ליצור ולהוסיף שדות לפי דרישת הלקוח ולהתאים את המערכת לארגון.

 

למי זה מומלץ: שימוש במערכות מבוססות ענן לעומת מערכות קוד פתוח אינו מצריך מהמשתמש להיות בעל ידע בתכנות כמו שדרוש מאיתנו במערכת קוד פתוח. הסיבה העיקרית שכדאי ואפילו עדיף לעסקים לבחור במערכות בעלות אפשרות לערוך או להוסיף שדות לפי רצונם היא מכיוון שבעולם העסקים של היום השינויים הם ברמה חודשית ואפילו יום יומית, לכן בעל עסק או מנהל בחברה שמעוניין לפתח את הפעילות העסקית שלו לא יכול להתעכב בכל עדכון או פיתוח קטן במערכת שהוא צריך לבצע.

 

  • הבדל נוסף שקיים בין המערכות הוא שכיום אנחנו לא הלקוח הבלעדי של תוכנות ניהול הלקוחות וסביר להניח שיש לקוחות נוספים שמעוניינים לבצע שינוים מה שיעניק לנו אפשרות לשדרג את העבודה במערכת מבלי שנצטרך להוסיף תשלום נוסף לפיתוח.

הסיפור שלי עם מערכות ניהול לקוחות מתחיל עוד מהעסק הראשון שהקמתי

 

כאשר הקמתי את העסק שלי הייתי כמעט כמו כל עסק בהקמה, ניסיתי לראות איך אני יכול לצמצם עלויות ולא להוציא כספים מיותרים. לכן לא מיהרתי לרכוש מערכת ניהול לקוחות. האמנתי שאני יכול להסתדר עם מחברת אקסל מכיוון שאמרתי לעצמי "אני עסק קטן בתחילת דרכו נסתדר כמה חודשים בלי ונעבוד על חוברת אקסל" ופה טעיתי. אותו מצב גרם לי להבין שבעולם הניהול והמכירות של ימינו אין מקום לעסקים שלא עובדים על מערכות ניהול לקוחות ולכן החלטתי להתמחות בנושא ולקחת את זה לרמת מומחיות הכי גבוהה שיכולה להיות

גיל חיים מייסד ומנכ"ל קבוצת H.G.C

גיל חיים

בעלים של חברת היעוץ HGC

חברת HGC הטמיעה למעלה מ-100 מערכות CRM בעסקים קטנים ובינוניים, לחברה ניסיון רב בעבודה עם מערכות CRM שונות

Mobile CRM - הדבר הבא במערכת ניהול הלקוחות שלך

בשנים האחרונות השימוש במובייל בקרב בעלי עסקים צומח בצורה משמעותית ולכן תוכנות הניהול חייבות להיות מותאמות לעבודה מהשטח והיכולת לתפעל CRM מהסלולרי, כך שכדאי שתשימו את הנושא בעדיפות גבוהה של הצרכים שלכם.

 

מערכות CRM מתקדמות כבר מאפשרות עבודה בסלולרי על ידי אפליקציית CRM שפותחה במיוחד לסמארטפונים ואייפדים או באמצעות Cloud CRM רספונסיבי שיש לה התאמה מלאה למובייל ולחוויית המשתמש בשטח והיא גם המועדפת, כיוון שיש בה את כל מה שיש במערכת CRM רגילה.

 

לפני שאתם רוכשים מערכת CRM עשו שיקול גם לצרכים אונליין ולעובדים שנמצאים בשטח, כי אולי עדיף שתרכשו מערכת ה-Mobile CRM מתאימה שתקדם את נציגי השטח שלכם במענה זמין ואפקטיבי ללקוחות, בדיקת היסטוריה וביצוע מעקב ועוד, מה שמייעל את עבודת השטח שלהם.

Mobile CRM

כיצד בוחרים מערכת CRM?

על מנת שנוכל לבחור מערכת ניהול לקוחות שמתאימה לעסק או לארגון עלינו לבדוק מספר נקודות עיקריות שיסייעו לנו בבחירה:

 

1. אפיון צרכים – כאשר אתם בוחרים מערכת ניהול לקוחות עליכם לבצע אפיון צרכים. אפיון צרכים הינו השלב המקדים ביותר ואפילו לפני בחירת המערכת עצמה. אפיון צרכים יכול לסייע להבין איזה תהליכים אנחנו רוצים לבצע בעזרת אוטומציות, אילו כלים אנחנו דורשים מהערכת וכמובן איזה דוחות אנחנו רוצים שהיא תציג לנו ומה המערכת חייבת לכלול.

 

אפיון צרכים חייב לכלול בתוכו את הדברים הבאים:

 

2. תרשים זרימה של תהליך המכירה – יש לבנות דיאגרמה או לחילופין מסמך שמסביר על אופן פניית הלקוח אל העסק או החברה

 

3. אוטומציות שיווקיות – רשימת המשימות האוטומטיות שאנו רוצים שהמערכת תבצע עבורנו. הקפידו לבצע במהלך אפיון הצרכים פירוט מסודר של הפעילות השיווקית, כלומר נסו להבין מה אתם רוצים שיקרה באופן אוטומטי לחלוטין בכל שלב ושלב בעבודה במערכת.

 

לדוגמא הצטרפות של לקוח חדש תוביל לשליחת מסרונים (SMS) בצורה אוטומטית ללקוח, שליחת SMS לפני ואחרי פגישת היכרות, וידוא הגעה לפגישה, שליחת אישור תשלום ועוד.

 

  • שליחת טפסים ללקוח – כבר בשלב האפיון עלינו לבחון האם יש מסמכים שנשלחים ללקוח כגון הסכמים, טופס רישום, שאלון לקוח ועוד. אפיון מוקדם של טפסים אלו יכול לחסוך המון זמן בהמשך.
  • חשוב לזכור אפיון צרכים הינו קריטי לתהליך ואף רצוי להשתמש באיש מקצוע לצורך זיהוי בעיות וניתוח תהליך המכירה או קשרי הלקוחות.

 

4. מערכת מבוססת ענן – הקפידו לבחור מערכת מבוססת ענן. שימוש במערכת כזו יאפשר לכם לדבר עם מחלקות אחרות בארגון, חיבור מקורות מידע חיצוניים כמו פייסבוק, אינסטגרם, אתר החברה ועוד.

 

5. מערכת API (Application Programming Interface) – כיום בעסקים אין מערכת אחת שמרכזת בתוכה את כל המידע הרלוונטי לארגון, לכן בעת בחירת מערכת CRM, הקפידו על כך שהיא בעלת ממשק API מלא שיאפשר לה לדבר עם מערכות חיצוניות ולהעביר מידע למערכות מחוץ לעסק או לארגון. לדוגמא נניח ומכללה רשמה תלמיד והיא מעוניינת לשלוח לו הודעה על הרשמה דרך מערכת חיצונית, בעזרת API ניתן לעשות זאת. כמובן שיש מערכות לניהול לקוחות שניתן לשלוח מהם מיילים ומסרונים (SMS).

 

6. שפה משותפת בין המודולים – לפני שאתם מתחילים לעבוד הקפידו לשאול את ספק המערכת האם המודולים במערכת יכולים "לדבר" ביניהם, לדוגמא לקוח שביצע הזמנה וכרטיס הלקוח שלו מתעדכן אוטומטית, אפילו שמדובר בשני מודולים שונים- לקוחות והזמנות.

 

7. גמישות – הקפידו לבחור מערכת שתאפשר לכם ליצור שדות ולבצע שינויים מבלי לעבור אצל מתכנת או חברת התוכנה. שינוי שדות בארגונים הוא הכרחי ומתפתח ככל שהעסק מגדיל את השימוש והתלות שלו במערכת ניהול הלקוחות CRM.

 

8. עלויות – נקודה האחרונה שבדרך כלל צריך לבדוק במערכת CRM היא עלות השימוש. מערכות רבות נוטות להציע משתמשים ללא עלות כלומר בחינם' אך עם אפשרויות מוגבלות וככל שתרצו יותר פיצ'רים תצטרכו לשלם על זה יותר. לכן הקפידו לבחור מערכת שתענה על הצרכים שלכם ותיתן לכם את הפתרון הטוב ביותר עבורכם ותעניק לכם את היחס הגבוה ביותר של עלות מול תועלת. מערכות כאלה בדרך כלל יעלו כ-120 ₪ עד 150 ₪ לחודש בגין משתמש אחד.

 

  • חשוב להיזהר ולשים לב לאותיות הקטנות! מערכות רבות דורשות מינימום משתמשים, כלומר בעצם הרכישה היא לא של משתמש אחד, אלא 3 ולפעמים 5 משתמשים בעת ההצטרפות למערכת.

 

שירות/תמיכה – הקפידו לבדוק שמערכת ניהול הלקוחות (CRM) שאתם חפצים בה מעניקה גם שירות תמיכה טכני למקרה של תקלה או שאלה. חשוב עוד לזכור! כיום רוב החברות מעניקות שירות זה ללא תשלום או מגבילות את התמיכה לכמות קריאות בהתאם לסדר גודל הלקוח וכמות המשתמשים.

מערכת CRM

כבר יש לכם מערכת CRM ומחפשים לשדרג?

שימוש נכון במערכת CRM יכול לשנות את הביצועים של עסק וארגון בצורה משמעותית. עסקים בעלי מערכת CRM קיימת בעסק או בארגון שלהם, חייבים לבדוק האם המערכת עובדת בשבילם או שהם עובדים עבורה. חברות רבות נדרשות להזין את המערכת במידע רב למרות שבעצם המערכת היא זו שתפקידה לעדכן את הנתונים ולהציג דוחות. לכן, הקפידו לבחון מערכות חדשות כל כמה שנים ולראות האם יש לכם כעסק או ארגון תמיד את האפשרות להתחדש.

חשוב לציין שיש לא מעט חברות שמספקות תוכנת CRM לעסקים וחברות – לכן הקפידו לבדוק תמיד את 7 הנקודות שצוינו, תמיד תשאפו לחדשנות וככה תוכלו לדעת האם אתם נמצאים במקום טוב או לא מבחינה עסקית וטכנולוגית

שאלות נפוצות

כמה אמורה לעלות מערכת CRM?

מערכות שנותנות מענה טוב, פיצ'רים ואפשרויות תפעול מגוונות, בדרך כלל יעלו כ-120 ₪ עד 150 ₪ לחודש בגין משתמש אחד.

על אלו צרכים עונה מערכת CRM?

מנהלת מעקב אחרי לקוחות פוטנציאלים וקיימיםמפקחת על העובדיםמאפשרת הוצאת דוחות פעילות העסקית ושירות לקוחותמרכזת את מאגרי המידע

איזו מערכת CRM היא הנפוצה ביותר?

מערכת מבוססת ענן - שמאפשרת גמישות והבנה גם למי שאין לו רקע טכני

האם CRM מיועד גם לעסקים קטנים?

כן! לעסקים רבים המערכת יכולה לתרום בנושא שימור הלקוחות, לאפשר להוציא דוחות חשובים ליעילות העסק ואפילו ניהול הזמן

Powerlink

חייג עכשיו 03-6339060

Sugarcrm

חייג עכשיו 052-5783371

ZebraCRM

חייג עכשיו 03-7341307