קבלו הצעת מחיר מהירה

אנא מלאו את הפרטים ונשלח אליכם את הצעת המחיר

תודה! ההצעה בדרך אליכם

עיצוב משרדים – מעצבים / אדריכלים מומלצים ביותר (2024)

עיצוב משרדים יקבע איך יראה היום יום שלכם במשרד, ולכן חשוב לתכנן עיצוב מתאים לחלל העבודה, צבע וריהוט רלוונטי לתחום שבו אתם עוסקים. אם מדובר בעיצוב להייטק, עיצוב למשרדים קטנים, עיצוב חנויות וגם עיצוב מסעדות, כדאי להשקיע בו מחשבה ולבחור את המעצב הנכון ובשביל זה, אנחנו פה

קרא עוד

הנראות הפיזית של העסק שלנו עשויה להשפיע באופן ניכר על האוירה במשרד ועל התנהלות העובדים. שכן, חלל עבודה מיושן שאינו תואם לצרכי הארגון עלול לפגוע בתפוקת העובדים ולייצר תחושה של חוסר מוטיבציה ואי סדר. ואכן, תהליך עיצוב המשרד מצריך התחשבות בלא מעט פרמטרים, בין אם מדובר באופן חלוקת החלל, עיצוב משרד המנהל, כמות העובדים, או שטח חלל העבודה.

 

עיצוב משרד מודרני המותאם באופן אסטרטגי לצרכי העסק ולאופיו, עשוי להגביר את הפרודוקטיביות בקרב העובדים, לשפר את רווחתם ולייצר חוויה חיובית בקרב אורחים ומבקרים ובכך לתרום להצלחת העסק ולמיצובו.

 

עם זאת, לא פעם מדובר בתהליך ארוך וממושך המצריך סיוע של אדריכלים ומעצבים מנוסים. אז בדיוק בשביל כך הכנו עבורכם רשימה של מעצבים מומלצים בתחום, לצד מספר הסברים חשובים שיסייעו לכם להבין כיצד מתבצע התהליך ומה הוא עשוי לכלול.  

מה הוא סופר-ספק?

ספק שסטנדרט של מצוינות בלתי מתפשרת הוא ערך עליון בתפיסת ההפעלה שלו

ספק שהתחייב, כן כן- התחייב, לתת שירות מעולה לעסקים של אקספרט

ספק שהתחייב לבחון ובמידת האפשר להציע הטבות ייחודיות לעסקים של אקספרט

ספק שממוצע ציון שביעות הרצון שקיבל מלקוחותיו גבוה מ-90%

המחויבות של אקספרט לבעלי עסקים
סופר-ספק
למצוא לכם התאמות מושלמות

באקספרט תמצאו מידע על ספקים מעולים (סופר-ספקים) שעברו בדיקה והתאמה מלאה לצרכים שלכם, בעלי העסקים. בחירה בספק של אקספרט תבטיח לכם פתרון איכותי ולא מתפשר ולעתים קרובות- גם הטבה ייחודית.

קראו עוד על החזון של אקספרט
לימודים
לחלוק אתכם את הידע שלנו

אנחנו מאמינים שידע זה כוח. אחת מן הדרכים בהן בחרנו לעזור לכם, בעלי העסקים, היא באמצעות יצירה של תוכן איכותי, תכליתי וישים כדי שתוכלו לעזור לעסק שלכם לעשות בחירות חכמות ונכונות.

האקדמיה של אקספרט

שימו לב: חשוב שתפנו לסופר-ספקים דרכנו ולא באופן ישיר- ככה תוכלו לקבל יחס ושירות מעולים!

למידע נוסף

עיצוב משרד מודרני – מה זה אומר?

השינויים הרבים שחלו בשנים האחרונות בעולם העבודה, השפיעו לא מעט על האופן בו אדריכלים ומעצבים ניגשים למלאכת עיצוב המשרד. כיום, בעידן הפוסט קורונה, לאחר שעובדים רבים התרגלו לעבוד מהבית במשך תקופה ארוכה, מעצבי משרדים רבים החלו לשלב בעבודתם אלמנטים וחומרים שונים על מנת ליצור סביבה ידידותית וביתית יותר עבור העובדים.

עיצוב משרד מודרני מתמקד בהיבטים הנפשיים והפיזיים המשפיעים על התנהלות העובדים במשרד, תוך הכרה בצרכים וברצונות של כח העבודה המודרני, בין אם מדובר בחללי עבודה אסתטיים וחללי פנאי, שילוב של אלמנטים טבעיים, שימוש בצבעים מותאמים, ריהוט ארגונומי,  או תאורה טבעית. כך לדוגמא, מחסור באור טבעי עקב שהייה ארוכה במשרד, עשוי לשבש את תחושת הזמן בקרב העובדים ולהוביל לתסמינים בריאותיים שונים. לעומת זאת, שימוש בתאורה טבעית והקפדה על תנאי אקלים נוחים, עשויים לייצר תחושה טובה יותר בקרב העובדים, מבלי להתנתק מהמתרחש בחוץ.

בנוסף, בשנים האחרונות נעשה יותר ויותר שימוש בעיצוב ביופילי הדוגל בשילוב של אלמנטים טבעיים במשרד, כמו- עץ, אבן, שימוש בצמחים, תמונות, או טקסטורות המעוררות תחושה של טבע. עיצוב ביופילי מתבסס על ההנחה כי אורח החיים המודרני גרם לניתוק של בני האדם מהטבע, מה שעשוי לעורר עצבנות, דיכאון ותחושה של מתח בקרב אנשים רבים. כך ששילוב של אלמנטים טבעיים בעיצוב המשרד, עשוי לקרב מעט בין הטבע לאדם ולשפר את רווחת העובדים.

שימוש באלמנטים הנ"ל עשוי להפחית את רמת המתח והדיכאון בקרב העובדים, לשפר את רווחתם ובכך להגדיל את רמת הפרודוקטיביות שלהם. לשם כך, חשוב להיעזר בשירותיו של אדריכל או מעצב פנים  מנוסה ומקצועי המתמצא בשיטות עבודה מתקדמות, תוך התאמה מרבית לצרכי העסק ולמבנה המשרד.

עיצוב משרד מנהל – דגשים ספציפיים

תהליך עיצוב המשרד מצריך תכנון מדוקדק ומתן תשומת לב מעמיקה לחללים השונים המצויים בו, וביניהם – משרד המנהל. עיצוב משרד מנהל מחייב תשומת לב מיוחדת וחשיבה מעמיקה  על מנת לייצר חלל נח ומעוצב אשר ישרת את צרכיו של המנהל מצד אחד וישקף את אופי החברה מאידך.

לצורך כך, מעצב המשרד צריך לבצע תחקיר מעמיק על מנת להתוודע לאופיו ולהעדפותיו האישיות של המנהל, לצד הבנה מעמיקה של חזון החברה והמסרים שלה. שכן, משרד המנהל משמש פעמים רבות לצורך פגישות עם עובדים ולקוחות פוטנציאליים. אמנם משרד המנהל מופרד לרוב משאר החדרים, אך חשוב שהוא יהיה ממוקם באזור נח ונגיש, על מנת להקל על האינטראקציה עם שאר עובדי המשרד.

לרוב, עיצוב משרד המנהל ישלב בין  נוחות, נגישות ופונקציונליות, לצד שימוש בפריטים ספציפיים המעבירים את רוח החברה, בין אם מדובר בתמונות מתוך אירועים שנערכו בחברה, תעודות הוקרה, או שימוש בפרטים דקורטיביים אחרים המשרים אוירה מסוימת, בהתאם לאופי החברה.

איך מייצרים התאמה בין סגנון העיצוב לסוג העסק?

כאמור, תהליך עיצוב המשרד מושפע מלא מעט גורמים, בין אם מדובר בכמות העובדים, גודל המשרד, או סוג הארגון ותחום עיסוקו. כך לדוגמא, משרד עורכי דין יתאפיין לרוב בקו עיצובי מאופק, אלגנטי וסולידי יותר, תוך התחשבות במספר אלמנטים נוספים כמו – בחירת צבעים מוקפדת, גודל המשרד, השירותים אותם מספק המשרד וצרכי הלקוחות המתארחים בו.

כשמדובר בעיצוב של משרדי פרסום או דיגיטל לעומת זאת, לרוב יש צורך בסגנון עיצוב דינמי יותר, המשלב שימוש רב בצבעים ובאלמנטים קריאטיביים המותאמים לאופי החברה, במטרה לשדר יצירתיות ועניין רב מצד לקוחות החברה או בקרב עובדים פוטנציאליים. זאת לצד חלוקה פונקציונלית של חלל העבודה בהתאם לצורכי העובדים והחברה, בין  אם מדובר בחדרי מנוחה, חדרי פנאי, חלל המיועד לאירועים חברתיים, או חדר אוכל המצויד בכל האביזרים הנדרשים.

עדיין לא דורג

סטודיו איתי גדרון לעיצוב פנים ותכנון חללים הוקם בשנת 2011 וממוקם בתל אביב. הסטודיו פועל מתוך חשיבה מעמיקה וניסיון רב, בשילוב תפיסת עולם צעירה על מנת לייצר פתרונות לכל לקוח השירות שאנו נותנים דינאמי ומשתנה בהתאם להיקף העבודה ולדרישת הלקוח. לאחר פגישת היכרות נוכל להציע לך את השירות המתאים לצרכים האישיים שלך
יתרונות וחסרונות
פיצ'רים מרכזיים
  • פגישת היכרות לא מחייבת
  • יחס אדיב ואמין
  • שירות מהיר ומקצועי
  • עזרה בבחירת אנשי מקצוע
  • תכנון לוח זמנים ידוע מראש
ביקורות משתמשים

עדיין לא דורג

דנה שקד – סטודיו לעיצוב פנים מתמחה בעיצוב חללים מסחריים בדגש על חללי הסעדה ומשרדים. הסטודיו הוקם בשנת 2007 ומאז ועד היום עיצב למעלה מאלף בתי עסק. בסטודיו של דנה שקד מקפידים תמיד להיות צעד אחד קדימה, על מנת לאפשר תהליכי עבודה נכונים וחדשניים ליצירה של חללים פונקציונליים ומרשימים כאחד
יתרונות וחסרונות
פיצ'רים מרכזיים
  • שירות מהיר ויעיל
  • ליווי מלא בכל שלבי התכנון והביצוע
  • ניסיון רב בעיצוב מסחרי
  • עיצוב למעלה מאלף בתי עסק
ביקורות משתמשים

עדיין לא דורג

דריאל משרד לעיצוב סביבות מכירה עוסק כבר עשור בתכנון של חנויות, רשתות קמעונאיות וקונספטים לעסקים חדשים, כמו גם בשדרוג של סביבות מכירה קיימות. דריאל מצליחה בכל פעם מחדש, לשלב את הידע שצברה במהלך השנים בעיצוב ותכנון לצד הבנה קמעונאית עמוקה כדי להגדיל את הפדיון של הלקוחות שלנו בצורה משמעותית
יתרונות וחסרונות
פיצ'רים מרכזיים
  • עשור של עבודה עם מאות בעלי עסקים
  • התמחות עיצוב החנויות והתכנון הקמעונאי
  • עמידה בלוחות זמנים
  • עבודה מהירה ומקצועית
ביקורות משתמשים

עדיין לא דורג

הסטודיו הוקם בשנת 2014 ומנוהל ע”י יובל הלל על מנת לעצב עסקים, חנויות, משרדים וחללי תצוגה שאמורים להתאים הן לתחום פעילותו של העסק, והן למיתוג שלו ולקהל היעד אליו הוא פונה וכמובן, להעדפות ולצרכים של הבעלים. הסטודיו עובד מתוך ראייה רחבה של סך כל הפרויקט עד לירידה לפרטים הקטנים ויישומם בשטח.
יתרונות וחסרונות
פיצ'רים מרכזיים
  • אמין מקצועי עם המון סבלנות
  • ליווי לאורך כל הפרויקט
  • עמידה בלוחות זמנים
ביקורות משתמשים

עדיין לא דורג

סטודיו לעיצוב רוזנר החל לפעול ב-2007 ומאז התפתח בתחום העיצוב לעסקים. הצוות שלנו ישקיע את כל כולו בבניית קונספט ועיצוב מעורר השראה ששומר על ייחודיות לעסק שלך. ברוזנר דואגים לכך שלא יהיה משעמם בחלל, אך עם זאת שלא תיווצר תחושת עייפות. חשוב לנו לשמור על האיזון ועל התחושה הנעימה והמזמינה של החלל וכן להתאימו ללקוחות
יתרונות וחסרונות
פיצ'רים מרכזיים
  • אדיבות ומקצועיות
  • עמידה בלוחות זמנים
  • עבודה אסתטית וסבלנות אינסופית
  • הובלה וליווי לאורך כל הפרויקט
ביקורות משתמשים

עיצוב משרדים: עקרונות מנחים לתכנון משרדים

המקום שבו אתם נמצאים ברוב שעות היום, אליו מגיעים הלקוחות שלכם והוא במידה רבה מייצג את הפנים של העסק שלכם הוא המשרד שלכם. לכן, חשוב להקדיש זמן בעיצובו, להתאים אותו לצרכים שלכם, לנצל היטב את המרחב והאור ולדאוג לאווירה טובה ונעימה.

 

במאמר זה תוכלו לקרוא על עקרונות חשובים בעיצוב משרד

כאשר אנו נכנסים לחלל שמעוצב נכון, אנחנו מרגישים בו נעים וטוב, לפעמים בלי להבין בדיוק למה. זה נובע מכך שעיצוב כולל מנעד רחב של היבטים כמו הכנסת אור טבעי ואוויר, שימוש בחומרים ובגוונים, בחירה של פריטים מתאימים וכו', ולא מסתכם בפעולה יחידה.

 

עיצוב ותכנון נכון של חלל יכול להשפיע לטובה על מצב הרוח ועל אופן התפקוד של המשתמשים בחלל, יכול לעודד יצירתיות ולאפשר יעילות הנובעת מהתנהלות נכונה במרחב המתוכנן.

 

בתכנון המשרד יש להתייחס לשני סוגי משתמשים עיקריים – העובדים והמבקרים, ולתכנן את המרחב כך שיתאים גם לאלה וגם לאלה. העובדים נמצאים במקום העבודה שעות רבות מהיום ולכן חשוב שהוא יהיה מקום נעים ונוח, שתהיה בו אווירה טובה ושיהיה מותאם לסוג העבודה המתבצעת במקום. המבקרים לרוב מגיעים לפרק זמן מוגדר ולמטרה מוגדרת ונרצה שהמשרד יידע לקבל גם אותם בצורה נוחה ומזמינה.

על תפקיד האדריכל או מעצב הפנים

המתכנן (אדריכל או מעצב פנים) יודע לראות את התמונה הכוללת ולתכנן מקום שיכיל את כל הצרכים של המשתמשים השונים במקביל לדרישות התפעוליות, הפונקציונליות והתקניות. התכנון יערך בהתאם לגודל המשרד, מספר העובדים ואופן העבודה בו. בהתאם לקנה המידה של הפרוייקט ולסוג העבודה, ייתכן ויידרשו מתכננים נוספים כמו קונסטרוקטור, יועץ חשמל, תאורה, מיזוג אוויר, בטיחות, נגישות וכו. חלק מתפקיד האדריכל הוא לוודא שהתכניות של היועצים משתלבות ותומכות בעיצוב של המשרד.

 

האדריכל יכול ללוות את התהליך מתחילתו ועד סופו. החל משלב התכנון הראשוני הכולל את תכנית ההעמדה של החלל, חלוקה לחדרים ולפונקציות השונות, דרך תכנון מפורט הכולל תכנון ריהוט, פריטי נגרות ומסגרות או בחירת ריהוט הניתן לרכישה. בחירת חומרי גמר כמו ריצופים, חיפויים והנמכות תקרה. בחירת פריטים כמו גופי תאורה, כלים סניטריים, שטיחים, ופריטי אמנות. וירידה עד לפרטים הקטנים ביותר כמו עציצים, כלי מטבח, ופריטים עיצוביים. הכל בתוך המסגרת התקציבית שנקבעה ובהתאמה מירבית למשתמשים.

 

חשוב לדעת שאדריכל הוא אינו מנהל פרוייקט או מפקח ומומלץ לקחת איש מקצוע שזה תפקידו. אדם שייפקח על העבודה בשטח ועל איכות ביצוע, יבקר באתר הבניה לעיתים קרובות, ידאג לתאם בין היועצים השונים ולארגן את לוחות הזמנים.

שלבים בתהליך התכנון:

הכנת הפרוגרמה

 

הכנת רשימה של כל הדברים החשובים במשרד בדגש על התפקוד היומיומי של המשתמשים בחלל. ננסה להבין מי הם המשתמשים – כמה עובדים יש במשרד, מה האינטרקציה בין העובדים, מהו סדר היום, מהו אופן העבודה – האם יושבים מול מסך או נפגשים עם לקוחות?

 

אילו פונקציות נדרשות למשרד – האם נדרשים חדרים נפרדים או חלל פתוח משותף כולם, האם נדרש דלפק קבלה, חדר ישיבות וכו'? אילו שימושים צריכים להיות קרובים זה לזה, אילו עוד שימושים נלווים נדרשים – מטבח, שירותים, חדר אוכל, אחסון, ארכיב ועוד. בחינת דרישות איכות החלל כמו מהי האקוסטיקה הנדרשת, מהי רמת התאורה הנדרשת, האם נדרש ריהוט מיוחד וכו'? לדוגמה אם העבודה מתבצעת מול מחשב ברוב שעות היום, נתכנן ריהוט מתאים וארוגונומי שייאפשר נוחות ובריאות.

דבר האקספרט

אנחנו מאמינים שלסביבת העבודה יש השפעה רבה על המשתמשים ולכן יש לתכנן חללים נייטרלים שמאפשרים התפתחות וביטוי עצמי. משרד צריך להיות מקום שמשרה אווירה נעימה ורגועה עם מיעוט הסחות דעת ולא עמוס בחפצים.

אנחנו מעודדים הכנסה של אור טבעי, אוויר, תחושת מרחב ותנועה בחלל, איזון בצבעים, הפחתה בריהוט ובאביזרים. תכנון צריך להיות שימושי, לאפשר תחזוקה פשוטה וארגון מהיר, ע"י הגדרה ברורה של מיקומים וע"י דיוק הצרכים של הלקוח.

המשרד שלנו שואף לעיצוב נקי ומדוייק המושפע מרוח ההאטה ומצרכנות נבונה.

BRizA אדריכלים

ענבר מיטל ואיזי מיכאל, זוג אדריכלים חיפאים. אוהבים עיצוב איטי, נקי ומדוייק המושפע מצרכנות נבונה

הכרת החלל המיועד למשרד ומצבו

 

בחינת גודל החלל, מצבו הפיזי, מיקום המשרד – האם הוא בבניין משרדים, במגדל או בקומת קרקע. לימוד האיכויות של החלל, האם נכנס אור טבעי ואוויר, האם ניתן לפתוח חלונות. האם מדובר על שיפוץ של חלל קיים או תכנון מאפס של חלל חדש. לכל מקום יש את הדגשים שלו, את המגבלות שלו ואת רמת הגמישות של התכנון בחלל.

 

לדוגמה בתכנון משרד במגדל משרדים יש פחות גמישות מבחינת מיקום של מערכות, של חדרי שירותים ומטבחים ויש לקחת בחשבון את הגרעין הקיים. נושא נוסף שיש לקחת בחשבון במגדלי משרדים הוא קירות המסך, משום שחלוקות הזכוכית מכתיבות את מיקום החלוקה הפנימית של החדרים.

הגדרה של כיוון סגנון עיצובי והגדרת חומרים בהתאם

עליכם להחליט האם אתם מעוניינים במרחב שקט ופרטי יחסית או פתוח ומשותף. האם אתם מעדיפים שימוש במחיצות זכוכית או במחיצות אטומות. עליכם לשים דגש גם על בחירת קו עיצובי כמו מודרני, תעשייתי או מינימליסטי.

 

בנוסף, כדאי לתכנן האם אתם רוצים שימוש בחומרים טבעיים או בטון ופלדה, חומרים רכים, צבעוניים, יש המון אפשרויות ולא חובה להחליט מראש. האדריכל שאיתו אתם עובדים יכול להציע חלופות בשלב התכנון הראשוני.

מה בנוגע לעלויות?

שעת ייעוץ יכולה להתחיל סביב 400 ש"ח ולהגיע גם לאלפים, תלוי במשרד וברמת הפרסום שלו.

לגבי תכנון כולל זה מורכב ויש טווח מאוד נרחב. יש שמתמחרים באחוזים מעלות הפרוייקט או לפי מ"ר. זה תלוי בגודל המשרד, בהיקף העבודה, מורכבות התכנון וכו'.

מעורבות הלקוח

בעל המשרד יכול להחליט מהי מידת המעורבות שלו בתהליך התכנון. אפשרות אחת היא לתת יד חופשית מבחינה עיצובית לאדריכל במסגרת המגבלות שנקבעו ולאשר את התכנון בסוף כל שלב. אפשרות נוספת היא להצטרף לאדריכל בשלבים שונים לבחירת חומרי גמר אצל ספקים ובחירת פריטים שונים. וניתן גם להיות מעורב לחלוטין בכל פרט ופרט, אך זה פחות מומלץ כי עדיף לתת לאדריכל לעשות את עבודתו.

בחירת אנשי מקצוע

בחירת אנשי המקצוע היא נקודה חשובה מאד במהלך התכנון. כדאי לעבוד עם אנשים בעלי המלצות וללכת לראות עבודות שנעשו. לקבל לפחות 3 הצעות מחיר מאנשי מקצוע על בסיס התכניות של האדריכל ולערוך השוואה איכותית ביניהן.

 

מומלץ לפגוש את האנשים ולא לבקש הצעות מחיר בטלפון כי המחיר הוא לא רק מה שחשוב, אלא גם הדינמיקה הבין-אישית.

 

זהו תהליך מורכב וכרוך בהוצאות רבות לכן חשוב לעבוד עם אנשים שסומכים עליהם ולא בהכרח ללכת על הזול ביותר כי זה עלול לעלות ביוקר בהמשך.

שאלות נפוצות

מה בעיצוב יתרום לתחושה טובה של העובדים?

תאורה נעימה ורכהחלונות נגישים וחשיפה לאור טבעימרחב שקט ואקוסטישימוש בצבעים נעימיםנוחות ופונקציונליותעמדות עבודה מותאמות לעובדים

מה הקשר בין עיצוב המשרד לבין המיתוג של העסק?

מיתוג העסק מאפיין את העקרונות העיצוביים שלו והוא מתייחס גם לסביבת העבודה ולנראות. לכן, קיים קשר ישיר בין העקרונות והמאפיינים של החברה, בין המיתוג שלה ובין המראה של חללי העבודה והמשרדים. ייתכן שמדובר בבית עסק עם אווירה צעירה שירצה להמחיש זאת גם על ידי עיצוב המשרדים ועמדות העבודה. אם העסק מקבל לקוחות חשוב שכשהם יגיעו יווצר רושם ראשוני מתאים. עיצוב המשרד מתכתב באופן ישיר עם העסק עצמו.

מהי תרומתם של חפצים, עציצים ותמונות לעיצוב משרד?

לתוספת של חפצים ופריטים שונים ומגוונים יש חשיבות רבה גם עבור העובדים וגם עבור הלקוחות. מקום נעים ומטופח עם עציצים וריהוט נעים עושה תחושה של בית. כורסאות נוחות, שולחנות, עמדות ישיבה נוחות להמתנה ותוספת של אובייקטים כמו תמונות, חפצים מוסיפים המון למיתוג הכללי ולאווירה וחשוב שלא להתעלם מהם

מהם הדברים הראשונים שיש לציין בפני האדריכל?

מהי כמות העובדים הנוכחית והעתידית?אופי הניהול והישיבה - האם בחללים פותחים או סגורים?האם יש צורך בעמדת קבלה ומקומות ישיבה בכניסה או במשרדים עצמם?האם יש צורך בחדר ישיבות או אולי יותר מאחד?המטבחון - האם יש צורך במקום גדול או אפילו יותר מעמדה אחת?האם יש צורך לכלול שירותים בשטח המשרד?האם יש חלונות בכל המשרד או לא?גודל המשרד