אז מהם היתרונות של חנות אינטרנטית?
- לא משלמים שכירות
- הפעילות נעשית 24/7
- חשיפה לקהל הרבה יותר גדול
- הגעה לקהלים בחו"ל
- ועוד יתרונות רבים
נעזור לכם לבחור את הספקים הטובים והמתאימים ביותר עבורכם
כבר יש לך חשבון? כניסה
או
תורמים לפיתוח הקהילה
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קונסקטורר אדיפיסינג אלית אלמנקום ניסי נון ניבאהדס איאקוליס וולופטה דיאם
תורמים לפיתוח הקהילה 2
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קונסקטורר אדיפיסינג אלית אלמנקום ניסי נון ניבאהדס איאקוליס וולופטה דיאם
קבלו הצעת מחיר מהירה
אנא מלאו את הפרטים ונשלח אליכם את הצעת המחיר
כל עסק שרוצה למכור ולהתפתח היום מקים חנות אינטרנטית, לניהול המוצרים שהוא משווק לקהל הרחב. אבל איך בוחרים חברה לצורך הקמת חנות וירטואלית? ריכזנו עבורכם את החברות המובילות בתחום הקמת חנויות וירטואליות (אונליין). ולראשונה, גם חוות דעת אמיתיות של עסקים כמוכם
טען עוד מוצרים
יותר ויותר עסקים עוברים למכור OnLine ונהנים מהיתרונות הגדולים של פעילות מסחר אלקטרוני. במאמר זה נמליץ לכם על הצעדים הראשונים של עסק שרוצה לעבור למכירות OnLine
אז מהם היתרונות של חנות אינטרנטית?
הקמת חנות אינטרנטית משמעותה הקמת סניף לכל דבר ועניין, חשוב להבין שיש כאן תהליך שידרוש משאבים של זמן, כסף ותשומת לב ניהולית. חשוב להגיע לתהליך זה מתוך ועם אסטרטגיה ברורה של העסק (השאלה הראשונה שנצטרך לענות עליה היא: מדוע אנו בוחרים למכור און ליין?) האסטרטגיה תעזור לנו לקבל החלטות נבונות יותר במהלך המסע
לפני שאנו ניגשים להניח את התשתיות בבית חדש או במשרד חדש שאנו בונים, אנו מתכננים לפרטי פרטים את התוכניות בעזרת אדריכל, באון ליין האדריכל נקרא "מאפיין" וויתור על השלב יעלה לנו בהמשך הרבה כסף זמן ותסכול. חשוב להבין בדיוק מה העסק שלנו צריך, איזה ממשקים חשוב שיהיו באתר ואיזה תהליכים יהיו באוטומציה מלאה וחלקית.
בשלב האיפיון חשוב להגדיר למאפיין גם אופציות עתידיות (למשל בשלב הראשון שלכם האתר בעברית, אך בעתיד תרצו להוסיף לו שפות נוספות) – אמירה מסוג זו יכולה לגרום למאפיין לבחור בכלל פלטפורמה (מערכת) אחרת לחלוטין שתומכת באופציה הזו.
מנגד, חשוב להגיע לתהליך האיפיון "צנועים" – עם הצרכים המדויקים ביותר שאנו צריכים ולא שאיפות גבוהות מדי, כי אז הצעות המחיר שנקבל למערכת יהיו גבוהות מאוד.
במקביל לבחירת הספק שיבנה לכם את האתר או ממשק שבו תשב החנות הווירטואלית שלכם יש לבצע רכישת דומיין מתאים ואפשר לעשות זאת עוד הרבה לפני, כדי לבחור בשם הכי מתאים בעברית או אנגלית, מומלץ שהסיומת תהיה com שתאפשר יתרון לחנויות וירטואליות.
בקרו באתרים דומים או של מתחרים, השלימו תהליך רכישה מלא (כולל קבלת החבילה) ורשמו בצד אילו רעיונות אהבתם כלקוחות ואיזה פחות. דבר זה יעזור לכם לדייק את עצמכם בשלב כתיבת האיפיון שלכם.
לכל מערכת יתרונות וחסרונות משלה, חשוב להבין שהמערכות מתחלקות ל-2 משפחות:
יצא לי לנהל לא מעט פעילות און ליין, רובן לחו"ל. אם יש משהו אחד שלמדתי זה שאין כללים קבועים. יכולות להיות 2 חברות קוסמטיקה שמוכרת באותה זירת מסחר (אמזון) לאותו קהל יעד. גם אם נקטתי באותן פעולות, אחת תהיה הצלחה מסחררת ואחת פחות. משם למדתי שבאיקומרס אין copy paste. כל מותג שוק קהל מוצר צריך פיצוח, חשיבה, המון ניתוחים והמון AB testing. איקומרס זה לא הכנסה פסיבית, איקומרס זה עבודה קשה. אבל כשהעסק מתמיד בערוץ הזה זה יהיה הערוץ מכירה הבלתי מוגבל שלו, הפוטנציאל של נתח השוק הוא אינסופי
לאחר שיש לכם ביד איפיון, תוכלו לפנות לבתי תוכנה או פרילנסרים על מנת להקים את המערכת. המומחים מתמקצעים בפלטפורמות (שופייפי / וויקס / וורדפרס / מג'נטו) ולכן כל מומחה "יוביל" אתכם למערכת שבה הוא מומחה וזהו לא בהכרח הפתרון המתאים לכם. עליכם לפנות למומחים לאחר שאתם יודעים ומגובשים בפלטפורמה המתאימה לכם – זאת תדעו לאחר איפיון נכון והתייעצות.
חוץ מתהליך ההקמה הטכני אתם צריכים במקביל לבצע תהליך שיווקי, ובו תכינו את החומרים השיווקיים
1. איזה מהמוצרים יהיו באתר?
האם נכון לכם להעלות את כל המוצרים לאתר? האם כל המוצרים גורמים לחוויה חיוביות עבור הלקוחות? האם אתם יודעים לשלוט במלאי בכל רגע נתון על כל מוצר? אלו שאלות שתצטרכו לקבל עליהן החלטה בציר השיווקי.
2. תמונות הן כלי שמוכר
כל מוצר שיעלה לאתר מחויב בתמונות שיווקיות שלו ורצוי יותר מאחת. חשוב מאוד להראות את אופן השימוש במוצר, רקע לבן תמיד מוכר יותר, תמונות אותנטיות לרוב מנצחות. אין טעם להראות את האריזה למשל. המקום שבו אין לחסוך זה בתמונות, יש לבחור צלם שצילם בעבר מוצרים דומים (צלם בגדים מעולה לא בהכרח יידע לצלם תכשיטים בצורה נכונה).
3. כתיבה שיווקית
כאשר לקוח נכנס לחנות פיזית יש לו את מי לשאול שאלות (איזה סוג בד? כיצד מכבסים? האם הטלוויזיה הזו היא חכמה?) באתר שלכם לרוב לא יהיה לו את מי לשאול, לכן חשוב לכתוב את התשובות לשאלות נפוצות בתיאור המוצר.
הקמתם חנות מדהימה, מה עכשיו? אתם נכנסים לשגרת חנות, אז הנה מספר טיפים לניהול השיגרה:
♦ שירות לקוחות און ליין – הוספת כפתור (פייסבוק מסנג'ר או וואצאפ) – כאשר אדם עונה מהצד השני זה מקפיץ את אחוז המכירות באופן מפתיע ונותן חווית שירות חיובית ללקוחות.
♦ לשלוח בזמן ולבחור ספק הפצה – עבור המוכרים (לרוב) המכירה מסתיימת כאשר הלקוח שילם, עבור הלקוח תהליך ואופן קבלת המוצר הינו חלק מחוויית הרכישה, חשוב לבחור חברת הפצה ששולחת מהר (עד 3 ימי עסקים זה הסטנדרט בישראל) ושמספקת את המוצר בצורה ראויה לבית הלקוח או למקום איסוף בקרבתו. לא בטוחים במי לבחור? נסו את החברות בתור לקוחות ותראו באיזה חברה קיבלתם חוויה חיובית.
♦ ניהול תקציב שיווק – גם אם הקמתם חנות מושלמת, אבל אף אחד לא יודע על קיומה, היא לא תמכור. חשוב להיעזר באנשי מקצוע בכל תחום הקידום הדיגיטלי על מנת להביא תנועה לחנות. יש לעקוב על ידי גוגל אנליטיקס על יחס ההמרה (מספר כניסות חלקי מספר עסקאות) ולראות שהוא משתפר עם הזמן.
השלב הבא יכול להיות פתיחת חנות בינלאומית על מנת להגיע לשווקים במקומות אחרים בעולם וכמובן להגדיל בצורה משמעותית את כמות הלקוחות באתר.
זהו, עכשיו כל מה שנותר לכם לעשות זה לבחור את אחד או יותר מהספקים הנבחרים שלנו, לקבל מהם הצעת מחיר ולהתחיל להרוויח!
כדאי להיכנס לכל מיני אתרים ולבדוק מה מהם נראה לך מרשים ויעיל, לקרוא על הנושא, להתייעץ עם מומחים לבניית אתרים שייתנו לך את ההמלצות שלהם ולשאול מכרים וחברים
יש שתי פלטפורמות עיקריות שאפשרי לשלם להן ולהקים דרכן אתר לכל מטרה או שתקימו אתר עצמאי עם דומיין שלכם ותפתחו אותו מאפס באמצעות אנשי מקצוע בתחום בניית האתרים
כיום מעטים העסקים שלא עובדים עם אתר אינטרנט, מדובר בייחוד בעסקים קטנים או ותיקים שמתבססים על קהל קבוע. כל עסק שרוצה לגדול ולהתפתח בונה כצעד ראשוני אתר שבו ניתן להכיר אותו
כדאי לחשוב על בניית אתר אינטרנט מקצועי, אחסון לאתר ושם דומיין, או שימוש בספקים שנותנים את המעטפת הזו. כמובן שרצוי שהאתר יקודם במנועי החיפוש, יעוצב כראוי, יכיל תוכן רלוונטי ויהיה זמין גם בגרסת מובייל