קבלו הצעת מחיר מהירה

אנא מלאו את הפרטים ונשלח אליכם את הצעת המחיר

תודה! ההצעה בדרך אליכם

חברות בניית חנות וירטואלית מומלצות (2021)

כל עסק שרוצה למכור ולהתפתח היום מקים חנות אינטרנטית, לניהול המוצרים שהוא משווק לקהל הרחב. אבל איך בוחרים חברה לצורך הקמת חנות וירטואלית? ריכזנו עבורכם את החברות המובילות בתחום הקמת חנויות וירטואליות (אונליין). ולראשונה, גם חוות דעת אמיתיות של עסקים כמוכם

קרא עוד

תוצאות בהתאמה גבוהה

shopup הם מומחים בהקמת חנויות מסחר מקוונות משנת 2008 אשר מפעילים ממשק המתמחה בהקמת חנויות ומכירות באינטרנט. shopup מספקת מערכת מובילה לניהול חנות, ממשק משתמש נוח בעברית, עיצוב מתקדם, UX/UI - ממשק משתמש קל ונוח להקטנת אחוזי נטישה, חיבור לשירותי סליקה ושילוח, הקמת רשימת דיוור וכלים לאינטרקציה עם המשתמש ועוד 

ממשק משתמש בשפה העברית קל ונוח לתפעול

חיבור לשירותי סליקה ושילוח

מוצרים ללא הגבלה

שרת מאובטח כולל גיבויים

חייג עכשיו טל: 1-700-726-726

לא משנה אם יש לך חנות וירטואלית או שאתה מעוניין להקים חנות וירטואלית חדשה, הצוות שלנו יישמח לעמוד לשירותך בכל שאלה, להמליץ, ליעץ ולעזור לך בדרך שלך בעולם האינטרנט . המערכת שלנו היום משיגה תוצאות שיא כל יום עבור אלפי לקוחותיה, שהם הלקוחות הכי גדולים היום בארץ. נשמח לעמוד לשרותך.

100% שביעות רצון מובטחת

מקצועני E-commerce לשרותך

משרתים אלפי לקוחות

למעלה מ 10 שנות ניסיון

  • אתרים ברמה הכי גבוהה בשוק
  • תמיד סופר אדיבים וזמינים
  • תמורה מעולה לכסף
  • תמיד יש פיצרים חדשים בחינם
  • בבעיות לא שיגרתיות הזמן מענה קצת ארוך
  • שיטת תמחור מסורבלת
חייג עכשיו 09-7739093

1net היא מערכת שיווק שמיועדת להקמת חנות אינטרנטית, דיוור אלקטרוני ודפי נחיתה. המערכת משלבת בתוכה את כל מה שצריך לניהול חנות אונליין ולשיווק העסק: סקרים, פרסום, כלי מעקב ועוד פיצ'רים, ללא צורך בידע טכני ועם שירות אישי בטלפון ואונליין. 1net מציעה גם התממשקות למערכות סליקה, חשבוניות, SAP, פריורטי וריווחית וגם שירותים נוספים

מוצרים ללא הגבלה

יכולת צ'אט כדי לתת שירות מיידי ללקוחות

יכולת קנייה מדף הפייסבוק

תמיכה בשפות ומטבעות. מאפשר לך למכור ולנהל גם מיסוי שונה לפי מדינה

הקמת מועדוני לקוחות,

אפליקציה סלולרית

חיבור ל-CRM

  • מערכת נוחה ושירות ברמה אחרת
  • מכיל את כל החידושים האפשריים
  • שירות ותמיכה ברמה בינלאומית
  • מערכת מעולה, ניהול פנטסטי ושירות איכותי

e-shop הינה פלטפורמת אייקומרס מובילה שקיימת כבר 18 שנה, המפעילה אלפי חנויות אינטרנטיות. e-shop מציעה כלי קידום מכירות מתקדמים, אנשי שירות ותמיכה מקצועיים, ממשק קל ונוח, מבחר של תבניות מרהיבות, פתרונות עיצוב מותאמים אישית, לכל תקציב ולכל תחום והכל עם התאמה למובייל

מערכת קידום מכירות מתקדמת עם מבצעים, קופונים מיוחדים ועוד

חנות שמדברת עם הגולשים, מערכת קשרי לקוחות מלאה

חנות וירטואלית רספונסיבית - מתאימה לסלולר

ניהול קטלוג מקצועי באינטרנט

התממשקות למערכות נוספות

סליקת אשראי במגוון חברות

  • תמיכה סופר מקצועית
  • המערכת מתמשקת לכל מה שצריך
  • הכי מקצוענים שיש
  • הרימו לי חנות אינטרנטית תוך שבוע
  • מענה ופתרון מהירים לכל שאלה
חייג עכשיו 08-9366633

Junami היא סוכנות דיגיטלית רב תחומית עם צוות עובדים מקצועיים ומוכשרים המשלבים ידע נרחב בתכנות והקמת אתרים. אנו מאמינים כי יש לתת דגש על ניהול התהליך כולו. יש להציב מטרות ויעדים ברורים, לתכנן את המטרות ותהליך העבודה באופן ברור ומשותף הכולל לוחות זמנים ומעקב – וכל זאת בשקיפות מלאה

חנות וירטואלית רספונסיבית

התממשקויות למערכות ניהול מלאי

תמיכה בשפות להפיכת החנות לבינלאומית

תוספים לחנות וירטואלית להגדלת נפח מכירות - קופונים

בניית אתרי וורדפרס מעוצבים

  • צוות מקצועי ושירות אישי
  • שירות אישי וברמה הכי גבוהה שיש
חייג עכשיו 03-945-5549

צוות Web2 כולל אנשי מקצוע יצירתיים ומנוסים בתחום בניית האתרים באינטרנט ובסלולר. Web2 ידאגו לך לפיתרון כולל בכל השלבים מהשלב ההתחלתי ביותר ועד להשקת האתר. הליווי של Web2 יימשך גם לאחר השקת האתר וקידומו ברשת. החברה מתמחה בעיצוב ממשקי משתמש ומספקת פתרונות יצירתיים ומותאמים להרגלי גלישה וחוויית משתמש נכונה

חנות וירטואלית רספונסיבית- מתאימה לסלולר

פלטפורמה על בסיס WordPress או Magento.

מציעים גם שיווק ופרסום בחבילות

מותאמת להעלאת מוצרים לזאפ

מערכת ניהול מלאי

חיבור למערכות סליקה

מערכת ניהול משתמשים -לקוחות

מערכת לקידום מכירות בחנות

התממשקות ל PayPal

  • שירות מעולה, מהיר ומקצועי
  • אתרים וחנויות ברמה מאוד גבוהה
  • עיצוב מדהים ללא פשרות
חייג עכשיו 054-4969514

חברת Ecommerce-il תקים לכם חנות מותאמת אישית בטכנולוגיה הכי מתקדמת באמצעות מערכת ניהול נוחה ופשוטה. החברה תלווה אתכם ותהיה שם בשבילכם גם אחרי שהקמתם את האתר. האתר שנבנה לכם יהיה מוכן לסליקה כל סוגי האשראי או כל אמצעי תשלום אחר, תוכלו גם לחבר את האתר למערכת משלוחים אוטומטית, מערכת חשבוניות דיגיטלית ועוד

ממשק נוח וידידותי

הקמת אתר במהירות

אנחנו נותנים הכל כולל הכל

אתר תומך מכירות ב100%

צעדים ראשונים בהקמת חנות אינטרנטית

יותר ויותר עסקים עוברים למכור OnLine ונהנים מהיתרונות הגדולים של פעילות מסחר אלקטרוני. במאמר זה נמליץ לכם על הצעדים הראשונים של עסק שרוצה לעבור למכירות OnLine

אז מהם היתרונות של חנות אינטרנטית?

  • לא משלמים שכירות
  • הפעילות נעשית 24/7
  • חשיפה לקהל הרבה יותר גדול
  • הגעה לקהלים בחו"ל
  • ועוד יתרונות רבים

חשוב להבין שחנות אונליין היא תהליך שלם

הקמת חנות אינטרנטית משמעותה הקמת סניף לכל דבר ועניין, חשוב להבין שיש כאן תהליך שידרוש משאבים של זמן, כסף ותשומת לב ניהולית. חשוב להגיע לתהליך זה מתוך ועם אסטרטגיה ברורה של העסק (השאלה הראשונה שנצטרך לענות עליה היא: מדוע אנו בוחרים למכור און ליין?) האסטרטגיה תעזור לנו לקבל החלטות נבונות יותר במהלך המסע

 

סגירת בתי עסק 2020

חובה לבצע איפיון של החנות שאנחנו רוצים להקים

לפני שאנו ניגשים להניח את התשתיות בבית חדש או במשרד חדש שאנו בונים, אנו מתכננים לפרטי פרטים את התוכניות בעזרת אדריכל, באון ליין האדריכל נקרא "מאפיין" וויתור על השלב יעלה לנו בהמשך הרבה כסף זמן ותסכול. חשוב להבין בדיוק מה העסק שלנו צריך, איזה ממשקים חשוב שיהיו באתר ואיזה תהליכים יהיו באוטומציה מלאה וחלקית.

 

בשלב האיפיון חשוב להגדיר למאפיין גם אופציות עתידיות (למשל בשלב הראשון שלכם האתר בעברית, אך בעתיד תרצו להוסיף לו שפות נוספות) – אמירה מסוג זו יכולה לגרום למאפיין לבחור בכלל פלטפורמה (מערכת) אחרת לחלוטין שתומכת באופציה הזו.

 

מנגד, חשוב להגיע לתהליך האיפיון "צנועים" – עם הצרכים המדויקים ביותר שאנו צריכים ולא שאיפות גבוהות מדי, כי אז הצעות המחיר שנקבל למערכת יהיו גבוהות מאוד.

 

במקביל לבחירת הספק שיבנה לכם את האתר או ממשק שבו תשב החנות הווירטואלית שלכם יש לבצע רכישת דומיין מתאים ואפשר לעשות זאת עוד הרבה לפני, כדי לבחור בשם הכי מתאים בעברית או אנגלית, מומלץ שהסיומת תהיה com שתאפשר יתרון לחנויות וירטואליות.

טיפ חשוב בשלב האיפיון

בקרו באתרים דומים או של מתחרים, השלימו תהליך רכישה מלא (כולל קבלת החבילה) ורשמו בצד אילו רעיונות אהבתם כלקוחות ואיזה פחות. דבר זה יעזור לכם לדייק את עצמכם בשלב כתיבת האיפיון שלכם.

בחירת הפלטפורמה שבה תקימו את החנות חשובה ביותר

לכל מערכת יתרונות וחסרונות משלה, חשוב להבין שהמערכות מתחלקות ל-2 משפחות:

 

  • Saas – שירות כתוכנה, בעצם מערכות "סגורות" (לדוגמת שופייפי וויקס) – המערכות נורא מוגבלות בשינויים שניתן לעשות בהן, אך מצד שני מוזילות עלויות וזמני הקמה. במידה והצרכים שלכם בסייסים, מערכת סגורה בהחלט יכולה להוות פתרון טוב עבורכם.

 

  • Open Source – מערכות קוד פתוח (לדוגמת מג'נטו ווורדפרס) – מערכות אלו ניתנות כמעט לכל שינוי, אך מנגד, עלות וזמן ההקמה דורשים יותר משאבים. במידה ותצטרכו ממשקים משמעותיים (למשל אוטומציה לחברת משלוחים, מערכת הנהלת חשבונות וכו') – יכול להיות מאוד שתהיו מוכרחים לבחור באחת מהמערכות הפתוחות.

באיקומרס אין copy paste

יצא לי לנהל לא מעט פעילות און ליין, רובן לחו"ל. אם יש משהו אחד שלמדתי זה שאין כללים קבועים. יכולות להיות 2 חברות קוסמטיקה שמוכרת באותה זירת מסחר (אמזון) לאותו קהל יעד. גם אם נקטתי באותן פעולות, אחת תהיה הצלחה מסחררת ואחת פחות. משם למדתי שבאיקומרס אין copy paste. כל מותג שוק קהל מוצר צריך פיצוח, חשיבה, המון ניתוחים והמון AB testing. איקומרס זה לא הכנסה פסיבית, איקומרס זה עבודה קשה. אבל כשהעסק מתמיד בערוץ הזה זה יהיה הערוץ מכירה הבלתי מוגבל שלו, הפוטנציאל של נתח השוק הוא אינסופי

ניר-זיגדון

ניר זיגדון

מייסד ecommunity ומומחה להקמת חנויות אונליין

מתי להתייעץ עם מומחה?

לאחר שיש לכם ביד איפיון, תוכלו לפנות לבתי תוכנה או פרילנסרים על מנת להקים את המערכת. המומחים מתמקצעים בפלטפורמות (שופייפי / וויקס / וורדפרס / מג'נטו) ולכן כל מומחה "יוביל" אתכם למערכת שבה הוא מומחה וזהו לא בהכרח הפתרון המתאים לכם. עליכם לפנות למומחים לאחר שאתם יודעים ומגובשים בפלטפורמה המתאימה לכם – זאת תדעו לאחר איפיון נכון והתייעצות.

חנות קניות אונליין

עכשיו מגיע שלב השיווק

חוץ מתהליך ההקמה הטכני אתם צריכים במקביל לבצע תהליך שיווקי, ובו תכינו את החומרים השיווקיים

 

1. איזה מהמוצרים יהיו באתר?

 

האם נכון לכם להעלות את כל המוצרים לאתר? האם כל המוצרים גורמים לחוויה חיוביות עבור הלקוחות? האם אתם יודעים לשלוט במלאי בכל רגע נתון על כל מוצר? אלו שאלות שתצטרכו לקבל עליהן החלטה בציר השיווקי.

 

2. תמונות הן כלי שמוכר

 

כל מוצר שיעלה לאתר מחויב בתמונות שיווקיות שלו ורצוי יותר מאחת. חשוב מאוד להראות את אופן השימוש במוצר, רקע לבן תמיד מוכר יותר, תמונות אותנטיות לרוב מנצחות. אין טעם להראות את האריזה למשל. המקום שבו אין לחסוך זה בתמונות, יש לבחור צלם שצילם בעבר מוצרים דומים (צלם בגדים מעולה לא בהכרח יידע לצלם תכשיטים בצורה נכונה).

 

3. כתיבה שיווקית

 

כאשר לקוח נכנס לחנות פיזית יש לו את מי לשאול שאלות (איזה סוג בד? כיצד מכבסים? האם הטלוויזיה הזו היא חכמה?) באתר שלכם לרוב לא יהיה לו את מי לשאול, לכן חשוב לכתוב את התשובות לשאלות נפוצות בתיאור המוצר.

web2

חייג עכשיו 054-4969514

e-shop

חייג עכשיו 08-9366633

1net

חייג עכשיו

מזל טוב! יש לכם אתר - מה עושים עכשיו?

הקמתם חנות מדהימה, מה עכשיו? אתם נכנסים לשגרת חנות, אז הנה מספר טיפים לניהול השיגרה:

 

♦ שירות לקוחות און ליין – הוספת כפתור (פייסבוק מסנג'ר או וואצאפ) – כאשר אדם עונה מהצד השני זה מקפיץ את אחוז המכירות באופן מפתיע ונותן חווית שירות חיובית ללקוחות.

 

♦  לשלוח בזמן ולבחור ספק הפצה – עבור המוכרים (לרוב) המכירה מסתיימת כאשר הלקוח שילם, עבור הלקוח תהליך ואופן קבלת המוצר הינו חלק מחוויית הרכישה, חשוב לבחור חברת הפצה ששולחת מהר (עד 3 ימי עסקים זה הסטנדרט בישראל) ושמספקת את המוצר בצורה ראויה לבית הלקוח או למקום איסוף בקרבתו. לא בטוחים במי לבחור? נסו את החברות בתור לקוחות ותראו באיזה חברה קיבלתם חוויה חיובית.

 

♦  ניהול תקציב שיווק – גם אם הקמתם חנות מושלמת, אבל אף אחד לא יודע על קיומה, היא לא תמכור. חשוב להיעזר באנשי מקצוע בכל תחום הקידום הדיגיטלי על מנת להביא תנועה לחנות. יש לעקוב על ידי גוגל אנליטיקס על יחס ההמרה (מספר כניסות חלקי מספר עסקאות) ולראות שהוא משתפר עם הזמן.

 

השלב הבא יכול להיות פתיחת חנות בינלאומית על מנת להגיע לשווקים במקומות אחרים בעולם וכמובן להגדיל בצורה משמעותית את כמות הלקוחות באתר.

זהו, עכשיו כל מה שנותר לכם לעשות זה לבחור את אחד או יותר מהספקים הנבחרים שלנו, לקבל מהם הצעת מחיר ולהתחיל להרוויח!

שאלות נפוצות

איך אדע איך להקים אתר אינטרנט?

כדאי להיכנס לכל מיני אתרים ולבדוק מה מהם נראה לך מרשים ויעיל, לקרוא על הנושא, להתייעץ עם מומחים לבניית אתרים שייתנו לך את ההמלצות שלהם ולשאול מכרים וחברים

באיזו פלטפורמה כדאי לבנות אתר?

יש שתי פלטפורמות עיקריות שאפשרי לשלם להן ולהקים דרכן אתר לכל מטרה או שתקימו אתר עצמאי עם דומיין שלכם ותפתחו אותו מאפס באמצעות אנשי מקצוע בתחום בניית האתרים

האם יש עסקים שעובדים ללא אתר אינטרנט?

כיום מעטים העסקים שלא עובדים עם אתר אינטרנט, מדובר בייחוד בעסקים קטנים או ותיקים שמתבססים על קהל קבוע. כל עסק שרוצה לגדול ולהתפתח בונה כצעד ראשוני אתר שבו ניתן להכיר אותו

מה עלי לעשות כדי לקדם את העסק שלי באינטרנט?

כדאי לחשוב על בניית אתר אינטרנט מקצועי, אחסון לאתר ושם דומיין, או שימוש בספקים שנותנים את המעטפת הזו. כמובן שרצוי שהאתר יקודם במנועי החיפוש, יעוצב כראוי, יכיל תוכן רלוונטי ויהיה זמין גם בגרסת מובייל