קבלו הצעת מחיר מהירה

אנא מלאו את הפרטים ונשלח אליכם את הצעת המחיר

תודה! ההצעה בדרך אליכם

מרכזיה לעסק (IP, בענן) החברות המומלצות ביותר 2024

צריכים להתקין או לשדרג את המרכזיה בעסק? מתלבטים בין מרכזיה בענן, וירטואלית (IP) או מרכזיה רגילה? צוות מומחים של אקספרט בחן ובדק את כל ספקי המרכזיות המובילים ביותר ומידע רב על הנושא - כך שאתם תוכלו לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר עבור העסק שלכם - הסקירה המלאה לפניכם.

קרא עוד

טיבו של השירות ללקוחות ללא קשר לתחום העיסוק של כל עסק אמור להיות ברמה הגבוהה ביותר וזאת כדי שהלקוח יהיה מרוצה. ככל שעולה רמת שביעות הרצון שלו כך הוא יהיה בקשר שוב ושוב עם בית העסק וירכוש בו שירות או סחורה. זו הסיבה שהתקשורת הפנים ארגונית שתשרת את הלקוח היא נדבך חשוב מאד ביצירת הכנסות שהם בסיס הקיום של כל עסק.

 

לכן מנהלי העסק רואים חשיבות רבה בבחירה מרכזיה לעסק שתתנהל באופן אוטומטי ככל האפשר ותיתן מענה מיטבי לכל לקוח על פי הצורך שלו. יש מקרים שבהם הוא ירצה לשוחח עם נציג ויש מקרים שבהם המערכת תנתב את השאלות ואת התשובות על פי מסע לקוח שתוכנן מראש על ידי אנשי האוטומציה, וכך הלקוח יקבל באופן מהיר את המענה הנחוץ לו.

מה הוא סופר-ספק?

ספק שסטנדרט של מצוינות בלתי מתפשרת הוא ערך עליון בתפיסת ההפעלה שלו

ספק שהתחייב, כן כן- התחייב, לתת שירות מעולה לעסקים של אקספרט

ספק שהתחייב לבחון ובמידת האפשר להציע הטבות ייחודיות לעסקים של אקספרט

ספק שממוצע ציון שביעות הרצון שקיבל מלקוחותיו גבוה מ-90%

המחויבות של אקספרט לבעלי עסקים
סופר-ספק
למצוא לכם התאמות מושלמות

באקספרט תמצאו מידע על ספקים מעולים (סופר-ספקים) שעברו בדיקה והתאמה מלאה לצרכים שלכם, בעלי העסקים. בחירה בספק של אקספרט תבטיח לכם פתרון איכותי ולא מתפשר ולעתים קרובות- גם הטבה ייחודית.

קראו עוד על החזון של אקספרט
לימודים
לחלוק אתכם את הידע שלנו

אנחנו מאמינים שידע זה כוח. אחת מן הדרכים בהן בחרנו לעזור לכם, בעלי העסקים, היא באמצעות יצירה של תוכן איכותי, תכליתי וישים כדי שתוכלו לעזור לעסק שלכם לעשות בחירות חכמות ונכונות.

האקדמיה של אקספרט

מרכזיה לעסק - השוואה בין 8 החברות המומלצות שלנו

לרשימה המלאה

שימו לב: חשוב שתפנו לסופר-ספקים דרכנו ולא באופן ישיר- ככה תוכלו לקבל יחס ושירות מעולים!

למידע נוסף

הנחיצות של מרכזיה לעסק

בעבר העסקים השתמשו במערכות ישנות שלא היו בהן פונקציות רבות והן שימשו בעיקר לתקשורת בין אישית פשוטה בשיטה האנלוגית. אך עם הקידמה נוצר צורך להרחיב את מעגל השירות תוך הפעלת מערכת חדשנית כמו מרכזיה בענן אשר מבוססת על החיבור לאינטרנט המהיר ולכן התקשורת היא טובה פי כמה מאשר בעבר. 

במרכזית IP המבוססת על חיבור לענן התקשורת יש אפשרות להעניק מענה לשיחות רבות יחד ולכן אופציה זו היא המיטבית עבור מוקדי שירות של חברות גדולות, כמו חברות העוסקת בשירותי בריאות, אשראי, תקשורת ועוד אשר נציגיה מעניקים מענה רוחבי לכמות גדולה של לקוחות בו זמנית ותוך פרק זמן קצר. המערכת יודעת לנתב כל שיחה למחלקה הרלוונטית והלקוח מקבל לאורך כל הדרך את ההכוונה הנחוצה לו כדי שהוא יקבל תשובות לשאלותיו, יקבע תור לרופא מומחה, יזמין חבילת שירות תקשורת לחו"ל ועוד. 

בחירה של מרכזיה פונקציונלית

העלות הכספית של מרכזיות לעסקים היא גבוהה ולכן רכישה של מוצר זה מתבצעת רק אחת לכמה שנים. המרכזיות העכשוויות הן מאד מתקדמות ויש להן יתרונות משמעותיים, כמו העובדה שהן מתחברות לכל המערך הממוחשב בעסק. לכן הן מעניקות את המענה הרוחבי לצרכי הלוגיסטיקה, האדמיניסטרציה, התפעול ועוד. קל להתחבר ממרכזיה זו לטלפונים הניידים של העובדים השונים וכך הלקוח מגיע תוך פרק זמן קצר בדיוק לגורם הרלוונטי עבורו. 

ללקוחות אין סבלנות להמתין זמן רב על הקו, הם מעוניינים שהמענה יהיה יסודי ומהיר. כדי לענות על צורך זה חשוב לבצע התקנה של מרכזיה טלפונית לעסקים בעלת הממשקים הנחוצים לכל עסק על פי אופי הפעילות שלו. כמו לדוגמה חברה שיש בה מוקד שירות, עסק שיש בו עובדים רבים באתרים בכל רחבי הארץ, שליחים אשר נעים כל היום ברחובות העיר ואפשר לתאם איתם זמן הגעה מדויק ליעד ועוד. 

התאמה מיטבית לכל לקוח

המתכנתים ואנשי האוטומציה מסוגלים להתאים את מרכזיות Ip בענן לכל אחד מהלקוחות וזאת על פי צרכיו. החשיבה היא לא רק לטווח הקצר אלא גם לטווח הארוך. הנהלת כל עסק מפרטת בפני אנשי המקצוע לא רק את הצורך העכשווי אלא משתפת אותם בחזון ובתוכניות העתידיות שלהם. בדרך זו הם מכינים מראש את התשתיות המתאימות כמו לדוגמה חיבור המערכת לכמה שרתים גדולים, הקלטת שיחות נכנסות עבור שיפור השירות ועוד. 

המרכזיות החדישות מסוגלות גם לתת מענה לצרכים פנים ארגוניים ולכן עם הפעלתה נפתחות אפשרויות שהן חשובות מאד לתפעול כוח האדם בעסק, כמו לדוגמה ניהול שעות העבודה של העובדים. כל אחד מהעובדים מעדכן בתוכנה את שעת ההגעה שלו וגם את שעת היציאה שלו בכל יום או לחלופין את מועד תחילת העבודה מהבית בימים שבהם העבודה היא היברידית. מעבר לכך קיימים ממשקים המתחברים למערך זה ולכן קל להעביר את הנתונים לחשבי השכר לצורך חישוב סך שעות העבודה של כל עובד והכנת תלושי השכר החודשיים.

בנוסף לכך יש אפשרות למדוד את תפוקת העבודה של כל עובד בהתאם למדדים שנקבעו מראש, כמו לדוגמה כמות השיחות הטלפוניות שהעובד ביצע בכל יום, כמות סגירת העסקאות, כמות שימור לקוחות ועוד. 

כל פעולה אוטומטית יוצרת יעילות רבה בעבודתם של מנהלי העסק וקל להם מאד עם העובדה שהם מקבלים דוח מוכן שהוא מפורט ביותר ומאפשר להם לראות בבת אחת את כל הפרמטרים החשובים להם לגבי ההתנהלות האישית ודפוסי העבודה של כל אחד מהעובדים.

קליטת נתונים ממוחשבים

רוב ההתנהלות העסקית מתבצעת בשנים האחרונות באמצעות הדואר האלקטרוני או הווטס אפ שהפך לכלי עבודה מעולה. עם זאת יש מקומות ספציפיים כמו מרפאות או בתי חולים שבהם קיים שימוש מינורי בשירות הפקסים. כדי להקל על צוותי העובדים קיים ממשק יעיל מאד אשר מעביר כל פקס באופן ישיר ואוטומטי לדואר האלקטרוני של הגורם הרלוונטי וכך המערכת מייתרת את השימוש הן בנייר והן בשירות המיושן. 

בחירה של מרכזיה לעסק

מרכזיה לעסק היא מוצר מתוחכם אשר כולל מערכת בסיסית ואפשרות לממשקים רבים נוספים המתחברים למערך זה. אנשי המקצוע בתחום זה מקבלים ממנהלי העסק פרוט מדויק של הצרכים שלהם וזאת על פי תחום העיסוק, שיטות העבודה, גודלו של הארגון, כמות המשתתפים במערכת זו בו זמנית והצפי לשימוש בעתיד. 

לאחר בדיקה מעמיקה המומחה ימליץ לחברה על המערכת הנכונה ביותר מתוך ההיצע הקיים אשר תעניק שירות רוחבי ותכלול את כל הצרכים של העסק. עם הזמן אם יהיה צורך בממשקים חדשים לאור הפיתוח העסקי יש אפשרות לרכוש ממשקים נוספים, או לתכנת באופן פרטני את הממשק המדויק וכך להרחיב את הפונקציונליות של המערכת שהיא בסיס הפעילות העסקית ביום יום. 

ההמלצה שלנו היא לפנות לאחד המומחים בתחום מרכזיות ענן באתר אקספרט וזאת לאור העובדה שהם מומחים שהעניקו כבר שירות מיטבי ללקוחות רבים של האתר לשביעות רצונם המלאה. בדרך זו תקבלו תמורה מלאה לכספכם על ידי אנשי מקצוע הוגנים ואמינים. 

רשימת 8 החברות המובילות בתחום מרכזיות לעסקים - פירוט אודות הספקים המומלצים ביותר

4.5
חברת Voicenter עוסקת בתחום הטלפוניה המתקדמת לעסקים כבר מעל לעשור. Voicenter מפתחת בעצמה את הטכנולוגיה ואת ממשקי המשתמש, מאפיינת, מתקינה, מטמיעה ומעניקה תמיכה מלאה לכל השירותים והטכנולוגיות באמצעות עשרות מהנדסים שיעזרו לכם לשפר את התקשורת הארגונית של החברה
יתרונות וחסרונות
פיצ'רים מרכזיים
  • מעל 13 שנות ניסיון בענף
  • 7 חוות שרתים ברחבי העולם
  • הלקוחות שלנו מתקשרים כל חודש לכ 180 מדינות
ביקורות משתמשים
5.0
חברת Tzur-com מספקת פתרונות תקשורת מתקדמים כבר מעל 35 שנה. צור מתמחה בפיתוח מוצרים ופתרונות תוכנה מתקדמי לעסקים, המאפשרים בקרת איכות ברמה גבוהה, שירותי מרכזיית IP, מערכות Call Center, חיבור מהיר לאינטרנט, שיחות בינלאומיות ועוד, תוך שיפור חוויית הלקוח ובית העסק
יתרונות וחסרונות
פיצ'רים מרכזיים
  • מערכת ניהולית להצגת call center
  • מרכזיה בענן
  • מרכזיית IP לעסקים וגדולים -תמיכה עד 2000 שלוחות
  • מרכזיית IP לעסקים בינוניים-תמיכה עד 100 שלוחות
  • מספר מקומי בארץ ובחול
  • טלפוניה למוקדים ולכל סוגי העסקים
  • ללא הגבלה על כמות השלוחות
ביקורות משתמשים
5.0
תדיראן טלקום היא מהחברות המובילות בשוק התקשורת בישראל מזה 50 שנה. החברה נותנת פתרונות תקשורת עסקית ומוקדי שירות מתקדמים למגוון חברות. תדיראן טלקום מציעה שלל פתרונות טכנולוגיים מגוונים ומפעילה מערך שירות פעיל 24/7, לצד מערך מקצועי ומיומן של טכנאים ומהנדסים
יתרונות וחסרונות
פיצ'רים מרכזיים
  • מרכזיות וטלפוניה למוקדים
  • מרכזיות ענן ושרתים
  • מערכות מבית פנסוניק Panasonic מערכת תקשורת IP
  • מערכות Aeonix
  • מערכות ניהול כולל של המוקד וניטור זמינות
  • פתרונות מגוונים של חייגנים וניהול קמפיינים לחברות
  • שירות BizCloud הינו שירות טלפוניה, חכם -ריבוי קווים, תא קולי למייל ועוד
ביקורות משתמשים

עדיין לא דורג

בנוסף לכך שפרטנר היא קבוצת תקשורת מובילה, היא מספקת גם פתרונות תקשורת לעסקים באמצעות טכנולוגיה מתקדמת. פרטנר משקיעה בפיתוח שירותים ומוצרים חדשניים, מעניקה הצעות שיווקיות ומותאמות לדפוסי השימוש ומפתחת ערוצי שירות דיגיטליים באתר ובנייד לניהול התקשורת העסקית
יתרונות וחסרונות
פיצ'רים מרכזיים
  • מרכזיות גם לעסקים זעירים וקטנים
  • המרכזיות המובילות בעולם -פנסוניק
  • אתם מתחברים לחברה הוותיקה בישראל
ביקורות משתמשים

עדיין לא דורג

בזק מוכרת לכולנו כקבוצת התקשורת הגדולה והמובילה בישראל אך היא מורכבת מחברות נוספות, שנותנות מגוון שירותי טלקום: טלפוניה מקומית ובינלאומית, קווית ואלחוטית, אינטרנט מהיר ועוד. בין שירותיה מציעה בזק גם שירות מרכזיה וירטואלית לעסקים - מרכזיות IP חכמה ומתקדמת בענן, המותאמת לצרכי העסק עם אפשרות ניהול מרחוק ושירותים נוספים
יתרונות וחסרונות
פיצ'רים מרכזיים
  • מרכזיה IP Centrex
  • מערכת ניהול -הוספה, עדכון ושינוי שלוחות ותכונות בהתאם לצרכים המשתנים בעסק
  • אבטחה המרכזיה מותקנת על גבי תשתית בזק ברשת נפרדת ומאובטחת
  • מוקד טכני ייעודי לעסקים
  • תשלום חודשי קבוע וידוע מראש ללא השקעה ראשונית בציוד
  • "מגוון שלוחות מותאמות לעסק"
  • נתב שיחות ו-Call Center - מערכת לניהול תורים ודוחות
  • נתב שיחות עסקי בתעריפי בזק ומכל מקום בעולם
ביקורות משתמשים

עדיין לא דורג

חברת טלרז הוקמה בשנת 1997 על מנת להתקין ולשדרג מרכזיות IP ומערכות תקשורת טלפוניה מתקדמות. טלרז תקשורת אחראית על התקנה ומכירה של מוצרי תקשורת מהטובים בעולם וגם מהווה המפיצה הרשמית של מותגי תקשורת מהטובים בעולם, כולל שירותי תפעול מלאים לכל סוגי המערכות
יתרונות וחסרונות
פיצ'רים מרכזיים
  • ייעוץ חינם
  • מעל 20 שנות ניסיון
  • מלווים אתכם לאורך כל הפרויקט
ביקורות משתמשים

voicenter

שירותי המרכזיה המתקדמים בעולם

מערכת Voicenter Cloud מאפשרת חיבור פשוט של שירותי תקשורת שמגיעים ישירות ממי שמפיק את הטכנולוגיה ומספק את השירות. Voicenter היא מערכת תקשורת שתפורה קרא עוד

יתרונות

חסרונות

מרכזיה טלפונית לעסק - איך תבחרו את המתאימה ביותר?

כאשר אנו בוחרים להקים עסק, אחד הדברים הראשונים שאנחנו צריכים בו זה אמצעי תקשורת.

 

עולם העסקים של היום הינו גלובלי שדורש מאיתנו להיות מחוברים בכל רגע נתון לאמצעי התקשורת כגון טלפון, אינטרנט, דואר אלקטרוני ועוד.

 

בעוד חיבורים לאינטרנט ולדואר האלקטרוני הפכו לפשוטים להפליא, בחירת מרכזיה לעסק איננה דבר פשוט כלל ועלינו לבדוק מספר דברים לפני שאנחנו בוחרים מרכזיה טלפונית לפעילות העסקית

מרכזיה בענן

מה המרכזיה עושה בשבילך

בעבר תפקידה של המרכזיה היה לנתב את השיחות במטרה למנוע מהלקוח להגיע לקו תפוס או להשאיר את הלקוח בהמתנה. כיום תפקידה של המרכזיה הוא הרבה יותר מורכז ועליה להעניק לנו מגוון רחב של פתרונות.

1. הקלטת שיחות – אם בעבר הקלטת השיחות הייתה מצריכה חיבור מכשיר הקלטה ייחודי למכשיר הטלפון הרי שהיום קרוב ל-100% מהמרכזיות מקליטות את השיחות. זכרו הקלטת שיחות מסייעת לנו להשתפר ולשפר בכל תחומי הארגון.

2. FAX 2 MAIL – מי מאיתנו לא זוכר את מכשיר הפקס המסורבל שתמיד נתקע? תפקיד המרכזיה בימים האלו הוא להעניק לנו פתרון בכל הקשור לשימוש במכשיר הפקס הישן שהיה קיים כמעט בכל עסק, ארגון ובית. כך שבאמצעות מספר טלפון ייעודי שמחובר למרכזיה תוכלו לקבל את המסמכים ישירות לדוא"ל שלכם.

3. ניהול עובדים – שימוש במרכזיה יכול להעניק לנו מענה בכל הקשור לשליטה בכניסות העובדים משרד או לעסק. בעזרת המרכזיה נוכל לוודא נוכחות, לפתוח את דלת המשרד ועוד מגוון רחב של כלים לניהול העובדים.

4. ניהול מדדים – כיום שימוש במרכזיה מסייע למנהלים ובעלים עסקים לקבל מידע אודות הפעילות העסקית כגון: כמות חיוגים, כמות השיחות שנענו, שיחות שננטשו ולא נענו ועוד.

5. נתב שיחות ומעגל המתנה – בתחילת המאמר ציינו שבעבר תפקיד המרכזיה רק לדאוג שכאשר מתקשרים השיחה הנכנסת או השיחה היוצאת לא "תיפול". הרי היום תפקיד המרכזיה הוא הרבה יותר מזה ועליה לנתב את השיחות לשלוחה הרצויה ובנוסף לזאת לומר ללקוח באיזה שלב הוא בתהליך ההמתנה.

מה מיוחד במערכת ענן?

שימוש במערכת ענן מאפשר לעסקים וארגונים לעבוד באמצעות תשתית האינטרנט, מבלי לדאוג לתשתית חיבור ייעודית למרכזיה וכך הם יכולים להיות ניידים ולא להתחייב לעבוד מהמשרד

סוגי מרכזיות שכדאי להכיר

בתחילת המאה ה-21 היו קיימות מספר מצומצם של סוגי מרכזיות, כיום בתחילת העשור השלישי של המאה אנחנו נחשפים לכמות לא מבוטלת של סוגי מרכזיות, החל ממרכזיות אנלוגיות ותיקות ועד למרכזיות IP על בסיס ענן. ריכזנו עבורכם את 3 המערכות הנפוצות ביותר כיום:

 

1. מרכזיה אנלוגית – מרכזיות אנלוגיות הן המרכזיות הוותיקות והן קיימות כבר משנות ה-80 של המאה הקודמת. כיום מעט מאוד עסקים משתמשים בהן וחשוב לציין כי שימוש במרכזיה אנלוגית היה מצריך חיבור רציף לקו הטלפון, מה שהיה מגביל אותנו לכמות השיחות הנכנסות והיוצאות. המשפט המזוהה ביותר עם מרכזיות אנלוגיות הוא שצריך ללחוץ על 9 ואז לחייג. במקרים אלו היינו יכולים להסיק שמדובר במרכזיה אנלוגית אם שדרוג למרכזיית IP או דיגיטלית שמאפשר לה לחייג למספר טלפונים חיצוניים במקביל ואפילו שימוש בחיבור ישיר פנימי.

 

2. מרכזיה דיגיטלית – מרכזיות דיגיטליות הינן מרכזיות שמעניקות לנו את האפשרות לחייג למספר גדול של שיחות במקביל באמצעות תוכנה המותקנת על שרת המרכזיה ובכך מסייעת לנו להוציא מספר שיחות על קו טלפון אחד. שימוש במרכזיות אלו תפס תאוצה אמנם, אך הטכנולוגיה הקיימת היום גרמה למרכזיות הללו להיות פחות שימושיות ולעבור לשימוש במרכזיות כגון IP או VOIP.

 

3. מרכזיית IP או Voice over IP) VOIP) – מרכזיית IP או מרכזיית VOIP הינן מרכזיות הפועלות באמצעות רשת האינטרנט לצורך העברת נתונים ושיחות. הטכנולוגיה הייחודית שמאפשרת להשתמש ברשת האינטרנט לצורך שיחות מאפשר לעסקים וארגונים לחסוך בעלויות בעזרת המערכות החכמות הללו ולקבל שירות ויכולות מהמתקדמות ביותר. מרכזיות IP ומרכזיות VOIP מאפשרות לנו ניתוב מהיר של השיחות, הקלטת שיחות נכנסות ויוצאות וחיוג שיחות ללא צורך "לתפוס קו".

 

כיום רוב מרכזיות ה-IP הינן מבוססות ענן, שזו מרכזיה שקיימת על שרתי ענן שלא מצריכה שרת מרכזיה פיזית אפילו שהוא IP. שימוש במערכת ענן מאפשר לעסקים וארגונים להעביר את המשרד שלהם ממקום למקום מבלי לדאוג לתשתית ייעודית לצורך חיבור המרכזיה ומספיקה להם תשתית אינטרנט תקינה.

 

היכולת של מרכזיה בענן לפעול מכל מקום היא יתרון גדול בתקופה הזו שבה רבים עוברים לעבודה מהבית ועדיין זקוקים לשירותי מרכזיה.

כיצד בוחרים מרכזיה מתאימה לעסק

על מנת שנוכל לבחור מרכזיה עלינו לוודא שהיא מכילה את הפרמטרים הבאים:

 

♦ גודל העסק והארגון – אפיינו את כמות המשתמשים. חברות אשר מספקות את השירות הטלפוני מציעות מגוון רחב של חבילות לפי כמות המשתתפים. הקפידו לוודא בתוך הארגון למי באמת יש צורך בטלפון ורק לאחר מכן בדקו מול חברות הטכנולוגיה. חברות אשר מספקות מרכזיות VOIP נוטות לקבוע כמות משתמשים מינימלית מה שיכול להקשות על הרכישה, לכן הקפידו לוודא שהחברה שאתם בוחרים נותנת מענה לכמות המשתמשים שבאמת דרושה לכם.

 

♦ האם יש לכם מוקד מכירות או שירות – במידה והתשובה כן! עליכם להבין שאתם צריכים מרכזיה שתאפשר לכם למדוד שיחות וכמות חיוגים כולל גם הקלטות שיחה.

 

♦ פעילות תפעולית ואדמיניסטרטיבית – כמו שציינו בתחילת המאמר תפקיד המרכזיה הינו רחב והיא מאפשרת לנו לנהל עובדים ולסייע בקבלת פקסים למייל, נוכחות ועוד. לכן אם כיום אתם משתמשים בפקס או אין לכם מערכת נכוחות נסו לבחור מרכזיה שתעניק לכם את הכלים הללו.

 

♦ חיבור IP מבוסס ענן – מרכזיות VOIP משתלטות על הפעילות העסקית וכיום מרכזיה שלא תומכת בתחום הזה אינה רלוונטית לשימוש, בייחוד כשהיום העבודה לא נגמרת אך ורק בין תחומי המשרד ויש צורך גובר בפעילות שנעשית דרך הנייד ומחוץ לעבודה. במקרים כאלו מרכזיה בענן היא הפתרון בשבילכם!

 

♦ חיבור לטלפונים ניידים – בחרו חברת טכנולוגיה שמציעה לכם מרכזיה שתומכת בטלפון נייד ובכך תוכלו להעניק גמישות רחבה יותר לאנשי השטח בארגון או בעסק. הקפידו לבדוק שתוכלו לקבל שליטה על השיחות וניתוב השיחות של הטלפונים הניידים ממש כמו הנייחים או SOFT PHONE שהוא טלפון המחובר ישירות למחשב.

צור יועצים

חייג עכשיו *9541

תדיראן טלקום

חייג עכשיו 03-9262626

טלרז -תקשורת מתקדמת

חייג עכשיו 09-7601760
מרכזיה לעסק

הקמה ועלויות

אז לאחר שהסברנו מה תפקידה של המרכזיה הטלפונית, אילו סוגי מרכזיות נפוצות ישנן ומה חשוב לבדוק לפני שרוכשים מרכזיה, כעת נציין מה עלויות הדרושות להקמה ותפעול המערכת וכמובן מה התשתיות הנחוצות. אז מה עלינו לדעת בנושא זה?

 

1. תשתיות – כמו בכל הטמעת מרכזיה טלפונית עלינו להכין תשתית ייעודית לצורך המרכזיה. כמו ציינו מרכזיית VOIP הינה מרכזיה שדורשת חיבור רציף לרשת האינטרנט של עסק או הארגון לכם עלינו להקפיד שלאחר האפיון של כמות המשתמשים נכין מספיק נקודות רשת לצורך חיבור המחשבים או הטלפונים החכמים.

 

נקודה נוספת בתחום התשתיות שעלינו לוודא לפני הרכישה היא מהירות הגלישה או יציבות הפס. חברות הטלפוניה דורשות תנאי סף מינימליים לצורך התקנת המערכת ורק לאחר שארגון עומד בתנאי אלו ניתן לחברו למרכזיה. הקמת התשתית יכולה להגיע לסכומים של 200 ₪ לצורך חיבור נקודת רשת אחד וכמובן העלות החודשית של ספק האינטרנט לכן הקפידו לוודא באמת את כמות המשתמשים על מנת למנוע עלויות מיותרות.

 

2. עלויות – שלב העלויות במרכזיות טלפוניות הינו פשוט אך מתחלק ל-2 סוגי עלויות העיקריות.

 

• עלות הקמה – עלות זו הינה עלות חד פעמית שחברות הטכנולוגיה דורשות על מנת להגיע אל העסק או הארגון לצורך הקמת תשתית המערכת וחיבור הטלפוניה. עלות הקמה בארגון קטן יכולה להתחיל בסכומים של 450 ₪ ועד 5,000 ₪. עלות זו ברוב המקרים חד פעמית כמו שציינו אך חשוב לבדוק שהיא כוללת בתוכה את כל הציוד הרלוונטי להקמת המערכת הטלפונית כזאת שלא תצריך מאיתנו עלות נוספת בהמשך.

 

• עלות תפעול שוטפת – לאחר שהקמנו את המערכת נשארו לנו עלויות תפעול שוטפות. עלות התפעול במרכזיות VOIP ברוב המקרים היא חודשית ודורשת תשלום כמו על כל משתמש, דקות שיחה ושירותים נוספים. החברות המובילות לטלפוניה מתחילות בעלות של 25 ₪ למשתמש וככל שנתקדם בשירותים כך העלות למשתמש תעלה. לגבי דקות השיחה חשוב לבדוק שדקת שיחה הינה במחיר ממוצע של 8 אג' לדעת שיחה מה שיצדיק את העלות הזולה של השימוש במערכת VOIP.

 

חשוב לציין שיש חברות שדקת שיחה אצלן גבוהה משמעותית מ-8 אגורות, אך ברוב המקרים הם מעניקים כלים נוספים לצורך מדידה וניתוח השיחות, כגון חיבור לקו וירטואלי שמאפשר לנו לנהל קמפיינים ועוד.

 

3. זמני התקנה – שלב האחרון בהקמת המערכת הוא זמני ההתקנה שכיום גמישים מאוד ומאפשר לבעל העסק לקבוע זמן הגעה של טכנאי. ברוב המקרים אין צורך של מומחה מטעם בעל העסק או נוכחות של בעל העסק עצמו. כמו שציינו חיבור מרכזיית VOIP דורש תשתית טכנולוגית בלבד והחיבור נעשה מרחוק או באמצעות הטכנאי הנוכח בעת התקנה.

לסיכום, נסו לשאול את חברות הטכנולוגיה המספקות את המרכזיה מספר רחב של שאלות ככל היותר, כי עולם הטלפונים משתנה בכל רגע ורגע ומציע מגוון רחב של כלים שיכולים להפוך את הפעילות העסקית שלכם מטובה מאוד למצוינת

שאלות נפוצות

מה חשוב לבדוק לפני שמשלמים על מרכזיה?

האם המחיר שקיבלת בהצעת המחיר הוא באמת כולל הכול או שיש עלויות שאינן כלולות במחיר?

מה כדאי לדעת על חיבור אינטרנטי למרכזיה?

חשוב לבדוק אם המרכזייה תלויה ברשת האינטרנט שבה יכולים להיות תקלות ועומסים ומה המשמעות של זה?

מהם 2 דברים חשובים לבדוק לפני שבוחרים ספק של מרכזייה לעסק?

קבלת אחריות ושירות ברמה גבוהה ממהנדסי תקשורת מקצועיים וקבלת שירות איכותי ברמה גבוהה במחיר משתלם

מה חובה לעשות לפני שמכניסים מרכזיה חדשה לעסק?

חשוב מאוד לבצע ניתוח צרכים ובדיקת ROI בסיוע אנשי מקצוע מוסמכים, לבדוק את הסנכרון עם המערכות הקיימות בכל אספקט אפשרי לבדוק המלצות של חברות ועסקים דומים שהתנסו בהפעלת מערכות כאלו, לקבל טיפים ולעשות השוואות מחיר