קבלו הצעת מחיר מהירה

אנא מלאו את הפרטים ונשלח אליכם את הצעת המחיר

תודה! ההצעה בדרך אליכם

קידום אתרים (SEO) – החברות המומלצות ביותר (2021)

קידום אתרים או SEO הפך בשנים האחרונות לתחום חשוב לקיומם וחשיפתם של אתרי אינטרנט לקהל הרחב. קידום אתרים בגוגל הוא לא עניין פשוט וכדי שתדעו מי ידאג לכם ל-SEO הטוב והמקיף ביותר, בדקנו עבורכם את מקדמי האתרים המובילים והמומלצים בשוק

קרא עוד

קידום אתרים (SEO): תוצאות בהתאמה גבוהה

פוש דיגיטל היא חברת שיווק, קידום ופרסום דיגיטלי שיוצרת חשיפה אפקטיבית לעסקים ולארגונים. החברה מציעה בניית נוכחות עסקית אונליין גם אם מדובר בעסק קטן הזקוק לדחיפה ראשונית או חברה גדולה הזקוקה למערך שיווק דיגיטלי מלא. פוש דיגיטל תקצה לכם איש קשר צמוד ומקצועי שיבנה אסטרטגיה שיווקית מקיפה, שתזניק את העסק שלכם קדימה

ליווי אישי

שקיפות מלאה - דוחות וניתוח פעולות

בניית אסטרטגיה שיווקית

מיתוג עסקי

פגישה עם יועץ פרסומי

חייג עכשיו 077-9977786

 Seo-up פועלת כבר מעל 10 שנים בתחום קידום אתרים, קמפיינים ממומנים ואסטרטגיות לקידום בגוגל באופן שמייצר יותר פניות ויותר לקוחות מאתר האינטרנט. החברה מורכבת ממומחים ומחלקות שמספקים שירותי דיגיטל מלאים עם מומחיות בקידום אתרים בגוגל 

יחס אישי – מנהל פרויקט אישי וצמוד

אנו משתמשים בכלים החדשים ביותר בגוגל

שקיפות לאורך כל הדרך

מומחים בקידום בכל פלטפורמות הפרסום

קידום אורגני וממומן

ניהול מוניטין

הפיכת האתר שלכם לממירים ומחזירי השקעה

חייג עכשיו 03-301-0367

Seolinks היא חברה שהקים אייל רחמים, שעסק בעשור האחרון בשיווק עסקים וחברות וחקר לעומק את נושא הקידום האורגני בגוגל. Seolinks  עושה פירוק של תהליך ה-SEO לגורמי ההשפעה המרכזיים על קידום האתרים מקטינה את העלויות ומגדילה את סיכויי ההצלחה

קידום אורגני בשקיפות מלאה – דוחות אנליטיקס מתקדמים + פירוט עבודה חודשי מפורט.

צוות מקצועי הנותן פתרון לשיפור חווית המשתמש, עיצוב ופיתוח אתרים

איש הקשר הישיר שלכם הוא תמיד אנ

יתרונות של חברה לקידום אתרים (פתרון 360) עם יחס אישי של פרילנסר

שיפור מבנה קוד אתר

אופטימיזציה on-site

ניהול מוניטין

חייג עכשיו 072-3310701

SEO ישראל נוסדה בשנת 2003 על ידי אורן שץ, מחלוצי הדיגיטל בארץ. עוד כשהמונח "קידום אתרים בגוגל" היה בחיתוליו, החלה SEO ישראל לחקור את תחום השיווק הדיגיטלי בארץ והפכה לחברת קידום אתרים שמובילה את התחום בארץ. SEO ישראל משקיעה את מרבית המשאבים שלה בשיח אישי, במעורבות ובשיתוף פעולה

דחיקת תוצאות שליליות בגוגל

קידום אתרים במנועי חיפוש

בדק בית - בדיקת SEO מקיפה לאתר

ליווי SEO לאתרים בתהליך שדרוג או בניה

פרסום וניהול קמפיינים ממומנים

אנליטיקס ושיפור יחסי המרה

חייג עכשיו 08-3760633

karnapon היא חברה קטנה לקידום אתרים אורגני וממומן ולנוכחות מסיבית ברשתות החברתיות, בניית אתרים מתואמי מנועי חיפוש, יעוץ והכוונה. החברה שמה דגש לדרך שבה צורכים את המידע מהאינטרנט ומתאימים את השיווק דרך הכתיבה והעברת המסרים ל-Mobile First

מחקר והיכרות

תכנון אסטרטגיה

אופטימיזציה ותוצאות משובחות

קידום אורגני וממומן

חייג עכשיו 072-3717984

סאו סימפל מאמינה כי בתחום של קידום אתרים בגוגל SEO, צריך עבודה מאומצת משותפת של חברת הקידום והלקוח. חברת קידום האתרים סאו סימפל בע”מ קמה בשנת 2008 במטרה להשיג את המטרות שהציבה יחד עם לקוחותיה בתחילת הדרך. הלקוחות של סאו סימפל זוכים לנוכחות בולטת במילות החיפוש האפקטיביות ביותר, בזכות עבודה קשה

מעל 13 שנים ניסיון

שקיפות מלאה

ליווי אישי צעד אחר צעד

חייג עכשיו 04-957-3337

דניאל זריהן עוסק בשיווק באינטרנט וקידום אתרים משנת 2009 ומאמין כי ללא קידום אתרים אורגני לא ניתן למצות את מלוא פוטנציאל הרווחים שטמון ברשת. החברה של דניאל מעניקה שירותי קידום אורגני לעסקים קטנים ובינוניים, הקמת אתרי תדמית, ניהול עמודי פייסבוק ועוד

קידום אתרים למעלה מ10 שנים

שקיפות מלאה

קידום בגוגל של מאות אתרים (מעל 600)

חייג עכשיו 052-9095200

אנו מתמחים בקידום אתרים אורגני (SEO) עבור עסקים שרוצים לקבל לידים איכותיים מגוגל. אם תפקידו בידיי את מלאכת קידום האתר שלכם – אני מבטיח לתת לכם את ה- 110% שלי.אני יותר ממזמין אתכם לפגישה, בה נכיר אחד את השני, נאפיין את הפרויקט שלכם ואת דרכי הפעולה, המים כבר על האש.

מנהלי פרויקטים מוכשרים ומנוסים

אנו מבטיחים תשובה לכל שאלה ויחס אישי.

עובדים במתכונת 100% הצלחה

שקיפות מלאה

חייג עכשיו 054-6515743

טען עוד מוצרים

קידום אתרים (SEO) - אמנות השיווק של המאה ה-21

עידן הדיגיטל שהתפתח בעשורים האחרונים שינה רבים מתחומי חיינו ובהם את עולם השיווק. עד תחילת שנות האלפיים כללה פעילות השיווק להמונים פרסומים במדיה הכתובה, ברדיו ובטלוויזיה. פעילות שיווק זו נועדה להגיע לקהל הרחב, גם אם ללא אפשרות לפילוח קהל היעד, ולרוב התאפשרה רק לעסקים בעלי יכולת כלכלית ותוך שימוש באנשי מקצוע מכלי התקשורת הרלוונטיים.

 

עם התפתחותו של עולם הדיגיטל והנגשתו לכל עסק ולכל אדם פרטי, נפתחו הדלתות לעולם השיווק לכל המעוניין, תוך מתן האפשרות לביצוע פעולות השיווק באופן עצמאי, ללא הכשרה או השכלה הכרחית, עם אפשרות לפילוח קהלים מדוייק והתאמה לתקציב הרצוי

כחלק מההתפתחות הטכנולוגית, השתנה מהצד השני גם עולמו של הלקוח. מנועי החיפוש המשוכללים אפשרו בעצם הנגשת כל המידע הנדרש ללקוח בקלות ובמהירות, את מציאתם של כל שירות, מוצר או עסק באופן מיידי, באמצעות חיפוש פשוט של המילים או הביטוי הרלוונטיים. חיפוש זה מציג כיום בפני הגולש אין-ספור תוצאות העונות לדרישותיו.

ריבוי התוצאות המוצגות בפני הגולש, יצרו בקרב עסקים ברשת תחרות עצומה על תשומת ליבו של הלקוח הפוטנציאלי, תוך ביצוע מגוון פעולות ליצירת בולטות על פני שפע המתחרים, במטרה להופיע בראש תוצאות החיפוש ולזכות בתשומת ליבו של הגולש.

על תחרות זו נבנה תחום קידום האתרים.

שתי השיטות הנפוצות לקידום אתרים

ישנן שתי שיטות קידום אתרים נפוצות, כאשר לכל אחת מהן יתרונות וחסרונות משלה והשימוש בכל אחת בנפרד, או בשתיהן יחד, נעשה בהתאם לסוג העסק, אסטרטגיית השיווק, התקציב, מאפייני השוק, קהל היעד והמתחרים. כמו כן, בסיס

שיטות אלה נקראות קידום אורגני וקידום ממומן.

אז מהו קידום אתרים?

בעת חיפוש ביטוי או מילות מפתח במנועי החיפוש, מקבל הגולש תוך שבריר שניה את רשימת כלל האתרים ברשת הכוללים את ביטויים אלו. רשימת התוצאות המוצגות נשלפות על ידי מנוע החיפוש מתוך מאגר נתונים עצום. כל חיפוש בגוגל מתבצע במסד הנתונים של גוגל (חוות שרתים עצומה באלסקה). כל דף הנמצא בשרת נכנס אליו מיד לאחר סריקתו על ידי ה"עכבישים".

 

ה"עכבישים" הינם תוכנות המופעלות על ידי מנועי החיפוש ומטרתם לאסוף מידע מתוך אתרי האינטרנט ולקטלגם. מכיוון שבסופו של דבר מנועי החיפוש הם מכונות המוגבלות ביכולתן "לחוות" גלישה אמיתית (שימוש באלמנטים כגון כפתורים, שדות קלט, רשימות בחירה וכו'), כך גם העכבישים. ישנם עכבישים מסוגים שונים המיועדים למטרות שונות (חדשות, תמונות, קבצי וידאו, מובייל וכו'), כאשר ה"סיור" שלהם ברשת לסריקת אתרים והמעבר בין כתובות מתבצעים באמצעות מעבר על ידי קישורים.

 

לאחר סריקת הדפים על ידי העכבישים, מועבר המידע למנועי החיפוש ומאותו רגע הוא ניתן להצגה בתוצאות החיפוש. מטרתו של כל בעל אתר הינה להיות מוצג בפני המשתמש המחפש את השירות או המוצר המוצעים באתר ולהופיע בראש אותן תוצאות חיפוש עבור הביטויים הרלוונטיים. לכן, על כל בעל אתר להנגישו ככל הניתן עבור העכבישים ולסייע להם להיחשף למידע רב ככל הניתן, תוך עמידה בכללים ובתקנות של מנועי החיפוש.

 

קידום אתר אם כך, הינו קידום כתובת URL של אתר מסויים, בביטויים נבחרים, ברשימת תוצאות החיפוש, כך שתופיע בראש תוצאות החיפוש ו/או במקום בולט ככל האפשר.

 

ישנם מספר גורמים עיקריים המשפיעים על מיקום האתר:

 

תוכן, חוויית גלישה, שם המתחם (דומיין), מיקום גיאוגרפי, ההיסטוריה של האתר, האפקט החברתי-שיתופי, מבנה האתר, קוד האתר, קישורים, מילות מפתח ותקציב קידום ממומן.

 

לכל אחד מהגורמים בפני עצמו ישנה השפעה על קידום האתר, כאשר טיפול נכון בכלל הגורמים או אף בחלקם יוצר בסופו של דבר את אפקט הקידום.

מי מבצע את קידום האתר בפועל?

קידום אתרים מתבצע לרוב על ידי מקדמי אתרים אשר הוכשרו ולמדו את שיטות הקידום השונות, מבינים את התהליכים המתבצעים על ידי מנועי החיפוש ועל ידי כלי קידום האתרים המגוונים ויודעים להתאים את שיטות וכלי הקידום הנכונים לאתר המיועד לקידום.

 

קידום אורגני - SEO (Search Engine Optimization)

קידום אורגני הינו תהליך קידום אתר, שמטרתו להביא את האתר (ליתר דיוק – דף נבחר או מספר דפים באתר) למיקום גבוה ככל הניתן בתוצאות החיפוש המתקבלות במנוע החיפוש (כדוגמת גוגל), באמצעות ביצוע פעולות אופטימיזצייה של תוכן וקוד, על פי כללים ידועים ומקובלים.

 

באופן זה, כאשר גולש מחפש תוכן, מידע, עסק, שירות או מוצר כלשהם על פי מילת מפתח או ביטוי, דף האתר המקודם יופיע במיקום גבוה ככל הניתן ברשימת התוצאות המתקבלות.

 

מנוע החיפוש של גוגל נותן מעין ציון מדומה לכל אתר, המושפע מתכני האתר, מבנה וקוד האתר, רמת הידידותיות למשתמש, רלוונטיות האתר לתחומו, המקורות המקשרים אליו, זמן שהיית הגולשים בו ועוד. בהתאם לציון זה קובע מנוע החיפוש את מיקומו של הדף בתוצאות החיפוש. אתרים העומדים בקריטריונים ובכללים של מנוע החיפוש מקבלים ציון בהתאם.

 

באמצעות עמידה בכללים מוגדרים, יכולים אתרים "להתחבב" על מנוע החיפוש, לקבל ציון גבוה ולקבל מיקום אטרקטיבי בתוצאות החיפוש. מיקום אטרקטיבי ייצור חשיפה גבוהה וימשוך גולשים רבים יותר. במידה ואלו ייחשפו לתוכן אותו חיפשו, תנועתם באתר בשילוב עם פעילותם בו וריבוי הכניסות אליו, יתרמו גם הם לניקוד, יעלו את הדירוג ובכך ייצרו מעין כדור שלג של קידום אורגני אפקטיבי.

 

על מנת להתחיל וליצור את כדור השלג המיוחל, יש לדאוג לאופטימיזציית התוכן ולאופטימיזציית המבנה של האתר ומומלץ לעשות זאת כבר משלב תכנונו של האתר ובטרם בנייתו. תכנון נכון יתרום לקידומו של האתר כבר מרגע עלייתו לרשת, יעודד את סריקת האתר על ידי העכבישים של גוגל ויסייע בהמשך לתהליכי קידום עתידיים.

 

 

אופטימיזציית תוכן – תפקיד המקדם כאמור, להנגיש למנועי החיפוש את התוכן כולו (טקסט, כותרות, תמונות, וידאו, מצגות, מפות, סאונד ועוד). על התוכן להיות כמובן אטרקטיבי ומותאם לגולשים.

 

כחלק מהטיפול בתוכן, יש לדאוג הן לתכנים בדף המקודם עצמו (פעילות הנקראת on page optimization) והן לתכנים מחוץ לדף (פעילות הנקראת off site optimization) – כדוגמת קישורים. עבודת יצירת הקישורים לאתר מהווה תחום בפני עצמו העשוי לתרום רבות לקידום האתר באם מבוצע נכונה. באותה מידה, שימוש בקישורים שאינם איכותיים עלול להזיק לאתר ולגרום פגיעה חמורה בקידום האורגני ובמיקומו של הדף המקודם בתוצאות החיפוש.

 

אופטימיזציית התוכן מתבצעת מהשילוב של יצירת תוכן איכותי וייחודי, שימוש בתגיות הרלוונטיות (בקוד האתר) ויצירת אמינות לאתר.

 

אופטימיזציית מבנה – תהליך זה כולל מגוון פעולות שיש לבצע בקוד האתר, על מנת להפכו לנגיש למנועי החיפוש. תהליך זה נעשה בתחילת פעילות הקידום האורגנית ומהווה בסיס להמשכה.

 

מבנה נכון כולל בין היתר גם היררכיה נכונה באתר, קישורים תקינים בין דפי האתר ומהירות העלאת האתר.

 

יתרונותיו של הקידום האורגני הינם בכוחו לשמור על מיקום גבוה של הדף המקודם, זאת הנחה כי הקידום נעשה כראוי ובאופן שוטף. באתרים המקודמים באופן אורגני ניתן לראות אחוזי נטישה נמוכים, זמן שהייה גבוה, כמות גבוהה יחסית של דפים נצפים ואחוז המרה גבוה.

 

עם זאת, הקידום האורגני דורש תחזוקה שוטפת והתמדה, שכן הזנחה של פעילות קידום זו עשויה לדרדר את מיקומו של הדף. כמו כן, בשיטה זו לוקח זמן רב לראות תוצאות. ישנם מי שמנצלים זאת, בכך שמתחילים לתת שירות קידום אורגני לעסק, תוך טענה כי ייקח זמן לראות את התוצאות וגם אם אינם פועלים כראוי לקידום האתר, ביכולתם למשוך את העסק אף מספר חודשים וליהנות (לעיתים תוך מרמה) מהכנסה עבור עבודת הקידום המדומה.

קידום ממומן

קידום ממומן הינו הצגת דף האינטרנט הרצוי במיקום בולט המוצע למכירה. קידום זה מתאפשר באמצעות מערכת הפרסום של גוגל – Google Ads (בעבר Adwards). זוהי מערכת חכמה ולומדת, המסייעת למפרסמים בה למצות את פוטנציאל הפרסום און-ליין על פי 3 עקרונות מובילים: רלוונטיות התוכן, שליטה בתקציב ומעקב אחר התוצאות ולמידה מהן בכל רגע נתון.

 

לפרסום הממומן ישנן מספר מטרות עיקריות : תנועת גולשים, העלאת הכנסות ממכירות, גיוס לידים מלקוחות פוטנציאליים, יצירת מודעות למותג, חשיפה של שירות או מוצר חדשים, מיתוג, שיווק מחדש (Remarketing) ועוד.

 

הפרסום מתאפשר במספר מיקומים ייעודיים:

  • רשת החיפוש – פרסום בעמודי תוצאות החיפוש. התוצאות הממומנות נמצאות מעל ומתחת לתוצאות האורגניות ומסומנות בתגית "מודעה".
  • רשת המדיה – GDN (Google Display Network). זהו פרסום באנרים באתרים הנמצאים בקשר עסקי מול גוגל. פרסום זה כולל גם את ג'ימייל ואת יוטיוב.
    מהצד השני, רשת המדיה כוללת את מערכת Google Adsense  המאפשרת לאתרי תוכן למכור שטח לפרסומות.
  • סרטון ביוטיוב –  קידום סרטונים ביוטיוב ובאתרי שותפים (סרטון מוטמע).
  • קניות ושופינג –  מערכת Google Merchant המיועדת לאתרי E-commerce.
  • קידום אפליקציה – מודעות ממומנות של פרסום אפליקציות.

 

היתרון העיקרי של קידום ממומן הינו יצירת הבולטות והחשיפה באופן מיידי והאפשרות לחשוף את העסק בפני הגולש והלקוח הפוטנציאלי, גם אם לזמן מוגבל, במצבים בהם ישנם מתחרים משמעותיים הנמצאים בראש תוצאות החיפוש באופן קבוע.

 

כמו כן, גוגל מצידו מנסה להגדיל ככל הניתן את ה CTR (שיעור ההקלקות) של התוצאות הממומנות משיקולים כלכליים. לשם כך גדלו מספר התוצאות הממומנות המוצגות בתוצאות החיפוש, שטח הצגת המודעות הממומנות גדל, הצגת המודעות הממומנות באופן שקשה יהיה לשים לכך שמדובר בפרסום ממומן.

 

עם זאת, קידום זה דורש השקעה כספית ולכן בתחומים מסויימים אינו מתאפשר לביצוע לאורך זמן, בשל העלות הגבוהה. חסרון זה יוצר תחומים בהם הקידום הממומן הינו נחלתם של העסקים השולטים בתחום בלבד.

קידום אורגני VS קידום ממומן - אז במה כדאי לי לבחור?

כאמור, שני סוגי הקידום מהווים אסטרטגיות שונות ומשמשים למטרות שונות. על מנת להחליט באיזו סוג קידום כדאי לעסק להשתמש, נוהגים רבים להתייעץ עם מקדם אתרים מוסמך. לאחר שיתוף איש המקצוע ביעדי העסק ובמטרות הקידום, יכול מקדם האתרים להמליץ על אסטרטגיית הקידום.

 

בעוד הקידום הממומן מתבצע לרוב באופן תקופתי (משיקולים כלכליים) ולא באופן רציף, הקידום האורגני מתבצע באופן שוטף ועל כל בעל אתר לפעול לקידום האתר באופן אורגני כבר מרגע הקמתו.

 

גם אם אין בכוונתו של בעל האתר להשקיע בפעילות קידום אורגנית באופן שוטף, הרי שהבסיס הנדרש לקידום מעין זה חייב להיות חלק בלתי נפרד מהאתר, מהקוד ומהתוכן.

 

לסיכום פעילות קידום אתרים הפכה בימינו לפעילות שיווקית הכרחית לכל עסק, בעיקר בתחומים תחרותיים. בעידן הדיגיטל, הצורך של הגולש בקבלת מידע הינו מיידי והחשיפה בפני הלקוח הפוטנציאלי מותנית ביצירת בולטות בתוצאות החיפוש והופעה בפניו בעמוד התוצאות הראשון. לכן, הצורך בהבאת דף העסק לראש תוצאות החיפוש הכרחית, שכן "אם אתה לא שם אתה לא קיים".

 

חשוב להדגיש כי בשל הגורמים הרבים המשפיעים על קידום האתר, התחייבות לתוצאות בקידום אתרים אינה באמת אפשרית, גם לא על ידי טובי מקדמי האתרים. עם זאת, מומלץ להיעזר באנשי מקצוע בעלי ניסיון והבנה בתחום על מנת לבצע קידום לאתר.