קבלו הצעת מחיר מהירה

אנא מלאו את הפרטים ונשלח אליכם את הצעת המחיר

תודה! ההצעה בדרך אליכם

מחפשים חברת שיווק דיגיטלי? השוואה בין 8 חברות מומלצות לשיווק באינטרנט (2024)

שיווק דיגיטלי, פרסום בגוגל או שיווק באינטרנט הם הכרחיים לכל עסק שמעוניין להגדיל את החשיפה שלו לקהלים גדולים יותר. צוות מומחי אקספרט, עם עשרות שנות ניסיון, בדק חברות מובילות וריכז עבורכם את המסקנות בסקירה מקיפה שתעזור לכם לבחור חברת שיווק דיגיטלית והגדיל את פעילות העסק שלכם באינטרנט.

קרא עוד

עודכן ב- 14 יוני 2024

נמרוד רייזנר

נמרוד רייזנר

מנכ"ל Expert מומחה לעסקים קטנים

עודכן ב- 14 יוני 2024

בעידן הדיגיטל של ימינו הנוכחות ברשת הינה בגדר חובה עבור כל עסק והתחרות על תשומת ליבו של הלקוח הפוטנציאלי ומשיכתו לאתר העסק הפכה לאתגר. אז איך בכל זאת מושכים את הגולש לאתר שלכם ומבליטים אותו על פני אתרי המתחרים? הפתרון הוא אחד ויחיד – שיווק דיגיטלי.

 

במסגרת פעילות השיווק הדיגיטלי נדרשים בעלי העסק לבחור בכלי השיווק הרצויים המתאימים ביותר לאסטרטגיית השיווק של העסק, למאפייני העסק ולמאפייני קהל היעד: קידום ממומן, קידום אורגני, פרסום למטרת איסוף לידים, פרסום ליצירת חשיפה ועוד. 

 

אז איך בוחרים את פעילות השיווק המתאימה ביותר לעסק? מומחי שיווק דיגיטלי – כי השיווק של היום הוא לא השיווק של פעם.

מה הוא סופר-ספק?

ספק שסטנדרט של מצוינות בלתי מתפשרת הוא ערך עליון בתפיסת ההפעלה שלו

ספק שהתחייב, כן כן- התחייב, לתת שירות מעולה לעסקים של אקספרט

ספק שהתחייב לבחון ובמידת האפשר להציע הטבות ייחודיות לעסקים של אקספרט

ספק שממוצע ציון שביעות הרצון שקיבל מלקוחותיו גבוה מ-90%

המחויבות של אקספרט לבעלי עסקים
סופר-ספק
למצוא לכם התאמות מושלמות

באקספרט תמצאו מידע על ספקים מעולים (סופר-ספקים) שעברו בדיקה והתאמה מלאה לצרכים שלכם, בעלי העסקים. בחירה בספק של אקספרט תבטיח לכם פתרון איכותי ולא מתפשר ולעתים קרובות- גם הטבה ייחודית.

קראו עוד על החזון של אקספרט
לימודים
לחלוק אתכם את הידע שלנו

אנחנו מאמינים שידע זה כוח. אחת מן הדרכים בהן בחרנו לעזור לכם, בעלי העסקים, היא באמצעות יצירה של תוכן איכותי, תכליתי וישים כדי שתוכלו לעזור לעסק שלכם לעשות בחירות חכמות ונכונות.

האקדמיה של אקספרט

שיווק דיגיטלי - רשימת 8 החברות המומלצות ביותר

לרשימה המלאה

שימו לב: חשוב שתפנו לסופר-ספקים דרכנו ולא באופן ישיר- ככה תוכלו לקבל יחס ושירות מעולים!

למידע נוסף

מהו שיווק דיגיטלי

המושג שיווק דיגיטלי (לעיתים נקרא פרסום דיגיטלי) מתייחס לכל פעילות השיווק המבוצעת בעולם הדיגיטלי, כאשר אסטרטגיית שיווק זה מתייחסת לשלל הערוצים הדיגיטליים להם פעילות השיווק מיועדת ובהם מנועי החיפוש, רשתות חברתיות, בלוגים, פודקאסטים, אתרי אינטרנט, משפיענים ועוד. 

בניגוד לשיווק המסורתי, השיווק הדיגיטלי ניתן לפילוח ולמיקוד (המכונים "טירגוט" – נגזרת מהמילה Target) לקהל היעד ומגוון מאפייניו. כך, יכול בעל עסק המעוניין לפרסם את מוצריו או שירותיו, להפנות את הפרסום לקהל התואם במאפייניו את לקוחותיו של העסק ולהשקיע את כספו בפרסום ממוקד ככל הניתן בקהל זה, תוך מקסום ה – ROI (החזר על השקעה).

מהן חברות שיווק דיגיטלי ואילו פתרונות הן מציעות?

חברות שיווק דיגיטל הינן חברות המתמחות בעולם הדיגיטל ומעסיקות מומחים בתחומי השיווק, הפרסום, הקריאייטיב, קידום אתרים, כתיבת תוכן, UI / UX, עיצוב, בניית אתרים ועוד, המיומנות בבניית אסטרטגיות שיווק בעולם הדיגיטל ובהוצאתן לפועל. 

אנשי המקצוע מסוגלים להציע ללקוחות מעטפת מלאה לקידום העסק ברשת, החל מפעולות פרסום ושיווק בכלל הערוצים ועד למתן פתרונות לשיפור אתר האינטרנט של העסק ויצירת תכנים ונראות אטרקטיביים ומעוררי עניין, אשר ימשכו את קהל היעד הפוטנציאלי את אתר האינטרנט או דף הנחיתה של העסק. 

חברות השיווק הדיגיטלי ערוכות למעשה לתת לכל בעל עסק את מבחר הפתרונות המתאימים ביותר עבור העסק, לצרכי קידום, מיצוב, מיתוג וחשיפה ברשת.

מדוע כדאי להיעזר בחברות שיווק דיגיטלי?

פעילות השיווק בעולם הדיגיטל דורשת היכרות מעמיקה עם התחום והבנה של כלל הכלים, התועלות מהם ואופן השימוש בהם. חברות דיגיטל  או משרדי שיווק דיגיטל, הינן בעלות מומחיות בעולם זה ועל כן היעזרות בחברות אלה מעניק לבעלי העסקים יתרונות חשובים ביותר:

ידע וניסיון – זהו כנראה אחד היתרונות המשמעותיים ביותר של חברות שיווק דיגיטלי. היכרות מקיפה עם כלל הכלים השיווקיים בעולם הדיגיטל, ערוצי השיווק וכלי הקידום, מאפשרים לעסק ליהנות מניצול אופטימלי ומקסימלי של כלים אלו ולמנפם בצורה האידיאלית לטובת הגדלת החשיפה של העסק, מוצריו ושירותיו בפני קהל היעד. 

כמו כן, הניסיון של חברות השיווק הדיגיטלי יכול לסייע רבות לעסק בהבנת האסטרטגיות הנדרשות להצלחת פעילות השיווק, על פי הלקחים שהופקו מפעולות השיווק שבוצעו עבור לקוחות אחרים של החברה ובבניית אסטרטגיה זו.

"טירגוט" – בסופו של דבר שיווק מנצח נמדד בהגעה לקהל היעד והנעתו לפעולה. חברות שיווק דיגיטלי מקצועיות יודעות כיצד להגיע בדיוק מקסימלי לקהל היעד של העסק, בהתאם לאופי הפעילות של העסק, מאפייני מוצריו ושירותיו ומאפייניהם של קהל היעד הקיים ושל לקוחות העבר. 

All In One – חברות שיווק דיגיטל מציעות לרוב מספר שירותים הנדרשים לבעלי עסקים החושפים את עסקיהם ברשת. כך, יכול בעל עסק ליהנות מכלל השירותים הניתנים על ידי ספק אחד בלבד ולהימנע מפיזור הסמכויות הנוגעות לשיווק הדיגיטלי בין מספר ספקים, אשר אינם מסונכרנים בינם לבין עצמם.

 חיסכון בעלויות – שימוש בחברת דיגיטל מייתר את הצורך בהעסקת איש דיגיטל בעסק עצמו. בעוד משכורת של מנהל שיווק דיגיטל עשויה להגיע ל 20,000 ₪ ואף יותר בכל חודש (לא כולל עלויות פרסום), שירותיה של חברת דיגיטל עשויות לעלות לבעל העסק אלפי שקלים פחות בכל חודש. 

כמו כן, חברת דיגיטל וותיקה ומיומנת תוכל ליצור ROI גבוה ביותר ובכך לייעל באופן משמעותי את ההשקעה הכספית בשיווק ופרסום ולמקס את הרווחים מצעדים אלו.

כך תבחרו חברת דיגיטל מושלמת עבורכם

על מנת לבחור עבורכם חברת שיווק דיגיטל טובה ומתאימה עבורכם, הקפידו להשוות בין מספר חברות, לבחון את ניסיונן, את הצוותים המועסקים בחברה ואת המיומנויות שלהם, את האסטרטגיות שהוצעו בעבר ללקוחותיהם ואת מידת הצלחתה של החברה עם לקוחותיה הקודמים ולקוחותיה הקיימים. לעיתים יש מומחי שיווק דיגיטלי שעובדים כפרילנסרים ומהצד השני יש משרדי שיווק פרסום דיגיטלי (חברות) שמעסיקות עשרות עובדים – התאימו את גודל החברה שתעבדו איתה לצרכים שלכם. לא תמיד גדול הוא טוב יותר.

באתר Expert תוכלו להשוות בין מבחר חברות שיווק דיגיטלי ולמצוא את החברה המושלמת עבורכם ועבור העסק שלכם.

שיווק באינטרנט - פירוט על הספקים המומלצים ביותר שלנו

5.0
חברת PRACTIC עוסקת בשירותי ייעוץ וליווי שיווקי ליותר מ-100 בתי עסק. הדגש ב-PRACTIC הוא יצירת תהליכים שיווקיים במטרה להגיע ליעדים שנקבעו באמצעות כלים יצירתיים ועדכניים. החשיבות הגבוהה ביצירת תהליך של רווחיות עבור חברות היא עיקר העבודה שלנו ואנו מתבססים על מטרות העסק, תהליך של ניהול זמן והכנת תוכנית שיווקית ממוקדת
יתרונות וחסרונות
פיצ'רים מרכזיים
  • בניית תוכנית שיווקית יישומית
  • 100 אחוז תוצאות
  • שיווק לעסקים קטנים ובינוניים
  • שיווק דיגטלי בכל התחומים
ביקורות משתמשים
5.0
בסיוון גרופ אנחנו מאפשרים ללקוחותינו לקבל ארגז כלים עשיר ומכלול שירותים לניהול תקשורת שיווקית מקצה לקצה: מבצעים אבחון מקדים, מכינים אסטרטגיה ממוקדת ומתוקצבת, ומפעילים סטודיו לעיצוב החומרים הפרסומיים. אנו מלווים את הלקוח ומנהלים את השיווק, מעצבים ובונים תערוכות, נותנים שירותי הפקה ובקרה, מנהלים פרוייקטים וקמפיינים מורכבים.
יתרונות וחסרונות
פיצ'רים מרכזיים
  • מומחית בבניית אסטרטגיית מותג ומיתוג חברות
  • שיווק דיגטלי במגוון ערוצים
  • ניהול וליווי שיווקי במיקור חוץ
  • 30 שנות פעילות
  • בונים את כל סוגי האתרים
  • מעטפת רחבה של ערוצי שיווק
ביקורות משתמשים

עדיין לא דורג

אוריון הוקמה בשנת 2002 על ידי אלון סודרי ועומר בן זאב שיחד מהווים את הכוח והייחוד של אוריון. אנו מעניקים פתרונות יצירתיים, מהירים, גמישים ומובילים טכנולוגית, לפי אפיון המותאם במדוייק עבור כל לקוח. אוריון עובדת עם כל סוגי הענפים בשוק ומייצרת את כל מגוון המוצרים והפתרונות החדשניים באינטרנט.
יתרונות וחסרונות
פיצ'רים מרכזיים
  • וותק וניסיון של 20 שנים
  • פגישת ייעוץ חינם
  • שיווק בדיגיטל מגוון ערוצים
  • שקיפות מלאה
ביקורות משתמשים

עדיין לא דורג

חברת הפרסום המצליחה "ויראלי" התחילה במשרד ביתי קטן שהצליח להגיע לאמנים וחברות רבות. היכולת שלנו להגיע לקהלים ממוקדים ברחבי העולם, לבצע מחקרי שוק מדוייקים ולייצר עבודה הלהיבה עסקים רבים שגרמו לנו להרחיב את תחום הפעילות של ויראלי למגוון לא קטן של עסקים. וכיום אנו פונים לעסקים בכל הגדלים ובונים להם פתרונות תפורים לפי תקציב
יתרונות וחסרונות
פיצ'רים מרכזיים
  • זמינות ודיווח צמוד
  • בונים אתך את האסטרטגיה לפי מה שמתאים לעסק שלך
  • נותנים הדרכה לעסקים
  • שירותי גרפיקה
  • ניהול הנכסים הדיגיטליים שלכם
  • שקיפות מלאה
ביקורות משתמשים

עדיין לא דורג

החודשים האחרונים הבהירו בצורה ברורה שהעסקים ששרדו ונשארו רלוונטיים הם אלו שסיגלו לעצמכם חדשנות דיגיטלית, כלי אוטומציה ונכסים שאפשרו להם להמשיך ולהעניק שירותים ולמכור מוצרים בלחיצת כפתור. אנו מציעים לכם שירותים של: מכירות, תרבות ארגונית ותוכנית שיווקית שיגדירו מחדש את העסק שלכם ויתאימו אותו לעידן החדש.
יתרונות וחסרונות
פיצ'רים מרכזיים
  • פלטפורמה ייחודית המציגה לך את כל המידע המתקבל מכל הנכסים הדיגיטליים שלך
  • קמפיינים חכמים, מבוססי דאטה וממירים במיוחד
  • חשיפה ממוקדת ומוכוונת מטרה במגוון זיכרות דיגיטל
  • שיפור יחסי המרה של אתרי אינטרנט, אתרי מסחר ודפי נחיתה למיקסום המכירות והלידים המתקבלים.
  • ניהול רשתות חברתיות לעסק שלך
ביקורות משתמשים
5.0
חברת WEBSEM עוסקת בשירותי ניהול מוניטין באינטרנט, מיתוג אישי ושיקום מוניטין, פעולות הדורשות מקצועיות רבה, הבנה מעמיקה של האופן בו מנועי החיפוש והרשתות החברתיות עובדים ואסטרטגיה משולבת לטווח ארוך - אנו ב-WEBSEM בונים אסטרטגיה ייחודית לכל פרויקט של ניהול מוניטין באינטרנט בהצעה משתלמת
יתרונות וחסרונות
פיצ'רים מרכזיים
  • למעלה מ-250 לקוחות
  • שותף בכיר בגוגל
  • מעל 15 שנות עשייה
  • מצוינות בשירות
  • שקיפות מלאה
  • צוות מקצוענים שעובר הדרכות והשתלמויות מקצועיות
ביקורות משתמשים

שיווק דיגיטלי - הדרך לשווק את העסק שלך ב-2024

שיווק דיגיטלי הינו אחד הכלים השימושיים, החשובים והנחוצים ביותר עבור עסקים קטנים כגדולים. כיום, בעידן האינטרנט, כמעט כל אסטרטגיה שיווקית כוללת את עולם הדיגיטל, שכן "אם אתה לא שם, אתה לא קיים". על כל חברה, ארגון ועסק להתאים עצמם למציאות של ימינו, בה רוב התנועה של הלקוחות, כמו גם פוטנציאל החשיפה הגבוה ביותר הינם בעולם הדיגיטלי וכמעט ולא קיימת אפשרות לבניית אסטרטגיה שיווקית שאינה כוללת את עולם זה.

 

אם עד תחילת המילניום עוד היה די בפרסום מודעה בעיתון, במקומון, בלוחות מודעות, בדוכנים או ברדיו, הרי שכיום פעולות אלו נחשבות לזניחות ואינן משיגות כמעט כלל את המטרות העיקריות של חשיפה, הגברות מודעות וקידום מכירות באמצעות הכלים המקובלים כיום בשוק.

לפני שאתם מקדמים את המוצר או העסק שלכם, כדאי שתכירו את השוק ואת הכלים העומדים לרשותכם. נסו לחשוב מה מאפיין את המוצר שלכם והתאימו אותו לקהל. כמובן שאנחנו ממליצים להשתמש באנשי מקצוע שחיים את העולם הזה. אבל כדאי שגם אתם תדעו קצת על עולם השיווק של ימינו.

מה זה נכסים דיגיטליים?

קודם כל אולי כדאי להבין מהם הנכסים הדיגיטליים האלו שכולם מדברים עליהם. מדובר בכלי או פלטפורמה שמאפשרים ליצור קשר עם קהל של לקוחות פוטנציאליים. זה יכול להיות אתר אינטרנט, אפליקציה, עמוד פייסבוק, בלוג, ניוזלטר וכל מה שמהווה כלי לתנועה של גולשים.

 

את אופי הלקוחות הפוטנציאלים שלכם אתם צריכים לחקור, כדי שהמסרים שתשלחו להם יהיו מותאמים ולא תבזבזו זמן וכסף לקהל הלא רלוונטי. לצורך כך יש הרבה מאוד כלים שמודדים את נתוני הגלישה בנכסים הדיגיטליים מצד אחד ואת הקהל מצד שני ויכולים לאפיין אותו כקבוצת גיל, בעלת תחביבים דומים, מגורים באותו מקום וכדומה. כמובן שהמערכת המובילה בעולם לצורך ניטור המשתמשים היא Google Analytics, שעל פיה אין מישהו שלא פועל.

שיווק דיגיטלי

אז מהו שיווק דיגיטלי?

שיווק דיגיטלי הינו כל פעילות אינטרנטית שנועדה למטרות שיווק וקידום העסק, וכולל לרוב את הפעולות הבאות:

 

בניית אתר – אתר האינטרנט מהווה כיום את כרטיס הביקור של כל עסק המציג את כל המידע עליו וכולל את מגוון השירותים שמציע, המוצרים, החזון, פרטי התקשרות ועוד. כבר בשלב בניית האתר יש להתבסס על מחקרי שוק בתחום ולהקים את האתר על פי כללים בסיסיים שיאפשרו לגוגל לזהות אותו בקלות. בבניית האתר חושבים כבר על הביטויים הנפוצים שירכיבו את הקטגוריות השונות, המאמרים והתוכן שיהיה באתר, התמונות ועוד.

 

קידום אורגני – קידום אורגני, הידוע גם כ-SEO (Search Engine Optimization) הינו קידום מיקום האתר בתוצאות החיפוש במנועי החיפוש (כדוגמת Google). כשגולש מחפש כיום שירות, מוצר או חנות באמצעות מילות מפתח הנוגעות לנושא החיפוש, הוא מקבל מיידית מאות ואלפי תוצאות.

 

על אף שישנן תוצאות רבות המוצגות לעיתים במאות עמודים, הגולש הממוצע יבחר בתוצאות המוצגות בעמוד הראשון ובשל הדיוק הרב של תוצאות מנועי החיפוש כיום, לא יטרח כלל לעבור לעמודים הבאים. מטרת הקידום האורגני היא הצגת אתר העסק במיקום גבוה ככל הניתן בתוצאות החיפוש. ככל שהמיקום נמוך יותר בתוצאות החיפוש, הרי שהאתר לא אפקטיבי משום שלא תיווצר אליו חשיפה בפועל.

 

הקידום האורגני מבוצע לרוב על ידי מקדמי אתרים מקצועיים המכירים את הצעדים הנדרשים לקידום האתר, תוך ציות לחוקים ולמגבלות שנקבעו על ידי אתרי החיפוש. מדובר בתורה שלמה שגם משתנה מדי פעם ולכן צריך להיות מעודכנים בטרנדים העכשוויים ועל פי כך להתאים את התוכן.

 

קידום ממומן – קידום ממומן הידוע גם כ-PPC הינו כלי לקידום אתרים בתשלום והצגתם בעמוד התוצאות הראשון. תוצאות אלו מסומנות במילה מודעה לצידן, המעידה על כך שהסיבה למיקומו הגבוה של האתר אינה בהכרח איכותו אלא עצם העובדה שבעליו נעזרו בשיטת הקידום הממומן להשגת מיקום זה. זהו קידום יקר יותר האפקטיבי לתקופת זמן התשלום בלבד.

 

הקידום הממומן מבוצע גם הוא על ידי מקדמי אתרים המומחים בסוג קידום זה ויודעים לקבוע את אסטרטגיית התמחור ובחירת הביטויים הנכונים ביותר עבור העסק. מדובר בהוצאה כספית חשובה מאוד, שכן היא מדלגת על העמודים המקודמים באופן אורגני ומאפשרית להתבלט על פני אחרים ממש בקדמת עמוד החיפושים.

שיווק דיגיטלי

רשתות חברתיות – זהו אחד הכלים הנפוצים ביותר כיום, המשמש ככלי שיווק, חשיפה, קידום מכירות והפצה פשוט, נגיש לכל ולפיכך גם בעל פוטנציאל גבוה ביותר להשגת יעדים שיווקיים. פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין, טיקטוק הן הרשתות הנפוצות ביותר המאפשרות לפרסם בקלות, במהירות ובמחירים זולים יחסית, ולהפנות את הפרסום באופן ממוקד לקהל היעד.

 

אתר יוטיוב – אתר יוטיוב (Youtube) מאפשר לעסקים לקדם עצמם ולהגדיל את החשיפה לקהל היעד באמצעות וידאו. לאתר זה מספר כלים שיווקיים כאשר אחד הנפוצים הינו פתיחת ערוץ יוטיוב העלאת סרטונים ויצירת רצועות וידאו לפי נושאים, אחריהם יכולים לקוחות פוטנציאליים ולקוחות קיימים לעקוב. כלים נוספים המוצעים באתר זה הינם כלי הפרסום הכוללים באנרים ופרסומות המוצגות בעת צפייה בתכנים באתר.

 

כתיבת תכנים – פעילות כתיבת תוכן כוללת כתיבת מאמרים המיועדים להיות מוצגים באתרי מאמרים, פורומים, בלוגים, רשתות חברתיות, אתרי חדשות וכו' ומטרתם להפנות את הקוראים לאתר העסק ולקדם את המוצרים והשירותים שמציע. כמו כן, לתוכן המוצג באתר עצמו ישנה חשיבות רבה במשיכת תשומת הלב של הגולש והנעתו לפעולה הרצויה.

 

יש חשיבות גבוהה לפרסום תוכן איכותי שקשור למוצרים או לשירותים שאתם מספקים. לכן, בכל אתר איכותי וגדול תמצאו לצד שירותי האתר גם בלוג או קטגוריית תוכן שנותנת ערך מוסף לגולשים. זו הסיבה שכתיבת תוכן לאינטרנט הפך למקצוע מבוקש, כל אחד היום יכול לכתוב תכנים בתחום התמחותו או ככותב מקצועי ובכך לשדרג את איכות האתר ואת היותו מדורג גבוה בגוגל.

תוכן אינטראקטיבי הוא המלך

אחד מהדברים החמים בשיווק הוא תוכן אינטאקטיבי. הכוונה לסקרים, שאלונים, מחשבונים, אינפוגרפיקות, סרטוני וידיאו שמייצרים חוויה משותפת ומניעים את המשתמש למצב אקטיבי. לא תמיד זה עובד וכמובן שכדאי להתאים את התוכן לקהל עצמו ככל שהוא צעיר יותר הוא יתעניין בסרטונים, סקרים, תחרויות וככל שהוא בוגר יותר הוא יתעניין בסקרים, מאמרים, ניוזלטרים ומחשבונים

כלים שיווקיים אלו הינם רק חלק מהכלים הזמינים בעידן האינטרנט והממשיכים להתפתח ללא הפסקה. על כל עסק בימינו להתאים עצמו למציאות העכשווית המשתנה ולהבין כי כלי השיווק הדיגיטליים הינם היעילים ביותר להשגת מטרות השיווק, במיוחד כאשר המתחרים משתמשים בהם, וכי אין מנוס מהתאמת אסטרטגיית השיווק של העסק למציאות זו.

 

כמובן שמי שעוסק בשיווק דיגיטלי מכיר את התחום ואת השינויים הרבים שחלים בו ויכול להיות בתשומת לב לכל אחד מהנכסים הדיגיטליים שלכם ולהתאים אותם לקהל. בנוסף, איש מקצועי ידע להמליץ לכם על קמפיינים שתוכלו להשקיע בהם ולבחון את התוצאות שלהם על מנת לשפר את המכירות וה-Engagement – המעורבות של הקהל. לצורך כך, אין מנוס מפנייה לאנשי מקצוע שיוכלו לשדרג את המכירות שלכם.

עולם השיווק הדיגיטלי מהווה כיום תחום מרכזי עם הרבה תחרות. קיימות בשוק חברות רבות שמייצרות תוכן ומקדמות אתרים באופן נקודתי ויש קושי לבחור ביניהן. אנחנו ממליצים לעשות סקר שוק ולבחור חברה שמתאימה לכם מבחינת החזון שלכם וכמובן שעליה להוכיח ניסיון והצלחה בתחום. הדרך הקלה ביותר לבחור בשירות שכזה הוא להסתמך על חוות דעת והמלצות מעסקים כמוך שכבר השתמשו בשירות ויכולים להעיד על כך מניסיונם.

 

יש שנעזרים בחברות חיצוניות ויש שמעסיקים מקדמי אתרים או אנשי שיווק שהם עובדים בתוך החברה. בשני המקרים מדובר בהחלטה חשובה וטובה.

בסיכומו של דבר, על כל עסק בימינו להתאים עצמו למציאות העכשווית המשתנה ולהבין כי כלי השיווק הדיגיטליים הינם היעילים ביותר להשגת מטרות השיווק, במיוחד כאשר המתחרים משתמשים בהם, וכי אין מנוס מהתאמת אסטרטגיית השיווק של העסק למציאות זו