קבלו הצעת מחיר מהירה

אנא מלאו את הפרטים ונשלח אליכם את הצעת המחיר

תודה! ההצעה בדרך אליכם

שיווק דיגיטלי – החברות המומלצות ביותר (2021)

שיווק דיגיטלי, פרסום בגוגל או שיווק באינטרנט הם הכרחיים לכל עסק שמעוניין להגדיל את החשיפה שלו לקהלים גדולים יותר. כיום חברות רבות מתמחות בתחום השיווק הדיגיטלי והן יוכלו לקדם את האתר או עמודי העסק שלכם בערוצים הכי חשובים ולאפשר לכם להגיע לקהל הרלוונטי ביותר

קרא עוד

תוצאות בהתאמה גבוהה

חברת PRACTIC עוסקת בשירותי ייעוץ וליווי שיווקי ליותר מ-100 בתי עסק. הדגש ב-PRACTIC הוא יצירת תהליכים שיווקיים במטרה להגיע ליעדים שנקבעו באמצעות כלים יצירתיים ועדכניים. החשיבות הגבוהה ביצירת תהליך של רווחיות עבור חברות היא עיקר העבודה שלנו ואנו מתבססים על מטרות העסק, תהליך של ניהול זמן והכנת תוכנית שיווקית ממוקדת

בניית תוכנית שיווקית יישומית

100 אחוז תוצאות

שיווק לעסקים קטנים ובינוניים

שיווק דיגטלי בכל התחומים

חייג עכשיו 0779965414

בסיוון גרופ אנחנו מאפשרים ללקוחותינו לקבל ארגז כלים עשיר ומכלול שירותים לניהול תקשורת שיווקית מקצה לקצה: מבצעים אבחון מקדים, מכינים אסטרטגיה ממוקדת ומתוקצבת, ומפעילים סטודיו לעיצוב החומרים הפרסומיים. אנו מלווים את הלקוח ומנהלים את השיווק, מעצבים ובונים תערוכות, נותנים שירותי הפקה ובקרה, מנהלים פרוייקטים וקמפיינים מורכבים.

מומחית בבניית אסטרטגיית מותג ומיתוג חברות

שיווק דיגטלי במגוון ערוצים

ניהול וליווי שיווקי במיקור חוץ

30 שנות פעילות

בונים את כל סוגי האתרים

מעטפת רחבה של ערוצי שיווק

חייג עכשיו 09-970-9700

אוריון הוקמה בשנת 2002 על ידי אלון סודרי ועומר בן זאב שיחד מהווים את הכוח והייחוד של אוריון. אנו מעניקים פתרונות יצירתיים, מהירים, גמישים ומובילים טכנולוגית, לפי אפיון המותאם במדוייק עבור כל לקוח. אוריון עובדת עם כל סוגי הענפים בשוק ומייצרת את כל מגוון המוצרים והפתרונות החדשניים באינטרנט.

וותק וניסיון של 20 שנים

פגישת ייעוץ חינם

שיווק בדיגיטל מגוון ערוצים

שקיפות מלאה

חייג עכשיו 09-3720070

חברת הפרסום המצליחה "ויראלי" התחילה במשרד ביתי קטן שהצליח להגיע לאמנים וחברות רבות. היכולת שלנו להגיע לקהלים ממוקדים ברחבי העולם, לבצע מחקרי שוק מדוייקים ולייצר עבודה הלהיבה עסקים רבים שגרמו לנו להרחיב את תחום הפעילות של ויראלי למגוון לא קטן של עסקים. וכיום אנו פונים לעסקים בכל הגדלים ובונים להם פתרונות תפורים לפי תקציב

זמינות ודיווח צמוד

בונים אתך את האסטרטגיה לפי מה שמתאים לעסק שלך

נותנים הדרכה לעסקים

שירותי גרפיקה

ניהול הנכסים הדיגיטליים שלכם

שקיפות מלאה

חייג עכשיו 03-6206021

החודשים האחרונים הבהירו בצורה ברורה שהעסקים ששרדו ונשארו רלוונטיים הם אלו שסיגלו לעצמכם חדשנות דיגיטלית, כלי אוטומציה ונכסים שאפשרו להם להמשיך ולהעניק שירותים ולמכור מוצרים בלחיצת כפתור. אנו מציעים לכם שירותים של: מכירות, תרבות ארגונית ותוכנית שיווקית שיגדירו מחדש את העסק שלכם ויתאימו אותו לעידן החדש.

פלטפורמה ייחודית המציגה לך את כל המידע המתקבל מכל הנכסים הדיגיטליים שלך

קמפיינים חכמים, מבוססי דאטה וממירים במיוחד

חשיפה ממוקדת ומוכוונת מטרה במגוון זיכרות דיגיטל

שיפור יחסי המרה של אתרי אינטרנט, אתרי מסחר ודפי נחיתה למיקסום המכירות והלידים המתקבלים.

ניהול רשתות חברתיות לעסק שלך

חייג עכשיו 073-7599102

חברת WEBSEM עוסקת בשירותי ניהול מוניטין באינטרנט, מיתוג אישי ושיקום מוניטין, פעולות הדורשות מקצועיות רבה, הבנה מעמיקה של האופן בו מנועי החיפוש והרשתות החברתיות עובדים ואסטרטגיה משולבת לטווח ארוך - אנו ב-WEBSEM בונים אסטרטגיה ייחודית לכל פרויקט של ניהול מוניטין באינטרנט בהצעה משתלמת

למעלה מ-250 לקוחות

שותף בכיר בגוגל

מעל 15 שנות עשייה

מצוינות בשירות

שקיפות מלאה

צוות מקצוענים שעובר הדרכות והשתלמויות מקצועיות

חייג עכשיו 1800-101-301

שיווק דיגיטלי - הדרך לשווק את העסק שלך ב-2021

שיווק דיגיטלי הינו אחד הכלים השימושיים, החשובים והנחוצים ביותר עבור עסקים קטנים כגדולים. כיום, בעידן האינטרנט, כמעט כל אסטרטגיה שיווקית כוללת את עולם הדיגיטל, שכן "אם אתה לא שם, אתה לא קיים". על כל חברה, ארגון ועסק להתאים עצמם למציאות של ימינו, בה רוב התנועה של הלקוחות, כמו גם פוטנציאל החשיפה הגבוה ביותר הינם בעולם הדיגיטלי וכמעט ולא קיימת אפשרות לבניית אסטרטגיה שיווקית שאינה כוללת את עולם זה.

 

אם עד תחילת המילניום עוד היה די בפרסום מודעה בעיתון, במקומון, בלוחות מודעות, בדוכנים או ברדיו, הרי שכיום פעולות אלו נחשבות לזניחות ואינן משיגות כמעט כלל את המטרות העיקריות של חשיפה, הגברות מודעות וקידום מכירות באמצעות הכלים המקובלים כיום בשוק.

לפני שאתם מקדמים את המוצר או העסק שלכם, כדאי שתכירו את השוק ואת הכלים העומדים לרשותכם. נסו לחשוב מה מאפיין את המוצר שלכם והתאימו אותו לקהל. כמובן שאנחנו ממליצים להשתמש באנשי מקצוע שחיים את העולם הזה. אבל כדאי שגם אתם תדעו קצת על עולם השיווק של ימינו.

מה זה נכסים דיגיטליים?

קודם כל אולי כדאי להבין מהם הנכסים הדיגיטליים האלו שכולם מדברים עליהם. מדובר בכלי או פלטפורמה שמאפשרים ליצור קשר עם קהל של לקוחות פוטנציאליים. זה יכול להיות אתר אינטרנט, אפליקציה, עמוד פייסבוק, בלוג, ניוזלטר וכל מה שמהווה כלי לתנועה של גולשים.

 

את אופי הלקוחות הפוטנציאלים שלכם אתם צריכים לחקור, כדי שהמסרים שתשלחו להם יהיו מותאמים ולא תבזבזו זמן וכסף לקהל הלא רלוונטי. לצורך כך יש הרבה מאוד כלים שמודדים את נתוני הגלישה בנכסים הדיגיטליים מצד אחד ואת הקהל מצד שני ויכולים לאפיין אותו כקבוצת גיל, בעלת תחביבים דומים, מגורים באותו מקום וכדומה. כמובן שהמערכת המובילה בעולם לצורך ניטור המשתמשים היא Google Analytics, שעל פיה אין מישהו שלא פועל.

שיווק דיגיטלי

אז מהו שיווק דיגיטלי?

שיווק דיגיטלי הינו כל פעילות אינטרנטית שנועדה למטרות שיווק וקידום העסק, וכולל לרוב את הפעולות הבאות:

 

בניית אתר – אתר האינטרנט מהווה כיום את כרטיס הביקור של כל עסק המציג את כל המידע עליו וכולל את מגוון השירותים שמציע, המוצרים, החזון, פרטי התקשרות ועוד. כבר בשלב בניית האתר יש להתבסס על מחקרי שוק בתחום ולהקים את האתר על פי כללים בסיסיים שיאפשרו לגוגל לזהות אותו בקלות. בבניית האתר חושבים כבר על הביטויים הנפוצים שירכיבו את הקטגוריות השונות, המאמרים והתוכן שיהיה באתר, התמונות ועוד.

 

קידום אורגני – קידום אורגני, הידוע גם כ-SEO (Search Engine Optimization) הינו קידום מיקום האתר בתוצאות החיפוש במנועי החיפוש (כדוגמת Google). כשגולש מחפש כיום שירות, מוצר או חנות באמצעות מילות מפתח הנוגעות לנושא החיפוש, הוא מקבל מיידית מאות ואלפי תוצאות.

 

על אף שישנן תוצאות רבות המוצגות לעיתים במאות עמודים, הגולש הממוצע יבחר בתוצאות המוצגות בעמוד הראשון ובשל הדיוק הרב של תוצאות מנועי החיפוש כיום, לא יטרח כלל לעבור לעמודים הבאים. מטרת הקידום האורגני היא הצגת אתר העסק במיקום גבוה ככל הניתן בתוצאות החיפוש. ככל שהמיקום נמוך יותר בתוצאות החיפוש, הרי שהאתר לא אפקטיבי משום שלא תיווצר אליו חשיפה בפועל.

 

הקידום האורגני מבוצע לרוב על ידי מקדמי אתרים מקצועיים המכירים את הצעדים הנדרשים לקידום האתר, תוך ציות לחוקים ולמגבלות שנקבעו על ידי אתרי החיפוש. מדובר בתורה שלמה שגם משתנה מדי פעם ולכן צריך להיות מעודכנים בטרנדים העכשוויים ועל פי כך להתאים את התוכן.

 

קידום ממומן – קידום ממומן הידוע גם כ-PPC הינו כלי לקידום אתרים בתשלום והצגתם בעמוד התוצאות הראשון. תוצאות אלו מסומנות במילה מודעה לצידן, המעידה על כך שהסיבה למיקומו הגבוה של האתר אינה בהכרח איכותו אלא עצם העובדה שבעליו נעזרו בשיטת הקידום הממומן להשגת מיקום זה. זהו קידום יקר יותר האפקטיבי לתקופת זמן התשלום בלבד.

 

הקידום הממומן מבוצע גם הוא על ידי מקדמי אתרים המומחים בסוג קידום זה ויודעים לקבוע את אסטרטגיית התמחור ובחירת הביטויים הנכונים ביותר עבור העסק. מדובר בהוצאה כספית חשובה מאוד, שכן היא מדלגת על העמודים המקודמים באופן אורגני ומאפשרית להתבלט על פני אחרים ממש בקדמת עמוד החיפושים.

שיווק דיגיטלי

רשתות חברתיות – זהו אחד הכלים הנפוצים ביותר כיום, המשמש ככלי שיווק, חשיפה, קידום מכירות והפצה פשוט, נגיש לכל ולפיכך גם בעל פוטנציאל גבוה ביותר להשגת יעדים שיווקיים. פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין, טיקטוק הן הרשתות הנפוצות ביותר המאפשרות לפרסם בקלות, במהירות ובמחירים זולים יחסית, ולהפנות את הפרסום באופן ממוקד לקהל היעד.

 

אתר יוטיוב – אתר יוטיוב (Youtube) מאפשר לעסקים לקדם עצמם ולהגדיל את החשיפה לקהל היעד באמצעות וידאו. לאתר זה מספר כלים שיווקיים כאשר אחד הנפוצים הינו פתיחת ערוץ יוטיוב העלאת סרטונים ויצירת רצועות וידאו לפי נושאים, אחריהם יכולים לקוחות פוטנציאליים ולקוחות קיימים לעקוב. כלים נוספים המוצעים באתר זה הינם כלי הפרסום הכוללים באנרים ופרסומות המוצגות בעת צפייה בתכנים באתר.

 

כתיבת תכנים – פעילות כתיבת תוכן כוללת כתיבת מאמרים המיועדים להיות מוצגים באתרי מאמרים, פורומים, בלוגים, רשתות חברתיות, אתרי חדשות וכו' ומטרתם להפנות את הקוראים לאתר העסק ולקדם את המוצרים והשירותים שמציע. כמו כן, לתוכן המוצג באתר עצמו ישנה חשיבות רבה במשיכת תשומת הלב של הגולש והנעתו לפעולה הרצויה.

 

יש חשיבות גבוהה לפרסום תוכן איכותי שקשור למוצרים או לשירותים שאתם מספקים. לכן, בכל אתר איכותי וגדול תמצאו לצד שירותי האתר גם בלוג או קטגוריית תוכן שנותנת ערך מוסף לגולשים. זו הסיבה שכתיבת תוכן לאינטרנט הפך למקצוע מבוקש, כל אחד היום יכול לכתוב תכנים בתחום התמחותו או ככותב מקצועי ובכך לשדרג את איכות האתר ואת היותו מדורג גבוה בגוגל.

תוכן אינטראקטיבי הוא המלך

אחד מהדברים החמים בשיווק הוא תוכן אינטאקטיבי. הכוונה לסקרים, שאלונים, מחשבונים, אינפוגרפיקות, סרטוני וידיאו שמייצרים חוויה משותפת ומניעים את המשתמש למצב אקטיבי. לא תמיד זה עובד וכמובן שכדאי להתאים את התוכן לקהל עצמו ככל שהוא צעיר יותר הוא יתעניין בסרטונים, סקרים, תחרויות וככל שהוא בוגר יותר הוא יתעניין בסקרים, מאמרים, ניוזלטרים ומחשבונים

כלים שיווקיים אלו הינם רק חלק מהכלים הזמינים בעידן האינטרנט והממשיכים להתפתח ללא הפסקה. על כל עסק בימינו להתאים עצמו למציאות העכשווית המשתנה ולהבין כי כלי השיווק הדיגיטליים הינם היעילים ביותר להשגת מטרות השיווק, במיוחד כאשר המתחרים משתמשים בהם, וכי אין מנוס מהתאמת אסטרטגיית השיווק של העסק למציאות זו.

 

כמובן שמי שעוסק בשיווק דיגיטלי מכיר את התחום ואת השינויים הרבים שחלים בו ויכול להיות בתשומת לב לכל אחד מהנכסים הדיגיטליים שלכם ולהתאים אותם לקהל. בנוסף, איש מקצועי ידע להמליץ לכם על קמפיינים שתוכלו להשקיע בהם ולבחון את התוצאות שלהם על מנת לשפר את המכירות וה-Engagement – המעורבות של הקהל. לצורך כך, אין מנוס מפנייה לאנשי מקצוע שיוכלו לשדרג את המכירות שלכם.

עולם השיווק הדיגיטלי מהווה כיום תחום מרכזי עם הרבה תחרות. קיימות בשוק חברות רבות שמייצרות תוכן ומקדמות אתרים באופן נקודתי ויש קושי לבחור ביניהן. אנחנו ממליצים לעשות סקר שוק ולבחור חברה שמתאימה לכם מבחינת החזון שלכם וכמובן שעליה להוכיח ניסיון והצלחה בתחום. הדרך הקלה ביותר לבחור בשירות שכזה הוא להסתמך על חוות דעת והמלצות מעסקים כמוך שכבר השתמשו בשירות ויכולים להעיד על כך מניסיונם.

 

יש שנעזרים בחברות חיצוניות ויש שמעסיקים מקדמי אתרים או אנשי שיווק שהם עובדים בתוך החברה. בשני המקרים מדובר בהחלטה חשובה וטובה.

בסיכומו של דבר, על כל עסק בימינו להתאים עצמו למציאות העכשווית המשתנה ולהבין כי כלי השיווק הדיגיטליים הינם היעילים ביותר להשגת מטרות השיווק, במיוחד כאשר המתחרים משתמשים בהם, וכי אין מנוס מהתאמת אסטרטגיית השיווק של העסק למציאות זו