לפני שאתם מקדמים את המוצר או העסק שלכם, כדאי שתכירו את השוק ואת הכלים העומדים לרשותכם. נסו לחשוב מה מאפיין את המוצר שלכם והתאימו אותו לקהל. כמובן שאנחנו ממליצים להשתמש באנשי מקצוע שחיים את העולם הזה. אבל כדאי שגם אתם תדעו קצת על עולם השיווק של ימינו.
קודם כל אולי כדאי להבין מהם הנכסים הדיגיטליים האלו שכולם מדברים עליהם. מדובר בכלי או פלטפורמה שמאפשרים ליצור קשר עם קהל של לקוחות פוטנציאליים. זה יכול להיות אתר אינטרנט, אפליקציה, עמוד פייסבוק, בלוג, ניוזלטר וכל מה שמהווה כלי לתנועה של גולשים.
את אופי הלקוחות הפוטנציאלים שלכם אתם צריכים לחקור, כדי שהמסרים שתשלחו להם יהיו מותאמים ולא תבזבזו זמן וכסף לקהל הלא רלוונטי. לצורך כך יש הרבה מאוד כלים שמודדים את נתוני הגלישה בנכסים הדיגיטליים מצד אחד ואת הקהל מצד שני ויכולים לאפיין אותו כקבוצת גיל, בעלת תחביבים דומים, מגורים באותו מקום וכדומה. כמובן שהמערכת המובילה בעולם לצורך ניטור המשתמשים היא Google Analytics, שעל פיה אין מישהו שלא פועל.