קבלו הצעת מחיר מהירה

אנא מלאו את הפרטים ונשלח אליכם את הצעת המחיר

תודה! ההצעה בדרך אליכם

חברות בניית אתרים (לעסקים) המומלצות ביותר (2024) + מדריך מקיף

חושבים על בניית אתר לעסק שלכם או אפילו רק דף נחיתה או אתר בוורדפרס - כדי להקים אתר אונליין מתחילתו ועד סופו, חשוב שתלווה אתכם חברת בניית אתרים מומלצת ומקצועית. חקרנו לעומק את תחום בניית האתרים, בדקנו מיהם הספקים הכי מומלצים ויש לנו גם שלל טיפים שאתם יכולים למצוא כאן

קרא עוד

עודכן ב- 16 ינואר 2024

נמרוד רייזנר

נמרוד רייזנר

מנכ"ל Expert מומחה לעסקים קטנים

עודכן ב- 16 ינואר 2024

כיום, כשאנשים רבים מבלים חלק לא מבוטל מזמנם בחיפוש אחר מוצרים או שירותים מסוימים באינטרנט, עסקים רבים נדרשים להתאים עצמם למציאות הקיימת ולהגדיל באופן ניכר את הנוכחות שלהם ברשת, בין אם באמצעות פעילות ברשתות החברתיות או הקמת אתר אינטרנט.  

 

אתר אינטרנט עסקי, מהווה חלון ראווה מרכזי עבור עסקים רבים, במסגרתו ניתן להציג את פעילות העסק באופן מעמיק יותר. בנוסף, אתר עסקי מסייע ליצירת חשיפה גדולה יותר במנועי החיפוש, מה שעשוי להגדיל את כמות הלקוחות ורווחי החברה בטווח הארוך. 

 

עם זאת, לעתים, עסקים המעוניינים באתר מתקשים לבחור בחברה לבניית אתרים, בשל היצע גדול מדי או צורך במאפיינים ספציפיים. בדיוק לשם כך, החלטנו להציג בפניכם חברות מומלצות לבניית אתרים ומספר טיפים חשובים שיסייעו לכם בעת התהליך.

מה הוא סופר-ספק?

ספק שסטנדרט של מצוינות בלתי מתפשרת הוא ערך עליון בתפיסת ההפעלה שלו

ספק שהתחייב, כן כן- התחייב, לתת שירות מעולה לעסקים של אקספרט

ספק שהתחייב לבחון ובמידת האפשר להציע הטבות ייחודיות לעסקים של אקספרט

ספק שממוצע ציון שביעות הרצון שקיבל מלקוחותיו גבוה מ-90%

המחויבות של אקספרט לבעלי עסקים
סופר-ספק
למצוא לכם התאמות מושלמות

באקספרט תמצאו מידע על ספקים מעולים (סופר-ספקים) שעברו בדיקה והתאמה מלאה לצרכים שלכם, בעלי העסקים. בחירה בספק של אקספרט תבטיח לכם פתרון איכותי ולא מתפשר ולעתים קרובות- גם הטבה ייחודית.

קראו עוד על החזון של אקספרט
לימודים
לחלוק אתכם את הידע שלנו

אנחנו מאמינים שידע זה כוח. אחת מן הדרכים בהן בחרנו לעזור לכם, בעלי העסקים, היא באמצעות יצירה של תוכן איכותי, תכליתי וישים כדי שתוכלו לעזור לעסק שלכם לעשות בחירות חכמות ונכונות.

האקדמיה של אקספרט

חברת בניית אתרים - רשימה של 8 החברות המומלצות שלנו

לרשימה המלאה

שימו לב: חשוב שתפנו לסופר-ספקים דרכנו ולא באופן ישיר- ככה תוכלו לקבל יחס ושירות מעולים!

למידע נוסף

סוגי אתרים נפוצים

  • אתר תדמית: אתרי תדמית משמשים עסקים שונים לצורך חשיפה ברשת ומהווים סוג של כרטיס ביקור מרכזי עבור העסק. באמצעות אתר תדמית ניתן להיחשף לשירותים השונים שהעסק מציע, תחום ההתמחות שלו והמוצרים אותם הוא מציע עבור לקוחותיו, תוך הדגשת המאפיינים הייחודיים שלו ומיקוד במידע שיווקי. אתרי תדמית מצריכים לרוב השקעה רבה בעיצוב ותכנון האתר, על מנת להעביר את האווירה של העסק, לשמר לקוחות קיימים ולייצר פניות רבות מצד לקוחות פוטנציאליים. אתרים אילו מכילים לרוב מספר קטן של עמודים כמו – אודות, השירותים אותם מציעה החברה, עדויות והמלצות של לקוחות ועמוד יצירת קשר ומתמקדים בעיקר במידע שיווקי ללא תוספת של תכנים אינפורמטיביים, כמו מאמרי בלוג. 

 

  • דפי נחיתה: דף נחיתה מהווה לרוב עמוד אינטרנט נפרד, המיועד לצורך הצעה שיווקית או קידום של קמפיין פרסומי מסוים, במטרה לעודד את הגולשים להשאיר פרטים ולרכוש בסופו של דבר את השירות המיועד. לרוב, הגולשים מגיעים לדף הנחיתה באמצעות לחיצה על באנר כלשהו ברשת, כחלק מקמפיין פרסומי של העסק. דף נחיתה, בניגוד לאתר רגיל, מכיל דף בודד  ומחולק לסקשנים שונים המתוכננים ומעוצבים באופן מוקפד, על מנת למשוך את תשומת ליבו של הגולש ולהניע אותו לפעולה.

 

  • אתר מכירות: אתר חנות, הנקרא גם – Ecommerce, משמש לצורך מכירה אונליין של מוצרים שונים של העסק, בין אם מדובר במוצרים פיסיים או שירותים ספציפיים שהעסק מציע. לרוב, עסקים רבים נוטים לשלב בין אתר תדמית לאתר מכירות, כאשר האתר עצמו מכיל מידע שיווקי על העסק והשירותים שהוא מציע, לצד עמודים נוספים באתר המיועדים לצורך מכירה של מוצרים אונליין דרך האתר. אתרי חנות מאפשרים להגדיל את היקף המכירות באופן ניכר, מאחר שהם זמינים ללקוחות 24/7 ואינם תלויים בגורם אנושי.

 

  • אתרי תוכן: אתרי תוכן מתבססים על מערכות לניהול תוכן, כדוגמת וורדפרס, ומכילים תכנים מקצועיים הקשורים בתחום העיסוק של העסק. ישנם אתרי תוכן המשמשים כבלוגים נפרדים, אך פעמים רבות בלוג העסק משולב באתר העסק עצמו, לצד מידע אינפורמטיבי ושיווקי על העסק. אתרי תוכן עשויים לחזק את התדמית המקצועית של העסק ולהקנות לו ערך מוסף, כמו גם לסייע לקידום האורגני של העסק במנועי החיפוש, באמצעות שימוש בנושאים ובביטויי מפתח רלוונטיים.

 

אילו עסקים זקוקים לאתר עסקי?

לעתים, עסקים קטנים בתחילת דרכם נמנעים מהקמת אתר אינטרנט בשל ההוצאות הרבות הכרוכות בכך ומעדיפים להשקיע באפיקי קידום זולים יותר. אולם, בראייה רחבה יותר, אתר אינטרנט עסקי עשוי  לסייע לסוגים שונים של עסקים לבסס את עצמם, במטרה לייצר מודעות גדולה יותר לפעילות העסק, להבליט את המומחיות שלהם ולייצר פניות רבות יותר בהמשך. כך שבסופו של יום מדובר בפעולה משתלמת העשויה לסייע לעסקים רבים בתחילת דרכם לגדול ולהתפתח בטווח הרחוק. כמו כן, בימינו, כאשר אנשים רבים מעדיפים לצרוך מוצרים או שירותים מסוימים באופן מקוון, אתר מכירות עסקי, מהווה לעתים הכרח בקרב עסקים רבים המציעים מוצרים פיזיים או שירותים מסוימים הניתנים לרכישה באופן מקוון. 

האם אתר עסקי דורש ידע טכני לתפעול?

כיום, אתרי אינטרנט רבים נבנים על בסיס מערכות לניהול תוכן כמו וורדפרס, מה שמקל על התפעול הבסיסי של האתר, בין אם מדובר בהזנת תכנים, עדכון תכנים, או הוספת עמודים. עם זאת, לעתים יש צורך בפעולות טכניות מסוימות המצריכות ידע מקצועי נרחב יותר בתפעול ופיתוח אתרים, כמו – שימוש בקוד, הטמעה של פיקסלים, ידע בשפות תכנות מסוימות כמו -CSS ותיקון של באגים מסוימים. זאת הסיבה שלא מעט עסקים המחזיקים באתר, מסתייעים באיש טכני המתמחה בתחום לצורך תחזוקה ותפעול שוטף של האתר. 

כיצד אתר עסקי ישפיע על חשיפת העסק שלנו ברשת? 

אם בעבר עסקים רבים היו מפרסמים את עצמם במדיה המסורתית, באמצעות מודעה בעיתון, פרסומות או שלטי חוצות, הרי שכיום הרשת מהווה כלי מרכזי לצורך חשיפה ופרסום של עסקים, גדולים וקטנים כאחד. אתר אינטרנט עסקי, בשונה מרשתות חברתיות, מהווה במה רחבה יותר להצגת העסק ומאפשר פרסום תכנים מעמיקים ואינפורמטיביים יותר שידגישו את המקצועיות של העסק ויגרמו לו לבלוט יותר לעומת מתחרים אחרים. לכן, ככל שהאתר מושקע ומקודם יותר, כך הוא עשוי להתמקם גבוה יותר בתוצאות החיפוש. מה שעשוי להגדיל את החשיפה של העסק ולייצר תנועה חדשה של רוכשים פוטנציאליים.   

קידום אתרים – איזה ערך הוא נותן לאתר העסקי?

אתר אינטרנט, מושקע ומעוצב ככל שיהיה, לא יניב חשיפה רבה ויגיע לתוצאות הראשונות בגוגל, ללא השקעה בקידום אתרים –  SEO ((Search Engine Optimization. הרי בסופו יום, המטרה היא ליצור חשיפה כמה שיותר רחבה ואיכותית. קידום אתרים אורגני באמצעות איש  SEO מקצועי, יאפשר לכם  ליצור התאמה אופטימלית בין האתר למנועי החיפוש, באמצעות שימוש בביטויי מפתח הרלוונטיים לתחום העיסוק של העסק, מחקר מתחרים והוספת תכנים אינפורמטיביים מקצועיים ואיכותיים.  כך שבסופו של יום, השקעה בקידום האתר, תסייע לכם להגדיל את כמות הגולשים באתר ולייצר פניות רבות יותר. 

בחירת חברה לבניית אתרים – מדוע זה כל כך קשה ואיך נוכל לעזור לכם?

בניית אתר עסקי עשויה להיות משימה מורכבת, כך שלרוב רצוי להסתייע בחברה חיצונית לבניית אתרים לצורך הקמת האתר, בייחוד כאשר מדובר באתר גדול המכיל עמודים ופי'צרים רבים. עם זאת, לכל עסק יש מאפיינים וצרכים משלו, כך שפעמים רבות בעלי עסקים מתקשים לבחור בחברה מסוימת שתענה על כל דרישותיהם, בין אם מדובר בפיצ'רים הנדרשים לצורך בניית האתר, או העלות של כלל השירותים הנדרשים.

אנו באקספרט, מודעים לקשיים הרבים הניצבים בפני בעלי עסקים בעת בחירה של שירותים כאלה ואחרים. לכן, על מנת להקל עליכם בתהליך הבחירה, בדקנו את הספקים המומלצים ביותר בתחום וכתבנו לכם סקירה מפורטת על כל ספק, באמצעותה תוכלו להתרשם ממספר פרמטרים חשובים כמו – שירותים מוצעים, פיצ'רים מרכזיים בבניית האתר, חוות דעת ומשובים של לקוחות. כך שבסופו של יום תוכלו לקבל החלטה מושכלת ולבחור בספק המתאים לכם ביותר.

פירוט על חברות בניית אתרים - הספקים המומלצים שלנו

4.9
אקטיבנט היא אחת מחברות בניית האתרים הטובות ביותר ליצירת אתרי תדמית רספונסיביים בעיצוב אישי ובהתאמה מלאה. בחברה שמים דגש על מיתוג העסק בהתאם לסטנדרטים ולטרנדים החדשניים ביותר. בניית וקידום האתרים מוצעת לעסקים במחירים ללא תחרות!
יתרונות וחסרונות
  • בונים אתרי אינטרנט מדהימים!
  • שירות ברמה גבוהה
פיצ'רים מרכזיים
  • בניית כל סוגי האתרים מותאם ללקוח
  • אתרים רספונסיביים
  • התאמה מלאה למנוע החיפוש של גוגל
  • מערכת קלה וידידותית לניהול התכנים באתר
  • אפיון מקצועי ומקיף הכולל בירור צרכים
  • שטח אחסון ללא עלות למשך השנה הראשונה.
  • אתר בעיצוב אישי ללא הגבלה של סקיצות.
  • גיבוי קבצי האתר באופן אוטומטי כל שבוע
ביקורות משתמשים
4.9
פולפאוור מתמחה בפיתוח אתרי אינטרנט מתקדמים מותאמים אישית וברמת גימור גבוהה. החשבה שמה דגש מרכזי על נושא שיווק וקידום האתר ושמירה על ממשק אתר קל וידידותי וחווית משתמש חיובית המניעה את הגולש לפעולה. Fullpower מספקת פתרון שיווק דיגיטלי שלם: קידום אתרים, ניהול עמודי פייסבוק ואינסטגרם, פרסום בגוגל ועוד
יתרונות וחסרונות
  • חברת בנייה וקידום אתרים מהטובות שיש
  • מקצועיים ויעילים
  • נכונות לתת מענה לדרישות הלקוח
  • חווית לקוח מדהימה
פיצ'רים מרכזיים
  • עיצוב ובסטנדטים הכי גבוהים
  • בניית כול סוגי האתרים :תדמית ,קטלוג אינדקס ועוד
  • מחירים הוגנים
  • עובדים עם מגוון פלפורמות מובילות
  • אתרים המותאמים לנייד וטאבלט
  • אופטימיזציה לקידום אתרים בגוגל ונבנים בצורה אופטימלית למנועי חיפוש
ביקורות משתמשים
4.9
מדיה גרופ הוקמה לאחר שנים רבות של שימוש באינטרנט והבנת הכוח השיווקי הטמון בו. מקימי החברה קידמו את עצמם בגוגל, בנו אתרים מקצועיים, בצעו מעקב ושימוש בטכנולוגיות חדשות, קידמו ברשתות חברתיות ועוד. לאחר שלב זה הרחיבו את השירות ועתה הם משתמשים בידע שלהם בתחום כדי להביא ללקוחות את כל מה שדרוש על מנת להצליח
יתרונות וחסרונות
  • אין לי אלא דברים טובים לומר עליו
פיצ'רים מרכזיים
  • מעל 15 שנות ניסיון
  • צוות של 30 עובדים מקצועיים
  • מעל 1000 לקוחות קיימים
ביקורות משתמשים
4.9
קידום פלוס היא אחת מהחברות הגדולות והמובילות בארץ לבניית אתרים ושיווק באינטרנט. עד היום הקימה קידום פלוס אלפי אתרים וצברה ניסיון רב ומוכח בבניית אתרים וקידומם על פי צרכי בית העסק. למנהלי ועובדי החברה ניסיון של למעלה מ-15 שנה בשיווק ופרסום
יתרונות וחסרונות
  • שירות טוב
  • שירות יעיל ואדיב וחם ומקצועי
  • ממליצה בחום על הרמת השירות והזמינות
  • עושים עבודה נפלאה
  • בדקו את רמת אבטחת האתר לפני סגירת העסקה
פיצ'רים מרכזיים
  • עיצוב האתר ממבחר סגנונות עיצובים
  • הזנה של SEO תגי מטא
  • שטח אחסון עד 5GB נפח תעבורה 30GB
  • טופס יצירת לידים
  • חיבור לדומיין פרטי בבעלותכם
  • יכולת הוספת עמודים עצמאית ללא הגבלה!
  • מערכת קידום בGoogle מובנית
  • אבטחה וזמינות
  • תואם לכל הדפדפנים
ביקורות משתמשים
4.9
חברת UpMaster מספקת שירותים בתחום השיווק, הבניה והקידום באינטרנט. החברה מפתחת ערוצי שיווק באמצעות פלטפורמות מקוונות ולוקחת אחריות על תחום השיווק המקוון ללקוחות שלה. ב-UpMaster מאמינים אך ורק בפרסום ממוקד, ברגע שלקוח הקצה מוכן להיחשף אליו ולרכוש שירות או מוצר שהוא צריך
יתרונות וחסרונות
  • שרות מעולה
פיצ'רים מרכזיים
  • בניית אתר רספונסיבי 100%.
  • קוד נקי ומהר לפי W3C
  • אבטחת מידע של אתרים והגנה נגד פריצות
  • קידום אתרים ב – Google, Facebook, Youtube
  • עובדים עם מגוון פלטפורומות : WordPress , Joomla ועוד
  • בונים אתרי תדמית , חנות ,דף נחיתה
ביקורות משתמשים

בניית אתרים - כל מה שכדאי לדעת על בניית אתר אינטרנט לעסק

אתר אינטרנט כיום הוא כרטיס הביקור שלכם וכל מי שמעוניין בשירותים שאתם מציעים, בודק דבר ראשון באתר האינטרנט של בית העסק.

 

מאמר זה עוסק בבניית אתרים לעסקים. הוא מתמקד במספר נושאים – החשיבות של בניית אתר אינטרנט עבור העסק, הפלטפורמות הקיימות כיום לבניית אתר האינטרנט, כמה עולה לבנות אתר לעסק, דוגמאות לסוגי אתרים לעסקים קטנים, העמודים העיקריים שצריכים להופיע באתר ופרטים חשובים שיש להכין לקראת בניית האתר אינטרנט מקצועי.

החשיבות של בניית אתר אינטרנט עבור העסק

לבניית אתר לעסק יש חשיבות גדולה מאוד. הוא יכול להרחיב את מעגל הלקוחות ולהוביל למספר צפיות רב יותר.

אתר אינטרנט יכול לקדם אתכם מבחינת מספר הלקוחות שצופים בעסק. הקהל מגיע גם מהפייסבוק, מהאינסטגרם ומפלטפורמות שיווקיות אחרות, אולם האתר משדר ומקנה לכם יציבות וביטחון.

בנוסף, אם האתר כולל חנות אונליין ידידותית למשתמש, זו פונקציה שיכולה לעודד יותר לקוחות להגיע ולרכוש מוצרים וכך התנועה אל העסק שלכם, גדלה.

בניית אתר אינטרנט משלכם מאפשרת לכם נבדלות מהמתחרים. זה ידוע כי לכל עסק קיימים מתחרים רבים בשוק.

ברגע שבו יש לכם אתר לעסק, אתם יכולים להיראות יותר מקוריים, יותר מיוחדים, ולעצב את התדמית שלכם לפי רצונכם. וכך, להבדיל ולהבליט את עצמכם לעומת העסקים שדומים לכם.

יתרון נוסף לבנית אתר לעסק הוא בהיעדר התלות בפלטפורמה כזו או אחרת. האתר הוא שלכם בלבד ואתם אחראים עליו.

אין תלות בתוכנה חיצונית. התחזוקה והעיצוב היא שלכם בלבד. יש חופש ליצירתיות ותמיד ניתן להסיר או להוסיף תוכן ותוספים שונים. למשל, הוספת חנות אונליין, צ'אט, בלוג, מועדון חברים ועוד.

הפלטפורמות המרכזיות כיום לבניית אתר האינטרנט

  1. תוכנת WIX משמשת לבניית אתרים. היא מאוד קלה להבנה וידידותית למשתמש. ניתן לעבוד איתה ללא רקע קודם בתחום (עשינו סקירה מקיפה יותר של איך מקימים אתר בוויקס)

 

התוכנה מכילה קולקציה גדולה של תבניות מוכנות מראש לשימוש מיידי ולמגוון רחב של עסקים. למשל, תבניות מוכנות לעסקים בתחום קולינריה, אופנה, עיצוב, אומנות, קוסמטיקה, ספורט ועוד. ניתן לבנות אתר בוויקס ללא תשלום ולהתחיל להשתמש בו, אך יש לקחת בחשבון שכתובת האתר תכלול את wix. לכן, כדי לקבל כתובת אישית משלכם ולהסיר פרסומות, יש לשלם. המחיר כולל  דומיין + סוג החבילה שתבחרו.

 

מחיר הדומיין לחודש הוא 4.50$. חבילה בסיסית במחיר 8.50$ לחודש  ו-GB3, חבילה מתקדמת, במחיר 12.50$ לחודש עם GB10, חבילה משודרגת יותר, במחיר 24$ לחודש עם GB20  וכן הלאה. כל זאת, בהתאם לפונקציות ולתוספים שאתם מעוניינים לקבל באתר.

 

  1. תוכנת wordpress, שהינה מערכת קוד פתוח לניהול תוכן באינטרנט. ראשית שימשה התוכנה כפלטפורמה להקמת בלוגים ולאחר מכן התפתחה למערכת לבניית אתרים. בדומה לwix- גם ל-wordpress קיימות תבניות מוכנות לעסקים עם עיצובים מרשימים ותוספות מגוונות.

 

על מנת לבנות אתר ב-wordpress, ראשית יש להרשם לשרת אחסון כדי לאפשר למערכת לפעול. דוגמא לשרת אחסון כזה היא bluehost בעזרתה מקבלים דומיין, אחסון, מערכת wordpress. המחירים הם 48$ תשלום שנתי חד פעמי. יש לציין כי התשלום הוא ל -3 שנים כך שהמחיר הסופי הינו 144$.

בניית אתר

מהם העמודים העיקריים שצריכים להופיע באתר?

בתוך האתר שלכם, מומלץ מאוד לכלול מספר עמודים בסיסיים, והם – אודות, השירותים שאתם מציעים, עמוד הבית, עמוד צור קשר, גלריה, בלוג ולקוחות ממליצים

 

  • בעמוד האודות כדאי להציג את עצמכם, לפרט את הרקע להקמת העסק, לשתף את הקוראים בסיפור מעניין שהוביל לבניית העסק, מדוע בחרתם להקים אותו, מה מבדיל ומה מבליט אתכם משאר העסקים שדומים לכם בשוק, מדוע כדאי להיות הלקוחות שלכם.

 

  • בעמוד השירותים שאתם מציעים, עליכם לפרט את סוגי השירותים שיש לכם בעסק. חשוב לציין, כי ככל שהמבחר של השירותים גדול, וככל שיש לכם יותר שירותים להציע, כך הלקוחות יעדיפו להגיע אליכם. אם יש לכם מבחר אפשרויות שניתן לבחור מהן, ומגוון שירותים ומוצרים שיכולים להתאים לקהל רחב יותר, כך תצליחו להבליט את היתרון שלכם מול המתחרים.

 

  • עמוד הבית הוא בדרך כלל הדף הראשון בו צופים הלקוחות. עליו להכיל פרטים שמושכים את העין, כדי לגרום לקורא להשאר באתר ולהמשיך לדפים הנוספים שבו. יש לכלול בעמוד הבית כמה מילים בקצרה על השירותים שאתם מציעים וכן פרטים כלליים אודות העסק. יש להוסיף תמונות יפות ומושכות וקישורים אל העמודים הנוספים באתר.

 

מאוד חשוב להבליט בדף הבית את התועלות והתכונות הייחודיות שלכם, באמצעות כמה משפטים קצרים, כדי לבדל אתכם משאר המתחרים.

 

  • בעמוד צור קשר, יש לכלול כמה שיותר דרכים להשיג אתכם. טלפון, מייל, דף עסקי בפייסבוק
    (המדריך שלנו איך לפתוח עמוד עסקי בפייסבוק) , אינסטגרם, צ'אט, מסנג'ר, וואטסאפ ועוד. מלבד עמוד צור קשר, כדאי שהפרטים הללו יופיעו בראש כל עמוד וכן בתחתית כל עמוד, כדי שהלקוחות יוכלו ליצור עמכם קשר בקלות, במהירות וביעילות.

 

  • בעמוד הגלריה, כדאי להוסיף תמונות אותנטיות ואמיתיות של העסק עצמו. לא מומלץ להשתמש רק במאגרים חינמיים של תמונות מהאינטרנט. ככל שתציגו את העסק בצורה אמינה יותר, הלקוחות יוכלו לקבל תחושת ביטחון במוצר שלכם. בנוסף, כדאי מאוד  להוסיף סרטוני וידאו שיוסיפו ויתרמו לתחושת התנועה והוויטאליות שיש בעסק.

 

  • בעמוד הבלוג, הוסיפו תוכן איכותי הקשור לתחומי העסק שלכם. זה יכול להיות המלצה על מוצר והבלטת היתרונות שבו, טיפים ללקוחות כיצד לעשות שימוש מיטבי במוצר, כיצד לבחור את הפריט המתאים להם ביותר מתוך מגוון המוצרים, השוואה בין מוצרים שונים, חידושים ועדכונים שנכנסו לאחרונה או מידע אודות קולקציות חדשות, ועוד.

 

חשוב לזכור כי התוכן בבלוג צריך להיות מעניין, מסקרן וכתוב היטב כדי שירצו להמשיך ולקרוא.

 

  • בעמוד לקוחות ממליצים, כדאי לפרסם שלושה ארבעה לקוחות שמסכימים לספר על המוצר שרכשו ועד כמה זה עזר להם. אין צורך להוסיף הרבה ממליצים, אלא מספר מצומצם של המלצות טובות שיציגו אתכם באור אמיתי, מחמיא וחיובי.

החלק הוויזואלי הוא הכרחי!

לתמונות שלכם יש חשיבות מרכזית להצלחת העסק משום שהן יוצרות במהירות מסר, תחושה, רגש ואווירה. לכן חשוב להשקיע במצלמה טובה או בצלם מקצועי.

פרטים חשובים שיש להכין לקראת בניית האתר

לפני שניגשים לבניית האתר יש להצטייד בתמונות ובתוכן שיתאים לכל דף באתר. חשוב להצטייד במספר תמונות איכותיות ומרשימות. התמונות צריכות להעביר את המסר של העסק שלכם בצורה הטובה ביותר ולמשוך את הלקוחות הפוטנציאליים. בנוסף לכך, כשמוסיפים תמונות, יש לזכור להכניס אותן בפורמט PNG/JPEG ולהשתדל שהמשקל שלהן לא יהיה גדול מדי.

 

לצד התמונות, יש להכין מראש את כל התוכן לאתר. ככל שיהיו לכם יותר תכנים מוכנים מראש, כך יהיה קל יותר להתחיל לבנות את האתר ולהשלים אותו במהירות. התוכן באתר צריך להיות כתוב היטב, חשוב שיהיה מסקרן, מקורי, מעניין, ויסביר את הייחודיות של העסק.

 

חישבו מה אתם רוצים לכתוב בעמוד אודות, מה התוכן שיופיע בתיאור כל מוצר ומוצר ובעצם בכל עמוד ועמוד. הכנת התוכן כוללת גם את פרטי הקשר – הכינו מראש טלפון, מייל, דף עסקי בפייסבוק, אינסטגרם, צ'אט, מסנג'ר, וואטסאפ ועוד.

אם אתם צריכים לבנות אתר מכירות (חנות) לעסק

כמובן שהתמקדנו במאמר למעלה בעיקר בהקמה של אתר תדמיתי לעסק – דבר חשוב מאין כמוהו. למרות זאת, בשנים האחרונות בעיקר – חלה עלייה גם בכמות העסקים שבונים חנות וירטואלית לעסק שלהם.

חנות שכזו מאפשרת לכם למכור מוצרים אונליין ולהוסיף בעצם צינור שיווקי ומכירתי נוסף לעסק הרגיל שלכם. חשוב לציין שהקמה של חנות וירטואלית הינו תהליך מעט מורכב יותר מהקמה של אתר תדמיתי לעסק – כי בדרך כלל מדובר על ממש פלטפורמה עובדת שכוללת את המוצרים שלכם, כוללת בניית מאגר לקוחות והרשמה וכמובן כל נושא התשלומים והמשלוחים. גם בתהליך של בניית אתר מכירות – יש חברות שמתמחות בתחום ואנחנו כמובן עשינו סקירה מקיפה של חברות שעוסקות בהקמה של חנות אינטרנטית ונשמח שתבדקו אותה.

 

שאלות נפוצות

איך אדע איך להקים אתר אינטרנט?

כדאי להיכנס לכל מיני אתרים ולבדוק מה מהם נראה לך מרשים ויעיל, לקרוא על הנושא, להתייעץ עם מומחים לבניית אתרים שייתנו לך את ההמלצות שלהם ולשאול מכרים וחברים

באיזו פלטפורמה כדאי לבנות אתר?

יש שתי פלטפורמות עיקריות שאפשרי לשלם להן ולהקים דרכן אתר לכל מטרה או שתקימו אתר עצמאי עם דומיין שלכם ותפתחו אותו מאפס באמצעות אנשי מקצוע בתחום בניית האתרים

האם יש עסקים שעובדים ללא אתר אינטרנט?

כיום מעטים העסקים שלא עובדים עם אתר אינטרנט, מדובר בייחוד בעסקים קטנים או ותיקים שמתבססים על קהל קבוע. כל עסק שרוצה לגדול ולהתפתח בונה כצעד ראשוני אתר שבו ניתן להכיר אותו

מה עלי לעשות כדי לקדם את העסק שלי באינטרנט?

כדאי לחשוב על בניית אתר אינטרנט מקצועי, אחסון לאתר ושם דומיין, או שימוש בספקים שנותנים את המעטפת הזו. כמובן שרצוי שהאתר יקודם במנועי החיפוש, יעוצב כראוי, יכיל תוכן רלוונטי ויהיה זמין גם בגרסת מובייל